Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О311-031.8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Паршин В. М. 
Технология и оборудование для переработки и стабилизации жидких сталеплавильных шлаков в кондиционный наполнитель для дорожного строительства / В. М. Паршин, А. Д. Чертов, А. Г. Шакуров, В. Н. Ковалев, О. В. Федотов, Д. В. Моров // Экология и пром-сть. - 2013. - № 3. - С. 94-99. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Впервые в России получен кондиционный инертный наполнитель для дорожных покрытий путем одностадийной переработки жидких сталеплавильных шлаков, совмещающей процессы охлаждения, кристаллизации, дробления и получения конечной товарной продукции в одном агрегате, что исключает необходимость хранения шлаков в отвалах и существенно снижает материало- и энергоемкость производства.


Індекс рубрикатора НБУВ: К327.093 + О311-031.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25086 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Krayushkina К. 
Use of slag materials in road construction = Використання шлаків в дорожніх конструкціях / К. Krayushkina, T. Khimerik, V. Pershakov, A. Bieliatynskyi // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2018. - 77, № 4. - С. 88-93. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

В конструкції дорожнього одягу шари основи мають найбільшу товщину. Тому їх будівництво супроводжується великою витратою будівельних матеріалів. В той же час шари основи працюють в більш сприятливих умовах порівняно з покриттями, що дозволяє широко використовувати для їх будівництва місцеві матеріали і відходи виробництва. Доцільність їх використаня обгрунтовують техніко-економічними розрахунками урахуванням можливого зменшення строку служби дорожнього одягу в результаті відмови від застосування стандартних привізних матеріалів. Одними з найбільш відомих видів відходів, які використовуються в дорожньому будівництві, є шлаки чорної, кольорової металургії і фосфорного виробництва. Їх утилізація є важливим джерелом отримання високоякісних матеріалів для дорожнього будівництва. Шлаки являють собою цінну сировину для приготування нерудних матеріалів і мінеральних в'яжучих. Активні шлаки частково заміняють традиційні в'яжучі (цемент, вапно) при будівництві дорожніх основ і покриттів. Багаторічний досвід дорожніх організацій показує, що собівартість шлакових дорожньо-будівельних матеріалів в два рази нижче собівартості аналогічної продукції з природних гірських порід.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-031.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Крюковська Л. І. 
Підвищення рівня екологічної безпеки у дорожньому будівництві шляхом використання металургійних шлаків : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 21.06.01 / Л. І. Крюковська; Національний авіаційний університет. - Київ, 2019. - 19 c. - укp.

Роботу присвячено підвищенню рівня екологічної безпеки у дорожньому будівництві шляхом використання відходів металургійних виробництв як альтернативного матеріалу дорожнього будівництва. Розроблено методику оцінювання рівня екологічної безпеки в дорожньому будівництві під час заміни природних кам’яних матеріалів металургійними шлаками, яка включає моделі підсистем поводження з відходами та будівництва доріг, описує основні процеси життєвого циклу перетворення металургійних шлаків в ланцюзі "відходи – сировина – матеріал – елемент конструкції дорожнього одягу". Запропоновано комплекс критеріїв оцінювання техніко-експлуатаційних властивостей дорожнього одягу з використанням металургійних шлаків, а також критеріїв прогнозування рівня екологічної безпеки за різних сценаріїв використання металургійних шлаків у дорожньому будівництві. Експериментально встановлено закономірності впливу хімічного складу шлаків металургійних комбінатів на механічні характеристики шлаків як матеріалів для дорожнього будівництва. Показано, що при використанні металургійного шлаку з рекомендованою товщиною шару основи забезпечуються вимоги до міцності дорожнього одягу. В загальній структурі конструкції дорожнього одягу різних категорій доріг обсяг металургійних шлаків становить 25,4…32,5 %. Виконано прогнозування рівня екологічної безпеки за різних сценаріїв використання металургійних шлаків у дорожньому будівництві. Визначено сумарний прогнозований еколого-економічний ефект використання металургійних шлаків у дорожньому будівництві за попередженими екологічними збитками навколишньому середовищу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-031.8 + К309.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439766 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського