Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (68)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О808.02$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 194
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Лобашов А. О. 
О прогнозировании скорости транспортных потоков на городских улицах / А. О. Лобашов // Вестн. Харьк. гос. автомоб.-дор. техн. ун-та. - 1999. - Вып. 10. - С. 91-93. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто підхід щодо прогнозування середньої швидкості транспортних потоків на ділянках транспортної мережі міста. Наведено модель, яка дозволяє визначати середню швидкість транспортного потоку в залежності від інтенсивності руху на вулицях міста.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Безпека дорожнього руху України : Наук.-техн. вісн. N 1 - 2(17) / ред.: З. Д. Дерех; Н.-д. центр з безпеки дор. руху МВС України. - К., 2004. - 247 с. - рус.

Висвітлено правові та соціально-психологічні аспекти забезпечення безпеки дорожнього руху. Розглянуто питання щодо посилення відповідальності учасників дорожнього руху за скоєння правопорушень, проблеми вивчення причин порушень транспортної дисципліни працівниками міліції. Проаналізовано розвиток нормативної бази у сфері безпеки дорожнього руху в Україні. Описано технології Intranet у задачах аналітичної обробки інформації та підтримки прийняття рішень щодо підвищення безпеки дорожнього руху. Розкрито вплив геопатогенних зон, електро- та геомагнітних полів на безпеку дорожнього руху. Наведено сучасні вимоги національної стандартизації щодо розробки національних нормативних документів у галузі безпеки дорожнього руху.

Освещены правовые и социально-психологические аспекты обеспечения безопасности дорожного движения. Рассмотрены вопросы относительно ответственности участников дорожного движения за совершение правонарушений, проблемы изучения причин нарушений транспортной дисциплины сотрудниками милиции. Проанализировано развитие нормативной базы в сфере безопасности дорожного движения в Украине. Представлены описания технологий Intranet в задачах аналитической обработки информации и поддержки принятия решений относительно безопасности дорожного движения. Изучены влияния геопатогенных зон, электромагнитных и геомагнитных полей на безопасность дорожного движения. Приведены современные требования национальной стандартизации по разработке национальных нормативных документов в области безопасности дорожного движения.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.020.3я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Безпека дорожнього руху України : Наук.-техн. вісн. N 3(18) / ред.: Ю. М. Прокопенко; Н.-д. центр з безпеки дор. руху МВС України. - К., 2004. - 192 с. - укp.

Розглянуто питання удосконалення законодавства у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, а також підвищення безпеки руху за допомогою космічної зйомки для збору гідрологічних даних. Описано методи підвищення безпеки дорожнього руху на мостових переходах у містах, моделювання транспортних потоків у містах для автоматизованої системи керування дорожнім рухом. Наведено методичні рекомендації щодо створення планів і схем ДТП на персональних комп'ютерах із застосуванням програми векторної графіки Corel Draw. Визначено шляхи подальшого удосконалення Правил дорожнього руху України.

Рассмотрены вопросы усовершенствования законодательства в сфере обеспечения безопасности дорожного движения, а также повышения безопасности движения с помощью космической съемки для сбора гидрологических данных. Освещены методы повышения безопасности дорожного движения на мостовых переходах, моделирования транспортных потоков в городах для автоматизированной системы управления дорожным движением. Приведены методические рекомендации по созданию планов и схем ДТП на персональных компьютерах с применением программы векторной графики Corel Draw. Определены пути дальнейшего усовершенствования Правил дорожного движения Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.020.3я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Безпека дорожнього руху України : Наук.-техн. вісн. N 4(19) / ред.: Ю. М. Прокопенко; Н.-д. центр з бепеки дор. руху МВС України. - К., 2004. - 186 с. - укp.

Проаналізовано систему оперативного керування безпекою руху на основі енергетичних характеристик транспортного потоку. Розкрито вплив пасажирського автотранспорту на забезпечення нормативної пропускної здатності вулично-дорожньої мережі міст, автомобільного транспорту на забруднення атмосфери. Описано порядок проведення екологічного контролю автомобільних транспортних засобів.

Проанализирована система оперативного управления безопасностью движения на основе энергетических характеристик транспортного потока. Изучены влияния пассажирского автотранспорта на обеспечение нормативной пропускной способности улично-дорожной сети городов, автомобильного транспорта на загрязнение атмосферы. Освещен порядок проведения экологического контроля автомобильных транспортных средств.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.020.3я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Григоров М. А. 
Информационное обеспечение для оптимизации транспортных потоков : Моногр. / М. А. Григоров. - О. : Астропринт, 2004. - 392 c. - Библиогр.: 257 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы параметризации транспортного потока и представлены наиболее известные макро- и микроскопические модели движения. Проанализированы причины задержек у перекрестков и возможности управления светофорной сигнализацией. Изложены теоретические основы движения потоков автомобилей низкой плотности. Особое внимание уделено исследованиям их оптимального распределения в сети. Охарактеризованы современные методы сбора и обработки информации о параметрах транспортных потоков. Разработана классификация технических средств организации дорожного движения и светофорного регулирования. Определены факторы, влияющие на формирование трнаспортных потоков и установлены закономерности изменения интенсивности движения на автомобильных дорогах. Приведены характеристики потоков автомобилей на участке заторов. Освещены вопросы информационного обеспечения в организации дорожного движения.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС40255 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Стародуб І. В. 
Адміністративно-правові аспекти організації руху міського транспорту / І. В. Стародуб // Містобудування та терит. планув. - 2005. - Вип. 22. - С. 331-336. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

В адміністративно-правовому аспекті розглянуто систему організації міського руху, проаналізовано тенденції зміни факторів та технічних умов, що впливають на принципи його організації. Виявлено основні правові, адміністративні, будівельні й управлінські недоліки та невідповідності під час організації дорожнього руху. Запропоновано ряд заходів для вирішення проблем функціонування транспортної системи.

Сквозь призму административно-правовых аспектов рассмотрена система организации городского движения, проанализированы тенденции изменения факторов и технических условий, которые влияют на принципы его организации. Выявлены основные правовые, административные, строительные и управленческие недостатки и несоответствия при организации дорожного движения. Предложен ряд мер по решению проблем функционирования транспортной системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02 + Х819(4УКР)128:О

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Богданов О. І. 
Дослідження процесу розподілу руху по смугах багатосмугових міських магістралей / О. І. Богданов, С. В. Роман, С. С. Кизима // Містобудування та терит. планув. - 2006. - Вип. 23. - С. 21-30. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено процес формування розподілу руху по смугах багатосмугових міських магістралей. Визначено фактори та їх зачимість у формуванні даного процесу та одержано відповідні математичні моделі, які його описують.

Проведены исследования процесса формирования движения по полосам многополосных городских автомагистралей, в результате которых определены факторы и их значимость в формировании данного процесса и получены соответствующие математические модели, которые его описывают.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Яковенко К. А. 
Изменение транспортных потоков и их влияния на пропускную способность улично-дорожной сети [Електронний ресурс] / К. А. Яковенко // Містобудування та терит. планув. - 2006. - Вип. 25. - С. 401-405. - Библиогр.: 3 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/

Розглянуто структуру й інтенсивність транспортних потоків на в'їздах у Донецьк з боку Макіївки й у центральній частині міста. Описано методику проведення обстеження.

Рассмотрена структура и интенсивность транспортных потоков на въездах в Донецк со стороны Макеевки и в центральной части города. Описана методика проведения обследования.


Ключ. слова: транспортный поток, пропускная способность
Індекс рубрикатора НБУВ: О808.024

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Стародуб І. В. 
Містобудівельні вимоги до організації руху міського транспорту [Електронний ресурс] / І. В. Стародуб // Містобудування та терит. планув. - 2006. - Вип. 25. - С. 274-280. - Бібліогр.: 7 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

На прикладі м. Рівне досліджено умови функціонування вулично-дорожньої мережі, встановлено містобудівні вимоги до сучасного міського руху. Виявлено можливі резерви для забезпечення адекватного функціонування мережі великого міста. Запропоновано та класифіковано заходи з організації руху міського транспорту.

На примере г. Ровно исследованы условия функционирования улично-дорожной сети, установлены градостроительные требования к современному городскому движению. Выявлены возможные резервы для обеспечения адекватного функционирования сети большого города. Предложены и классифицированы мероприятия по организации движения городского транспорта.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Толок О. В. 
Визначення відносної небезпеки ділянки вулично-дорожньої мережі / О. В. Толок, Є. О. Рейцен // Містобудування та терит. планув. - 2007. - Вип. 27. - С. 284-293. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проведено огляд існуючих методів і показників оцінки безпеки руху на вулицях міст. Розроблено відносні показники небезпеки ділянки вулично-дорожньої мережі та вулиці в цілому.

Проведен обзор существующих методов и показателей оценки безопасности движения на улицах городов. Разработаны относительные показатели опасности участка улично-дорожной сети и улицы в целом.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.020.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Васильева А. Ю. 
Исследование кольцевых саморегулируемых пересечений в одном уровне / А. Ю. Васильева, Е. А. Рейцен // Містобудування та терит. планув. - 2006. - Вип. 25. - С. 38-48. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Проведен сравнительный анализ обычных и кольцевых пересечений со светофорным регулированием по следующим параметрам: занимаемой площади, величине задержек транспортных средств, пропускной способности и количеству дорожно-транспортных происшествий.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Оленев Е. А. 
Диспетчерское управление движением городского пассажирского транспорта с помощью средств микропроцессорной техники / Е. А. Оленев // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2001. - № 2. - С. 106-110. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Рассмотрена модель многосвязного управления перевозочным процессом на городском пассажирском транспорте.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гецович Е. М. 
Проблема организации дорожного движения в центральной деловой части города / Е. М. Гецович, О. О. Холодова, М. О. Казакова // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 44. - С. 56-57. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Сформулированы задачи, последовательное решение которых позволяет разработать основы комплексного метода организации дорожного движения в центральной деловой части города.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Депко П.  
Флікер-складова інтенсивності руху транспортного потоку / П. Депко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 618. - С. 47-51. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Застосовано флікер-шум для аналізу організації дорожнього руху на вулицях міста. Створено комп'ютерну модель і проаналізовано рух транспортних засобів із метою дослідження залежності флікер-шуму від способу організації дорожнього руху.


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Загоруй О. О. 
Вплив паркування транспорту на пропускну здатність вулично-дорожньої мережі : автореф. дис... канд. техн. наук / О. О. Загоруй; Нац. трансп. ун-т. - К., 2007. - 20 c. - укp.

За результатами досліджень установлено особливості використання легкових індивідуальних автомобілів у містах. Проаналізовано мережі автомобільних стоянок та показано, що паркування транспортних засобів біля тротуарів погіршує видимість, знижує пропускну здатність вулиці, підвищує імовірність виникнення дорожньо-транспортних подій. Розроблено методику формування процесу паркування з використанням автомобільної стоянки, яку розглянуто як інженерно-планувальний заход організації дорожнього руху, що дозволяє максимально звільнити проїзну частину вулиці від транспорту, що стоїть. За результатами досліджень характеристик руху потоків автомобілів у зоні впливу стоянок запропоновано методику визначення умов безпеки руху транзитних автомобілів, за умов зміни руху автомобілів, що заїжджають та виїжджають з автомобільної стоянки. Сформульовано принцип визначення втрат часу автомобілів у зоні впливу стоянок у разі зміни швидкості руху автомобілів і пропускної здатності вулиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.024

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Душник В. Ф. 
Заспокоєння руху в центральних частинах міст стримуванням транспортних потоків : Автореф. дис. канд. техн. наук : 05.22.01 / В. Ф. Душник; Нац. транспорт. ун-т. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Запропоновано метод стримування транспортного потоку на підході до зон заспокоєння руху в центральних частинах найбільших та великих міст. Розроблено методику стримування транспортних потоків на підходах до зон заспокоєного руху методами світлофорної сигналізації. Наведено рекомендації щодо швидкісних режимів пересування транспорту в таких зонах. Обгрунтовано верхні межі швидкості пересування в зоні заспокоєного руху та поза нею за ймовірністю скоєння дорожньо-транспортних подій під час взаємодії транспортних і пішоходних потоків. Визначено закономірності деформації транспортного потоку на виході з регульованого перехрестя та отримано аналітичні залежності розпаду сформованої групи автомобілів, на основі яких визначено критичну відстань між перехрестями за якої є доцільним введення режиму їх сумісної роботи в режимі координації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02 + О807.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328221 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Рябець Я. В. 
Комплексна оцінка потенційної небезпеки руху на перехрестях : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.01 / Я. В. Рябець; Нац. трансп. ун-т. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Розроблено й удосконалено методи оцінювання небезпеки перехресть на вулично-дорожній мережі шляхом оцінювання ступеня конфліктності транспортних і пішохідних потоків і подальшого інтегрованого оцінювання небезпеки перехресть на одному рівні з їх використанням. За результатами аналізу існуючих методів оцінювання небезпеки перехресть на одному рівні виявлено невідповідність підходів щодо визначення їх небезпеки сучасній ситуації на вулицях міст. Досліджено статистичні дані щодо аварійності в різних регіонах України. Проведено теоретичні й експериментальні дослідження та виділено групу найбільш суттєвих конфліктних аспектів, встановлено взаємозв'зок між ними. Запропоновано алгоритм вибірки даних про аварійність на перехрестях, розроблений за принципом відбору місць концентрації дорожньо-транспортних пригод, що характеризуються високим ступенем конфліктності між транспортними та пішохідними потоками. На базі алгоритму сформовано методику, що дозволяє проводити комплексне оцінювання потенційної небезпеки на діючих перехрестях та тих, що проектуються.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.020.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Толок О. В. 
Містобудівні методи підвищення безпеки міського руху на вулично-дорожній мережі (на прикладі міст Донецької області) : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.23.20 / О. В. Толок; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2009. - 16 c. - укp.

Удосконалено існуюче та розроблено нове методичне забезпечення прийняття рішень про доцільність застосування містобудівних методів підвищення безпеки міського руху на вулично-дорожній мережі на різних етапах містобудівного проектування з використанням методів математичного моделювання. З застосуванням системого підходу досліджено стан безпеки руху у містах. Розроблено багатофакторні математичні моделі оцінювання його стану. Виявлено закономірності впливу величини інтенсивності руху транспорту на безпеку руху на нерегульованих перехрестях. Розроблено новий підхід до досліження розподілу дорожньо-транспортних пригод на вулично-дорожній мережі, який передбачає виділення на вулично-дорожній мережі небезпечних для руху зон. Розроблено та формалізовано процедуру обгрунтування доцільності застосування містобудівних методів підвищення безпеки міського руху на вулично-дорожній мережі на етапі проектування комплексної схеми організації дорожнього руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н820.5 + О808.020.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364728 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Пономаренко Л. А. 
Управління нестаціонарними транспортними потоками на регульованих перехрестях : Автореф. дис... канд. техн. наук / Л. А. Пономаренко; Нац. трансп. ун-т. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Аналітичним і експериментальним шляхом установлено наявність і суттєвість впливу закономірності прибуття транспортних засобів (ТЗ) до регульованого перехрестя на величину непродуктивної транспортної затримки. Формалізовано взаємозв'зок параметрів розподілу ймовірностей прибуття ТЗ до "стоп"-лінії перехрестя з параметрами черги та значенням непродуктивної транспортної затримки, що зумовлює можливість розрахунку цієї затримки з врахуванням показників нестаціонарності потоку прибуття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Григоров М. А. 
Інформаційне забезпечення для моделювання та керування транспортними потоками у великих містах : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06 / М. А. Григоров; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2005. - 18 c. - укp.

Розроблено методологічні засади й інструментальні засоби для побудови математичного забезпечення автоматичними системами керування дорожнім рухом для складної вулично-дорожньої системи міста, а також впроваджено алгоритмічні моделі, які сприяють пошукам шляхів, спрямованих на зниження концентрації потоків транспортних засобів і взаємпов'язаних з ними економічних збитків. Для ефективного керування багатопараметричною системою автоматизованого керування дорожнім рухом запропоновано алгоритмічну реалізацію локального та мережевого управління транспортними потоками. Оптимізацію розподілу транспортних потоків у мережі здійснено за допомогою графів з обмеженнями. Розроблено імітаційну модель руху транспортних засобів за вулично-дорожньою мережею, яка дозволяє оцінити час їх руху поміж районами міста. Розглянуто закономірності формування величини таких транспортних кореспонденцій. Установлено, що на кожному шляху слідування ця величина обернено пропорційна часу руху між районами міста. Дані величини можна описати лінійним регресивним рівнянням, в якому параметри районів відправлення, прибуття та маршруту слідування представлено у вигляді змінних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338700 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського