Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (23)Книжкові видання та компакт-диски (210)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>U=П.р(4УКР)3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 138
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Лузан П. Г. 
Активізація навчання у сільськогосподарському вузі / П. Г. Лузан. - К. : ІАЕ УААН, 1996. - 188 c. - Бібліогр.: 120 назв. - укp.

Обгрунтовуються деякі теоретичні положення активізації навчання, викладені показники, рівні, дидактичні шляхи формування активності, а також теоретичний матеріал та методичні поради щодо виховання пізнавальних здібностей студентів. Характеризуються репродуктивні й продуктивні методи навчання, запропонована структурна модель їх систематизації на основі поетапної реалізації активності, що націлює педагогів вищої школи на розв'язання проблеми оптимального використання методів навчання. Розглядаються питання застосування гри як засобу активізації пізнання. Для підтвердження достовірності та наукової обгрунтованості викладених матеріалів і положень вміщено результати дослідно-експериментальної роботи, проведеної протягом 1993-1996 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22 + П.р(4УКР)3-34,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589554 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сиверс О. Е. 
Мотивация познавательной деятельности в аспекте подготовки инженеров-механиков сельскохозяйственного производства / О. Е. Сиверс // Вісн. Харк. держ. техн. ун-ту сіл. госп-ва. Підвищ. надійності відновлюван. деталей машин. - 2000. - Вип. 4. - С. 266-271. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Висвітлено формування та зростання ролі суб'єктивного фактора пізнавальної мотивації у період професійного навчання. Відображено активізацію пізнавальної діяльності студентів-механіків у процесі професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Прикладні комп'ютерні програми для навчальної, методичної та організаційної роботи у вищих аграрних навчальних закладах III-IV рівнів акредитації : Доп., виступи та повідомл. семінару 1 - 3 листоп. 2000 р., м.Суми / Департамент кадр. політики, аграр. освіти та науки. - К. : Аграр. освіта, 2001. - 144 c. - укp.

Накреслено перспективи розвитку Сумського державного аграрного університету. Описано комп'ютерні програми для навчального процесу. Висвітлено питання комп'ютеризації аграрного університету. Використано телекомунікації та WEB-технології для забезпечення навчальних закладів аграрної освіти інформаційними ресурсами. Проаналізовано досвід Національного аграрного університету щодо використання глобальної комп'ютерної мережі Internet. Розроблено спеціалізоване програмне забезпечення з фундаментальних і профілюючих дисциплін з використанням прикладного програмного забезпечення у Кримському державному аграрному університеті. Викладено концептуальні засади корпоративної бази даних з WEB-технологіями доступу.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-336

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606568 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Власенко В. М. 
Білоцерківський аграрний університет: від витоків до сьогодення / В. М. Власенко, О. В. Стародуб, Є. А. Чернецький. - Біла Церква, 2005. - 223 c. - укp.

Розглянуто питання історії становлення та розвитку Білоцерківського державного аграрного університету. Описано структурні підрозділу ВНЗ, зокрема, агрономічний, біолого-технологічний, екологічний, економічний, юридичний факультети, а також ветеринарної медицини, лінгвістики, довузівської підготовки, культури та мистецтва. Наведено відомості про Інститут післядипломного навчання керівників і спеціалістів ветеринарної медицини.

Рассмотрены вопросы истории становления и развития Белоцерковского государственного аграрного университета. Представлены описания структурных подразделений ВУЗ, в частности, агрономического, биолого-технологического, экологического, экономического, юридического факультетов, а также ветеринарной медицины, лингвистики, довузовской подготовки, культуры и искусства. Приведены сведения об Институте последипломного обучения руководителей и специалистов ветеринарной медицины.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3Білоцерківський

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665933 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Методологія і методика підготовки фахівців в аграрних ВНЗ : Зб. наук. пр. / ред.: П. Г. Копитко; Уман. держ. аграр. ун-т. - Умань, 2004. - 230 c. - укp.

Розглянуто сучасні аспекти гуманізації аграрної освіти. Наведено методику формування професійних якостей менеджера. Обгрунтовано переваги системи модульно-рейтингового навчання та проаналізовано перспективи застосування даної методики у процесі викладання курсів мікробіології, вірусології та фізіології рослин. Розглянуто особливості використання комунікативного підходу під час вивчення граматики англійської мови. Запропоновано методику моделювання комунікативних ситуацій як засіб формування вмінь іншомовного ділового спілкування. Наведено методи активізації пізнавальної діяльності у процесі вивчення курсу вищої математики в аграрних вузах. Розглянуто питання використання ЕОМ під час виконання лабораторно-практичних занять з курсу програмування врожаю.

Рассмотрены современные аспекты гуманизации аграрного образования. Приведена методика формирования профессиональных качеств менеджера. Обоснованы преимущества системы модульно-рейтингового обучения и проанализированы перспективы использования данной методики в процессе изучения курсов микробиологии, вирусологии и физиологии растений. Рассмотрены особенности использования коммуникативного подхода в процессе изучения грамматики английского языка. Предложена методика моделирования коммуникативных ситуаций как способ формирования умений делового общения на иностранном языке. Приведены методы активизации познавательной деятельности в процессе изучения курса высшей математики в аграрных вузах. Рассмотрены вопросы использования ЭОМ во время проведения лабораторно--практических занятий по курсу программирования урожая.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Хоменко М. П. 
Практична підготовка студентів у вищих аграрних навчальних закладах : Моногр. / М. П. Хоменко. - К. : Аграр. освіта, 2004. - 194 c. - Бібліогр.: с. 167-175. - укp.

Висвітлено питання методики та організації практичної підготовки (ПП) у вищих навчальних закладах аграрної галузі. Визначено фактори, що впливають на якісні показники ПП. Уперше запропоновано системний підхід до ПП молодших спеціалістів-аграрників, що враховує зміст, фактори, шляхи та умови досягнення навчально-виховних цілей.

Освещены вопросы методики и организации практической подготовки (ПП) в высших учебных заведениях аграрной отрасли. Определены факторы, влияющие на качественные показатели ПП. Впервые предложен системный подход к ПП младших специалистов-аграриев, учитывающий содержание, факторы, пути и условия достижения учебно-воспитательных целей.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657470 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Завальнюк О. М. 
Сільськогосподарський факультет Кам'янець-Подільського державного українського університету (1919 - 1921 рр.) : Дослідження. Документи. Матеріали / О. М. Завальнюк, О. Б. Комарніцький. - Кам'янець-Поділ. : Абетка-НОВА, 2004. - 551 c. - укp.

Висвітлено питання становлення вищої сільськогосподарської освіти на Поділлі у 1919 - 1921 рр. Розглянуто історію Кам'янець-Подільського державного українського університету. Наведено результати досліджень, документи та матеріали з даного питання.

Освещены вопросы становления высшего образования сельскохозяйственного образования на Подолье в 1919 - 1921 гг. Рассмотрены история Каменец-Подольского государственного украинского университета. Приведены результаты исследований, материалы и документы по данному вопросу.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Черевко Г. В. 
Львівський державний аграрний університет - 100 років Академії! / Г. В. Черевко // Регіон. економіка. - 2001. - № 4. - С. 239-241. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Яблонський В. А. 
Наукознавство. Основи наукових досліджень у тваринництві та ветеринарній медицині : Навч. посіб. для системи магістратури, аспірантури та докторантури / В. А. Яблонський, О. В. Яблонська, П. Д. Плахтій. - Кам'янець-Подільський : Видавець Мошак М.І. (вид-во "Медобори"), 2001. - 243 c. - Бібліогр.: 207 назв. - укp.

Висвітлено основні етапи розвитку української вищої освіти, нинішній стан, особливості її ступеневої організації з орієнтацією на підготовку бакалаврів, магістрів, кандидатів і докторів наук. Значну увагу приділено історії української науки та її завданням за нинішніх умов. Висвітлено історію ветеринарної освіти та науки. Наведено методи наукових досліджень (історичних, біологічних, зоотехнічних, ветеринарних, спеціальних), розглянуто питання вибору теми, формулювання завдань наукових досліджень, винахідництва та патентознавства. Наведено рекомендації вченим-початківцям щодо вивчення основних методичних особливостей наукової праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + П5 г(4УКР) + П8 г(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА622395 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Волошин М. М. 
Основи теорії та методики навчання технічних дисциплін у вищому закладі освіти аграрно-технічного профілю / М. М. Волошин; Поділ. держ. аграр.-техн. акад. - Кам'янець-Поділ. : Абетка-Нова, 2002. - 336 c. - Бібліогр.: с. 319-332. - укp.

Розглянуто особливості формування теорії та методики навчання технічних дисциплін, визначено взаємозв'язок змісту, організаційних форм і методів навчання у вищому навчальному закладі аграрно-технічного профілю. Проаналізовано навчальні плани та програми, а також професійну діяльність фахівця. Визначено організаційні форми теоретичної та практичної підготовки студентів, наведено інформаційно-розвиваючі, проблемно-пошукові методи навчання. Висвітлено особливості складання календарно-тематичного плану, а також оптимізації навчально-виховного процесу.

Рассмотрены особенности формирования теории и методики обучения техническим дисциплинам, определены взаимосвязи содержания, организационных форм и методов обучения в высшем учебном заведении аграрно-технического профиля. Проанализированы учебные планы и программы, а также профессиональная деятельность специалиста. Определены организационные формы теоретической и практической подготовки студентов, рассмотрены информационно-развивающиеся, проблемно-поисковые методы обучения. Освещены особенности составления календарно-тематического плана, а также оптимизации учебно-воспитательного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-26

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА623696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Педагоги-вчені Харківського державного аграрного університету ім. В.В.Докучаєва : Біогр. довід. / ред.: М. Д. Євтушенко; упоряд.: Р. І. Киричок; Харк. держ. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. - Х. : Основа, 2001. - 136 c. - укp.

Вміщено відомості про життя, педагогічну, наукову та громадську діяльність педагогів-учених найстарішого аграрного вузу України та країн СНД - Харківського державного аграрного університету ім. В.В.Докучаєва, а саме: М.О.Бєсєдіна, Г.М.Висоцького, О.Ф.Галкіна, Г.І.Горохова, М.А.Єгорова, М.І.Лактіонова, Г.Ф.Наумова та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)30-42

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА611447 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лузан П. Г. 
Методи і форми організації навчання у вищій аграрній школі : Навч. посіб. / П. Г. Лузан; Нац. аграр. ун-т. - К. : Аграр. освіта, 2003. - 224 c. - Бібліогр.: 84 назв. - укp.

Висвітлено основні методи навчання в аграрних вищих навчальних закладах. Описано методику проведення лекційних, семінарських, лабораторно-практичних занять. Значну увагу приділено інноваційним методам і формам навчання. Розкрито аспекти програмованого та дистанційного навчання, практичної підготовки студентів у навчально-практичних центрах.

Освещены основные методы обучения в аграрных высших учебных заведениях. Описана методика проведения лекционных, семинарских, лабораторно-практических занятий. Значительное внимание уделено инновационным методам и формам обучения. Раскрыты аспекты программированного и дистанционного обучения, практической подготовки студентов в учебно-практических центрах.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-25я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА641851 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Підвищення ефективності практичної підготовки фахівців : Зб. наук.-метод. пр. / ред.: Д. І. Мазоренко; Харк. держ. техн. ун-т сільськ. госп-ва. - Х., 2003. - 273 c. - укp.

Запропоновано наскрізну програму практичної підготовки фахівців зі спеціальності "Механізація сільського господарства". Висвітлено питання стосовно практичної підготовки бакалавра в процесі вивчення курсу "Релігієзнавство". Розглянуто аспекти підготовки фахівців у процесі викладання курсу "Логіка". Проаналізовано роль і завдання курсу "Сучасна українська ділова мова" у професійній підготовці майбутнього фахівця. Визначено особливості викладення грунтовних понять з фізики з метою практичної підготовки спеціалістів АПК. Запропоновано шляхи розвитку творчої активності студентів під час виконання лабораторних робіт з курсу "Конструкція тракторів і автомобілів". Висвітлено перспективи спільного використання матеріально-технічної бази в підготовці молодших спеціалістів технікуму та бакалаврів університету.

Предложена сквозная программа практической подготовки специалистов по специальности "Механизация сельского хозяйства". Освещены вопросы относительно практической подготовки бакалавра в процессе изучения курса "Религиеведение". Рассмотрены аспекты подготовки специалистов в процессе преподавания курса "Логика". Проанализована роль и задания курса "Современный украинский деловой язык" в профессиональной подготовке будущего специалиста. Рассмотрены особенности изложения фундаментальных понятий по физике для практической подготовки специалистов АПК. Предложены пути развития творческой активности студентов во время выполнения лабораторных работ по курсу "Конструкция тракторов и автомобилей". Освещены перспективы совместного использования материально-технической базы в подготовке младших специалистов техникума и бакалавров университета.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Алексеєва О. С. 
Кафедра - головна ланка вищого навчального закладу (до 85-річчя ПДАТА) / О. С. Алексеєва, Р. Т. Якименко; Акад. наук вищ. шк. України, Поділ. держ. аграр.-техн. акад. - Кам'янець-Поділ. : ПП Мошак М.І., 2004. - 174 c. - укp.

Висвітлено історію кафедри рослинництва і селекції Подільської державної аграрно-технічної академії, проаналізовано формування наукових підрозділів кафедри, їх досягнення, описано лаборантський склад. Розглянуто питання впровадження досягнень науки у виробництво, підготовки науково-педагогічних кадрів високої кваліфікації.

Освещена история кафедры растениеводства и селекции Подольской государственной аграрно-технической академии, проанализированы формирование научных подразделений кафедры, их достижения, описан лаборантский состав. Рассмотрены вопросы внедрения достижений науки в производство, подготовки научно-педагогических кадров высокой квалификации.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Методологія і методика навчального процесу при підготовці спеціалістів в аграрних вузах : Зб. наук. пр. / ред.: П. Г. Копитко; Уман. держ. аграр. ун-т. - Умань, 2003. - 144 c. - укp.

Розкрито деякі аспекти педагогіки та дидактики у контексті загальної методології викладання агрономічних дисциплін. Охарактеризовано дослідне поле як один з основних і обов'язкових складових забезпечення навчального процесу підготовки фахівців агрономічного напрямку. Висвітлено проблеми викладання курсів рослинництва, кормовиробництва та землеробства в сільськогосподарських вузах України на сучасному етапі.

Раскрыты некоторые аспекты педагогики и дидактики в контексте общей методологии преподавания агрономических дисциплин. Охарактеризовано исследовательское поле как один из основных и обязательных составляющих обеспечения учебного процесса подготовки специалистов агрономического направления. Освещены проблемы преподавания курсов растениеводства, кормопроизводства и земледелия в сельскохозяйственных вузах Украины на современном этапе.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА649968 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лузан П. Г. 
Теорія і методика формування навчально-пізнавальної активності студентів : Моногр. / П. Г. Лузан. - К. : Нац. аграр. ун-т, 2004. - 272 c. - Бібліогр.: с. 254-271. - укp.

Розглянуто питання формування навчально-пізнавальної активності студентів (НПАС) у вищих аграрних закладах освіти, визначено рівні та фактори її розвитку. Запропоновано систему цілеспрямованої активізації навчання студентів-аграрників, а також методику її реалізації. Проаналізовано вплив колективу академічної групи на формування НПАС. Розглянуто інтелектуальні ігри як засіб активізації навчання.

Рассмотрены вопросы формирования учебно-познавательной активности студентов (УПАС) в высших аграрных заведениях образования, определены уровни и факторы ее развития. Предложены системы целенаправленной активизации обучения студентов-аграрников, а также методика ее реализации. Проанализировано влияние коллектива академической группы на формирование УПАС. Рассмотрены интеллектуальные игры как способ активизации обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22 + П.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652130 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Біотехнологічний факультет: історія і сьогодення / упоряд.: М. Г. Повозніков; Поділ. держ. аграр.-техн. ун-т. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2005. - 259 c. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Висвітлено основні віхи історії, становлення та розвитку біотехнологічного факультету Подільського державного аграрно-технічного університету. Розглянуто особливості сучасної організації навчальної, наукової, виховної роботи на факультеті, наведено біографічні дані та відомості про основні наукові досягнення його співробітників.

Освещены основные вехи истории, становления и развития биотехнологического факультета Подольского государственного аграрно-технического университета. Рассмотрены особенности современной организации учебной, научной, воспитательной работы на факультете, приведены биографические данные и сведения об основных научных достижениях его сотрудников.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 Подільський

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668277 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Жалдак Л. М. 
Гуртування студентської групи вищого аграрного закладу освіти : Моногр. / Л. М. Жалдак; Нац. аграр. ун-т. - К., 2007. - 210 c. - Бібліогр.: с. 177-191. - укp.

Проаналізовано існуючі теорії груп і колективів, розкрито зміст понять "гурт", "колектив", "спільнота", "група". Охарактеризовано сучасний стан і перспективи розвитку колективістської концепції виховання. Наведено огляд вітчизняних і зарубіжних досліджень з проблеми гуртування малих соціальних груп. Розглянуто особливості організації спільної діяльності та міжособистісного спілкування у студентській групі. Показано вплив викладача та студентського самоврядування на даний процес, визначено причини спаду згуртованості та запропоновано способи їх нейтралізації. Виділено етапи гуртування, визначено ознаки здорового, міцного, згуртованого колективу. Розроблено й апробовано експериментальну методику гуртування студентської групи.

Проанализированы различные теории групп и коллективов, раскрыто содержание понятий "коллектив", "общность", "группа", "гурт". Охарактеризовано современное состояние и перспективы развития коллективистской концепции воспитания. Проведен обзор отечественных и зарубежных исследований по проблемам объединения малых социальных групп. Рассмотрены особенности организации общей деятельности и межличностного общения в студенческой группе. Показано влияние преподавателя и студенческого самоуправления на данный процесс, установлены причины спада процесса объединения и предложены способы их нейтрализации. Выделены этапы объединения группы, рассмотрены признаки здорового, крепкого, сплоченного коллектива. Разработана и аппробирована экспериментальная методика объединения студенческой группы.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686319 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Нагаєв В. М. 
Дидактичні основи формування творчої особистості аграрного менеджера в умовах Болонського процесу : Моногр. / В. М. Нагаєв; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. - Х., 2006. - 527 c. - Бібліогр.: 431 назв. - укp.

Наведено результати науково-педагогічних досліджень з проблеми формування творчої особистості менеджера аграрної сфери за умов входження системи вищої освіти України у Болонський процес. Визначено напрямки і підходи з удосконалення теорії, методики і методології процесу професійної підготовки управлінських кадрів, які базуються на загальних концептуальних положеннях та на педагогічних дослідженнях з вирішення проблеми управління навчально-творчою діяльністю студентів. Розглянуто педагогічну систему як інтегральну модель управління з реалізацією функцій планування, організації, мотивації і контролю. Проаналізовано мотиваційні потреби студентів, дидактичні методи, форми і засоби впливу на їх творчу пізнавальну активність. Обгрунтовано дидактичні критерії, що визначають показники розвитку творчої особистості менеджера на основі рівнів сформованості професійного творчого досвіду. Розроблено дидактичну систему нетрадиційних ігрових форм навчально-трудової діяльності за моделлю поетапного контролю знань, яка об'єднує колективні та індивідуальні форми контролю. Викладено методику розробки кредитно-модульних програм і рейтингових шкал бальної оцінки, адаптованих до системи ECTS. Описано модульно-рейтингову педагогічну технологію управління навчально-творчою діяльністю студентів - "Менеджмент-освіта", проаналізовано ефективність використання даної технології в процесі підготовки керівників і спеціалістів сільськогосподарського виробництва, доведено високий соціальний та економічний ефект від її впровадження.

Приведены результаты научно-педагогических исследований по проблеме формирования творческой личности менеджера аграрной сферы в условиях вхождения системы высшего образования Украины в Болонский процесс. Определены направления и подходы по усовершенствованию теории, методики и методологии процесса профессиональной подготовки управленческих кадров, базирующихся на общих концептуальных положениях и на педагогических исследованиях по решению проблемы управления учебно-творческой деятельностью студентов. Рассмотрена педагогическая система как интегральная модель управления с реализацией функций планирования, организации, мотивации и контроля. Проанализированы мотивационные потребности студентов, дидактические методы, формы и средства влияния на её творческую познавательную активность. Обоснованы дидактические критерии, определяющие показатели развития творческой личности менеджера на основе уровней сформированности профессионального творческого опыта. Разработана дидактическая система нетрадиционных игровых форм учебно-трудовой деятельности по модели поэтапного контроля знаний, объединяющая коллективные и индивидуальные формы контроля. Изложена методика разработки кредитно-модульных программ и рейтинговых шкал бальной оценки, адаптированных к системе ECTS. Описана модульно-рейтинговая педагогическая технология управления учебно-творческой деятельностью студентов - "Менеджмент-образование", проанализирована эффективность использования данной технологии в процессе подготовки руководителей и специалистов сельскохозяйственного производства, доказан высокий социальный и экономический эффект от её внедрения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + П.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683902 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Проблеми підготовки фахівців-аграріїв в навчальних закладах вищої та професійної освіти : Матеріали Всеукр. наук.-метод. конф., 21 - 22 лют. 2007 р., Кам'янець-Поділ. Ч. 1 / ред.: І. М. Бендера; Поділ. держ. аграр.-техн. ун-т. Ін-т механізації і електрифікації сіл. госп-ва, "Проблеми підготовки фахівців-аграріїв в навчальних закладах вищої та професійної освіти", всеукраїнська науково-практична конференція (2007). - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2007. - 257 c. - укp.

Висвітлено проблеми підготовки педагогічних кадрів для навчальних закладів професійної освіти. Розглянуто питання атестації студентів екстернатної форми навчання. Описано методики проведення наукових досліджень у випускних роботах студентів, планування їх самостійної роботи, складання навчального плану підготовки фахівців у ВНЗ. Проаналізовано науково-методичну роботу в аграрних ВНЗ. Викладено концепцію і модель методичної системи навчання фізики студентів аграрно-технічних навчальних закладів.

Освещены проблемы подготовки педагогических кадров для учебных заведений профессионального образования. Рассмотрены вопросы аттестации студентов экстернатной формы обучения. Описаны методики проведения научных исследований в выпускных роботах студентов, планирования их самостоятельной работы, составления учебного плана подготовки специалистов в ВУЗ. Проанализирована научно-методическая работа в аграрных ВУЗ. Изложены концепция и модель методической системы обучения физике студентов аграрно-технических учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349992 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського