Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (16)Книжкові видання та компакт-диски (256)Журнали та продовжувані видання (15)
Пошуковий запит: (<.>U=О211$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 366
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Возненко І. Я. 
Безстикова колія з рейками необмеженої довжини : Навч. посіб. / І. Я. Возненко; Харк. держ. акад. залізн. трансп. Каф. "Колії і колійне госп-во". - Х., 1998. - 116 c. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Описані особливості конструкції, улаштування, ремонту та утримання безстикової колії з "довгими" рейковими плітями. Викладені основи інженерних розрахунків безстикової колії на стійкість і міцність з визначенням температурних умов її укладання та експлуатації. Розглянуті способи відновлення цілісності рейкових плітей і їх подовження, розрядки температурних напружень і їх регулювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211.6 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рибкін В. В. 
Оптимізація системи ведення колійного господарства у нових умовах експлуатації залізниць України : Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.06 / В. В. Рибкін; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. - Д., 1999. - 36 c. - укp. - рус.

Розглядаються теоретичні основи автоматизованої системи утримання залізничної колії на основі оцінки і прогнозу надійності колії і з урахуванням фактичного її стану. Методи оцінки і прогнозу надійності колії враховують вплив на стан колії основних експлуатаційних факторів, у тому числі законів розподілення осьових навантажень рухомого складу, також потоки відновлення, що базуються на інтенсивності робіт із поточного утримання колії. Усі методики доведі до практичного використання в автоматизованій системі управління утриманням колії, здійснене широке промислове впровадження результатів розробок на мережі залізниць СНД.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304146 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рыбкин В. В. 
Оптимизация системы ведения путевого хозяйства в новых условиях эксплуатации железных дорог Украины : Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.06 / В. В. Рыбкин; Днепропетр. гос. техн. ун-т железнодор. трансп. - Д., 1999. - 37 c. - укp.

Розглянуто теоретичні основи автоматизованої системи утримання залізничної колії на основі оцінки та прогнозу надійності колії, а також із урахуванням фактичного його стану. Розроблено моделі надійності залізничної колії щодо положення у профілі, рейок, шпал, хрестовин стрілочних переведень та інших елементів. Для оцінки надійності елемента колії запропоновано адаптивну математичну модель, що враховує результати прогнозу з теоретичної математичної моделі, а також фактичні дані відмови на розглянутій ділянці колії. Встановлено, що адаптивна модель дозволяє істотно зменшити межі результатів прогнозу. Доведено: методи оцінки та прогнозу надійності залізничної колії враховують вплив на стан колії основних експлуатаційних факторів, у тому числі спрогнозованого закону розподілу осьових навантажень рухомого складу, а також потоки відновлення, що базуються на інтенсивності робіт із поточного утримання колії. Для урахування впливу осьових навантажень проведено теоретичні й експериментальні дослідження, що дозволили одержати та прогнозувати закони розподілу осьових навантажень рухомого складу. Для оцінки напружено-деформованого стану залізничної колії запропоновано математичну модель з метою розрахунку залізничної колії у вертикальній площині. Виявлено, що модель враховує нерівнопружність підрейкових опор уздовж колії та їх нелінійну жорсткість у вертикальній площині, випадкові люфти між рейкою та підкладкою, стрибкоподібну зміну жорсткістних характеристик у випадку відриву рейки від опори. Експериментальними дослідженнями підтверджено достовірність результатів, одержаних за даною математичною моделлю.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308635 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мещан И. В. 
Характеристики существующих и перспективных способов нагрева стрелочных переводов / И. В. Мещан // Вісн. Держ. ун-ту "Львів. політехніка". Електроенерг. та електромех. системи. - 2000. - № 400. - С. 105-110. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто існуючі та перспективні електричні нагрівачі для очистки стрілочних переводів від снігу та льоду. Проаналізовано різні способи нагрівання. Запропоновано використання індукційного нагрівання стрілочних переводів. На підставі проведених експериментальних досліджень доведено переваги даного способу над нагріванням за допомогою трубчатих нагрівачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.581.092.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тараненко С. Д. 
Удосконалення технологій виготовлення і конструкцій стрілочних переводів сучасного виробництва в Україні : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.06 / С. Д. Тараненко; Київ. ін-т залізн. трансп. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Досліджено питання удосконалення технологій виготовлення стрілочних переводів та їх деталей і вузлів з метою підвищення надійності експлуатації даних конструкцій, збільшення строків їх служби під час роботи в колії. Виконано аналіз існуючих технологій виготовлення сучасних стрілочних переводів та розроблено конкретні рішення стосовно удосконалення існуючих і створення нових ефективних технологій. Досліджено вплив структурних характеристик та механічних властивостей марганцевистої сталі хрестовин і сердечників на експлуатаційні характеристики хрестовин під час їх роботи в залізничній колії. Розроблено теоретичне обгрунтування та основи нової технології зміцнення поверхні кочення хрестовин із застосуванням електрогідроімпульсної обробки, розраховано її основні параметри.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-065.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310593 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Руфанов Ю. Г. 
Прогрессивные режимы термической обработки стрелочных остряков / Ю. Г. Руфанов, Е. И. Долженков, Г. А. Ткалич // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2000. - № 3. - С. 43-45. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Исследовано влияние температурно-временных параметров нагрева и охлаждения на микроструктуру и распределение твердости вглубь от дорожки катания в различных сечениях остряков стрелочных переводов, упрочняемых с нагрева токами высокой частоты. Разработан и внедрен способ закалки стрелочных остряков, позволяющий обоснованно назначать режимы нагрева и охлаждения различных сечений остряка, обеспечивающих требуемый уровень поверхностной твердости и глубину упрочнения. Улучшены технические характеристики установки; разработаны, испытаны и внедрены прогрессивные охлаждающие устройства. Промышленные испытания опытных стрелочных переводов с остряками, упрочненными по новой технологии, проведены на 10 металлургических заводах и горно-обогатительных комбинатах. Срок службы пары остряк - рамный рельс увеличен в 1,75 - 3 раза.


Ключ. слова: стрелочные остряки, рамные рельсы, токи высокой частоты, микроструктура, твердость
Індекс рубрикатора НБУВ: О211-045.081.01 + К651.001

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Левченко Н. Ф. 
К вопросу о развитии сортамента транспортного металла / Н. Ф. Левченко, Я. М. Пыхтин // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2000. - N8-9[cпец.вып.]. - С. 266-267. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-045.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Лагута В. В. 
Определение параметров проектирования рациональной переходной кривой / В. В. Лагута // Транспорт: Зб. наук. пр. - Д., 2000. - Вип. 5. - С. 88-91. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Запропоновано методику визначення параметрів проектування для задачі побудови раціональної перехідної кривої для залізничної колії.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-022

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Руфанов Ю. Г. 
Оптимизация процесса термоупрочнения стрелочных остряков применительно к различным размерам их изнашиваемых поверхностей / Ю. Г. Руфанов // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2000. - № 6. - С. 39-42. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Обоснован критерий оценки напряженности работы сечений тяжело нагруженных стрелочных остряков. Скорректированы температурно-временные параметры нагрева и закалки стрелочных остряков. Разработана прогрессивная технология упрочнения с нагрева ТВЧ остряков в упруго изогнутом на головку состоянии, обеспечивающая планшетность и равную стойкость остряков и рамных рельсов. Стрелочные переводы с опытными остряками испытаны в условиях 10 металлургических и горно-обогатительных комбинатов. Срок службы пары остряк - рамный рельс увеличен в 1,75-3 и более раз.


Ключ. слова: стрелочные остряки, сечения, напряженность работы, упрочнение ТВЧ
Індекс рубрикатора НБУВ: О211-061/069

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бойник А. Б. 
Безопасность железнодорожных переездов : Учеб.пособ. / А. Б. Бойник, В. Н. Самсонкин, А. Н. Штомпель; Харьк. гос. акад. ж.-д. трансп. - Х., 2001. - 58 c. - Библиогр.: 25 назв. - рус.

Кратко изложена история развития ограждающих устройств железнодорожных переездов. Приведена их характеристика на магистральном и промышленном транспорте Украины в настоящее время. Проанализировано состояние безопасности движения транспорта на переездах. Рассмотрены основные причины дорожно-транспортных происшествий. Дана сравнительная характеристика методов оценки безопасности переездов. Описаны особенности информационных систем ограждающих устройств и устройств автоматического контроля состояний опасной зоны.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-048.1я77

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Руфанов Ю. Г. 
Определение рациональной глубины упрочнения тяжело нагруженных стрелочных остряков / Ю. Г. Руфанов, Л. И. Панасенко, О. П. Юшкевич // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2001. - № 5. - С. 62-65. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Обоснованы параметры по глубине упрочнения стрелочных остряков, обеспечивающие надежность и работоспособность при достижении ими регламентированного износа.


Ключ. слова: стрелочные остряки, глубина упрочнения, надежность, работоспособность
Індекс рубрикатора НБУВ: О211-083.581

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шавловський М. М. 
Теоретичні і практичні питання впровадження і експлуатації стрілочних переводів на залізобетонній основі на залізницях України : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.06 / М. М. Шавловський; Київ. ін-т залізн. трансп. - К., 2001. - 21 c. - укp.

Наведено результати теоретичних розрахунків дослідження пружно-динамічних параметрів колії на стрілочних переводах Р65 1/9 та Р65 1/11 із залізобетонними брусами. Проведено експериментальні динаміко-міцнісні дослідження роботи даних стрілочних переводів під дією рухомого складу. Проаналізовано та порівняно результати досліджень сил, напружень і деформацій, що з'являються під час дії рухомого складу на переводи на залізобетонних і дерев'яних брусах. На підставі результатів досліджень динамічної силової взаємодії колії та рухомого складу встановлено допустимі швидкості руху поїздів на стрілочних переводах. Зроблено техніко-економічне обгрунтування впровадження та експлуатації на залізницях України стрілочних переводів на залізобетонних брусах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-045.081

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Руфанов Ю. Г. 
Достижение равной износостойкости термоупрочненных стрелочных остряков и рамных рельсов / Ю. Г. Руфанов, И. Н. Федорченко, О. А. Крашенинникова, В. Л. Луценко, Г. А. Ткалич // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2002. - № 4. - С. 49-51. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Исследовано влияние степени увлажнения компрессорного воздуха на структуру и твердость сечений стрелочных остряков. Установлено, что параметры упрочнения обеспечивают равную износостойкость сечений остряков и пары остряк - рамный рельс.


Ключ. слова: стрелочные остряки, рамные рельсы, термоупрочнение, износостойкость, надежность
Індекс рубрикатора НБУВ: О211-083.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гасик М. И. 
Моделирование характеристик эксплуатационной стойкости крестовин стрелочных переводов из высокомарганцевой стали / М. И. Гасик, И. А. Семенов, О. П. Юшкевич, А. Н. Овчарук, Ю. С. Пройдак // Пробл. спец. электрометаллургии. - 2002. - № 1. - С. 40-43. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Рассмотрены условия эксплуатации железнодорожных литых крестовин из высокомарганцевой стали. Определена частота выхода крестовин из эксплуатации по причинам достижения предельных параметров контактно-усталостных дефектов и повышенного износа. Проанализировано совместное влияние углерода и фосфора на образование эксплуатационных дефектов в железнодорожных крестовинах, изготовленных из высокомарганцевой стали. Получены уравнения множественной регрессии, описывающие взаимосвязь содержания углерода и фосфора в стали 110Г13Л с частотой отказа крестовин в эксплуатации. Определены пути повышения качества стали 110Г13Л для железнодорожных крестовин.


Ключ. слова: высокомарганцевая сталь, крестовины стрелочных переводов, математическое моделирование, контактно-усталостные дефекты, повышенный износ, оптимальный и рациональные химические составы стали
Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.581

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14257 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лагута В. В. 
Удосконалення проектування кривих залізничної колії в плані : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.06 / В. В. Лагута; Дніпропетров. держ. техн. ун-т залізн. транспорту. - Д., 2002. - 17 c. - укp.

Розглянуто задачі побудови перехідної кривої раціональної форми залізничної колії з прямої ділянки на кругову, побудови кривої раціональної форми між двома прямими ділянками залізничної колії, що знаходяться під кутом одна до одної, без кругової вставки, з виконанням обмеження на значення другої похідної кривизни. Запропоновано розв'язання задачі визначення параметрів проектування перехідної кривої раціональної форми. Задачу раціональної виправки багаторадіусної залізничної кривої розглянуто, грунтуючись на засадах мінімізації робіт на рихтовку колії, з виконанням обмежень для зсуву у фіксованих точках натурної кривої. Наведено розв'язання задачі визначення раціональної виправки кривої на базі теорії кривих, кластерного аналізу та глобальної оптимізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319577 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Халіпова Н. В. 
Обгрунтування норм утримання колії в перехідних кривих по неспівпадінню відводів кривизни та підвищення : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.06 / Н. В. Халіпова; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. - Д., 2002. - 21 c. - укp.

Наведено багатомасову нелінійну модель просторових коливань пасажирського вагона та колії за умов руху на прямих ділянках. Запропоновано рівняння, що описують рух на ділянках змінної кривизни, пружно-в'язкою основою у горизонтальному та вертикальному напрямку з зосередженими масами та можливістю задавати нерівності колії для оцінки основних показників руху екіпажу у взаємозв'язку з кривизною колії, що дає змогу одержати та проаналізувати загальні координати та швидкості тіл системи, сили в з'єднувальних елементах системи екіпаж - колія, переміщення та швидкості переміщень силових елементів, деформації, просковзування та сили за поверхнею кочення та гребені в зоні контакту колеса та рейки. Розроблено математичну модель комплексного аналізу показників силової взаємодії поїзда та колії, зносу рейок, комфортабельності та безпеки руху, а також для факторного аналізу основних показників руху екіпажа у взаємодії з колієй залежно від різних факторів: швидкості, виду нерівності, параметрів кривої. Виявлено та проаналізовано закономірності виникнення додаткових горизонтальних коливань, викликаних набіганням колінних пар на зовнішню рейку перехідної кривої, та їх вплив на величину відповідних поперечних прискорень кузова пасажирського вагона залежно від будови конкретної кривої, швидкості руху, порушень в утриманні перехідних кривих та інших чинників, а також умови, за яких показники взаємодії - коефіцієнти горизонтальної та вертикальної динаміки, поперечні прискорення та коефіцієнти стійкості проти вкочування гребеня колеса на головку рейки досягають граничних припустимих значень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Рюмін В. В. 
Наплавочний матеріал для відновлення зношених стрілочних переводів рейкової колії й усунення ливарних дефектів траків гусеничних машин : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.02.01 / В. В. Рюмін; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2002. - 19 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-083.581.30 + О336.77-060.11-7 + К722.541.56

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317721 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Рубан О. А. 
Математическая модель устойчивости слоистого дорожного земполотна на деформируемом основании / О. А. Рубан, Ю. Б. Балашова // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 2003. - № 3. - С. 372-376. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Розглянуто реалізацію варіаційного методу для визначення стійкості шаруватого дорожнього земляного полотна на деформованій основі. Показано можливість застосування варіаційного методу для відшукування поверхні ковзання та коефіцієнта стійкості шаруватих композитних систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-043

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Борзилов І. Д. 
Удосконалення технології технічного обслуговування та ремонту вагонів засобами технічної діагностики : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.". Ч. 1 / І. Д. Борзилов; Укр. держ. акад. залізн. трансп. Ін-т перепідготов. та підвищ. кваліфікації кадрів. - Х., 2003. - 91 c. - Библиогр.: 31 назв. - рус.

Наведено загальні положення щодо технічної діагностики і контролю вагонів. Розглянуто питання розробки та використання засобів технічного діагностування в технології технічного обслуговування та ремонту. Описано системи діагностування ходових частин, автозчепного пристрою та гальмового обладнання вагонів. Висвітлено техніко-економічну ефективність застосування засобів технічної діагностики на вагоноремонтних підприємствах.

Изложены общие положения по технической диагностике и контролю вагонов. Рассмотрены вопросы разработки и использования средств технического диагностирования в технологии технического обслуживания и ремонта. Описаны системы диагностирования ходовых частей, автосцепного устройства и тормозного оборудования вагонов. Освещена технико-экономическая эффективность применения средств технической диагностики на вагоноремонтных предприятиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-08я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347441 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кучук-Яценко С. И. 
Контактная стыковая сварка рельсов. Опыт применения и перспективы совершенствования / С. И. Кучук-Яценко, В. Г. Кривенко, А. В. Бондарук, А. В. Дидковский // Автомат. сварка. - 2003. - № 12. - С. 32-38. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Описан разработанный в ИЭС им. Е. О. Патона эффективный способ контактной стыковой сварки рельсов с пульсирующим оплавлением, что позволило уменьшить припуск на оплавление, сократить продолжительность сварки, повысить ее стабильность и качество.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-060.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського