Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ж.р(4УКР)7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Нікуліна А. С. 
Безперервна післядипломна освіта інженерно-педагогічних працівників України / А. С. Нікуліна, В. В. Олійник, Г. П. Матвєєв, С. Г. Заславська, О. П. Микуляк, Р. М. Шацька, Ю. Б. Максименко, Л. В. Сумятіна; АПН України. Донец. ін-т післядиплом. освіти інж.-пед. працівників. - Донецьк, 2000. - 212 c. - Бібліогр.: 120 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні основи безперервної освіти, її завдання та структуру. Висвітлено психолого-педагогічну систему технології навчання професії, у т.ч. блочно-модульну. Викладено методи, прийоми та засоби навчання, а також методику оцінки результативності підвищення кваліфікації на підставі використання методів математичної статистики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)792 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Професійне навчання на виробництві : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: Н. Г. Ничкало; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Навч. центр ВАТ "Укр. Дунай. пароплавство". - К. : Наук. світ, 2003. - 162 c. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади професійного навчання на виробництві, його зміст і форми. Висвітлено проблеми підготовки виробничого персоналу, професійного навчання та підвищення кваліфікації працюючого населення на ринку праці України, формування компетентності персоналу підприємств. Викладено методологічні підходи до аналізу впливу професійного навчання кадрів на виробництві на ефективність діяльності підприємств, нові підходи до організації навчання на виробництві. Описано особливості економічного навчання робітників на виробництві, екологічну складову професійної підготовки фахівців, сучасні форми їх перепідготовки, педагогічні технології у навчанні виробничого персоналу, моделі комп'ютерних технологій у підготовці професійних кадрів.

Раскрыты теоретико-методологические основы профессионального обучения на производстве, его содержание и формы. Освещены проблемы подготовки производственного персонала, профессионального обучения и повышения квалификации работающего населения на рынке труда Украины, формирования компетентности персонала предприятий. Изложены методологические подходы к анализу влияния профессионального обучения кадров на производстве на эффективность деятельности предприятий, новые подходы к организации обучения на производстве. Описаны особенности экономического обучения работников на производстве, экологическая составная профессиональной подготовки специалистов, современные формы их переподготовки, педагогические технологии в обучении производственного персонала, модели компьютерных технологий в подготовке профессиональных кадров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)7 + Ж.р(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Професійне навчання на виробництві : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: Н. Г. Ничкало; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2006. - 337 с. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади професійного навчання на виробництві в контексті вітчизняного та зарубіжного досвіду, питання формування професійної компетентності фахівців. Розглянуто проблеми професійного навчання персоналу на виробництві за ринкових умов праці, використання педагогічних технологій у професійному навчанні робітничих кадрів, формування професійно-педагогічної компетентності інженерів-педагогів, розвитку професійної компетентності в системі післядипломної освіти офіцерів військово-соціального управління, правової соціалізації фахівців. Описано тестову систему оцінювання економічних знань у підготовці та підвищенні кваліфікації спеціалістів. Проаналізовано зарубіжний досвід підготовки фахівців сільського господарства до управлінської діяльності.

Освещены теоретико-методологические основы профессионального обучения на производстве в контексте отечественного и зарубежного опыта, вопросы формирования профессиональной компетентности специалистов. Рассмотрены проблемы профессионального обучения персонала на производстве в рыночных условиях труда, использования педагогических технологий в профессиональном обучении рабочих кадров, формирования профессионально-педагогической компетентности инженеров-педагогов, развития профессиональной компетентности в системе последипломного образования офицеров военно-социального управления, правовой социализации специалистов. Описана тестовая система оценки экономических знаний в подготовке и повышении квалификации специалистов. Проанализирован зарубежный опыт подготовки специалистов сельского хозяйства к управленческой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)7 я43 + Ж.р(4УКР)7 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шандиба О. В. 
Методична система навчання технічних дисциплін генеральних конструкторів у післядипломній підготовці : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Шандиба; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - 20 c. - укp.

Встановлено суттєві переваги інноваційної системи навчання технічних дисциплін генеральних конструкторів перед традиційними системами. Зазначено можливе забезпечення зростання інноваційного рівня розробок у два рази, масштабності розробок - на 77,3%. Удосконалено моделювання системи освіти за рахунок побудови моделі її системо-миследіяльнісного комплексу на базі системно-процесного підходу, яка відрізняється від відомих моделей елементами, що враховують світоглядні, філософські, методологічні й інженерні її атрибути.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370261 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Нікольська Л. В. 
Проблеми підвищення кваліфікації працівників сфери науково-технічної інформації / Л. В. Нікольська // Проблеми розвитку інформаційного суспільства: матеріали міжнар. форуму, 7 - 9 жовт. 2009 р., Львів. - К., 2009. - С. 219-222. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)79

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ва719286 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Демченко С. О. 
Функціональна структура педагогічної самоосвіти викладача технічного навчального закладу / С. О. Демченко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 143. - С. 45-49. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито функціональну структуру педагогічної самоосвіти викладача технічного навчального закладу за умов неперервної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.69 + Ж.р(4УКР)79

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ступак И. А. 
Повышение профессионального уровня инженерно-технических работников промышленности Донбасса в 60-е годы ХX ст. / И. А. Ступак, Л. А. Федорова // Наука. Релігія. Суспільство. - 2012. - № 4. - С. 64-68. - Библиогр.: 30 назв. - рус.

Рассмотрена деятельность администраций предприятий тяжелой индустрии по использованию разнообразных форм углубления специальных знаний инженерно-технического персонала. Анализируя ее, сделан вывод, что ряд этих форм можно творчески использовать в современных технико-экономических условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23051 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Щербина О. 
Інформальна освіта викладачів вищих технічних закладів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій / О. Щербина // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 1. - С. 22-26. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто питання організації підвищення кваліфікації викладачів технічних ВНЗ у сфері використання інформаційно-комунікаційних технологій на базі принципів неперервної освіти. Запропоновано підхід до підвищення кваліфікації, що базується на безпосередньому залученні викладачів до розробки та впровадження в навчальний процес інформаційно-комунікаційних технологій. Констатовано, що діюча система підвищення кваліфікації викладачів технічних ВНЗ навряд чи зможе забезпечити прорив у справі впровадження в навчальний процес сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Рассмотрены вопросы организации повышения квалификации преподавателей технических ВУЗ в сфере использования информационно-коммуникационных технологий на базе принципов непрерывного образования. Предложен подход к повышению квалификации, базирующейся на непосредственном привлечении преподавателей к разработке и внедрению в учебный процесс информационно-коммуникационных технологий. Констатировано, что действующая система повышения квалификации преподавателей технических ВУЗ вряд ли сможет обеспечить прорыв в деле внедрения в учебный процесс современных информационно-коммуникационных технологий.

Аddress the issues of the organization to improve the qualifications of teachers of the High Technical educational institutions in the field of uses of information and communication technologies on the basis of principles education. Proposals approachto improve the qualifications, on the immediate attracting teachers of K Develop and implement in process information and communication technologies. that the system to improve the qualifications of teachers of the High Technical educational institutionswill be able t ly unlikely breakthrough in actually introducing process in modern information and communication technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78 + Ж.р(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Поліщук М. 
До проблеми розвитку інформаційної культури у фахівців з товарознавства й експертизи у митній справі в системі підвищення кваліфікації / М. Поліщук // Нова пед. думка. - 2009. - № 1. - С. 75-77. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Актуалізовано необхідність розвитку інформаційної культури (ІК) у спеціалістів, які закінчили ВНЗ п'ять і більше років тому (зокрема, у фахівців з товарознавства і експертизи у митній справі) в системі підвищення кваліфікації. Запропоновано спецкурс "Інформаційна культура фахівця з товарознавства й експертизи у митній справі" для слухачів курсів підвищення кваліфікації. Зазначено, що під час проведення спецкурсу використано сучасні інформаційні технології та експериментально-дослідницькі методики, приділено значну увагу формуванню навичок аналітико-синтетичної діяльності слухачів. Наведено результати контролю якості розв'язання ситуаційної задачі. Проаналізовано професійні здібності, що передбачають культуру інформаційно-аналітичних продуктів (98 % слухачів курсів прийняли правильне рішення). Підсумовано, що педагогічні умови розвитку ІК у зазначених фахівців передбачають впровадження до навчального процесу спецкурсу "Основи інформаційної культури", широке застосування професійно-орієнтованих форм навчання, які стосуються формування складових ІК.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)7 + Х819(4УКР)112.038 с. р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Рогулина М. Р. 
Виробнича галузь як фактор, що визначає зміст підвищення кваліфікації викладачів технічних дисциплін / М. Р. Рогулина // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 22/23. - С. 89-95. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність удосконалення змісту підвищення кваліфікації викладачів технічних дисциплін з урахуванням виробничого фактора. Виділено дії за етапами проектування з урахуванням характеру їх прояву в діяльності робітників. Виокремлено принципи, на основі яких має відбуватися формування змісту. Визначено перспективи подальших досліджень із цього напряму.

Обоснована актуальность усовершенствования содержания повышения квалификации преподавателей технических дисциплин с учетом производственного фактора. Выделены действия по этапам проектирования в зависимости от характера их проявления в деятельности рабочих. Выделены также принципы, на основе которых должен осуществляться процесс формирования содержания. Определены перспективы дальнейших исследований по данному направлению.

The article substantiated the urgency of perfecting the contents for improving qualification of technical discipline teachers with the account of industry factor. Actions are allocated at each designing stage that are characteristic of workers’ activities. The principles are described that are the basis for realizing the process of content formation. The perspective of further research in the given direction in defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лактіонов О. 
Модель оцінювання рівня професійної компетентності фахівців сучасних високотехнологічних виробничих процесів / О. Лактіонов // Молодь і ринок. - 2015. - № 4. - С. 147-153. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розроблено та запропоновано модель оцінювання рівня професійної компетентності фахівців сучасних високотехнологічних виробничих процесів. Описано складові, необхідні для розробки автоматизованої системи, яка дозволить реалізувати технологію оцінювання рівня компетентності співробітників.

Предложена модель оценивания уровня профессиональной компетентности специалистов современных высокотехнологических производственных процессов, которая описывает все составляющие, необходимые для разработки автоматизированной системы, которая позволит реализовать технологию оценивания уровня компетентности сотрудников.

The evaluation model of professional competence level of specialists in modern hi­tech productive processes is offered in the article, which describes all constituents, necessary for development of CAS, which will allow to realize technology of evaluation of level of competence of employee.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)7-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського