Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=О311-022.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Кузьмин В. И. 
Новые конструкции виражей на закруглениях автомобильных дорог : Учеб. пособие для студ. спец. "Автомобильные дороги и аэродромы" / В. И. Кузьмин; Харьк. гос. автомоб.-дорож. технич. ун-т. - Х., 2001. - 64 c. - Библиогр.: 28 назв. - рус.

Изложены теоретические основы конструирования виражей на закруглениях автомобильных дорог. Приведены общие сведения о виражах, предложены их новые конструкции, которые полностью решают проблему улучшения условий движения автотранспорта на начальном и конечном участках левоповоротных закруглений. Освещены некоторые предложения по методике инженерно-геодезических работ при строительстве виражей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022.3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС34985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кузьмин В. И. 
Конструирование виражей на закруглениях автомобильных дорог : учеб.-метод. пособие / В. И. Кузьмин; Харьк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Х., 2007. - 164 c. - Библиогр.: с. 159-160 - рус.

Изложены теоретические основы конструирования виражей и их отгонов на закруглениях автомобильных дорог. Раскрыты особенности выбора модели виража и определения его геометрических параметров. Описаны новые конструкции виражей, особенностью которых является отсутствие на всей длине закругления обратного поперечного уклона, направленного радиально от центра закругления. Предложен математический аппарат, позволяющий автоматизировать конструирование виражей и их отгонов на основе применения компьютерных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022.3я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кузьмин В. И. 
Таблицы для разбивки переходных и круговых кривых на закруглениях автомобильных дорог способом углов и хорд : учеб. пособие / В. И. Кузьмин, А. И. Левтеров; Харьк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2007. - 156 c. - рус.

Изложены теоретические сведения о разбивке переходных радиоидальных кривых на закруглениях автомобильных дорог способом углов и хорд. Предложены таблицы и программа конструирования данных кривых.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022.3я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689319 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Батракова А. Г. 
Енергозберігаюче трасування автомобільних доріг з урахуванням екологічних і ергономічних вимог системи "людина - автомобіль - дорога - середовище" : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.11 / А. Г. Батракова; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. - Х., 2001. - 18 c. - укp.

Наведено вирішення науково-технічної проблеми енергоощадження на етапі розробки проектів автомобільних доріг, спрямоване на економію паливних ресурсів, створення умов для екологічної безпеки автомобільних доріг, підвищення безпеки і поліпшення умов діяльності водія. Подано модель формування магістрального ходу за критерієм мінімуму енерговитрат у разі обмежень щодо капіталовкладень у будівництво. Обгрунтовано параметри моделі для різних рельєфів місцевості. Розроблено комплексний показник стану системи людина - автомобіль - дорога - середовище (ЛАДС). Запропоновано математичну модель формування траси, що забезпечує допустиме функціонування системи ЛАДС. Обгрунтовано параметри трасування за локальними координатами стану автомобіля, середовища, водія та інтегральним показником стану системи. Розроблено алгоритми трасування та програми автоматизованого розрахунку, методику формування траси.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313544 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кузьмин В. И. 
Автоматизированное конструирование виражей безопасных конструкций на закруглениях автомобильных дорог / В. И. Кузьмин, А. И. Левтеров // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 47. - С. 29-33. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Для улучшения условий и повышения безопасности движения в предлагаемых конструкциях отгонов виражей на левоповоротных закруглениях полностью устранены участки с обратным уклоном, направленным в сторону от центра закругления.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Піліпака Л. М. 
Імітаційне проектування просторового положення траси автомобільної дороги : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.11 / Л. М. Піліпака; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне, 2013. - 20 c. - укp.

Розроблено імітаційний метод знаходження просторового положення траси автомобільної дороги, яка проходить через всі визначені точки, найкращим чином відповідає динаміці руху автомобіля, параметрам місцевості та інфраструктури району проектування та нормативним вимогам за критерієм кривизни плану та поздовжнього профілю відповідної категорії дороги. Зазначено. що при цьому об’єктом імітаційної моделі, яка розглядається, є просторова траса, а еквівалентом - вісь навантаженого гнучкого стрижня. Представлено схему імітаційної моделі, що являє собою пружній стрижень, закріплений на двох кінцях і вигнутий в тривимірному просторі під дією деяких сил і моментів, який повністю вкладається на ділянку проектування дороги з можливістю врахування інфраструктури та топографії місцевості. Розглянуто принципи задавання опорних точок, меж смуги варіювання через задавання фіксованих та граничних переміщень точок осі моделюючого стрижня, умови закріплення кінців моделюючого стрижня, які залежать від вихідних умов проектування в початковій та кінцевій точках траси. Підкреслено, що у разі знаходження траси автомобільної дороги як просторової кривої представленої дискретно можливе визначення кривизни плану, поздовжнього профілю та повної кривизни траси, кручення траси із врахуванням ввігнутості-опуклості просторової кривої траси в поздовжньому профілі та напрямку кривизни горизонтальної проекції в плані, а також прийоми корегування наведених параметрів. Зауважено, що крім того, імітаційний метод проектування траси автомобільної дороги дає можливість оптимізації об’ємів земляних мас через зменшення робочих відміток дозволяє розробляти проекти реконструкції автомобільної дороги.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398112 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Воротніков В. В. 
Прокладання оптимальних маршрутів на цифрових растрових картах / В. В. Воротніков, І. В. Гуменюк, Ю. О. Кулаков // Электроника и связь. - 2013. - № 6. - С. 82-87. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Запропоновано підхід до розв'язку навігаційної задачі трасування маршрутів руху мобільних об'єктів на прямокутній картографічній області. Показано, що для вирішення завдання оптимізації прокладання траси по цифрових картах найбільш придатним є алгоритм Беллмана. Запропоновано привести растрове зображення карти до вигляду прямокутної решітки, придатної до обробки за допомогою методу Беллмана шляхом блокового квантування. Наведено результати роботи розробленого програмного забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022.3 + Д174.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шелудченко Л. С. 
Екологічна безпека ландшафтів природно-територіальних комплексів, які трансформовано автотранспортними мережами / Л. С. Шелудченко // Екол. безпека. - 2017. - № 2. - С. 9-13. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Екологічна оптимізація конструкційних рішень комунікаційної системи "автодорожня мережа - автотранспортний потік" має передбачати максимально можливе обмеження динамічних процесів енергомасопереносу шкідливих викидів, які продукуються автотранспортними засобами, через контрольну поверхню цієї системи, яка визначена розмірами резервно-технологічної смуги автомобільної дороги. Встановлено, що для забезпечення екологічної безпеки природно-техногенних геоекосистем з розвиненими автотранспортними мережами, траси і конструкція автомобільних доріг та їх інфраструктура мають бути узгоджені з характерними фрактально-інваріантними ознаками ландшафтно-територіальних басейнів природно-територіальних комплексів. Визначено максимальні екологічно доцільні лінійні розміри ландшафтно-територіальних басейнів трасування автомобільних доріг відповідних категорій. На прикладі відповідної ділянки автомобільної дороги Н-03 сформульовано основні принципи узгодження автотранспортної інфраструктури з характерними ознаками ландшафтно-територіального басейну природно-територіального комплексу в межах Національного природного парку "Подільські Товтри".


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1(4УКР)н6 + О311-022.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100076 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мусиенко И. В. 
Исследование экономичного продольного уклона обхода холма при трассировании автомобильных дорог / И. В. Мусиенко // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 86, т. 2. - С. 110-114. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Рассмотрен вопрос определения экономичного продольного уклона при обхождении холма для разных категорий транспортных средств при автоматизированном проектировании автомобильных дорог. Подтверждена следующая гипотеза о том, что при трассировании автомобильной дороги через рельефное ситуационное препятствие в виде холма есть область определенных значений, при которых функция суммарного расхода топлива определенной категории транспортных средств имеет экстремум, через который можно получить продольный уклон, обеспечивающий минимальный расход для определенной категории транспортных средств.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мусиенко И. В. 
Исследование экономичного продольного уклона обхода холма при трассировании автомобильных дорог / И. В. Мусиенко // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 86, т. 2. - С. 110-114. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Рассмотрен вопрос определения экономичного продольного уклона при обхождении холма для разных категорий транспортных средств при автоматизированном проектировании автомобильных дорог. Подтверждена следующая гипотеза о том, что при трассировании автомобильной дороги через рельефное ситуационное препятствие в виде холма есть область определенных значений, при которых функция суммарного расхода топлива определенной категории транспортных средств имеет экстремум, через который можно получить продольный уклон, обеспечивающий минимальный расход для определенной категории транспортных средств.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського