Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О23-083.1/9$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Артемчук В. В. 
Экспериментальная оценка усталостной долговечности наплавленных деталей, имеющих концентратор напряжений / В. В. Артемчук, И. А. Рябцев, О. Г. Кузьменко // Залізн. трансп. України. - 2012. - № 3/4. - С. 7-10. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Представлена оценка влияния возможных схем ремонтной наплавки деталей, эксплуатирующихся в подобных условиях, на их усталостную долговечность. Проведен анализ условий роботы и возникающих дефектов в зубчатых передачах локомотивов. Показана последовательность появления дефектов, а также их зависимость от различных условий в процессе эксплуатации. Проанализированы возможные схемы наплавки изношенных зубьев зубчатой передачи локомотивов. Показаны преимущества восстановительно-упрочняющей схемы наплавки, при которой осуществляется не только восстановление формы изношенного зуба, но и замена наплавленным металлом материала с усталостными повреждениями в зоне концентрации напряжений у основания зуба.


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-083.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гайворонський О. А. 
Технології відновлення наплавленням виробів залізничного транспорту з високоміцних сталей з вмістом вуглецю 0,55...0,75 % : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.03.06 / О. А. Гайворонський; НАН України, Ін-т електрозварювання ім. Є.О. Патона. - Київ, 2015. - 36 c. - укp.

Досліджено основні закономірності формування структури та фізико-механічних властивостей наплавленого металу та зони термічного впливу високоміцних сталей з вмістом вуглецю 0,55...0,75 %. На підставі одержаних нових наукових знань розроблено теоретичні основи та комплекс практичних заходів, спрямованих на забезпечення підвищення технологічної та експлуатаційної міцності відновлених дуговим наплавленням залізничних коліс. Розвинуто уявлення щодо структурно-фазових змін, які відбуваються в металі зони термічного впливу під час дугового наплавлення залежно від вмісту вуглецю в сталі, впливу структурного та водневого факторів на особливості крихкого й уповільненого руйнування металу наплавлень, впливу уповільненого охолодження на підвищення тріщиностійкості наплавлень. Вивчено якісний і кількісний вплив складу наплавленого металу, температури попереднього підігріву, погонної енергії наплавлення та швидкості охолодження після наплавлення на опірність утворенню тріщин у зварних з'єднаннях високоміцних вуглецевих сталей за умов статичного та циклічного навантаження.


Індекс рубрикатора НБУВ: К222.234.71 + О23-083.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА413036 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського