Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (31)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*148:Ч30 я73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Основи професійної майстерності соціального педагога : навч. посіб. / уклад.: Н. П. Пихтіна, І. І. Тукач; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2007. - 374 c. - укp. - рус.

Рассмотрены вопросы профессионального мастерства и техники социального педагога и практического психолога. Раскрыты основы психологического тренинга, профессионального самовоспитания будущего учителя. Показаны роль психотехники в профессиональной деятельности данных сотрудников, риторики в интеллектуальных играх и тренингах. Определено место жестов в педагогическом процессе. Особое внимание уделено психологии человеческого взаимопонимания. Охарактеризованы этнические принципы работы группового консультанта и связанные с ними профессиональные проблемы. Проанализированы этапы организации психической помощи учителям.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73-3 + Ч489.511.215 + Ю949.2 с.я73-3 + С5*148:Ч30 я73-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС45248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пихтіна Н. П. 
Основи професійної майстерності та красномовства соціального педагога : конспект лекцій / Н. П. Пихтіна; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2008. - 104 c. - укp.

Розглянуто питання професійних майстерності та техніки соціального педагога. Висвітлено особливості формування внутрішньої та зовнішньої техніки, діяльності соціального педагога на етапі професійної адаптації. Увагу приділено культурі та техніці мови соціального педагога. Розкрито основи професійного спілкування.

Рассмотрены вопросы профессиональных мастерства и техники социального педагога. Освещены особенности формирования внутренней и внешней техники, деятельности социального педагога на этапе профессиональной адаптации. Внимание уделено культуре и технике речи социального педагога. Раскрыты основы профессионального общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73-2 + Ч314 я73-2 + С5*148:Ч30 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА703248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Литвиненко С. А. 
Основи соціально-педагогічної діяльності : навч. посіб. / С. А. Литвиненко; Півден. наук. центр АПН України. - О., 2007. - 187 c. - укp.

Проаналізовано актуальні проблеми соціально-педагогічної діяльності, запропоновано методику оцінки її ефективності. Розглянуто технології реалізації аналітико-діагностичної, прогностичної, охоронно-захисної, організаційно-комунікативної, соціально-профілактичної та корекційно-реабілітаційної функцій соціально-педагогічної діяльності. Охарактеризовано сучасні соціально-педагогічні технології роботи з сім'єю. Запропоновано науково-методичний матеріал для виконання науково-дослідних та індивідуально-творчих завдань, проведення лабораторних робіт, практичних занять і ділових ігор.

Проанализированы актуальные проблемы социально-педагогической деятельности, предложена методика оценки ее эффективности. Рассмотрены технологии реализации аналитико-диагностической, прогностической, охранно-защитной, организационно-коммуникативной, социально-профилактической и коррекционно-реабилитационной функций социально-педагогической деятельности. Охарактеризованы современные социально-педагогические технологии работы с семьей. Разработан научно-методический материал для выполнения научно-исследовательских и индивидуально-творческих заданий, проведения лабораторных работ, практических занятий и деловых игр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4УКР) я73 + С5*148:Ч30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пенішкевич О. І. 
Соціальна педагогіка: Модульна технологія вивчення навчального курсу : Навч. посіб. / О. І. Пенішкевич, Л. І. Тимчук; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2007. - 336 c. - укp.

Розкрито наукові засади соціальної педагогіки (СП), теоретичні засади й особливості практичної взаємодії соціального педагога з різними категоріями населення. Висвітлено місце СП у системі наук про людину та суспільство. Розглянуто закономірності та принципи соціально-педагогічної діяльності (СПД), наведено їх характеристику. Запропоновано класифікацію методів СПД. Розкрито суть понять розвитку особистості, соціалізації. Проаналізовано вплив спадковості на розвиток і формування особистості дитини.

Раскрыты научные основы социальной педагогики (СП), теоретические основы и особенности практического взаимодействия социального педагога с разными категориями населения. Освещено место СП в системе наук о человеке и обществе. Рассмотрены закономерности и принципы социально-педагогической деятельности (СПД), приведена их характеристика. Предложена классификация методов СПД. Раскрыта сущность понятий развития личности, социализации. Проанализировано влияние наследственности на развитие и формирование личности ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73 + С5*148:Ч30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вайнола Р. Х. 
Технологізація соціально-педагогічної роботи: теорія та практика : навч. посіб. / Р. Х. Вайнола; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т соц. роботи та упр., каф. соц. педагогіки. - К., 2008. - 134 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади технологізації соціально-педагогічної роботи, наведено характеристику основних методів та організаційних форм даного виду діяльності, визначено принципи їх відбору й умови ефективного застосування. Розглянуто сучасні педагогічні технології (ігри й ігрові техніки, словесні групові форми), розкрито технологічний аспект формування та розвитку творчої особистості. Описано тактику та засоби організації рекламно-інформаційної діяльності соціального педагога. Наведено рекомендації щодо використання технологій соціальної профілактики та психотерапевтичних і психокорекційних технік у соціально-педагогічній роботі. Викладено програму підготовки соціальних педагогів до роботи у літньому оздоровчому таборі.

Освещены теоретические основы технологизации социально-педагогической работы, дана характеристика основных методов и организационных форм данного вида деятельности, определены принципы их отбора и условия эффективного использования. Рассмотрены современные педагогические технологии (игры и игровые техники, словесные групповые формы), раскрыт технологический аспект формирования и развития творческой личности. Описаны тактика и средства организации рекламно-информационной деятельности социального педагога. Разработаны рекомендации по использованию технологий социальной профилактики, психотерапевтических и психокоррекционных техник в социально-педагогической работе. Изложена программа подготовки социальных педагогов к работе в летнем оздоровительном лагере.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4УКР) я73 + С5*148:Ч30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Завацька Л. М. 
Технології професійної діяльності соціального педагога : навч. посіб. / Л. М. Завацька. - К. : Слово, 2008. - 240 c. - укp.

Розкрито сутність і комунікативні особливості соціально-педагогічної діяльності, визначено професійні якості соціального педагога та соціального працівника. Розглянуто специфіку та типології соціальних технологій. Наведено загальну характеристику та методики проведення індивідульної та групової соціально-педагогічної роботи, консультування, соціального патронажу, розглянуто методи реалізації соціальним педагогом діагностичної та терапевтичної функцій. Наведено рекомендації щодо використання спеціальних соціально-педагогічних технологій, зокрема, соціально-педагогічної роботи з сім'єю, з важковиховуваними та безпритульними дітьми та з неповнолітніми, засудженими у виховних колоніях. Запропоновано методики організації молодіжного дозвілля та профілактики адиктивної поведінки у молодіжному середовищі.

Раскрыты сущность и коммуникативные особенности социально-педагогической деятельности, определены профессиональные качества социального педагога и социального работника. Рассмотрены специфика и типология социальных технологий. Даны общая характеристика и методики проведения индивидуальной и групповой социально-педагогической работы, консультирования, социального патронажа, рассмотрены методы реализации социальным педагогом диагностической и терапевтической функций. Разработаны рекомендации по использованию специальных социально-педагогических технологий, в частности, социально-педагогической работы с семьей, детьми, трудновоспитываемыми и беспризорными детьми, а также с несовершеннолетними, осужденными в воспитательных колониях. Приведены методики организации молодежного досуга и профилактики адиктивного поведения в молодежной среде.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73 + С5*148:Ч30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718382 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Архипова С. П. 
Основи соціально-педагогічних досліджень : навч. посіб. / С. П. Архипова; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2011. - 239 c. - Бібліогр.: 63 назв - укp.

Розглянуто сутність, функції та проблеми соціально-педагогічних досліджень. Охарактеризовано методи одержання, опрацювання й аналізу інформації у структурі даних досліджень. Проведено порівняння педагогічного, психологічного, соціологічного та соціально-педагогічного досліджень. Увагу приділено вибору теми, етапам і послідовності проведення, інформаційному забезпеченню, обробці й оформленню результатів соціально-педагогічних досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 я73 + Ч312 е(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736625 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Якса Н. В. 
Соціальна педагогіка : курс лекцій / Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2009. - 296 c. - Бібліогр.: с. 287-295. - укp.

Увагу приділено сучасній соціально-педагогічній теорії та практиці. Розглянуто процес становлення, історичні особливості, сучасну специфіку соціальної педагогіки (СП) як наукової дисципліни та сфери практичної професійної діяльності. Висвітлено історію розвитку СП з найдавніших часів до сьогодення, зокрема, античного світу, доби середньовіччя. Проаналізовано особливості розвитку СП в епоху буржуазних революцій (XVIII ст.), соціального виховання та педагогічної думки (ПД) в Україні у XVIII - XIX ст., у країнах Західної Європи у ХІХ ст. Розкрито законодавчі основи соціального захисту дітей в українській державі. Визначено функції СП, виявлено зв'язок з іншими науками. Охарактеризовано головні етапи соціалізації людини.

Внимание уделено современной социально-педагогической теории и практике. Рассмотрены процесс становления, исторические особенности, современная специфика социальной педагогики (СП) как научной дисциплины и сферы практической профессиональной деятельности. Освещена история развития СП с древнейших времен до настоящего времени, в частности, античного мира, эпохи средневековья. Проанализированы особенности развития СП в эпоху буржуазных революций (XVIII в.), социального воспитания и педагогической мысли (ПМ) в Украине в XVIII - XIX вв., странах Западной Европы в ХІХ в. Раскрыты законодательные основы социальной защиты детей в украинском государстве. Определены функции СП, выявлена связь с другими науками. Охарактеризованы основные этапы социализации человека.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73-2 + С5*148:Ч30 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пенішкевич Д. І. 
Соціальна педагогіка : модульна технологія навчального курсу / Д. І. Пенішкевич, Л. І. Тимчук; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : ЧНУ, 2010. - 496 c. - укp.

Розкрито наукові основи соціальної педагогіки, теоретичні засади й особливості практичної взаємодії соціального педагога з різними категоріями населення. Розглянуно значення соціальної педагогіки як перспективний напрямок педагогічної науки, який досліджує можливості кооперації й інтеграції людей, організаційні форми надання допомоги членам суспільства, які зазнали складної життєвої ситуації через соціальне влаштування, виховання дітей, духовну підтримку. Соціальну педагогіку розглянуто у різних статусах - як науку, сферу практичної, в тому числі і професійної, діяльності, напрям професійної підготовки фахівців, навчальну дисципліну.

Раскрыты научные основы социальной педагогики, особенности практического взаимодействия социального педагога с разными категориями населения. Рассмотрено значение социальной педагогики как перспективное направление педагогической науки, которое исследует возможности кооперации и интеграции людей, организационные формы предоставления помощи членам общества, испытавшие сложности жизненных ситуаций через социальное устройство, воспитание дитей, духовную поддержку. Социальная педагогика рассмотрена в разных статусах - как наука, сфера практическая, в том числе профессиональная, деятельность, направление профессионной подготовки специалистов, учебная дисциплина.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73 + С5*148:Ч30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728040 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бочкор Н. П. 
Соціально-педагогічні основи протидії торгівлі людьми та експлуатації дітей : навч.-метод. посіб. / Н. П. Бочкор, М. В. Євсюкова, Л. Г. Ковальчук, К. Б. Левченко, Т. В. Татуревич; ред.: К. Б. Левченко, Л. Г. Ковальчук, О. А. Удалова; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Міжнар. жіноч. правозахис. центр "Ла Страда - Україна". - К. : Агентство Україна, 2011. - 291 c. - Бібліогр.: с. 222-246 - укp.

Сформульовано зміст поняття "права дитини" і специфіку прав і обов'язків дитини у педагогічних кадрів. Розкрито роль і місце педагогічних кадрів у забезпеченні захисту прав дитини. Розглянуто гендерні фактори впливу на розвиток суспільства. Приділено увагу підвищенню рівня обізнаності педагогічних працівників щодо шляхів потрапляння українських громадян до тенет торгівлі людьми для введення превентивної діяльності серед учнівської молоді; трудової в контексті світових міграційних процесів, чинників поширення трудової міграції та основними проблемами, пов'язаними з трудовою міграцією; явища експлуатації дитячої праці та способів ідентифікації залучених до неї дітей; явища комерційної сексуальної експлуатації дітей і його масштаби в Україні. Описано формування вмінь і навичок виявлення жорстокого поводженя з дітьми у педагогічних кадрів, сприяння усвідомленню ними своєї ролі в системі захисту дітей від жорстокого поводження. Подано інформацію про суть комплексного підходу до протидії торгівлі людьми та про основні напрями. Наведено навчальні програми курсів "Соціально педагогічні основи запобігання торгівлі людьми і експлуатації дітей" і "Протидія торгівлі людьми".


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)114 я73 + Х883.9(4УКР)718 я73 + С40(4УКР) я73 + С5*148:Ч30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773295 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гордієнко Н. В. 
Технології соціально-педагогічної діяльності з різними категоріями дорослого населення : курс лекцій : навч. посіб. для студ. спец. "Соціальна педагогіка" ОКР "Магістр" / Н. В. Гордієнко, Т. О. Логвиненко; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2012. - 318 c. - (Унів. б-ка). - Бібліогр.: с. 313-317 - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні основи технологій соціальної та соціально-педагогічної роботи з найбільш вразливими групами дорослого населення. Охарактеризовано застосування різних теорій, моделей, підпроцесів соціально-педагогічної роботи щодо надання допомоги певним групам клієнтів. Викладено методи та технології просвітницької роботи з батьками в діяльності соціального педагога. Подано технології соціальної роботи з людьми похилого віку та самотніми.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 я73-1 + Ч441.2 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Капська А. Й. 
Технології соціально-педагогічної роботи з сім'ями : навч.-метод. посіб. / А. Й. Капська, І. В. Пєша, О. Ю. Міхеєва, М. Г. Соляник; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Слово, 2015. - 323, [1] c. - Бібліогр.: с. 312-[324] - укp.

Розглянуто державну систему соціальної підтримки сім'ї. Описано модель соціально-педагогічної роботи з сім'ями відповідно до рівня їх соціальної адаптації. Наведено алгоритм технології соціального супроводу. Охарактеризовано соціально-педагогічну роботу з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах. Обгрунтовано функції соціального працівника, який працює з прийомними сім'ями.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 я73 + С40(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА791385 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тверезовська Н. Т. 
Інформаційні ресурси забезпечення соціально-педагогічної діяльності : навч. посіб. для студентів ОС "Бакалавр" спец. 6.010106 "Соціальна педагогіка" / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Вікторова, А. Б. Кочарян; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Компринт, 2017. - 417 c. - Бібліогр.: с. 368-389 - укp.

Розглянуто ресурси забезпечення соціально-педагогічної діяльності. Проведено аналіз та класифікацію понять "ресурси", "інформаційні ресурси", "ресурси соціально-педагогічної діяльності". На основі нормативно-правового забезпечення описано законодавчу базу інформаційних ресурсів та здійснено класифікацію державних і національних інформаційних ресурсів. На сучасному етапі розкрито роль соціальних мереж у соціально-педагогічній діяльності. На прикладах показано роботу з інструментами інформаційних ресурсів у діяльності соціального педагога/фахівця із соціальної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.253 я73-1 + С5*148:Ч30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА818327 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Теслюк В. М. 
Технології соціально-педагогічної діяльності : навч. посіб. / В. М. Теслюк, Т. І. Ковальчук. - Київ : Ліра-К, 2018. - 359 c. - Бібліогр.: с. 341-359 - укp.

Висвітлено осоновні положення про найгостріші проблеми соціально-педагогічної допомоги та підтримки дітей та молоді. Розкрито теоретичні основи технологій соціально-педагогічної діяльності. Проаналізовано технології роботи з сім'ями різного типу та висвітлено технології соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю, що потребують особливої допомоги. Увагу приділено питанням соціально-педагогічної роботи з "дітьми вулиці", а також з молоддю. Розглянуто технології соціально-педагогічної роботи з обдарованими дітьми. Розкрито особливості організації психолого-педагогічного консультування та терапії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73-1 + С5*148:Ч30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА823160 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського