Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=О33-018$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Пахомов В. И. 
Повышение топливной экономичности и эффективности эксплуатации промышленного автотранспорта / В. И. Пахомов, Н. Г. Босняк, М. Р. Исламов, А. П. Кудрявцев // Систем. технології. - 2002. - Вип. 6. - С. 10-15. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Изложены научные направления и разработки для повышения топливной экономичности и эффективности эксплуатации промышленного автотранспорта.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Міхно М. В. 
Зниження витрати палива та шкідливих викидів рухомим складом автомобільного транспорту раціональним вибором експлуатаційних факторів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.10 / М. В. Міхно; Укр. трансп. ун-т. - К., 1998. - 16 c. - укp. - рус.

Висвітлено методику та математичну модель розрахунку паливної економічності та екологічних показників рухомого складу, який складає транспортний потік, котрий рухається по міській вулиці. Математична модель дозволяє проводити дослідження впливу експлуатаційних факторів, таких, як швидкість руху потоку автомобілів, застосовуваний водіями метод водіння, склад транспортного потоку за призначенням та за типами двигуна, види палива, параметри транспортного потоку на витрати палива і викиди шкідливих речовин рухомим складом. Проведені дослідження та розроблені рекомендації щодо зниження забруднення навколишнього середовища автомобільним транспортом шляхом раціонального вибору експлуатаційних факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33н6 + О33-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Симоненко Р. В. 
Покращення паливної економічності і екологічних показників автомобілів шляхом раціонального прогріву їх двигунів : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Р. В. Симоненко; Нац. трансп. ун-т. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Розроблено загальну методику визначення раціонального способу прогріву автомобільного двигуна. Створено математичну модель розрахунку витрати палива та викидів шкідливих речовин даним двигуном з урахуванням його температурного стану в процесі прогріву, під час руху автомобіля за Європейським міським їздовим циклом. За результатами експериментального дослідження встановлено значення способу прогріву щодо витрати палива та викидів шкідливих речовин автомобілем.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-018 + О353-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329302 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бажинов А. В. 
Улучшение экономических и экологических характеристик автомобиля в режиме принудительного холостого хода / А. В. Бажинов, В. Я. Двадненко, А. В. Колесников // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2009. - Вып. 25. - С. 141-144. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Рассмотрен способ и система для его реализации, позволяющие улучшить экономические и экологические характеристики автомобиля в режиме принудительного холостого хода. В процессе исследования показано, что экономия топлива может составить около 5 % в городском режиме.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Добровольський О. Л. 
Вплив кутів встановлення керованих коліс на витрату палива автомобіля / О. Л. Добровольський, Б. В. Злиденний // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2011. - № 5. - С. 151-153. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проведено експериментальні дослідження впливу кутів встановлення керованих коліс на витрату палива автомобіля. Визначено взаємовплив досліджуваних параметрів на опір коченню автомобіля, а відповідно, і його паливно-екомічну характеристику.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Матейчик В. П. 
Особливості моделі для дослідження паливної економічності та екологічних показників транспортного засобу з урахуванням прогріву в процесі руху / В. П. Матейчик, М. П. Цюман, В. П. Волков, І. В. Грицук // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2014. - № 4. - С. 13-23. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Викладено результати формування математичної моделі для дослідження паливної економічності та екологічних показників транспортного засобу з урахуванням прогріву в процесі руху. У межах розробленої математичної моделі показана взаємодія складових при визначенні основних енергетичних, паливо-економічних і екологічних показників двигуна і транспортного засобу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-018 + О35-082 н6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Подригало М. А. 
Формирование энергетического подхода к оценке динамичности и экономичности автомобилей / М. А. Подригало, Д. М. Клец, Н. М. Подригало, Д. В. Абрамов, Ю. В. Тарасов, Р. О. Кайдалов, В. И. Гацько, А. С. Мазин, А. В. Литвинов, М. В. Барун // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2017. - № 5/7. - С. 58-64. - Библиогр.: 22 назв. - рус.

Разработан энергетический подход к оценке динамичности и экономичности автомобилей, позволяющий определить взаимосвязь между затратами энергии и кинетической энергией автомобиля. Определены коэффициенты указанной взаимосвязи для основных и дополнительных (непроизводительных) затрат энергии. Исследован выбор и обоснование показателей энергетической оценки динамичности и экономичности автомобиля путем оценки затрат энергии двигателя на его движение. Получено уравнение, определяющее зависимость дополнительных потерь энергии движения от упругих и динамических параметров автомобиля и его моторно-трансмиссионной установки. Определены взаимосвязи между энергетическими показателями динамичности и экономичности автомобилей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гудз Г. С. 
Оцінка паливоощадності автомобіля внаслідок зміни розмірів циліндрів двигуна за наявності розриву силового потоку у трансмісії / Г. С. Гудз, М. В. Глобчак, О. Й. Коцюмбас, Р. А. Пельо // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 46. - С. 5-11. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Гудз Г. С. 
Оцінка паливоощадності автомобіля внаслідок зміни розмірів циліндрів двигуна за наявності розриву силового потоку у трансмісії / Г. С. Гудз, М. В. Глобчак, О. Й. Коцюмбас, Р. А. Пельо // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 46. - С. 5-11. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Podrigalo M. A. 
Improvement evaluation methodology of vehicle load and energy efficiency = Удосконалення методології оцінки навантаження автомобіля та його енергоефективності / M. A. Podrigalo, D. V. Abramov, Yu. V. Tarasov, M. P. Kholodov, R. O. Kaidalov, N. M. Podrigalo, V. S. Shein // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 49. - С. 36-44. - Бібліогр.: 22 назв. - англ.

Виникла необхідність розширити відому концепцію експлуатаційних властивостей автомобіля - економічність палива виникла у зв'язку з появою нових альтернативних електростанцій (електродвигуни, маховики, гібридні електростанції тощо), що вимагає включення не тільки теплову енергію палива, але й інші види енергії (електричну та механічну). Проведено дослідження вибору та обгрунтування показників енергоефективності автомобіля шляхом оцінки витрат енергії двигуна на його рух. Проведено аналіз взаємозв'язку між енергетичними характеристиками динаміки та ефективністю автомобіля. Мета дослідження - аналіз методів оцінки енергоефективності транспортного засобу. Для досягнення цієї мети необхідно визначити показники, які дозволять проводити порівняльний аналіз показників енергоефективності різних транспортних засобів. Підходи, прийняті в роботі для вирішення цієї мети, грунтуються на обгрунтуванні показників енергоефективності автомобіля шляхом оцінки споживання енергії двигуном на його рух. При проектуванні та оцінці динамічних властивостей транспортних засобів раціонально використовувати енергетичні показники транспортного засобу, для яких необхідно розробити відповідні критерії оцінки. Аналіз результатів розрахунку показників і, у таблиці 1, показав, що показник у порівнянні з має меншу дисперсію. Отримані результати впливу параметрів транспортних засобів на рівень їх енергетичного навантаження показують, що показник має меншу дисперсію, ніж. Крім того, значення не корелює з роком випуску автомобіля, що дозволяє використовувати цей показник на етапі проектування транспортних засобів. Необхідно лише встановити раціональне нормативне значення цього показника. Отримані результати можна рекомендувати спеціалістам для використання при проектуванні, виробництві, сертифікації та експлуатації автомобільних транспортних засобів, енергоефективності транспортних засобів, комбінованої електростанції.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Криворот А. І. 
Поліпшення тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності транспортних засобів, що працюють на газогенераторному паливі : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / А. І. Криворот; Національний транспортний університет. - Київ, 2020. - 20 c. - укp.

Вирішено науково-практичну задачу поліпшення тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності транспортних засобів, двигуни яких працюють на газогенераторному паливі. Розглянуто питання щодо переведення двигунів внутрішнього згоряння (як стаціонарних, гак і транспортних) на генераторні гази, що дасть змогу значно зменшити забруднення атмосфери відпрацьованими газами (менші викиди і безпечніший їх склад). Досліджено та встановлено, що кількість отриманого газу в газогенераторах, його питомий вихід, компонентний склад та теплота згоряння безпосередньо пов'язані із видом вхідної сировини. Обґрунтовано використання деревини як біомаси для генерації горючого газу у газогенератор з низхідним потоком. Визначено показники роботи двигунів на бензині та генераторному газі та обґрунтовано можливі напрями підвищення показників тягово-швидкісних властивостей автомобілів, що працюють на ГГП. Визначено раціональні передаточні відношення трансмісії автомобілів, що працюють на ГГП. Показано, що кращі значення показників тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності досягаються за умови, що передаточні відношеннкоробки передач визначені за методикою A. A. Токарева. При цьому збереження трансмісії автобуса без змін значно погіршує як показники тягово-швидкісних властивостей, так і паливної економічності. Надано рекомендації щодо поліпшення тягово-швидкісних властивостей автомобілів, що працюють на газогенераторному паливі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-018 + О355.2-014

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА446133 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського