Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (112)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О211-08$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 141
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мещан И. В. 
Характеристики существующих и перспективных способов нагрева стрелочных переводов / И. В. Мещан // Вісн. Держ. ун-ту "Львів. політехніка". Електроенерг. та електромех. системи. - 2000. - № 400. - С. 105-110. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто існуючі та перспективні електричні нагрівачі для очистки стрілочних переводів від снігу та льоду. Проаналізовано різні способи нагрівання. Запропоновано використання індукційного нагрівання стрілочних переводів. На підставі проведених експериментальних досліджень доведено переваги даного способу над нагріванням за допомогою трубчатих нагрівачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.581.092.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Говоруха В. В. 
Механика деформирования и разрушения упругих элементов промежуточных рельсовых скреплений : Моногр. / В. В. Говоруха; НАН Украины. Ин-т геотехн. механики им. Н.С.Полякова. - Д. : Лира ЛТД, 2005. - 387 c. - Библиогр.: с. 375-379 - рус.

Рассмотрены наиболее известные типы и конструкции промежуточных рельсовых скреплений с резиновыми прокладками и пружинными клеммами. Изложены методы расчета напряженно-деформированного состояния прокладок и их жесткостных характеристик. Представлены методики определения основных вязкоупругих свойств прокладок и методы прогнозирования их долговечности с учетом нестабильности механических характеристик в процессе эксплуатации. Приведены результаты исследований загруженности и напряженно-деформированного состояния упругих клемм простого и сложного очертания промежуточных скреплений рельсового пути и стрелочных переводов. Установлены закономерности теплового старения резин в условиях циклического деформирования. Рассмотрены нелинейные эффекты, возникающие в изначально линейных эластомерах при фазовом скачкообразном переходе их структуры от метастабильного состояния к лабильному при циклическом разрушении.


Індекс рубрикатора НБУВ: О24-045.022 + О211-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663305 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Данько М. І. 
Правила і технології виконання робіт з поточного утримання залізничної колії : Навч. посіб. / М. І. Данько, В. Ф. Сушков; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2004. - 110 c. - Бібліогр.: с. 109-110. - укp.

З урахуванням досягнень сучасної науки та техніки викладено правила і технології виконання робіт з поточного утримання залізничної колії на залізницях України за сучасних умов. Проаналізовано особливості виконання колійних робіт на ділянках швидкісного руху пасажирських поїздів. Розкрито суть технологічних процесів виконання даного виду робіт.

С учетом достижений современной науки и техники изложены правила и технологии выполнения работ по текущему содержанию железнодорожных путей на железных дорогах Украины в современных условиях. Проанализированы особенности выполнения работ на путях на участках скоростного движения пассажирских поездов. Раскрыта сущность технологических процессов выполнения данного вида работ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651244 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Борзилов І. Д. 
Удосконалення технології технічного обслуговування та ремонту вагонів засобами технічної діагностики : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.". Ч. 1 / І. Д. Борзилов; Укр. держ. акад. залізн. трансп. Ін-т перепідготов. та підвищ. кваліфікації кадрів. - Х., 2003. - 91 c. - Библиогр.: 31 назв. - рус.

Наведено загальні положення щодо технічної діагностики і контролю вагонів. Розглянуто питання розробки та використання засобів технічного діагностування в технології технічного обслуговування та ремонту. Описано системи діагностування ходових частин, автозчепного пристрою та гальмового обладнання вагонів. Висвітлено техніко-економічну ефективність застосування засобів технічної діагностики на вагоноремонтних підприємствах.

Изложены общие положения по технической диагностике и контролю вагонов. Рассмотрены вопросы разработки и использования средств технического диагностирования в технологии технического обслуживания и ремонта. Описаны системы диагностирования ходовых частей, автосцепного устройства и тормозного оборудования вагонов. Освещена технико-экономическая эффективность применения средств технической диагностики на вагоноремонтных предприятиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-08я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347441 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Стефанов Б. М. 
Механізація робіт по видаленню рослинності із залізничної колії і смуги відведення : навч. посіб. / Б. М. Стефанов, А. В. Євтушенко, В. М. Астахов; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2007. - 109 c. - Бібліогр.: с. 107-109. - укp.

Наведено огляд і аналіз вітчизняних і зарубіжних засобів механізації з видалення рослинності з залізничної колії та смуги відведення. Описано пристрої для боротьби з рослинністю механічним способом (навісний пристрій на дрезині, навісний кущоріз зі стрілою, що ломається, пристрої для обрізання гілок і корчування пнів), охарактеризовано принципи дії та запропоновано методики визначення їх основних параметрів.

Приведены обзор и анализ отечественных и зарубежных средств механизации по борьбе с растительностью на железнодорожных путях и полосах отвода. Описаны устройства для борьбы с растительностью механическим способом (навесное устройство на дрезине, навесной кусторез с ломающейся стрелой, устройства для обрезания веток и корчевки пней), охарактеризованы принципы действия и предложены методики определения их основных параметров.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690952 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Радкевич А. В. 
Організація і технічне забезпечення робіт по відновленню залізничного об'єкта : Навч. посіб. / А. В. Радкевич, С. О. Яковлєв, М. П. Зайцев, В. А. Радченко; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. - Д., 2005. - 103 c. - Бібліогр.: с. 101-102. - укp.

Розкрито зміст і порядок розробки курсової роботи з навчальної дисципліни "Організація і технічне забезпечення робіт по відновлнню залізничного об'єкта". Наведено детальні вказівки щодо спорудження земляного полотна за умов радіоактивного та хімічного зараження місцевості противником та організації маршу та технічного забезпечення окремого загону механізації. Запропоновано методики оцінки радіаційної обстановки, підрахунку об'ємів земляних робіт, а також визначення потреби у машинах і механізмах. Висвітлено питання проектування технологічного процесу провадження робіт з розробки виїмок і відсипання насипів, наведено схему охорони та оборони, визначено порядок оформлення рішення на відновлення об'єкта. Представлено методику проектування польового парку загону механізації.

Раскрыто содержание и порядок выполнения курсовой работы по учебной дисциплине "Организация и техническое обеспечение работ по восстановлению железнодорожного объекта". Приведены детальные указания по сооружению земляного полотна в условиях радиоактивного и химического заражения местности противником, а также по организации марша и технического обеспечения отдельного отряда механизации. Предложены методики оценки радиационной обстановки, подсчета объектов земляных работ, а также определения потребности в машинах и механизмах. Освещены вопросы проектирования технологического процесса проведения работ по разработке выемок и отсыпанию насыпей, приведена схема охраны и обороны, определен порядок оформления решения на восстановление объекта. Представлена методика проектирования полевого парка отряда механизации.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-083 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА670927 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Радкевич А. В. 
Прогнозирование объемов возможных разрушений на железной дороге при чрезвычайных ситуациях / А. В. Радкевич, С. А. Яковлев, В. Е. Гуменюк, С. Э. Поторака // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2006. - № 3. - С. 39-43. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Освещен вопрос прогнозирования влияния чрезвычайных ситуаций на возможный объем разрушений на железной дороге. Рассмотрена математическая зависимость объема разрушений от вероятности их возникновения.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Руфанов Ю. Г. 
Достижение равной износостойкости термоупрочненных стрелочных остряков и рамных рельсов / Ю. Г. Руфанов, И. Н. Федорченко, О. А. Крашенинникова, В. Л. Луценко, Г. А. Ткалич // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2002. - № 4. - С. 49-51. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Исследовано влияние степени увлажнения компрессорного воздуха на структуру и твердость сечений стрелочных остряков. Установлено, что параметры упрочнения обеспечивают равную износостойкость сечений остряков и пары остряк - рамный рельс.


Ключ. слова: стрелочные остряки, рамные рельсы, термоупрочнение, износостойкость, надежность
Індекс рубрикатора НБУВ: О211-083.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гасик М. И. 
Моделирование характеристик эксплуатационной стойкости крестовин стрелочных переводов из высокомарганцевой стали / М. И. Гасик, И. А. Семенов, О. П. Юшкевич, А. Н. Овчарук, Ю. С. Пройдак // Пробл. спец. электрометаллургии. - 2002. - № 1. - С. 40-43. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Рассмотрены условия эксплуатации железнодорожных литых крестовин из высокомарганцевой стали. Определена частота выхода крестовин из эксплуатации по причинам достижения предельных параметров контактно-усталостных дефектов и повышенного износа. Проанализировано совместное влияние углерода и фосфора на образование эксплуатационных дефектов в железнодорожных крестовинах, изготовленных из высокомарганцевой стали. Получены уравнения множественной регрессии, описывающие взаимосвязь содержания углерода и фосфора в стали 110Г13Л с частотой отказа крестовин в эксплуатации. Определены пути повышения качества стали 110Г13Л для железнодорожных крестовин.


Ключ. слова: высокомарганцевая сталь, крестовины стрелочных переводов, математическое моделирование, контактно-усталостные дефекты, повышенный износ, оптимальный и рациональные химические составы стали
Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.581

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14257 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Руфанов Ю. Г. 
Определение рациональной глубины упрочнения тяжело нагруженных стрелочных остряков / Ю. Г. Руфанов, Л. И. Панасенко, О. П. Юшкевич // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2001. - № 5. - С. 62-65. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Обоснованы параметры по глубине упрочнения стрелочных остряков, обеспечивающие надежность и работоспособность при достижении ими регламентированного износа.


Ключ. слова: стрелочные остряки, глубина упрочнения, надежность, работоспособность
Індекс рубрикатора НБУВ: О211-083.581

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Горделий В. И. 
Экспериментальное исследование волн Рэлея, возбуждаемых ЭМА преобразователями в железнодорожных рельсах / В. И. Горделий // Техн. диагностика и неразрушающий контроль. - 2004. - № 4. - С. 41-44. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Приведены результаты экспериментальных исследований рэлеевских волн, генерируемых ЭМА-преобразователями в твердых телах. При этом установлены их зависимости от расстояний от излучателя до точки приема, особенности воздействия толщины образца на характер распространения и переотражения волн. На примере ступенчатых моделей и специальных пропилов показаны дифракционные особенности волн Рэлея в зависимости от их частоты, а также глубины проникновения их в металлические тела.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Йованович С.  
Ситуаційні рішення сприяють здешевленню утримання колії / С. Йованович // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 3. - С. 80-82. - укp.

Зазначено, що програмне забезпечення, розроблене Європейським науково-дослідним інститутом проблем залізничного транспорту (ERRI) у 1991 - 1998 рр., все більше використовується в Європі, Північній Америці й Австралії для довгострокового планування робіт з утримання й оновлення колії, основою якої є дані спостережень та прогнозування стану елементів колії.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Boz M.  
Dry sliding wear behaviours of filled welded train rail = Характеристики износа при сухом трении скольжения замоноличенной сваренной рельсы поезда / M. Boz // Металлофизика и новейшие технологии. - 2007. - 29, № 1. - С. 105-114. - Библиогр.: 27 назв. - англ.

Исследованы характеристики износа при трении скольжения рельса поезда, сваренного по методике дуговой электросварки. Образцы получены из рельса, подверженного изнашиванию и замоноличенного сваркой с использованием различного вида металлических электродов для ручной дуговой сварки. Сваренный металл охарактеризован в соответствии с заполняющими электродами в терминах твердости и микроструктуры. Характеристики износа заполняющего металла шва исследованы в условиях различных нагрузок и расстояний. Кроме того, коэффициент трения образцов определен в соответствии с приложенными нагрузками и расстоянием изнашивания. Экспериментальные результаты показывают, что увеличение нагрузки и расстояния изнашивания оказывает большое влияние на характеристики износостойкости образцов. Образцы, имеющие более высокую твердость, демонстрируют высокие характеристики износостойкости. Металлографическое исследование указывает также на то, что образцы, имеющие зерна небольшого размера, проявляют лучшую износостойкость, чем образцы, содержащие зерна большего размера.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14161 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Іванчук В.  
Деякі підходи до аналізу сигналів при магнітодинамічному методі дефектоскопії рейкової пари / В. Іванчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 604. - С. 32-37. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Зазначено, що одним із найважливіших питань у разі використання магнітного методу швидкісного контролю рейок є виділення інформації про дефекти з дефектоскопічного сигналу, знятого за допомогою вагона-дефектоскопа. Відомо, що найнебезпечніші та поширені дефекти рейок спричиняють типову форму сигналу на вагонних реєстраторах. Сьогодні думка операторів про стан тієї чи іншої ділянки залізничного шляху залежить від їх особистого досвіду. Розроблено спробу теоретично оцінити реальні фрагменти записів вагона-дефектоскопа Львівської залізниці.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ивченко В. А. 
О передаче данных с компьютеризированных путеизмерительных вагонов-лабораторий на центральный сервер УЗ / В. А. Ивченко, Д. В. Дмитриев // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 6. - С. 65-68. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Представлен анализ вариантов передачи данных с компьютеризированного путеизмерительного вагона-лаборатории на центральный сервер Укрзализныци.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.051-51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Іванчук В. М. 
Застосування вейвлет-функцій до задачі діагностування залізничних рейок / В. М. Іванчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 618. - С. 164-167. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Зазначено, що найважливіше питання у разі використання магнітного методу швидкісного контролю рейок - це виділення інформації про дефекти з дефектоскопічного сигналу, знятого під час руху вагона-дефектоскопа. Відомо, що найнебезпечніші та найпоширеніші дефекти рейок спричиняють типову форму сигналу на вагонних реєстраторах. Запропоновано підхід для аналітичного виявлення дефектів у рейці на базі обробки сигналів заїздів вагона-дефектоскопа, використовуючи принцип вейвлет-перетворення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Рюмін В. В. 
Наплавочний матеріал для відновлення зношених стрілочних переводів рейкової колії й усунення ливарних дефектів траків гусеничних машин : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.02.01 / В. В. Рюмін; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2002. - 19 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-083.581.30 + О336.77-060.11-7 + К722.541.56

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317721 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Халіпова Н. В. 
Обгрунтування норм утримання колії в перехідних кривих по неспівпадінню відводів кривизни та підвищення : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.06 / Н. В. Халіпова; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. - Д., 2002. - 21 c. - укp.

Наведено багатомасову нелінійну модель просторових коливань пасажирського вагона та колії за умов руху на прямих ділянках. Запропоновано рівняння, що описують рух на ділянках змінної кривизни, пружно-в'язкою основою у горизонтальному та вертикальному напрямку з зосередженими масами та можливістю задавати нерівності колії для оцінки основних показників руху екіпажу у взаємозв'язку з кривизною колії, що дає змогу одержати та проаналізувати загальні координати та швидкості тіл системи, сили в з'єднувальних елементах системи екіпаж - колія, переміщення та швидкості переміщень силових елементів, деформації, просковзування та сили за поверхнею кочення та гребені в зоні контакту колеса та рейки. Розроблено математичну модель комплексного аналізу показників силової взаємодії поїзда та колії, зносу рейок, комфортабельності та безпеки руху, а також для факторного аналізу основних показників руху екіпажа у взаємодії з колієй залежно від різних факторів: швидкості, виду нерівності, параметрів кривої. Виявлено та проаналізовано закономірності виникнення додаткових горизонтальних коливань, викликаних набіганням колінних пар на зовнішню рейку перехідної кривої, та їх вплив на величину відповідних поперечних прискорень кузова пасажирського вагона залежно від будови конкретної кривої, швидкості руху, порушень в утриманні перехідних кривих та інших чинників, а також умови, за яких показники взаємодії - коефіцієнти горизонтальної та вертикальної динаміки, поперечні прискорення та коефіцієнти стійкості проти вкочування гребеня колеса на головку рейки досягають граничних припустимих значень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Рыбкин В. В. 
Оптимизация системы ведения путевого хозяйства в новых условиях эксплуатации железных дорог Украины : Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.06 / В. В. Рыбкин; Днепропетр. гос. техн. ун-т железнодор. трансп. - Д., 1999. - 37 c. - укp.

Розглянуто теоретичні основи автоматизованої системи утримання залізничної колії на основі оцінки та прогнозу надійності колії, а також із урахуванням фактичного його стану. Розроблено моделі надійності залізничної колії щодо положення у профілі, рейок, шпал, хрестовин стрілочних переведень та інших елементів. Для оцінки надійності елемента колії запропоновано адаптивну математичну модель, що враховує результати прогнозу з теоретичної математичної моделі, а також фактичні дані відмови на розглянутій ділянці колії. Встановлено, що адаптивна модель дозволяє істотно зменшити межі результатів прогнозу. Доведено: методи оцінки та прогнозу надійності залізничної колії враховують вплив на стан колії основних експлуатаційних факторів, у тому числі спрогнозованого закону розподілу осьових навантажень рухомого складу, а також потоки відновлення, що базуються на інтенсивності робіт із поточного утримання колії. Для урахування впливу осьових навантажень проведено теоретичні й експериментальні дослідження, що дозволили одержати та прогнозувати закони розподілу осьових навантажень рухомого складу. Для оцінки напружено-деформованого стану залізничної колії запропоновано математичну модель з метою розрахунку залізничної колії у вертикальній площині. Виявлено, що модель враховує нерівнопружність підрейкових опор уздовж колії та їх нелінійну жорсткість у вертикальній площині, випадкові люфти між рейкою та підкладкою, стрибкоподібну зміну жорсткістних характеристик у випадку відриву рейки від опори. Експериментальними дослідженнями підтверджено достовірність результатів, одержаних за даною математичною моделлю.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308635 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Рибкін В. В. 
Оптимізація системи ведення колійного господарства у нових умовах експлуатації залізниць України : Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.06 / В. В. Рибкін; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. - Д., 1999. - 36 c. - укp. - рус.

Розглядаються теоретичні основи автоматизованої системи утримання залізничної колії на основі оцінки і прогнозу надійності колії і з урахуванням фактичного її стану. Методи оцінки і прогнозу надійності колії враховують вплив на стан колії основних експлуатаційних факторів, у тому числі законів розподілення осьових навантажень рухомого складу, також потоки відновлення, що базуються на інтенсивності робіт із поточного утримання колії. Усі методики доведі до практичного використання в автоматизованій системі управління утриманням колії, здійснене широке промислове впровадження результатів розробок на мережі залізниць СНД.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304146 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського