Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (55)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=О12-046.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 72
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Александров Е. Е. 
Динамика транспортно-тяговых колесных и гусеничных машин / Е. Е. Александров, Д. О. Волонцевич, В. А. Карпенко, А. Т. Лебедев, В. А. Перегон, В. Б. Самородов, А. Н. Туренко; ред.: А. Н. Туренко. - Х. : Изд-во ХГАДТУ (ХАДИ), 2001. - 640 c. - Библиогр.: с. 622-634 - рус.

Приведены результаты новых научных исследований в области теории колесных и гусеничных машин, освещены особенности их практической реализации в процессе модернизации и разработки новых образцов армейских автомобилей, бронетранспортеров и гусеничных машин специального назначения. Представлена математическая модель объемных потерь в радиально-поршневых гидромашинах с шаровыми поршнями. Детально проанализировано влияние технического состояния гидроприводов на параметры переходного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС35201 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лобас Л. Г. 
Механика многозвенных систем с качением / Л. Г. Лобас; НАН Украины. Ин-т механики им. С.П.Тимошенко. - К. : Наук. думка, 2000. - 269 c. - Библиогр.: 104 назв. - рус.

Викладено підходи до математичного моделювання руху систем абсолютно твердих і пружних тіл, що котяться, реальними прообразами яких є автопоїзд, автомобіль, робокар, багатоланкова шарнірно зчленована колісна машина. Висвітлено питання знаходження траєкторій характерних точок тіл у програмному русі у випадку реалізації класичних неголономних в'язей. Досліджено стійкість прямолінійного руху та можливість реалізації кругового руху автопоїзда з довільною кількістю причіпних ланок. Розглянуто конструктивні способи розширення області стійкості у просторі істотних параметрів дволанкового автопоїзда. Проаналізовано умови керованості, стабілізованості та спостережності руху поодиноких машин, вплив вибору змінних на характер стійкості руху. Наведено феноменологічну концепцію стійкості кочення колеса з пружним пневматиком вздовж кривої заданої кривизни.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5-01 + О335.47-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603245 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Редчиц В. В. 
Определение констант в уравнениях академика М.В. Келдыша / В. В. Редчиц, А. А. Голобородько // Систем. технології. - Д., 1999. - Вип. 8. - С. 47-56. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розроблено простий теоретичний та дослідницький спосіб визначення констант у рівняннях академіка М.В. Келдиша, наведених у роботі "Шини переднього колеса триколісного шасі". Показано взаємозв'язок теорій кочення пневматичної шини.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Подригало М. А. 
Стабильность эксплуатационных свойств колесных машин : Моногр. / М. А. Подригало, В. П. Волков, В. А. Карпенко, Е. М. Гецович, А. А. Бобошко, В. М. Ефимчук, А. Н. Матырин; Харьк. нац. автомоб.-дор. ун-т, Нац. техн. ун-т. - Х., 2003. - 614 c. - Библиогр.: с. 588-614 - рус.

Рассмотрены вопросы обеспечения стабильности свойств маневренности колесных машин, тормозных свойств, а также их стабилизации, освещены способы осуществления поворота машин. Определены факторы, влияющие на изменчивость свойств маневренности колесных машин. Приведены оценки стабильности свойств маневренности колесных машин при комбинированном способе управления поворотом, неравномерности распределения вертикальных реакций между колесами многоосных машин. Проанализировано влияние неравномерности вертикальных реакций в контакте колес одной оси с дорогой на стабильность эксплуатационных свойств колесных машин.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА641981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Александров Е. Е. 
Тягово-скоростные характеристики быстроходных гусеничных и полноприводных колесных машин: теория и расчет : учеб. пособие / Е. Е. Александров, В. В. Епифанов, Н. Г. Медведев, А. В. Устиненко; НТУ "Харьк. политехн. ин-т". - Х., 2007. - 124 c. - Библиогр.: с. 120-123 - рус.

Приведены характеристики энергетических установок, используемых на быстроходных гусеничных и полноприводных колесных машинах. Рассмотрены силы, действующие на транспортные средства при прямолинейном движении. Раскрыты алгоритмы тягового расчета машин с дизельными и газотурбинными двигателями, а также различными типами трансмиссий.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Блохин В. С. 
Колесные и гусеничные транспортные средства. Коммерческий транспорт : учеб. пособие: в 2 ч. Ч. 1 / В. С. Блохин, Н. Г. Малич. - Д. : ИМА-пресс, 2008. - 416 c. - рус.

Охарактеризованы современные колесные и гусеничные транспортные средства (КГТС), показаны области их применения. Уделено внимание пневмоколесному и гусеничному ходовому оборудованию КГТС, проблемам его тягового расчета и обоснования основных технологических параметров. Проанализировано современное состояние коммерческого автомобильного транспорта, рассмотрены перспективы его развития в странах Европейского и Азиатского регионов. Изложены вопросы диверсификации продукции и выпуска корпоративных облигаций автопроизводителей Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5я7 + О3я7 + У9(4УКР)37я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350930/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Блохин В. С. 
Колесные и гусеничные транспортные средства. Обеспечение эффективности : учеб. пособие: в 2 ч. Ч. 2 / В. С. Блохин, Н. Г. Малич, К. М. Басс. - Д. : ИМА-пресс, 2008. - 424 c. - Библиогр.: с. 419-420 - рус.

Проанализировано современное состояние роли в мировом рынке коммерческого автотранспорта стран азиатского региона, в частности, Китая, Индии и Турции. Раскрыто влияние автопромышленности данных стран на рынок СНГ. Внимание уделено основным положениям жизненного цикла и созданию новой автомобильной техники, рассмотрению систем инвестиций в развитие транспортных средств (аренды, кредита, лизинга) и организации обеспечения автоперевозок на базе современных технологий управления, контроля и безопасности автотранспорта и грузов. Определены новые технические возможности контроля и обслуживания транспортных средств. Показаны особенности восстановления и утилизации изношенных шин.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5 я73 + О3 я73 + У9(4УКР)37я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350930/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ларин В. Б. 
О задаче управления составным колесным экипажем / В. Б. Ларин // Приклад. механика. - 2007. - 43, № 11. - С. 105-112. - Библиогр.: 16 назв. - рус.

Складений транспортний екіпаж з одним кермовим колесом розглянуто як керовану механічну систему з неголономними зв'язками. Синтез системи управління таким пристроєм здійснено в межах кінематичного наближення. Запропоновано процедуру синтезу робастного регулятора для такої системи. На прикладі продемонстровано ефективність запропонованої процедури синтезу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В213.3-8 + О12-046.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Полянский А. С. 
Динамическая нагруженность трансмиссии тяговой гусеничной машины при переключении передач / А. С. Полянский, А. Г. Хворост // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2009. - Вип. 1. - С. 129-132. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

По динамической модели гусеничной машины, учитывающей податливость и демпфирование элементов трансмиссии, оценены перегрузка трансмиссии гусеничного трактора при агрегатировании с плугом в переходном режиме при переключении с низшей на высшую передачу, экспериментально отмечены отрицательные крутящие моменты в элементах трансмиссии при переключении с высшей на низшую передачи, не превышающие по величине среднего момента при установившемся движении.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ларин В. Б. 
Задачи управления колесными транспортными роботами / В. Б. Ларин // Приклад. механика. - 2009. - 45, № 4. - С. 20-51. - Библиогр.: 38 назв. - рус.

Наведено огляд результатів, пов'язаних із завданнями управління колісними транспортними роботами, які розглядаються як керовані системи твердих тіл з неголономними в'язями. Розглянуто основні задачі, які виникають під час розробки систем управління такими пристроями. Для ілюстрації ефективності реферованих алгоритмів управління наведено модельні приклади.


Індекс рубрикатора НБУВ: З965.941 + О12-046.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Брискин Е. С. 
О минимизации энергозатрат при движении шагающей машины с цикловыми движителями / Е. С. Брискин, Я. В. Калинин // Искусств. интеллект. - 2008. - № 4. - С. 522-532. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Рассмотрены шагающие машины с цикловыми движителями. Синтезировано программное движение машины и ее движителей, обеспечивающее минимум реактивной мощности. Рассмотрено построение различных законов управления механизмами шагания в зависимости от условий движения.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Антонюк Е. Я. 
О синтезе программной траектории колесного транспортного средства при боковых препятствиях / Е. Я. Антонюк, А. Т. Забуга // Приклад. механика. - 2008. - 44, № 9. - С. 133-143. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Розроблено методику практичного синтезу програмної траєкторії транспортного робота у разі проходження через Г-подібний коридор із поворотом на прямий кут. Викладено відповідні геометричні параметри можливих маневрів. Розроблено програмне забезпечення; розглянуто приклади проходження роботом таких коридорів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5-01 + З965.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ларин В. Б. 
Стабилизация движения колесного транспортного робота без рулевого колеса / В. Б. Ларин // Пробл. упр. и информатики. - 2009. - № 4. - С. 148-156. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Рассмотрена модель колесного транспортного робота без рулевого колеса с учетом динамических эффектов. Предложен нелинейный алгоритм стабилизации движения такой модели, который обобщен на случай отслеживания роботом заданной программной траектории. Эффективность предложенных алгоритмов проиллюстрирована примерами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Толстолуцький В. О. 
Аналіз і параметричний синтез механічних трансмісій сучасних швидкохідних гусеничних машин : Автореф. дис... канд. техн. наук / В. О. Толстолуцький; Харк. нац. автом.-дорож. ун-т. - Х., 2007. - 20 c. - укp.

З метою покращання характеристик рухливості сучасних швидкохідних гусеничних машин (ШГМ) оптимізовано механічні параметри трансмісії. Створено універсальну математичну модель для всебічного аналізу механічних трансмісій сучаних ШГМ, рухливості та маневреності гусеничних машин за перехідних і стаціонарних режимів роботи. Встановлено критерій оптимальності набору механічних параметрів ступінчастої трансмісії для швидкохідних гусеничних машин і сформульовано завдання параметричного синтезу механічних трансмісій. Розроблено метод параметричного синтезу механічних трансмісій сучасних швидкохідних гусеничних машин на базі універсальної математичної моделі, який реалізовано на ШГМ "Оплот". Показано, що впровадження нового методу сприяє зменшенню часу розгону до максимальної швидкості, зниженню осідання частоти обертання валів двигуна під час перемикання передач, збільшенню діапазону частот обертання валів двигуна на нижчих передачах, покращанню характеристик маневреності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Запольський Л. Л. 
Геометричне моделювання крокуючого механізму з можливістю адаптування його стоп до опорної поверхні : автореф. дис... канд. техн. наук / Л. Л. Запольський; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Запропоновано нове розв'язання задачі геометричного моделювання кінематичної кривої точки стопи крокуючого механізму за допомогою оптико-мехнічного пристрою ідентифікації рельєфу шляху крокування. Побудовано множини траєкторій стопи залежно від вхідних параметрів з метою виявлення особливостей їх форми. Наведено метод опису процесу крокування як опис кінематичної кривої точки стопи залежно від параметрів ланок механізму крокування. Це дало змогу розширити множину описів різновидів об'єктів прикладної геометрії. Складено програму розв'язання системи рівнянь Лагранжа II роду для аналізу впливу параметрів механізму на геометричну форму ділянок кінематичної кривої за заданих початкових умов. На підставі знайдених розв'язків запропоновано метод визначення диференціальних характеристик кінематичної кривої та виконано силові розрахунки крокуючого механізму. Проаналізовано кінематичні криві, що дало змогу доповнити множину анімаційних зображень прикладної геометрії. Розроблено спосіб відновлення форми опорної поверхні стопи крокуючого механізму за допомогою оптико-механічного пристрою ідентифікації рельєфу шляху крокування, що дозволило суттєво формалізувати аналіз форми кінематичної кривої точки стопи крокуючого механізму у процесі крокування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355628 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лещенко О. І. 
Методи удосконалення гусеничного рушія шляхом адаптивної настройки його ланцюга : автореф. дис... канд. техн. наук / О. І. Лещенко; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2007. - 20 c. - укp.

Визначено залежність натягу від геометричних параметрів окремих ділянок ланцюга в рушіях гусеничних машин (ГМ) за адаптивної настройки ланцюгової передачі автоматичними механізмами у динаміці. Розроблено автоматичні механізми, які враховують зміну натягу з необхідною швидкістю та точністю, для керування якими створено математичну модель на базі удосконалених методик розрахунку статичних і динамічних параметрів ланцюга. Запропоновано три методи зміни натягу гусеничного ланцюга (ГЛ). Удосконалено методи зміни натягу шляхом переміщення спрямувального колеса за дугою кола та прямою лінією. Ці методи базуються на застосуванні автоматичного роликово-гвинтового приводу. Описано уперше запропонований метод диференціальної зміни натягу, який припускає використання повнопривідного гусеничного рушія (ГР). Розроблено стенд, який імітує диференціальну зміну натягу. Фізичні процеси, які відбувались у цьому стенді, використано у розробленій математичній моделі. Модель базується на запропонованих методиках визначення характеристик ГЛ, укладеного між колесами, які задають форму, що враховано у розрахункових методиках. Питання динаміки ГЛ досліджено з використанням методу кінетостатики на базі принципу Д'Аламьера. З використанням запропонованих методик, розглянуто питання перерозподілу довжин між робочими і вільними ділянками, встановлено мінімальне значення попереднього натягу ГЛ. Розроблено пропозиції щодо впровадження повнопривідних електромеханічних гусеничних транспортних засобів. Розраховано та перевірено можливість застосування електромеханічних систем для адаптивного регулювання натягу у динаміці ГМ. Таке

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353062 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Керницький І. С. 
Науково-прикладні основи проектування та підвищення ефективності роботи пружних і демпфувальних елементів систем підресорювання колісних машин : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.02.02 / І. С. Керницький; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2001. - 36 c. - укp.

Розглянуто питання вдосконалення систем первинного та вторинного підресорювання колісних машин з використанням розроблених пружин, демпфірувальних, стабілізувальних, регулювальних і напрямних пристроїв з поліпшеними характеристиками. Спроектовано та досліджено ряд конструктивних рішень поставленої задачі. Запропоновано нові способи поліпшення експлуатаційних властивостей систем підресорювання. Аналіз коливальних процесів здійснено з застосуванням числових методів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бобошко О. А. 
Підвищення маневреності колісних тракторів і самохідних шасі : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О. А. Бобошко; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т (ХАДІ). - Х., 2002. - 19 c. - укp.

Установлено резерви поліпшення показників керованості, повороткості за традиційного (кінематичного) та комбінованого способів керування поворотом. Поліпшено властивості маневреності колісних тракторів і самохідних шасі за рахунок використання комбінованого способу керування поворотом. Розроблено комплекс критеріїв оцінки маневреності колісних машин, проаналізовано потенційні можливості відомих засобів керування. Наведено рекомендації щодо покращання показників маневреності тракторних самохідних шасі та колісних тракторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5 + О342.2-014

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ніконов О. Я. 
Розроблення і синтез інтегрованих інформаційно-керуючих телематичних систем для колісних та гусеничних машин спеціального призначення : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.02 / О. Я. Ніконов; Харк. нац. автодор. ун-т. - Х., 2010. - 39 c. - укp.

Розроблено математичну модель системи підресорювання для колісних і гусеничних машин спеціального призначення з використанням безперервного "кольорового" та "дробового" шумів як зовнішніх збурень, діючих на систему. Наведено 3D моделі місцевості, засновані на дійсному нормальному марківському полі. Розроблено математичну модель та інформаційні карти прийому-передачі інформації в системах супутникового мобільного зв'язку. Синтезовано цифрову систему керування гальмами колісної машини спеціального призначення на підставі даного електрогідравлічного перетворювача на базі елементу сопло-заслінка, зворотного клапана та пропорційного електромагніту з поступальним рухом якоря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Толубко В. Б. 
Аналитические решения задач навигации для перспективных автономных систем маневрирования колесных машин / В. Б. Толубко, Б. Г. Васильев // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2009. - Вип. 4. - С. 126-130. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Приведены разработанные методы и полученные аналитические решения для автономного определения координат в дискретных точках траектории движения машины. Решения позволяют исключить интегрирование, методические ошибки, определять проекцию пути на горизонтальную плоскость и курсовой угол без использования гироприборов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського