Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (50)
Пошуковий запит: (<.>U=Л80 р(4УКР)3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Свідло К. В. 
Використання методу проектів при підготовці фахівців в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / К. В. Свідло, О. В. Жулинська // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 210-217. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено досвід застосування методу проектів як інноваційної технології під час виконання індивідуального науково-дослідного завдання з теми "Конструювання харчових продуктів спеціального призначення" в процесі підготовки фахівців за умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу

Освещен опыт использования метода проектов как инновационной технологии при выполнении индивидуального научно-исследовательского задания по теме "Конструирование пищевых продуктов специального назначения" при подготовке специалистов в условиях кредитно-модульной системы организации учебного процесса.

In the article experience of the use of method of projects is covered of innovative technology at the individual research job processing on the topic лConstructing of food products of the special setting» at preparation of specialists in the conditions of the credit-module system of organization of educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29 + Л80 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Погорєлова Л. В. 
Сучасні технології навчання дисциплінам харчового профілю та місце евристичної діяльності в них / Л. В. Погорєлова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 22/23. - С. 176-181. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто сучасні технології навчання та місце евристичної діяльності в них під час вивчення харчових дисциплін. Проаналізовано можливість і необхідність створення і широкого застосування евристичних ситуацій для майбутніх інженерів-педагогів. Підвищити рівень знань, вмінь і навичок студентів інженерних спеціальностей можна завдяки розробленій методиці із застосуванням евристичних ситуацій.

Рассмотрены современные технологии обучения и место эвристической деятельности в них в процессе изучения пищевых дисциплин. Проанализированы возможность и необходимость образования и широкого применения эвристических ситуаций для будущих инженеров-педагогов. Увеличить уровень знаний, умений и навыков студентов инженерных специальностей можно благодаря разработанной методике с применением эвристических ситуаций.

The author considers modern technologies of education and the place of heuristic activities in them while studying the food disciplines. The necessity and possibility of a wide application of heuristic situations for future teacher-engineers is analyzed in the article. To rise the level of knowledge, skills and model for students of engineering specialities is possible with the help of the developed methodology using heuristic situations. Necessity of and possibility of using of heuristic situations for future engineers is analyzed in this article. The author decided that the rise of the levels of knowledge, skills and abilities will be more effective if we use a special worked methodology with using of heuristic situations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пирог Т. П. 
Здобутки кафедри біотехнології мікробного синтезу: від ювілею до ювілею / Т. П. Пирог, В. О. Красінько, О. І. Скроцька // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2010. - № 33. - С. 14-16. - укp.

Розглянуто основні наукові здобутки співробітників кафедри біотехнології мікробного синтезу за останні 5 років. Накреслено шляхи подальшого розвитку біотехнологічних досліджень у Національному університеті харчових технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Олейник Н. Ю. 
Моделирование информационной деятельности будущего технолога питания / Н. Ю. Олейник // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31. - С. 97-102. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Рассмотрены подходы к формированию содержания дисциплины «Информационные технологии в пищевых производствах» на основе моделирования в учебном процессе профессионально направленной информационной деятельности будущего специалиста. Представлен модульный междисциплинарный комплекс дисциплины, состоящий из определенных структурных блоков учебного материала, которые интегрируют базовые составляющие учебных дисциплин, направленных на формирование профессиональной компетентности.

Розглянуто підходи до формування змісту дисципліни «Інформаційні технології в харчових виробництвах» на основі моделювання в навчальному процесі професійно спрямованої інформаційної діяльності майбутнього спеціаліста. Розглянуто структуру модульного міждисциплінарного комплексу, що складається з блоків навчального матеріалу, які інтегрують базові змістовні складові навчальних дисциплін та спрямовані на формування професійної компетентності.

The article examines the approaches to the formation of the content of the discipline «Information technology in food production» on the basis of simulation in teaching process of professionally directed informational activities of the future specialist. We describe a modular multi-disciplinary complex of disciplines, which consists of certain structural units of educational material, which integrate the basic components of academic disciplines, aimed at developing professional competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лазарєва Т. А. 
Напрями оновлення змісту навчання технологічному обладнанню харчової галузі у професійній підготовці майбутніх інженерів-технологів / Т. А. Лазарєва // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 32/33. - С. 66-72. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглянуто сучасні тенденції розвитку харчової галузі та основні проблеми професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів. Визначено, що зміст навчання технологічного обладнання потребує оновлення та відображення інноваційних підходів удосконалення існуючого та розробки нового обладнання. Проведено аналіз напрямів удосконалення обладнання за галузями виробництва харчової продукції. Запропоновано критерії вдосконалення технологічного обладнання.

Рассмотрены современные тенденции развития пищевой отрасли и основные проблемы подготовки будущих инженеров-технологов. Определено, что содержание обучения технологическому оборудованию требует обновления и отображения инновационных подходов по усовершенствованию существующего и разработки нового оборудования. Проведен анализ направлений усовершенствования оборудования по отраслям производства пищевой продукции. Предложены критерии усовершенствования технологического оборудования.

In article modern lines of development of food branch and the basic problems of preparation of future process engineers are considered. It is defined, that the contents of training to the process equipment demands updating and reflection of innovativeapproaches to the improvement of existing and of a new equipment. The analysis of directions of improvement of the equipment in the branches of development food industry is carried out. Criteria of improvement of the process equipment are offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кулик С. 
Влияние организационных форм обучения на развитие познавательной активности будущих специалистов пищевой отрасли / С. Кулик // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2011. - Вип. 22. - С. 89-92. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Определено влияние организационных форм обучения на развитие познавательной активности специалистов пищевой промышленности. Проанализированы нетрадиционные формы проведения лекций, обеспечивающие комплексное развитие творческих способностей студентов: проблемная лекция, лекция-визуализация, лекция-дискуссия. Рассмотрены другие организационные формы, влияющие на эффективность организации учебно-воспитательного процесса ВУЗ – практические и лабораторные занятия, лабораторные работы, семинары, самостоятельные работы.

Визначено вплив організаційних форм навчання на розвиток пізнавальної активності фахівців харчової промисловості. Проаналізовано нетрадиційні форми проведення лекцій, що забезпечують комплексний розвиток творчих здібностей студентів: проблемна лекція, лекція-візуалізація, лекція-дискусія. Розглянуто інші організаційні форми, що впливають на ефективність організації навчально-виховного процесу ВНЗ - практичні та лабораторні заняття, лабораторні роботи, семінари, самостійні роботи.

The influence of organizational forms of teaching on development of cognitive activity of future specialists of food retail industry is examined. The non-traditional forms of lectures, that provide comprehensive development of creative skills of students are analyzed. The other organizational forms that affect the efficiency of the organization of the educational process of higher academic institutions - practical and laboratory work, laboratory work, seminars, independent work are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.26 + Л80 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мостова Л. М. 
Дидактичні умови реалізації наступності змісту практичної підготовки фахівців із харчових технологій / Л. М. Мостова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 32/33. - С. 73-78. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено досвід застосування наступності як форми забезпечення інтеграції знань із практичної підготовки фахівців з харчових технологій. Розглянуто дидактичні умови реалізації наступності змісту практичної підготовки студентів різних освітньо-кваліфікаційних рівнів.

Освещен опыт использования преемственности как формы, обеспечивающей интеграцию знаний при практической подготовке специалистов пищевых технологий. Рассмотрены дидактические условия реализации преемственности содержания практической подготовки студентов разных образовательно-квалификационных уровней.

In experience of using the succession as a form providing integration of knowledge by practical training food technology specialists. The didactic terms are considered of realizing the succession of practical training contents for students of different educational qualificational levels.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лазарєва Т. А. 
Науково-дослідна робота студентів як основа формування творчого фахівця харчової галузі / Т. А. Лазарєва // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 83-87. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено основні проблеми та суперечності впровадження науково-дослідної роботи в процес професійної підготовки майбутніх фахівців харчової промисловості. Розроблено концепцію системи неперервної науково-дослідної роботи в процесі професійної підготовки студентів, в структурі якої визначено наступні елементи: формування мотивації, визначення цілей, розробка інформаційної основи та прийняття рішень; формування особистісних якостей та компетенцій. Проведено аналіз кваліфікаційних характеристик робочих і посадових інструкцій інженера харчової галузі, зокрема окреслено дослідницькі уміння майстра та інженера-технолога як основних фахівцій галузі. Запропоновано систему безперервної підготовки та формування дослідницьких умінь у студентів.

Определены основные проблемы и противоречия внедрения научно-исследовательской работы в процесс профессиональной подготовки будущих специалистов пищевой промышленности. Разработана концепция системы непрерывной научно-исследовательской работы в процессе профессиональной подготовки студентов, в структуре которой определены следующие элементы: формирование мотивации, определение целей, разработка информационной основы и принятия решений формирования личностных качеств и компетенций. Проведен анализ квалификационных характеристик рабочих и должностных инструкций инженера пищевой отрасли, в частности очерчены исследовательские умения мастера и инженера-технолога как основных специалистов отрасли. Предложена система непрерывной подготовки и формирования исследовательских умений у студентов.

The article ascertains some basic problems and contradictions of introduction of esearch work, in the process of professional training of the future specialists in the food branch. The author analyzes research abilities of the master and the process engineer as the basic specialists in the food-processing industry. The article suggests the system of continuous training and formation of students' research abilities which covers their education from the first to the fifth year.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268 + Л80 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лазарєва Т. А. 
Система критеріїв та параметрів удосконалення харчових продуктів, технологій, обладнання як основа формування змісту творчої професійної підготовки фахівців харчової галузі / Т. А. Лазарєва // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 4. - С. 150-160. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Обгрунтовано вплив змісту творчого навчання майбутніх інженерів-технологів харчової галузі на рівень їх професійної підготовки. Визначено, що до змісту творчого навчання майбутніх фахівців слід внести систему критеріїв і параметрів удосконалення харчових продуктів, технологій, обладнання. Розроблено систему критеріїв і параметрів удосконалення харчових продуктів, технології та обладнання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лазарєва Т. А. 
Моделювання змісту творчого навчання з технологічного обладнання харчової галузі інженерів-технологів / Т. А. Лазарєва // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 37. - С. 81-88. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Розглянуто питання підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців харчової галузі за допомогою моделювання змісту навчання технологічного обладнання. Проведено аналіз методів розробки та вдосконалення технологічного обладнання. Запропоновано використання дидактичної тривимірної моделі, в основі створення якої - методи комбінаторики, евристичних прийомів, багаторівневих морфологічних таблиць.

Рассмотрены вопросы повышения качества профессиональной подготовки будущих инженеров-технологов при помощи моделирования содержания обучения технологическому оборудованию. Проведен анализ методов разработки и усовершенствования оборудования. Предложено использовать дидактическую трехмерную модель, в основе создания которой лежат методы комбинаторики, эвристических приемов, многоуровневых морфологических таблиц.

The paper deals with the questions of improving the quality of training the future engineers by modeling the training content of processing equipment. The author shows the analysis of methods of equipment development and improvement. It was proposed to use three-dimensional didactic model, which are based on a combinatorial methods, heuristic methods, multilevel morphological tables.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лазарєва Т. А. 
Моделювання змісту креативного навчання з харчових продуктів у підготовці інженерів-технологів / Т. А. Лазарєва // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 34/35. - С. 97-105. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто сучасні тенденції розвитку харчової галузі в напряму вдосконалення та розширення асортименту харчової продукції. Зазначено, що у процесі професійної підготовки фахівців-науковців, здатних розробляти рецептуру та технології харчової продукції, більше уваги слід приділяти змісту креативного навчання. Визначено, що зміст такого навчання повинен бути прогностичним та динамічним. Запропоновано процес моделювання змісту креативного навчання з харчової продукції за допомогою тривимірних моделей.

Рассмотрены современные тенденции развития пищевой отрасли по усовершенствованию и расширению ассортимента пищевой продукции. Указано, что в процессе профессиональной подготовки специалистов-ученых, способных разрабатывать рецептуры и технологии пищевой продукции, необходимо больше внимания уделять содержанию креативного обучения. Определено, что содержание такого обучения должно быть прогнозируемым и динамичным. Рассмотрен процесс моделирования содержания креативного обучения пищевым продуктам при помощи трехмерных моделей.

The article considers modern trends in the food industry with goal to improve and expand the range of food products. There is good evidence that for the effective process of professional training future specialists, who will be able to develop recipesand food technology teachers should pay more attention to the creative content of training. It was determined that the content of such training should be predictable and dynamic. This article describes the process of modeling the content of creative learning in the discipline “provision” with three-dimensional models.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сердюкова О. Я. 
Метод проектів як засіб інтеграції техніко-технологічної та психолого-педагогічної підготовки інженерів-педагогів харчового профілю / О. Я. Сердюкова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 1. - С. 112-120. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - вирішення актуального завдання застосування методу проектів під час розв'язання дидактичних завдань у техніко-технологічному контексті з метою виявлення майбутніми інженерами-педагогами набутих у процесі професійної підготовки інженерних і психолого-педагогічних знань і вмінь, реалізації можливості оцінити набуті професійні знання й уміння. Наведено приклади застосування методу проектів у процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Штокало М. Й. 
Нарис з історії розвитку кафедри аналітичної хімії НУХТ / М. Й. Штокало, Є. Є. Костенко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2012. - № 43. - С. 201-205. - укp.

Розглянуто основні етапи створення і розвитку кафедри аналітичної хімії НУХТ. Надано інформацію про відомих вчених, які відіграли значну роль у становленні кафедри аналітичної хімії як самостійного підрозділу у складі НУХТ. Окреслено основні напрямки діяльності колективу кафедри.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3 г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сердюкова О. 
Удосконалення професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю на основі компетентнісного підходу / О. Сердюкова // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 98-102. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Приділено увагу вирішенню актуального завдання підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю на основі компетентнісного підходу у вищій професійній освіті, з урахуванням вимог якого оновлюється методика навчання й вдосконалюється освітній процес у ВНЗ; забезпеченню практичної й прикладної спрямованості професійної підготовки майбутніх фахівців завдяки використанню активних методів навчання, удосконалення змісту та забезпечення наступності всіх видів виробничих практик.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ильминская О. А. 
Формирование целей обучения будущих инженеров-технологов пищевой отрасли / О. А. Ильминская // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 38/39. - С. 230-236. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Рассмотрены требования, предъявляемые к инженерам-технологам пищевой отрасли на предприятиях в соответствии с требованиями современной пищевой промышленности. Определены цели обучения будущих инженеров-технологов пищевой отрасли в виде перечня знаний, умений и профессионально важных качеств, необходимых будущему специалисту для выполнения профессиональных обязанностей.

Розглянуто вимоги, які висуваються до інженера-технолога харчової галузі на підприємствах відповідно до вимог сучасної харчової промисловості. Визначено цілі навчання майбутніх інженерів-технологів харчової галузі у вигляді переліку знань, умінь і професійно важливих якостей, необхідних майбутньому фахівцю для виконання професійних обов’язків.

The author considered the requirements demanded from engineers to the food industry enterprises in accordance with the requirements of the modern food industry. The paper showed purposes of training future engineers in the food industry as a list of knowledge, skills and professionally important qualities needed for the future specialist to perform professional duties.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Долуда А. В. 
Суперечності професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі в навчанні проектуванню харчових підприємств / А. В. Долуда // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 38/39. - С. 219-224. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Приділено увагу особливостям розвитку харчової галузі України. Розглянуто питання підготовки у ВНЗ конкурентоспроможного молодого фахівця харчової галузі. Сформульовано суперечності між рівнем підготовки фахівців харчової галузі у ВНЗ та вимогами, які сьогодні висуваються до молодого спеціаліста галузі.

Уделено внимание особенностям развития пищевой отрасли Украины. Рассмотрен вопрос подготовки в ВУЗ конкурентоспособного молодого специалиста пищевой отрасли. Сформулированы разногласия между уровнем подготовки специалистов пищевой отрасли в ВУЗ и требованиями, которые сегодня предъявляются к молодому специалисту отрасли.

The article considered the features the developments of food industry in Ukraine. The question of training in high school competitive young professionals of food industry is conducted. The author formulated a contradiction between the level of training of specialists in the food sector in higher education and the demands of enterprises.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Лазарєва Т. А. 
Формування цілей професійної підготовки інженерів-технологів харчової галузі до науково-дослідної діяльності / Т. А. Лазарєва // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 40/41. - С. 69-74. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Встановлено актуальну проблему професійної підготовки інженерів-технологів харчової галузі до науково-дослідної діяльності, а саме: обгрунтування та розробку цілей навчання майбутніх фахівців. Визначено, що в процесі формування цілей професійної підготовки інженерів-технологів до науково-дослідної діяльності слід застосовувати компетентнісний підхід. За цих умов встановлюють перелік знань, умінь та професійно важливих якостей, що складають науково-дослідну компетенцію майбутнього інженера-технолога харчової галузі.

Выявлена актуальная проблема профессиональной подготовки инженеров-технологов пищевой отрасли к научно-исследовательской деятельности, а именно обоснование и разработка целей обучения будущих специалистов. Установлено, что в процессе формирования целей профессиональной подготовки инженеров-технологов к научно-исследовательской деятельности необходимо учитывать компетентностный подход. При этом устанавливают знания, умения и профессионально важные качества, которые составляют научно-исследовательскую компетенцию будущего инженера-технолога пищевой отрасли.

This article established the actual problem of training engineers of food industry to research activities. It is proved and developed learning objectives for future professionals. The role of competence approach in shaping the purposes of training engineers in research activities is defined. The knowledge, skills and professionally important qualities that make up the research competence of the future engineer food industry are established.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Лазарєва Т. А. 
Аналіз структури професійної діяльності інженера-технолога харчової галузі / Т. А. Лазарєва // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 38/39. - С. 281-287. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто структуру професійної діяльності інженера-технолога харчової галузі. Зазначено, що теоретичну модель професійної діяльності складають організаційна та психологічна підсистеми. Визначено зміст складових організаційної підсистеми, а саме: суб’єкта, процесу, предмета, засобів, умов та продукту професійної діяльності. З’ясовано, що зміст цих складових має творчий характер. Установлено, що зміст елементів організаційної підсистеми повинен стати основою для розробки системи професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі до творчої діяльності.

Рассмотрена структура профессиональной деятельности инженера-технолога пищевой отрасли. Отмечено, что теоретическую модель профессиональной деятельности составляют организационная и психологическая подсистемы. Проведен анализ содержания составляющих организационной подсистемы, а именно: субъекта, процесса, предмета, средств, условий и продукта профессиональной деятельности. Выяснено, что содержание этих составляющих носит творческий характер. Установлено, что содержание элементов организационной подсистемы должно стать основой для разработки системы профессиональной подготовки будущих инженеров-технологов пищевой отрасли к творческой деятельности.

The article considered the structure of professional activity of engineer of food industry. The author showed that theoretical model of professional activities are constituted of organizational and psychological subsystems. The analysis of the contentof components of organizational subsystems is made of the subject of the process, the subject of the conditions and the product of professional activity. It was found that the content of these components is creative. Found that the content of the elements of the organizational subsystem should be the basis for the development of vocational training of future engineers of the food industry to creative activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Недосєкова Н. С. 
Формування готовності до професійної діяльності майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю у процесі виробничої практики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. С. Недосєкова; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2014. - 20 c. - укp.

Вперше введено в обіг поняття "формування готовності до професійної діяльності майбутнього інженера-педагога харчового профілю", теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови цього процесу, що передбачають становлення студентів-практикантів як компетентних фахівців харчової галузі на основі розвитку їх стійких узагальнених професійних умінь. Розроблено й експериментально перевірено модель формування готовності до професійної діяльності майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю у процесі виробничої практики, що за допомогою обраного методологічного інструментарію забезпечує ефективну реалізацію запропонованих педагогічних умов і, як наслідок, підготовку фахівця харчової галузі до майбутньої професійної діяльності. Уточнено поняття узагальнених професійних умінь, під якими ми розуміється сукупність таких професійних умінь студентів, що полягають в їх здатності усвідомлювати цілі розв'язання технологічних задач, відбирати засоби розв'язування, оцінювати продукти діяльності та порівнювати їх з еталоном. Вдосконалено зміст і навчально-методичне забезпечення виробничої практики системою технологічних задач, що сприяють створенню творчих проектів майбутніми фахівцями харчової галузі й уможливлюють їх кращу адаптацію до умов виробництва. Набули подальшого розвитку засоби організації виробничої практики майбутніх інженерів-педагогів на основі інформаційно-комунікативних технологій, що передбачають упровадження енкаридж-технології під час практики та забезпечують ефективність її проходження студентами та постійну підтримку з боку керівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406517 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Лазарєва Т. А. 
Формування професійно важливих якостей творчої діяльності у майбутніх інженерів-технологів харчової галузі / Т. А. Лазарєва // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2015. - № 46. - С. 109-113. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування професійно важливих якостей творчої діяльності у майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. Теоретично обгрунтовано структуру професійно важливих якостей, що складається з блоку мотиваційно-цільових, когнітивних, світоглядних та організаційно-діяльнісних якостей майбутнього фахівця. Встановлено складові системи професійно важливих якостей, що обумовлюють творчу діяльність майбутнього фахівця у процесі розробки та удосконалення харчових продуктів, технологій та обладнання.

Рассмотрена проблема формирования профессионально важных качеств творческой деятельности у будущих инженеров-технологов пищевой отрасли. Теоретически обосновано структуру профессионально важных качеств, которая состоит из блоков мотивационно-целевых, когнитивных, мировоззренческих и организационно-деятельностных качеств будущих специалистов. Определены составляющие системы профессионально важных качеств , которые сопровождают творческую деятельность специалиста в процессе разработки и усовершенствования пищевых продуктов, технологий и оборудования.

The problem of formation of professionally important qualities of creativity for future engineers the food industry are reviewed in the paper. Found that creative activity engineer associated with the development and improvement of food products, technologies and equipment. Structure professionally important qualities of creativity theoretically are grounded. It consists of a motivational target, cognitive, ideological and organizational qualities of future-activity specialist.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського