Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (33)Книжкові видання та компакт-диски (266)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.29$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 546
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Фоменко Н. А. 
Дидактичні аспекти дистанційного навчання / Н. А. Фоменко // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 1. - С. 163-169. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито сутність дистанційного навчання як виду. Розглянуто його дидактичні можливості та методичні особливості, технологію та соціальну значимість.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гребенюк В. А. 
Дистанционное обучение в Харьковском государственном техническом университете радиоэлектроники / В. А. Гребенюк, В. Я. Терзиян, А. А. Логвиновский, В. В. Семенец // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 1(5). - С. 109-110. - рус.

Викладено стислу характеристику основних результатів, отриманих у Харківському державному технічному університеті радіоелектроніки в галузі дистанційного навчання. Охарактеризовано основні напрямки розвитку сфери навчання у напрямку створення віртуального середовища навчання майбутнього.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Арешкова В. В. 
Застосування генетичних алгоритмів для оптимізації часу дистанційного тестування студентів / В. В. Арешкова, Д. М. Данильченко // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 1(5). - С. 133-135. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Організація дистанційного навчання має на увазі використання новітніх технологій, мультимедійних систем, віртуальних бібліотек в Internet тощо. Але найважливішим є організація контакту викладача з студентом, причому є дуже важливим організувати його таким чином, щоб оптимізувати ефективність використання Internet-каналів, а отже, і вартість зв'язку. У даній статті розглядається система оптимізації використання Internet-каналів для проведення дистанційного тестування студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Барановська Л. В. 
Методична підготовка викладацького складу до проведення навчання студентів професійного вербального спілкування / Л. В. Барановська // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1 . - С. 9-21. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто систему методичної підготовки викладачів вищих аграрних закладів до навчання студентів професійного вербального спілкування. Увагу акцентовано на удосконаленні їх мовних знань, практичних мовних умінь і навичок. Зазначено, що викладач є головною фігурою у підготовці фахівців, має добре володіти різними підходами до складання навчальних програм з дисциплін, знати структуру, вимоги до форми та змісту студентських курсових і дипломних робіт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Модульна система професійного навчання: концепція, методика, особливості впровадження : Навч.-метод. посіб. / упоряд.: А. В. Плохій, А. В. Казановський; Держ. центр зайнятості України. - К. : Вид. центр КТ "Київ. нот. фабрика", 2000. - 284 c. - укp.

Проаналізовано основні тенденції розвитку за умов глобалізації економіки та підходи до оптимізації системи професійного навчання робочої сили. Розкрито сутність модульної технології професійного навчання, подано її порівняльну характеристику з традиційною системою, а також методику розробки модульної навчальної документації. Особливу увагу приділено методиці впровадження модульної технології в сферу професійного навчання незайнятого населення, особливостям організації та управління навчальним процесом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.290 + Ч461.290 + Ч471.290 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Боскин О. О. 
Мультиагентный подход к системе дистанционного образования / О. О. Боскин, Н. А. Соколова, А. В. Шеховцов // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 1(5). - С. 149-150. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Процес навчання на відстані може бути представлений множиною локальних агентів, що пов'язані з учасниками процесу - студент, викладач-tutor, адміністратор, які в процесі взаємодії намагаються добитися виконання своїх локальних цілей, сформульованих у вигляді множини вимог (обмежень) шляхом кооперації та організації переговорів. Кожний агент має свою множину обмежень, за виконання яких він відповідає, свою множину змінних, значення яких він повинен вибрати.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Рожик О. М 
Система дистанційного навчання на базі Internet "DEDU" / О. М Рожик // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 1(5). - С. 256. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Рассмотрены проблемы, которые возникают при дистанционном обучении. Представлен программный комплекс на базе Internet/Intranet технологии предназначенный для быстрой разработки курсов, их проведения и оценки эффективности.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч481.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ясулайтіс В. А. 
Дистанційне навчання : Метод. рек. / В. А. Ясулайтіс; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2005. - 70 c. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Визначено основні відмінності дистанційної форми навчання від традиційних, висвітлено її особливості. Проаналізовано роль нових інформаційних технологій у освіті та принципи розроблення курсів дистанційного навчання. Описано головні елементи дидактики дистанційного навчання. Наведено практичні рекомендації щодо розроблення курсів по узагальненню досвіду дистанційної освіти за кордоном та у Міжрегіональній Академії управління персоналом.

Определены основные отличия дистанционной формы обучения от традиционных, освещены её особенности. Проанализированы роль новых информационных технологий в образовании и принципы разработки курсов дистанционного обучения. Описаны главные элементы дидактики дистанционного обучения. Приведены практические рекомендации относительно разработки курсов по обобщению опыта дистанционного образования за рубежом и в Межрегиональной Академии управления персоналом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290р

Шифр НБУВ: ВА663010 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Інформатизація освіти та дистанційна форма навчання: сучасний стан і перспективи розвитку : Зб. матеріалів VI Міжнар. наук.-метод. конф., 13 - 15 жовт. 2004 р. / Сум. держ. ун-т. - Суми : СумДУ, 2004. - 316 c. - укp.

Розглянуто методологічні та технологічні аспекти формування інформаційного середовища навчального закладу. Досліджено вітчизняний досвід управління освітньою сферою та проблеми використання нових інформаційних технологій і дистанційної форми навчання у загальноосвітній школі і вищих навчальних закладах. Розроблено критерії оцінки якості інноваційних методик та рівня навчально-пізнавальної активності учнів. Проаналізовано вплив нових освітніх технологій на підвищення якості математичної, економічної, гуманітарної та інженерної освіти.

Рассмотрены методлогические и технологические аспекты формирования информационной среды учебных заведений. Исследован отечественный опыт управления образовательной сферой, а также проблемы использования новых информационных технологий и дистанционной формы обучения в общеобразовательной и высшей школе. Установлены критерии оценки качества инновационных методик и уровня учебно-познавательной активности учащихся. Проанализировано влияние новых образовательных технологий на повышение качества математического, экономического, гуманитарного и инженерного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 я431 + Ч481.290 я5431 + з970.826 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сікорський П. І. 
Кредитно-модульна технологія навчання : Навч. посіб. / П. І. Сікорський; Європ. ун-т. - К., 2004. - 126 c. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Висвітлено психолого-педагогічні проблеми кредитно-модульної технології навчання з урахуванням вимог Європейської системи накопичення і зарахування кредитів, наведено методичні рекомендації щодо підготовки і проведення навчальних занять.

Освещены психолого-педагогические проблемы кредитно-модульной технологии обучения с учётом требований Европейской системы накопления и зачисления кредитов, приведены методические рекомендации относительно подготовки и проведения учебных занятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664249 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кулик М. С. 
Кредитно-модульно-рейтингова система навчальної діяльності : Навч.-метод. посіб. для слухачів системи підвищ. кваліфікації проф.-виклад. складу / М. С. Кулик, Е. В. Лузік, Н. В. Ладогубець; Нац. авіац. ун-т. - К., 2004. - 96 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Викладено основні питання інтеграції вищих навчальних закладів України до Європейського освітнього простору і впровадження кредитно-модульної системи з рейтинговою оцінкою знань у навчальний процес.

Изложены основные вопросы интеграции высших учебных заведений Украины в Европейское образовательное пространство и внедрения кредитно-модульной системы с рейтинговой оценкой знаний в учебный процесс.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657081 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бородін Ю. А. 
Модульне навчання, як важлива складова на шляху до євроінтеграції вищої освіти / Ю. А. Бородін, О. М. Ольховий // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 20. - С. 3-11. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Вивчено процес впровадження модульного навчання в систему вітчизняної вищої освіти з метою її подальшої якісної євроінтеграції в рамках Болонського процесу.

Изучен процесс внедрения модульного обучения в систему отечественного высшего образования с целью его дальнейшей качественной евроинтеграции в рамках Болонского процесса.

The article deals whith the process of inculcation modul training into the system of native higher evraintegration in Bolonsky process.


Ключ. слова: Болонський процес, модульне навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гончаров С. М. 
Науково-методичне забезпечення кредитно-модульної системи організації навчального процесу : Моногр. / С. М. Гончаров; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне, 2005. - 266 c. - Бібліогр.: 45 назв. - укp.

Висвітлено психолого-педагогічні проблеми кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП) у ВНЗ, питання її науково-методичного забезпечення з урахуванням вимог Болонського процесу. Описано методи та технології навчання в КМСОНП, викладено загальні положення та наведено вимоги до організаційно-методичного забезпечення КМСОНП, проаналізовано зарубіжну практику методичного забезпечення навчальної дисципліни.

Освещены психолого-педагогические проблемы кредитно-модульной системы организации учебного процесса (КМСОУП) в ВУЗ, вопросы её научно-методического обеспечения с учётом требований Болонского процесса. Представлены методы и технологии обучения в КМСОУП, изложены общие положения и приведены требования к организационно-методическому обеспечению КМСОУП, проанализирована зарубежная практика методического обеспечения учебной дисциплины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Алексєєв І. В. 
Банківський маркетинг як проблема дистанційної форми навчання / І. В. Алексєєв // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 92-96. - укp.

Розглянуто дидактичний, соціальний, економічний аспекти дистанційного навчання, обгрунтовано його переваги, зокрема, на прикладі вивчення банківського маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29 + У010.322р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кузнецова Л. В. 
Використання інтерактивних методів в організації дистанційного навчання / Л. В. Кузнецова, О. П. Русєва // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 130-135. - укp.

Запропоновано шляхи створення нових інтерактивних технологій навчання. Розроблено нові науково обгрунтовані програми для дистанційного навчання. Визначено складові навчальної програми, які сприяють ефективній взаємодії викладача та студентів у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Олексів І. Б. 
Використання ситуаційних вправ в інтерактивній навчальній технології / І. Б. Олексів, М. Р. Тимощук, Р. В. Фещур // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 139-144. - укp.

Наведено метод нових навчальних технологій викладання економічних дисциплін, зокрема, розглянуто один з напрямів фінансового менеджменту - фінансове планування. Запропоновано ситуаційну вправу з прогнозування фінансових показників підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29 + У9(4Укр)290-230.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Тимошенко О. В. 
Гнучке навчання як поступовий перехід до дистанційного навчання / О. В. Тимошенко // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 196-199. - укp.

Визначено перспективність гнучкого навчання - поєднання традиційного з сучасними технологіями. Висвітлено переваги цієї форми навчання, його складові та очікувані результати.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Левченко В. Л. 
Дистанційне навчання як сфера самостійної роботи студентів / В. Л. Левченко // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 200-203. - укp.

Розглянуто основи, педагогічні особливості, умови організації та практичні проблеми дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Козлакова Г. О. 
Інформаціно-програмне забезпечення дистанційної освіти: зарубіжний і вітчизняний досвід / Г. О. Козлакова; АПН України. Ін-т вищ. освіти. - К. : ВЦ "Просвіта", 2002. - 233 c. - Бібліогр.: с. 214-219. - укp.

Розглянуто історію виникнення та розвитку дистанційної освіти, показано її місце та роль у сучасній світовій системі вищої та післядипломної освіти. Проаналізовано структуру електронних навчальних курсів з технічних дисциплін. Досліджено прикладні проблеми впровадження дистанційної освіти до систем вищої освіти країн світу. Розглянуто особливості дистанційної освіти в США, а також Центральній та Східній Європи. Визначено перспективні форми та методи реалізації інформаційно-програмного забезпечення. Наведено порівняльний аналіз Інтернет-ресурсів у провідних вищих навчальних закладах Російської Федерації та України. Вміщено словник основних термінів, визначено правила поведінки у системі транснаціональної освіти, наведено анкету опитування поглядів студентів і викладачів з даного питання.

Рассмотрена история возникновения и развития дистанционного образования, показано его место и роль в современной мировой системе высшего и последипломного образования. Проанализирована структура электронных учебных курсов технических дисциплин. Исследованы прикладные проблемы внедрения дистанционного образования в мировые системы высшего образования. Освещены особенности американского дистанционного образования в США, а также Центральной и Восточной Европе. Определены перспективные формы и методы реализации информационно-программного обеспечения. Приведен сравнительный анализ Интернет-ресурсов в ведущих учебных заведениях Российской Федерации и Украины. Помещен словарь основных терминов, определены правила поведения в системе транснационального образования, приведена анкета опроса взглядов студентов и преподавателей по данному вопросу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + З970.826-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА626071 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гірченко Т. Д. 
Кейсовий метод навчання в процесі виховання творчої особистості студента / Т. Д. Гірченко, О. В. Дубовик // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 63-69. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему підготовки високоосвічених фахівців у вищій школі. На підставі кейс-методу й узагальнення зарубіжного досвіду, його адаптації до вітчизняних умов охарактеризовано інтерактивні методики навчання, які сприяють формуванню творчого мислення в студентів. Наведено методику диференційованого підходу до застосування кейс-методу в процесі вивчення економічних дисциплін у вищій школі для студентів із різними психологічними характеристиками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського