Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=О311-06-5-083$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Сухарев Э. А. 
Расчетные модели ремонтных ситуаций и их потоков в машинных парках : Учеб. пособие для студ., обуч. по спец. "Подъемно-транспорт., строит., дорож., мелиоратив. машины и оборудование" / Э. А. Сухарев; Ровен. гос. техн. ун-т. - Ровно, 2002. - 90 c. - Библиогр.: с. 87-88 - рус.

Рассмотрены модели ремонтных ситуаций и их потоков требований на ремонтные воздействия в машинных парках. Определены типы систем технического обслуживания и ремонта в зависимости от их материального состояния. Раскрыта сущность понятий текущего, капитального и восстановительного ремонтов. Осуществлено моделирование замен по состоянию при использовании стратегии текущего ремонта, а также ремонтных ситуаций в технических объектах по их структурным схемам надежности. Приведен диагностико-прогностический анализ работоспособности составных частей при одноразовом техническом диагностировании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н6-5-083 я73 + О311-06-5-083я73 + П072.3-98я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635010 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жерновий А. С. 
Ремонт машин : Конспект лекцій / А. С. Жерновий, В. І. Лесько, А. Т. Свідерський; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К. : КНУБА, 2005. - 106 c. - Бібліогр.: с. 106. - укp.

Викладено теоретичні засади ремонту машин, розглянуто виробничий процес та сучасні технологічні методи відновлення зношених деталей. Наведено характеристику явищ і процесів, які змінюють технічний стан машини, викладено основні положення теорії зношування (ГОСТ 27.674.86). Встановлено гранично допустимі зноси спряжень та деталей, розглянуто основні види зношування. Проаналізовано деякі шкідливі процеси, що спричиняють несправність машин. Розроблено правила здавання машини в капітальний ремонт і загальну схему даного виробничого процесу. Показано особливості дефектації типових деталей і наведено детальний опис технологічних методів їх відновлення, зокрема за допомогою механічної та слюсарної обробки, встановлення додаткових ремонтних деталей, а також способом механізованого зварювання та наплавлення. Обгрунтовано можливості використання полімерних матеріалів та методів пластичного деформування, електромеханічної та електроіскрової обробки у процесі відновлення зношених деталей машин. Удосконалено технологічні прийоми одержання електролітичних покриттів. Розроблено маршрутну технологію відновлення деталей і загальні принципи проектування технологічних процесів і складальних операцій.

Изложены теоретические основы ремонта машин, рассмотрен производственный процесс и современные технологические методы восстановления сношенных деталей. Приведена характеристика явлений и процессов, изменяющих техническое состояние машины, освещены основные положения теории снашивания (ГОСТ 27.674.86). Установлены граничные допуски сноса соединений и деталей, рассмотрены основные виды снашивания. Проанализированы некотоыре вредные процессы, являющиеся причиной неисправности машин. Разработаны правила сдачи и общая схема производственного процесса капитального ремонта. Показаны особенности деффектации типовых деталей и приведено детальное описание технологических методов их восстановления, в частности с помощью механической и слесарной обработки, установки дополнительных ремонтных деталей, а также способом механизированной сварки и наплавления. Обоснованы возможности использования полимерных материалов и методов пластического деформирования, электромеханической и электроискровой обработки в процессе восстановления сношенных деталей машин. Усовершенствованы технологические приемы получения электролитических покрытий. Разработана маршрутная технология восстановления деталей и общие принципы проектирования технологических процессов и сборочных операций.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-06-5-083 я73-2 + Н6-5-083 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669456 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Годованюк П. Д. 
Методи, моделі і стратегії в проектах організації ремонту дорожньо-будівельної техніки : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / П. Д. Годованюк; Нац. трансп. ун-т. - К., 2006. - 19 c. - укp.

Теоретично узагальнено та розроблено прикладні аспекти вирішення науково-прикладної задачі вдосконалення процесів ремонту та технічного обслуговування (ТО) дорожньо-будівельної техніки (ДБТ). Розвинуто механізм взаємодії підприємств виробництва, експлуатації та ремонту ДБТ. Запропоновано системні диференційні й інтегральні критерії для оцінки якості й ефективності ремонту ДБТ у реальному середовищі функціонування. Ідентифікація кривих розподілу імовірності відмов окремих вузлів і деталей дозволяє визначити межові значення їх нелінійності, установити основні фактори негативного впливу та сформувати відповідні конструктивні, технологічні й організаційні заходи суттєвого підвищення надійності ДБТ. Для забезпечення ефективності цільового використання за призначенням ДБТ розроблено математичні моделі виробничих процесів, їх технічного обслуговування та ремонту. Запропоновано алгоритми розв'язання задач оптимального керування виробничими процесами заміни вузлів і агрегатів, ТО ДБТ, оптимізації процесів реставрації зношених деталей, оптимального планування чисельності виробничого персоналу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-06-5-083

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349544 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Годованюк П. Д. 
Моделі, алгоритми та стратегії в проектах вдосконалення дорожньо-будівельної техніки : Автореф. дис... канд. техн. наук / П. Д. Годованюк; Нац. транспорт. ун-т. - К., 2006. - 19 c. - укp.

Теоретично узагальнено та розроблено прикладні аспекти вирішення завдання удосконалення процесів ремонту та технічного обслуговування дорожньо-будівельної техніки (ДБТ) й обгрунтовано механізм взаємодії підприємств з виробництва та ремонту ДБТ. Запропоновано системні диференційні та інтегральні критерії для оцінки якості й ефективності ремонту ДБТ у реальному середовищі функціонування. На підставі ідентифікації кривих розподілу імовірності відмов окремих вузлів і деталей встановлено межові значення їх надійності та основні фактори негативного впливу та сформовано відповідні конструктивні, технологічні й організаційні заходи суттєвого покращання надійності ДБТ. Для забезпечення ефективності цільового використання та призначенням ДБТ розроблено математичні моделі виробничих процесів їх технічного обслуговування та ремонту. Запропоновано алгоритми розв'язання задач оптимального керування виробничими процесами заміни вузлів та агрегатів, технічного обслуговування ДБТ, а також засоби оптимізації процесів реставрації зношених деталей та планування чисельності виробничого персоналу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.525-55-21 + О311-06-5-083

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342677 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Черняк Я. П. 
Опыт наплавки деталей и узлов строительной и дорожной техники / Я. П. Черняк // Автомат. сварка. - 2013. - № 3. - С. 56-59. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Изложен опыт разработки технологий и техники восстановительной дуговой наплавки быстроизнашивающихся деталей и узлов различных машин и механизмов строительной и дорожной техники (опорно-поворотных устройств кранов, ведущих звездочек гусеничной техники, опорных и натяжных катков, траков гусениц и т. п.). Материалы, разработанные для наплавки, позволяют эффективно восстанавливать детали и узлы строительной и дорожной техники, увеличивая их межремонтный ресурс. Для сварки узлов и деталей, изготовленных из высокоуглеродистых трудносвариваемых сталей, разработана порошковая проволока ПП-АН202, которая позволяет их восстанавливать без или с минимальным предварительным подогревом, что значительно снижает энергетические затраты на восстановление. Металл, наплавленный порошковыми проволоками ПП-АН194, ПП-АН198, ПП-АН199, обладает высокими эксплуатационными свойствами. Высокая износостойкость при трении пары металл - металл и абразивная износостойкость этих материалов позволяет в 2 - 3 раза увеличить время работы быстроизнашиваемых узлов и механизмов дорожной техники. Промышленная проверка восстановленных деталей подтвердила высокую эффективность разработанных материалов и технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н6-5-083 + О311-06-5-083.051

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Перемітько В. В. 
Теоретичні засади та технологічна реалізація адаптаційного відновлення деталей ходової частини дорожніх машин : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.03.06 / В. В. Перемітько; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - Київ, 2014. - 37 c. - укp.

Вирішено науково-технічну проблему подовження терміну експлуатації деталей ходової частини дорожніх машин на гусеничному ходу за рахунок підвищення зносостійкості та якості наплавленого металу, підвищення продуктивності відновлення й економії матеріальних ресурсів. З використанням математичного моделювання одержано дані про характер руху розплаву в зварювальній ванні залежно від параметрів зовнішнього магнітного поля, виявлено зони оптимального подавання порошкового матеріалу. Розроблено метод дослідження контактної взаємодії деталей ходової частини, який дозволив встановити вплив гранулометричного складу абразивного потоку, зазору між контактуючими поверхнями та перекосу гусеничного полотна на інтенсивність та механізм зношування. Для різного співвідношення фракцій абразиву запропоновано значення оптимальної твердості контактних поверхонь, хімічного та структурного складу наплавленого металу. Запропоновано технологію адаптаційного відновлювального наплавлення деталей ходової частини, яка за рахунок керівного зовнішнього магнітного поля та внесення тугоплавких карбідів і оксидів дозволяє ефективно впливати на формоутворення валика, кристалізацію та структуру наплавленого металу. Розроблені технології, наплавні матеріали та елементи устаткування пройшли промислові випробування і використовуються в умовах ТОВ ВКБК "ЕнергоПромБуд" і ТОВ "ДніпроСпецБуд" для відновлення деталей ходової частини машин на гусеничному ходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-06-5-083

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА411884 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського