Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (68)
Пошуковий запит: (<.>U=В11 р3-3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 122
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Коваленко Н. В. 
Удосконалення методики викладання вищої математики за допомогою використання комп'ютерних технологій / Н. В. Коваленко, О. К. Узбек, О. В. Шепеленко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 14. - С. 136-145. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Зазначено, що одним із напрямків удосконалення методики викладання курсу вищої математики у ВНЗ для студентів нематематичного профілю є застосування новітніх засобів комп'ютерної техніки. Проаналізовано та конкретизовано функції пакетів прикладних програм, орієнтованих на розв'язання математичних задач. Розглянуто можливості використання комп'ютерних технологій у процесі вивчення вищої математики, зокрема і тестових технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дрибан В. М. 
Деякі прийоми створення проблемних ситуацій при викладанні вищої математики / В. М. Дрибан, Г. Г. Пенина // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 14. - С. 124-136. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Наведено деякі прийоми, які використовують автори для створення проблемних ситуацій у курсі вищої математики: розширення меж застосовності деяких понять і формул; відкидання з теореми тих чи інших суттєвих умов; створення ситуацій, в яких студентів може підвести інтуїція та наочні міркування; використання того, що студенти часто не усвідомлюють важливості виконання умов існування того чи іншого поняття; використання інколи неправильного трактування студентами понять, теорем та іншої інформації; використання помилок і недоліків, які зустрічаються у навчальних посібниках. Зазначено, що ці прийоми часто використовуються у тісному сполученні. Наведено приклади проблемних ситуацій, які можна сконструювати на базі деяких із вищевикладених прийомів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сидорова В. М. 
О подборе задач прикладного характера в курсе высшей математики / В. М. Сидорова, Н. Н. Лосева // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 14. - С. 112-123. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Показано важливість математичних методів для розв'язку задач прикладного характеру. Розроблено системи прикладних задач до певних тем курсу вищої математики для студентів хімічних факультетів з урахуванням їх спеціальності. Зазначено, що практична спрямованість курсу математики дозволяє виховувати в студентів прикладну математичну культуру, розвиває їх інтуїцію та ерудицію в питаннях застосування математики, виробляє звичні навички дослідника та вміння самостійно розбиратися в математичному апараті, пов'язаному з їх подальшою діяльністю.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дрибан В. М. 
Некоторые замечания об учебниках по высшей математике / В. М. Дрибан, Г. Г. Пенина // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 13. - С. 9-14. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрены некоторые вопросы, связанные с построением учебников по высшей математике. Рассмотрены важнейшие принципы обучения, которые реализуются прежде всего при разработке учебных программ и учебников. Приведем доводы в пользу необходимости доказательства.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тю Н. С. 
Об использовании прикладных задач при изложении курса высшей математики студентам экономических специальностей / Н. С. Тю // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 20. - С. 22-35. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Изложены принципы отбора прикладных задач, которые можно использовать при изложении курса "Высшая математика" студентам экономических специальностей высших учебных заведений. Как пример рассмотрены две задачи: "правило 70" и оптимальное производство двух альтернативных видов товара.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Максимова Т. С. 
Евристична складова формування майбутнього інженера / Т. С. Максимова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 20. - С. 93-104. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто особливості професійної діяльності інженера за сучасних умов розвитку промисловості та зв'язку з ним. Показано необхідність формування евристичних вмінь студентів технічних ВНЗ на практичних заняттях із вищої математики, які забеспечать вдале виконання професійних дій на кожному з етапів розв'язання творчих, професійних задач. Розглянуто методику формування цих вмінь.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-363

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кондратьєва О. М. 
Деякі прийоми організації корекції знань студентів / О. М. Кондратьєва // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 21. - С. 35-38. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито сутність та основні прийоми проведення корекційної роботи, яка спрямована на збереження достатнього рівня знань і вмінь студентів по курсу вищої математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Клочко В. І. 
Проблема трансформації змісту курсу вищої математики в технічних університетах в умовах використання сучасних інформаційних технологій / В. І. Клочко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 22. - С. 10-15. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Узагальнено проведені дослідження щодо проектування змісту курсу вищої математики в технічних ВНЗ за умов використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Зазначено, що курс вищої математики в технічному ВНЗ є фундаментом математичної підготовки майбутнього фахівця, яка здійснюється з метою розвитку логічного та алгоритмічного мислення студента, озброєння його методами дослідження, аналізу та моделювання пристроїв, явищ і процесів, а також методами обробки та аналізу результатів експериментів. Розроблено методику навчання студентів прийомам розв'язування математично формалізованих задач, вироблення у студентів уміння аналізувати одержані результати, навички самостійного вивчення літератури з математики та її застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Наконечна Т. В. 
Деякі аспекти інженерної освіти у сучасному інформаційному суспільстві / Т. В. Наконечна // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 22. - С. 24-27. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблеми математичної підготовки майбутніх фахівців у сучасному суспільстві та впровадження інформаційних технологій, зокрема математичних пакетів Maple та MathCAD, у процесі викладання курсу вищої математики студентам технічних вузів механічних спеціальностей. Проаналізовано як і коли під час вивчення розділів вищої математики є можливим застосування пакетів CAS.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кондратьєва О. М. 
Коригування знань студентів і синергетика / О. М. Кондратьєва // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 24. - С. 99-103. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність чіткого планування керуючо-коригувальної діяльності викладача у процесі вивчення курсу вищої математики з позицій синергетичного підходу, та визначено загальні вимоги щодо відбору коригувальних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Максимова Т. С. 
Практичні заняття з вищої математики: сучасні технології навчання / Т. С. Максимова, О. І. Скафа. - Донецьк : Норд-прес, 2005. - 115 c. - (Міжнар. прогр. "Евристика та дидактика точ. наук": Еврист. навчання математики). - Бібліогр.: с. 114-115. - укp.

Розглянуто питання організації практичних занять з вищої математики у технічних вищих навчальних закладах за умов використання сучасних технологій навчання (евристичної, інформаційно-комунікативної, педагогіки співпраці, діяльнісного та особистісно-орієнтованого підходів). Запропоновано методику створення та показано можливості використання евристико-дидактичних конструкцій за деякими розділами курсу вищої математики. Запропоновано шляхи розв'язання проблеми формування професійно-евристичної діяльності студентів технічних ВНЗ на основі впровадження у навчальний процес розроблених моделей.

Рассмотрены вопросы организации практических занятий по высшей математике в технических высших учебных заведениях в условиях использования современных технологий обучения (эвристической, информационно-коммуникативной, педагогики сотрудничества, деятельностного и личностно-ориентированного подхода). Предложена методика создания и показаны возможности использования эвристико-дидактических конструкций по некоторым разделам курса высшей математики. Обоснованы пути решения проблемы формирования профессионально-эвристической деятельности студентов технических ВУЗ на основе внедрения в учебный процесс разработанных моделей.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Власенко К. В. 
Використання ППЗ GRAN2 та DERIVE під час лабораторних занять з вищої математики для студентів інженерно-економічних спеціальностей / К. В. Власенко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 23. - С. 45-50. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто методику формування евристичної діяльності студентів інженерно-економічних спеціальностей у процесі виконання лабораторних робіт з вищої математики з використанням ППЗ GRAN2 та DERIVE.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Вірченко Н. О. 
Нариси з методики викладання вищої математики / Н. О. Вірченко. - К. : Задруга, 2006. - 396 c. - Бібліогр.: с. 378-392. - укp.

Висвітлено проблеми викладання вищої математики, зокрема в Україні. Охарактеризовано постаті математиків-педагогів, зокрема, М.Остроградського, Г.Вороного, М.Кравчука, О.Парасюка, А.Скорохода. У контексті ідей М.Чайковського та Ю.Липи розкрито естетичні аспекти математики. Описано систему вищої освіти у Європі, особливості вивчення змісту математичних понять. Показано роль математики в морально-естетичному вихованні, наведено біографічні дані лауреатів Абелівської премії з даної галузі.

Освещены проблемы преподавания высшей математики, в частности в Украине. Охарактеризованы личности математиков-педагогов, в частности, М.Остроградского, Г.Вороного, М.Кравчука, О.Парасюка, А.Скорохода. В контексте идей М.Чайковского и Ю.Липы раскрыты эстетические аспекты математики. Описаны система высшего образования в Европе, особенности изучения содержания математических понятий. Показана роль математики в морально-эстетическом воспитании, приведены биографические данные лауреатов Аббеливской премии в данной сфере знаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Крилова Т. В. 
Організація модульно-рейтингового контролю та оцінювання засвоєних знань, набутих навичок і умінь з вищої математики студентів вищої технічної школи / Т. В. Крилова, О. Ю. Орлова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 25. - С. 217-221. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено методичні рекомендації щодо використання модульно-рейтингової системи контролю та оцінювання засвоєних знань, набутих умінь і навичок з дисциплін математичного циклу студентів нематематичних спеціальностей денної форми навчання вищих закладів освіти IV рівня акредитації.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Власенко К. В. 
Організація самостійної роботи у процесі проведення очних занять з вищої математики / К. В. Власенко, І. М. Главатських // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 26. - С. 60-64. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів у процесі проведення очних занять з вищої математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-367

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Крылова Т. В. 
Проблемы создания специализированного программно-методического комплекса по обучению высшей математике студентов нематематических специальностей / Т. В. Крылова, Е. М. Гулеша // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 26. - С. 70-73. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розглянуто питання побудови спеціалізованого програмно-методичного комплексу для навчання вищої математики студентів нематематичних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ванжа Н. В. 
Шляхи вдосконалення вмінь самостійного розв'язування математичних задач / Н. В. Ванжа // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 26. - С. 56-59. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано методи управління навчальною самостійною роботою студентів на практичних заняттях з вищої математики. Розглянуто диференціацію самостійної роботи студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-363

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Петрук В. А. 
Формування професійної спрямованості студентів спеціальностей автоматики та комп'ютерних систем управління / В. А. Петрук // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2006. - № 6. - С. 221-225. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання професійної спрямованості курсу вищої математики в технічному ВНЗ на прикладі тем "Диференціальні рівняння" та "Теорія ймовірностей і математична статистика" з використанням ігрових форм навчання та тестів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З965 р3 + В11 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Наконечна Т. В. 
Використання ІКТ на заняттях з вищої математики / Т. В. Наконечна, О. В. Нікулін // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 26. - С. 74-78. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблеми впровадження в навчальний процес вищих технічних навчальних закладів інформаційних комп'ютерних технологій, що відповідає пріоритетам розвитку національної освіти в XXI ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Максимова Т. С. 
Методика формування професійно-орієнтованої евристичної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів на практичних заняттях з вищої математики : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. С. Максимова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Запропоновано науково обгрунтовану методичну систему формування професійно-орієнтованої евристичної діяльності студентів технічних ВНЗ під час практичних занять з вищої математики на базі глибокого вивчення винахідницького аспекту евристики, наукових засад інженерної діяльності. Сформульовано методичні вимоги до задавання цілей, змісту навчального матеріалу, вибору методів, організаційних форм, засобів навчання, які сприяють формуванню та розвитку професійно-орієнтованої евристичної діяльності майбутніх інженерів за умов евристичного навчання математики. Визначено роль евристичних прийомів у формуванні евристичних умінь і професійно-орієнтованої евристичної діяльності, запропоновано шляхи та розроблено способи формування цієї діяльності у майбутніх інженерів. Сконструйовано технології створення та використання евристично-дидактичних конструкцій (ЕДК) за умов практичних занять з вищої математики. Розроблено системи евристично-орієнтованих задач і навчальні комп'ютерні програми з вищої математики з класу ЕДК. Обгрунтовано доцільність застосування педагогічних програмних засобів і професійних математичних пакетів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347266 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського