Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=О311-031.8$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Паршин В. М. Технология и оборудование для переработки и стабилизации жидких сталеплавильных шлаков в кондиционный наполнитель для дорожного строительства / В. М. Паршин, А. Д. Чертов, А. Г. Шакуров, В. Н. Ковалев, О. В. Федотов, Д. В. Моров // Экология и пром-сть. - 2013. - № 3. - С. 94-99. - Библиогр.: 5 назв. - рус.Впервые в России получен кондиционный инертный наполнитель для дорожных покрытий путем одностадийной переработки жидких сталеплавильных шлаков, совмещающей процессы охлаждения, кристаллизации, дробления и получения конечной товарной продукции в одном агрегате, что исключает необходимость хранения шлаков в отвалах и существенно снижает материало- и энергоемкость производства. Індекс рубрикатора НБУВ: К327.093 + О311-031.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25086 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Krayushkina К. Use of slag materials in road construction = Використання шлаків в дорожніх конструкціях / К. Krayushkina, T. Khimerik, V. Pershakov, A. Bieliatynskyi // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2018. - 77, № 4. - С. 88-93. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.В конструкції дорожнього одягу шари основи мають найбільшу товщину. Тому їх будівництво супроводжується великою витратою будівельних матеріалів. В той же час шари основи працюють в більш сприятливих умовах порівняно з покриттями, що дозволяє широко використовувати для їх будівництва місцеві матеріали і відходи виробництва. Доцільність їх використаня обгрунтовують техніко-економічними розрахунками урахуванням можливого зменшення строку служби дорожнього одягу в результаті відмови від застосування стандартних привізних матеріалів. Одними з найбільш відомих видів відходів, які використовуються в дорожньому будівництві, є шлаки чорної, кольорової металургії і фосфорного виробництва. Їх утилізація є важливим джерелом отримання високоякісних матеріалів для дорожнього будівництва. Шлаки являють собою цінну сировину для приготування нерудних матеріалів і мінеральних в'яжучих. Активні шлаки частково заміняють традиційні в'яжучі (цемент, вапно) при будівництві дорожніх основ і покриттів. Багаторічний досвід дорожніх організацій показує, що собівартість шлакових дорожньо-будівельних матеріалів в два рази нижче собівартості аналогічної продукції з природних гірських порід. Індекс рубрикатора НБУВ: О311-031.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Крюковська Л. І. Підвищення рівня екологічної безпеки у дорожньому будівництві шляхом використання металургійних шлаків : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 21.06.01 / Л. І. Крюковська; Національний авіаційний університет. - Київ, 2019. - 19 c. - укp.Роботу присвячено підвищенню рівня екологічної безпеки у дорожньому будівництві шляхом використання відходів металургійних виробництв як альтернативного матеріалу дорожнього будівництва. Розроблено методику оцінювання рівня екологічної безпеки в дорожньому будівництві під час заміни природних кам’яних матеріалів металургійними шлаками, яка включає моделі підсистем поводження з відходами та будівництва доріг, описує основні процеси життєвого циклу перетворення металургійних шлаків в ланцюзі "відходи – сировина – матеріал – елемент конструкції дорожнього одягу". Запропоновано комплекс критеріїв оцінювання техніко-експлуатаційних властивостей дорожнього одягу з використанням металургійних шлаків, а також критеріїв прогнозування рівня екологічної безпеки за різних сценаріїв використання металургійних шлаків у дорожньому будівництві. Експериментально встановлено закономірності впливу хімічного складу шлаків металургійних комбінатів на механічні характеристики шлаків як матеріалів для дорожнього будівництва. Показано, що при використанні металургійного шлаку з рекомендованою товщиною шару основи забезпечуються вимоги до міцності дорожнього одягу. В загальній структурі конструкції дорожнього одягу різних категорій доріг обсяг металургійних шлаків становить 25,4…32,5 %. Виконано прогнозування рівня екологічної безпеки за різних сценаріїв використання металургійних шлаків у дорожньому будівництві. Визначено сумарний прогнозований еколого-економічний ефект використання металургійних шлаків у дорожньому будівництві за попередженими екологічними збитками навколишньому середовищу. Індекс рубрикатора НБУВ: О311-031.8 + К309.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА439766 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|