Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=О424.1-082$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Лавренко В. А. 
Электрохимическое поведение протектора АЦКМ при длительной эксплуатации на морских судах / В. А. Лавренко, В. А. Швец, В. Н. Талаш // Фіз.-хім. механіка матеріалів. - 2004. - 40, № 5. - С. 95-98. - Библиогр.: 4 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О424.1-082.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29109 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Гарам В. П. 
Алгоритми релейного управління для автостернового морського судна / В. П. Гарам // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2009. - Вип. 4. - С. 7-10. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто результати синтезу та дослідження алгоритмів релейного типу для автоматичного управління рухом судна заданою траєкторією. Показано придатність релейних алгоритмів для якісного виконання цієї задачі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О424.1-082.022

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Василенко А. В. 
О двух подходах к задаче синтеза системы управления курсом корабля: оптимальность по времени и пропорционально-дифференциальный регулятор / А. В. Василенко, Д. П. Кучеров, Б. П. Иванов // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2009. - Вип. 3. - С. 80-85. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Рассмотрены два альтернативных подхода к задаче выполнения маневра корабля по курсу в интересах построения высокоэффективного авторулевого. В рамках этих подходов приводится сравнение систем управления курсом по показателям точности и времени. Приведены результаты численного моделирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: О424.1-082.022

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Троицкий В. А. 
Совершенствование мониторинга технического состояния морских судов / В. А. Троицкий // Техн. диагностика и неразрушающий контроль. - 2009. - № 4. - С. 26-29. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Своевременное обнаружение в металлоконструкциях морских кораблей опасных усталостных трещин и серьезных коррозионных поражений позволяет предотвратить катастрофы на море, большие финансовые и экологические потери. Решению этой проблемы посвящен один из проектов ЕС, в выполнении которого принимает участие Институт электросварки им. Е. О. Патона НАН Украины и Украинское общество НКТД.


Індекс рубрикатора НБУВ: О424.1-082.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Goncharenko A. V. 
A concept of entropy approach to the problem of multi-alternative operational modes control / A. V. Goncharenko // Наук. вісн. ХДМА. - 2013. - № 2. - С. 26-34. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Розв'язано проблему оптимального керування для ситуації багатоальтернативності та конфліктності індивідуальних переваг експлуатаційних режимів активним елементом. Розглянуто обгрунтування частинного випадку вибору оптимального режиму для морської електрогідравлічної рульової машини. Оптимальний режим керування знайдено без накладення будь-яких обмежень на кут повороту пера руля судна. Запропоновано вимірювання позитивності конфлікту індивідуальних переваг із використанням псевдоентропійної функції. Виконане належне математичне моделювання проілюстровано відповідними діаграмами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О424.1-082.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бобыр В. А. 
Судовые эргатические функции : [монография] / В. А. Бобыр. - Киев : Кафедра, 2014. - 361 c. - Библиогр.: с. 346-361 - рус.

Изучена проблема совместного использования судовых систем менеджмента и эргатических систем для предотвращения проявления "человеческого фактора" и контроля над ним при выполнении судовых операций. Изложены теоретические основы судовых эргатических функций (СЭФ) и их характеристики. Описаны математические модели СЭФ на примере технологического процесса перевозок наливных грузов морем. Рассмотрены факторы, влияющие на состояние операторов СЭФ, компетентности операторов в СЭФ, вопросы оценки надежности оператора при реализации СЭФ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О424.1-082.03 + О486.84 + Ю941.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА790948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Завальнюк О. П. 
Автоматичний моніторинг технічного стану корпусу судна в процесі його експлуатації / О. П. Завальнюк // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2015. - № 5/7. - С. 36-39. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Мета роботи - експериментально визначити критичні зони максимальних значень механічних напружень у суднових корпусних конструкціях. За допомогою коерцитиметричного моніторингу визначено осередки підвищених значень механічних напружень корпусів досліджуваних суден. Встановлено, що впровадження на морських суднах автоматичного моніторингу технічного стану в процесі їх експлуатації надасть можливість збільшити надійність і безпеку роботи морського флоту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О424.1-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Малахов А. В. 
Повышение эффективности эксплуатации морских судов путем использования водотопливных эмульсий / А. В. Малахов, Р. Г. Гудилко, А. Н. Палагин, И. З. Маслов // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2016. - № 3/8. - С. 48-53. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Исследована технология использования водотопливных эмульсий при работе судов, обслуживающих нефтедобывающие платформы. При анализе процесса топливоподготовки рассмотрены основные теоретические методы и результаты моделирования горения капли водотопливной эмульсии. Показано, что присутствие воды при определенных условиях может положительно влиять на процесс горения, приводя к улучшению характеристик получаемого факела горения и тепловыделения топлива.


Індекс рубрикатора НБУВ: О424.1-082-32 + О455.54-044.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бень А. П. 
Особливості побудови сучасних високоточних інтелектуальних систем управління рухом морських суден / А. П. Бень, І. В. Паламарчук // Наук. вісн. ХДМА. - 2016. - № 1. - С. 4-10. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто питання створення високоточних інтелектуальних систем управління рухом морських суден. Визначено ключові напрямки досліджень в даній галузі, показано вплив людського фактора на процеси прийняття рішень з управління судном. Важливою проблемою сьогодення є підвищення точності дотримання суднами планованої траєкторії руху. Наявність значної кількості морських аварій, що трапились останнім часом, у тому числі з значною кількістю людських жертв та тяжкими техногенними наслідками, головною причиною яких став "людський чинник" і відхилення переконливо свідчить про необхідність створення сучасних високоточних інтелектуальних систем управління рухом суден, що враховують особливості процесу взаємодії людини з технічними засобами судноводіння та прийняття нею рішень в складних навігаційних умовах та критичних ситуаціях. Розробка таких систем потребує врахування особливостей взаємодії людини з технічними засобами управління судном. Показано, що створення високоточної інтелектуальної системи управління рухом суден дозволить одночасно вирішувати комплекс задач з стратегічного та оперативного управління рухом судна з позицій досягнення завданого рівня безпечності та економічної ефективності. Головною ідеєю наукового дослідження є вивчення особливостей перебігу процесів формування та прийняття рішень судноводієм із метою вдосконалення процесу взаємодії судноводія з інформаційною навігаційною системою, підвищення якості рішень, які ним приймаються, та розробка новітніх підходів до побудови високоточних інтелектуальних систем управління рухом судна. Визначено, що важливим напрямком подальших досліджень є вивчення впливу маневрених характеристик суден на процеси формування керуючих впоивів в високоточних інтелектульних системах підтримки прийняття рішень судноводія.


Індекс рубрикатора НБУВ: О424.1-082.022-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бобриков С. А. 
Модельно-ориентированный синтез комбинированной системы управления нестационарным объектом / С. А. Бобриков // Інформатика та мат. методи в моделюванні. - 2018. - 8, № 2. - С. 174-183. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Проведен синтез системы управления с использованием двух принципов управления: по отклонению и по возмущающему воздействию. Измерение возмущающего воздействия осуществляется косвенно по модели, в которую входит усилитель мощности - звено первого порядка, и объект управления - звено второго порядка с изменяющимися параметрами. Разработано управляющее устройство, обеспечивающее постоянство показателей качества системы при любых возможных значениях параметров объекта. В качестве изменяющихся параметров в объекте приняты постоянная времени и коэффициент усиления. Динамические свойства процесса управления оцениваются максимальным перерегулированием в переходной характеристике и временем переходного процесса. Регулирование по возмущающему воздействию осуществляется путем сравнения сигналов на выходе объекта управления и на выходе модели. Разность этих сигналов подается на вход усилителя мощности совместно с сигналом ошибки от управляющего устройства. Разработана структурная схема системы управления; устройство управления, обеспечивающее стабильность показателей качества, и компенсирующее устройство, обеспечивающее компенсацию возмущений, приложенных к объекту управления. Разработан метод расчета параметров управляющего устройства и компенсирующего устройства. Рассмотрен пример расчета системы предлагаемым методом. В качестве нестационарного объекта управления принято морское судно, испытующее возмущающие воздействия со стороны волн. Проведено моделирование рассмотренной системы управления, подтвердившее правильность разработанного метода расчета.


Індекс рубрикатора НБУВ: О424.1-082.022-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100666 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
11.

Гальцова О. Л. 
Сучасний стан та динаміка пасажирських перевезень морським транспортом в Україні / О. Л. Гальцова // Наук. вісн. Полісся. - 2019. - № 2. - С. 120-125. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

За умов глобалізації становлення політичного, економічного суверенітету України характеризується втратою морського транспортного потенціалу. Стан функціонування морської транспортної галузі свідчить про наявність системних проблем і недоліків у цій сфері. Транспорт впливає на розвиток економіки в цілому, сприяє переміщенню ресурсів, пасажирів. Україна має вихід до морів, судноплавних річок до морського узбережжя, що є підгрунтям для розвитку морського транспорту проте, через багато факторів, не використовує свій потенціал. Вагомий внесок у дослідження розвитку, можливості використання морського потенціалу України зробили такі вчені: Ю. Сафонов, Ю. Коскіна, О. Петренко, Б. Буркинський, О. Каспрук, А. Калпинта інш. Не зважаючи на існування значної кількості наукових праць не до кінця залишаються вивченими особливості його розвитку, потребують дослідження аналіз та динаміка сучасного стану пасажирських перевезень для розробки дієвого економічного механізму формування конкурентоздатності морського транспорту. Основна мета статті - аналіз сучасного стану пасажирських перевезень та обгрунтування перспектив розвитку морського транспорту України. Досліджено сучасний стан морського транспорту в Україні. Проаналізовано динаміку перевезень морським транспортом. На основі результатів дослідження встановлено, що обсяги морських перевезень скорочуються, динаміка пасажирських перевезень морським транспортом демонструє падіння. Висновки: на основі результатів дослідження встановлено, що в країні є потенціал пасажирських морських перевезень, але він не використовується належним чином. Незначна участь українського флоту у перевезеннях зовнішньоторговельних вантажів призводить до посилення залежності України від стану світового фрахтового ринка та збільшення імпорту транспортних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: О485 + О424.1-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського