Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (50)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.284$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 90
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Матвеев В. В. 
Автоматизированная система подготовки тестов, проведения и анализа результатов тестирования / В. В. Матвеев, Е. Ф. Ячменев, И. А. Зенин // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 1(5). - С. 254. - рус.

Разработанная автоматизированная система тестирования позволяет комплексно использовать современные информационные технологии в учебном заведении. Основными принципами, заложенными в концепцию системы, являются производительность, гибкость, функциональность, надежность, простота установки и использования пользователями с различным уровнем квалификации. Система позволяет вести единую базу данных тестов по всем дисциплинам учебного заведения, накапливать информацию по результатам тестирования и, таким образом, дает возможность проведения анализа успеваемости студентов, проводимого по самым разнообразным критериям.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чорний С. Г. 
Методологічні основи та склад курсу "Геоекологія" / С. Г. Чорний // Людина і довкілля. Пробл. неоекології. - Х., 2000. - Вип. 1. - С. 28-32. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто програму курсу "Геоекологія" для бакалаврів спеціальності "Екологія та охорона навколишнього середовища". Визначено завдання, предмет та базові поняття.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1р(4УКР)3 + Ч481.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70579 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Петров Э. Г. 
Методы количественной оценки содержания и качества подготовки специалистов / Э. Г. Петров, А. О. Овезгельдыев // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 1(5). - С. 71-73. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Запропоновано експертну кількістну процедуру формування навчального плану підготовки фахівця (зміст і обсяг курсів), визначення відносної важливості кожної навчальної дисципліни й обчислення рейтингу студентів на всіх етапах навчання за екзаменаційними оцінками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тищенко О. І. 
Про більш чи менш об'єктивну оцінку знань студентів за допомогою математичних методів / О. І. Тищенко // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 1(5). - С. 74-75. - укp.

Розглядається теорія і практика оцінювання знань з використанням комплексної рейтингової оцінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Андрющук А. А. 
Профессионально-ориентированные системы тестирования / А. А. Андрющук, И. Л. Глемб; Восточноукр. гос. ун-т. - 2-е изд., перераб. и доп. - Луганск, 1999. - 82 c. - Библиогр.: 38 назв. - рус.

Рассмотрены основные принципы организации довузовской профориентации. Детально проанализирована система тестирования на базе решения задач с ротацией исходных данных. Большое внимание уделено машинной графике в автоматизации процесса проектирования, классификации задач конструкторского проектирования, а также автоматизации оформления конструкторской и технологической документации. Показано, что применение тестов для оценки профессионализма - это тот объективный инструмент, с помощью которого можно оценивать различные нововведения в организацию учебного процесса. Разработанный программный продукт позволяет осуществлять промежуточный и итоговый контроль знаний и умений студентов по профессионально-ориентированным дисциплинам с ротацией исходных данных и применением машинной графики на примере направления базового высшего образования "Инженерная механика".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 + Ж.р(4УКР)3-366

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Орлов О. В. 
Сервер дистанційного тестування, що створений на основі Web-технологій / О. В. Орлов, О. Л. Татарець, І. В. Гривко // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 183-189. - укp.

На базі Web-технологій створено сервер дистанційного тестування, який дозволяє здійснювати одночасне тестування практично необмеженої кількості людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч481.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сізих Н. В. 
Моделі та комп'ютерні технології адекватних процесів тестування / Н. В. Сізих; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К. : Фенікс, 2002. - 290 c. - Бібліогр.: 196 назв. - укp.

Розглянуто питання розробки та практичного застосування моделей та комп'ютерної технології сучасних процесів тестування, які використовуються для педагогічних вимірів, професійного та психофізіологічного оцінювання. Описано нові моделі тестових процесів, які базуються на використанні адекватних методів і дозволяють підвищити ефективність організації та проведення тестування з використанням сучасних інформаційних технологій та автоматизованих систем.

Рассмотрены вопросы разработки и практического применения моделей и компьютерной технологии современных процессов тестирования, которые используются для педагогических измерений, профессиональной и психофизиологической оценки. Описаны новые модели тестовых процессов, базирующиеся на использовании адекватных методов и позволяющие повысить эффективность организации и проведения тестирования с использованием современных информационных технологий и автоматизированных систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА630984 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кузьмінський А. І. 
Тест навчальних досягнень особистості як засіб педагогічного вимірювання : Навч. посіб. для викл. ВНЗ, вчителів ЗОШ / А. І. Кузьмінський, В. І. Єфіменко. - Черкаси : Черкас. держ. ун-т ім. Б.Хмельницького, 2002. - 63 c. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Описано методологію оцінювання навчальних досягнень особистості у світлі сучасної освітньої парадигми. Розглянуто тести навчальних досягнень особистості, форми тестових завдань, питання розробки педагогічних тестів у межах класичної теорії, створення педагогічних тестів навчальних досягнень, інтерпретації та шкалування результатів тестування. Висвітлено алгоритм визначення параметрів однопараметричної моделі Раша.

Описана методология оценки учебных достижений личности в свете современной образовательной парадигмы. Рассмотрены тесты учебных достижений личности, формы тестовых заданий, вопросы разработки педагогических тестов в пределах классической теории, создания педагогических тестов учебных достижений, интерпретации и шкалования результатов тестирования. Освещен алгоритм определения параметров однопараметрической модели Раша.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284я73

Шифр НБУВ: ВА634879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Демінська Л. О. 
Модульно-рейтингова система оцінки знань майбутніх фахівців з оздоровчої фізичної культури / Л. О. Демінська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 5. - С. 62-65. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито зміст кредитно-модульної системи навчання студентів і модульно-рейтингову систему оцінювання знань, їх значущість у процесі професійної підготовки майбутніх спеціалістів з оздоровчої фізичної культури.

Рассмотрено содержание кредитно-модульной системы обучения студентов и модульно-рейтинговой системы оценивания знаний, их значение в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов по оздоровительной физической культуре.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 + Ч51р-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Путров С. Ю. 
Тестування рівня знань студентів технічного університету з теоретичних аспектів дисципліни "Фізичне виховання" / С. Ю. Путров // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 6. - С. 238-240. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати моніторингу знань студентів технічного університету з теоретичних аспектів дисципліни "Фізичне виховання" відповідно до 32-х тестових завдань, які містять понад 150 питань. Проаналізовано результати тестування студентів, виявлено високий, середній і низький рівні оволодіння знаннями щодо фізичного виховання як організованого процесу всебічного розвитку фізичних здібностей, формування й удосконалення життєво важливих рухових навичок та умінь молодої людини.

Приведены результаты мониторинга знаний студентов технического университета по теоретическим аспектам дисциплины "Физическое воспитание" соответственно к 32-м тестовым заданиям, которые содержат свыше 150-ти вопросов. Проанализированы результаты тестирования студентов, выявлены высокий, средний и низкий уровни овладения знаниями относительно физического воспитания как организованного процесса всестороннего развития физических способностей, формирования и совершенствования жизненно важных двигательных навыков и умений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 + Ч51в

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж694111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Прокопенко Л. І. 
Тести та їх застосування в едукаційному процесі вищого навчального закладу : навч.-метод. посіб. / Л. І. Прокопенко, С. Є. Гриб; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького, Ін-т пед. освіти, соц. роботи та мистец. - Черкаси, 2009. - 104 c. - Бібліогр.: с. 101-104. - укp.

Розглянуто історію виникнення та розвитку тестування як методу діагностування та контролю знань. Висвітлено педагогічні засади контролю знань у контексті освітнього процесу, встановлено вимоги щодо розробки тестових завдань. Розкрито сутність базових понять тестології, зокрема, таких, як "завдання у тестовій формі", "тестове завдання" та "педагогічний тест". Визначено основні функції тесту, показано переваги та недоліки тестового контролю. Запропоновано методики підготовки та класифікації тестів, проаналізовано ефективність їх використання на різних етапах навчального процесу.

Рассмотрена история возникновения и развития тестирования как метода диагностики и контроля знаний. Освещены педагогичекие основы контроля знаний в контексте образовательного процесса, установлены требования к разработке тестовых заданий. Раскрыта сущность базовых понятий тестологии, в частности, таких, как "задание в тестовой форме", "тестовое задание" и "педагогический тест". Определены основные функции теста, показаны преимущества и недостатки тестового контроля. Даны методики подготовки и классификации тестов, проанализирована эффективность их использования на различных этапах учебного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715351 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кравцов Д. Г. 
Проектирование и реализация многослойной системы тестирования / Д. Г. Кравцов // Управляющие системы и машины. - 2005. - № 6. - С. 71-74. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Представлено результати проектування та побудови моделі системи тестування в дистанційному навчанні та їх упровадження в навчальний процес у Херсонському державному університеті. Методами та засобами дослідження є системний аналіз, математичне моделювання, інформаційне моделювання даних і знань, об'єктно-орієнтований підхід до проектування та програмування. Для реалізації системи тестування використовується система дистанційного навчання "Херсонський віртуальний університет".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бочаров Б. П. 
Анализ эффективности алгоритма восстановления пропущенных значений временного ряда результатов тестирования знаний / Б. П. Бочаров, М. Ю. Воеводина // Системи оброб. інформації. - 2008. - Вип. 3. - С. 171-174. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Приведены результаты имитационного моделирования процесса восстановления пропущенных значений временного ряда результатов тестирования знаний студентов методом сингулярного спектрального анализа временных рядов. Используемый метод анализа для исследования временных рядов с пропусками, дающий точные результаты в достаточно жестких предположениях, оказывается применимым и к реальным рядам с пропусками, приводя в этом случае к приближенным результатам. Получены статистические оценки эффективности алгоритмов заполнения пропусков методом сингулярного спектрального анализа для конкретной предметной области - определения эффективности обучающих воздействий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 + Ч30 в2:З81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бабич А. П. 
Методика рейтингового оцінювання якості навчання курсантів (студентів) при кредитно-модульній системі організації навчального процесу / А. П. Бабич // Системи оброб. інформації. - 2007. - Вип. 4. - С. 158-161. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено й обгрунтовано один із можливих варіантів формування підсумкової оцінки курсанту (студенту) за засвоєння матеріалу навчальної дисципліни у разі її поділу на декілька логічно завершених змістовних модулів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)39-36 в + Ч481.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Банчук М. В. 
Система щоденного дистанційного тестового контролю знань як протидія зловживанням та корупції в медичній освіті / М. В. Банчук // Мед. інф-ка та інженерія. - 2008. - № 3. - С. 17-26. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто небезпеку корупції в галузі медичної освіти на тлі загальнодержавної проблеми. Зазначено, що особливе занепокоєння викликає процес оцінювання знань студентів-медиків. Запропоновано систему щоденного дистанційного тестового контролю знань студентів-медиків, покликану об'єктивізувати процес оцінювання в медичній освіті. Система дозволяє викладачам засобами Інтернет-технологій самостійно готувати щоденний тестовий контроль, а студентам-медикам - відкинути сумніви в об'єктивності їх оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р + Ч481.284 + Х819(4УКР)132-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бочаров Б. П. 
Формирование актуального множества вопросов в системе тестирования знаний / Б. П. Бочаров, М. Ю. Воеводина // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2008. - Вип. 2. - С. 160-163. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрены алгоритмы и схемы проведения контроля знаний, использующие адаптивную модель слушателя на текущем шаге теста для динамического формирования актуального множества вопросов. Использование разработанных алгоритмов при построении обучающих программных систем позволит существенно увеличить эффективность их работы. Введение в состав программного комплекса экспертной системы даст преподавателю возможность с помощью правил базы знаний управлять процессом обучения в зависимости от характеристик конкретного процесса обучения, в частности, от результатов контроля знаний обучаемого, обеспечивая тем самым дифференцированный подход к каждому слушателю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ібрагімов Т. Ш. 
Дидактичні основи модульно-рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень студентів заочної форми навчання : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. Ш. Ібрагімов; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Розкрито базові поняття дослідження, визначено стан модульно-рейтингового оцінювання навчальних досягнень студентів заочної форми навчання. Теоретично обгрунтовано дидактичні основи та концептуальні положення модульно-рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень студентів-заочників. Розроблено авторську технологію оптимізації кредитно-модульного навчання студентів-заочників, стрижнем якої є його науково-методичне забезпечення. Зазначено, що основні результати дослідження апробовано у навчальному процесі ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 + Ч481.632.85

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367434 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Колуд Р.  
Математичні моделі та алгоритми тестування знань з використанням зворотного зв'язку та Інтернет-технологій : Автореф. дис... канд. техн. наук : 01.05.02 / Р. Колуд; Держ. ком. зв'язку та інформатизації України. - Л., 2004. - 20 c. - укp.

Розроблено математичні моделі процесу тестування та оцінювання знань, які базуються на використанні диференціюючої властивості завдань та оригінальних алгоритмів встановлення ймовірності вибору завдань залежно від їх диференціюючої здатності та динамічно встановленої ваги. Зазначено, що використання запропонованих моделей значно підвищує ефективність тестування. Створено математичні моделі та ефективні алгоритми оцінювання, сформовані на підставі використання статистичних характеристик наявних у базі даних завдань, застосування яких сприяє покращанню об'єктивності оцінювання без додаткових часових затрат. Досліджено залежність похибки результатів тестування від кількості завдань у тесті та обгрунтовано оригінальні методики його проведення з динамічно окресленим часом закінчення. Розроблено архітектуру автоматизованої системи тестування знань, яка базується на використанні Інтернет-технологій та елементів зворотного зв'язку та дає можливість адаптувати процес тестування до поточної ситуації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333934 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Романюк І. М. 
Модульно-рейтингова технологія навчання та контролю засвоєння знань у вищому військовому закладі освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. М. Романюк; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2003. - 19 c. - укp.

Розроблено інноваційну технологію модульного навчання у вищому військовому навчальному закладі (ВВНЗ) з урахуванням його специфіки, яка передбачає: поділ змісту навчального матеріалу на базові та селективні модулі, побудову модулів на підставі об'єднання змісту декількох професійно-орієнтованих дисциплін; різнорівневий підхід для організації та оцінювання результатів професійної діяльності курсантів; розширення спектра організаційних форм, методів і технологій навчання, формування ініціативи та самостійності курсантів на базі диференціації та індивідуалізації навчання; орієнтацію навчального процесу на пошуково-творчі рівні самостійної пізнавальної діяльності курсантів; розробку та застосування системи різнорівневих професійно-орієнтованих завдань і задач, що підвищують рівень дієвості знань курсантів. Розглянуто критерії якості професійної підготовки курсантів за умов модульно-рейтингової технології навчання у ВВНЗ: позитивне ставлення до професійної підготовки (мотиваційний рівень); знання теоретичних засад процесу практичної підготовки як частини цілісної системи підготовки офіцерів, знання курсантами психологічних основ процесу виконання обов'язків (орієнтаційний рівень); володіння практичними вміннями та навичками (операційний рівень); здатність курсантів адекватно сприймати завдання для виконання обов'язків; високорозвинене почуття успіху у курсантів за своєчасне виконання завдань (емоційно-оцінювальний рівень); сформованість умінь постійного самовиховання та самоосвіти (вольовий рівень).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 + Ц4,8(4УКР)390.1-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Прокопенко Л. І. 
Дидактика: діагностика навчання : навч.-метод. посіб. / Л. І. Прокопенко, О. А. Біда, С. Є. Гриб; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України, Ін-т пед. освіти, соц. роботи та мистец. - Черкаси, 2011. - 257 c. - Бібліогр.: 75 назв - укp.

Проаналізовано особливості становлення та розвитку тестології, показано її місце та роль у розробці технологій навчання, адекватних проблемам суспільства, а також інтересам і запитам особистості. Висвітлено теоретичні засади впровадження тестового контролю на різних етапах едукаційного процесу залежно від мети тестів і організаційних форм навчання. Розглянуто методологію конструювання тестового завдання та місце кожного учасника освітнього процесу у розробці інноваційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741342 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського