Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (50)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*333.4 я73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Тихомирова Є. Б. 
Зв'язки з громадськістю : Навч. посіб. для студ. вузів / Є. Б. Тихомирова; М-во освіти і науки України. Наук.-метод. центр вищ. освіти. Рівнен. ін-т слов'янознавства Київ. ін-ту "Слов'ян. ун-т". - К., 2001. - 560 c. - Бібліогр.: 116 назв. - укp.

Викладено теорію комунікації. Висвітлено історію виникнення та розвитку паблик рілейшнз. Охарактеризовано зв'язки з громадськістю як сферу наукової та практично-прикладної діяльності. Розкрито методи, прийоми, канали та форми комунікацій з громадськістю та їх специфіку в окремих сферах життя суспільства, зокрема політичній, соціокультурній, економічній та сфері міжнародних відносин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф018 + С5*333.4 я73 + Ч62в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607904 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Почепцов Г. Г. 
Как ведутся тайные войны. Психологические операции в современном мире / Г. Г. Почепцов; Ровен. ин-т славяноведения Киев. ин-та "Славян. ун-т". - Ровно : Волин. обереги, 1999. - 304 c. - Библиогр.: с. 293-302 - рус.

Работа посвящена анализу методов проведения психологических операций, начиная с первой мировой войны до современности. Показаны информационная кампания и ее составляющие, общие особенности психологической (информационной) операции, манипулятивные возможности масс-медиа, механизмы коммуникативного воздействия в условиях кризисных ситуаций. Рассмотрены международные проекты по воздействию на общественное мнение, пропагандистская практика фашизма, использование механизмов психологических операций в разные исторические периоды.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 я73 + Ю951.0 + Ц1,8 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592827 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Королько В. Г. 
Основы паблик рилейшнз : Учебник для студ. вузов / В. Г. Королько. - М. : Рефл-бук; К.: Ваклер, 2000. - 526 c. - (Образоват. б-ка). - Библиогр.: с. 506-510 - рус.

Освещена история развития паблик рилейшнз (ПР), механизмы функционирования ПР в разных сферах: области госуправления, рыночной экономике, общественно-политических отношениях. Рассмотрены механизмы формирования общественного мнения, действие ПР в кризисных ситуациях и при проведении избирательных кампаний, создания имиджа организации и цивилизованного лоббирования. Особое внимание уделено этике ПР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + У521.21 + А6 в73 + С5*333.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598316 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Королько В. Г. 
Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика : Підруч.: Для студ. вищ. закл. освіти / В. Г. Королько. - 2-e вид., допов. - К. : Видавн. дім "Скарби", 2001. - 400 c. - (Сер. "VERBA MAGISTRI"). - Бібліогр.: с. 396-399. - укp.

Відображено сучасні досягнення теорії та практики цивілізованих зв'язків з громадськістю. Розкрито суть поняття, принципи та функції паблік рилейшнз. Проаналізовано його шляхи становлення та розвитку. Висвітлено місце паблик рілейшнз у функціональній структурі організації. Визначено типи масових компаній, їх принципи й елементи. Наведено кодекс професійної поведінки та етики Міжнародної асоціації ПР (ІПРА), Афінський кодекс, кодекс професійної поведінки інституту ПР (Англія), Європейський кодекс професійної поведінки в сфері ПР (Лісабонський кодекс), кодекс професійної етики українського журналіста, кодекс професійної етики російського журналіста, кодекс професійної етики спілки професійних журналістів США.


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 я73 + У521.21 я73 + С5*333.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС35192 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Почепцов Г. Г. 
Паблік рилейшнз : Навч.посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. Г. Почепцов. - К. : Знання, 2000. - 506 c. - (Вища освіта XXI ст.). - укp.

Розкрито основні поняття та процеси паблік рилейшнз - нової навчальної дисципліни про систему зв'язків із громадськістю, а також розглянуто сучасний комунікативний інструментарій, що використовується у різноманітних ситуаціях застосування паблік рилейшнз. Проаналізовано особливості різних видів паблік рилейшнз: політичних, урядових, фінансових, кризових, для бізнесу, силових структур і спецслужб. Доведено можливість вирішення деяких соціальних проблем методами паблік рилейшнз, охарактеризовано комунікації виразності, а також орієнтовані та стратегічні комунікації, комунікативний базис сучасних виборчих кампаній тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 я73 + С5*333.4 я73 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Іванов В. Ф. 
Соціологія масової комунікації : Навч. посіб. / В. Ф. Іванов; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К. : Центр вільної преси, 1999. - 210 c. - Бібліогр.: с. 201-207. - укp.

Розглядаються основні поняття соціології як науки, а також двох її галузей - соціології масової комунікації та соціології громадської думки. Висвітлюються особливості соціологічного вивчення комунікатора, дослідження змісту повідомлень, канали комунікації як об'єкт соціологічного дослідження, соціологічні дослідження аудиторії засобів масових комунікацій. Повідомляється про вивчення ефективності роботи засобів масової комунікації, характеризуються якісні методи дослідження та формалізовані методи вивчення засобів масової комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Почепцов Г. Г. 
Теория и практика информационных войн / Г. Г. Почепцов; Ровен. ин-т славяноведения Киев. ин-та "Славян. ун-т". - Ровно : Волин. обереги, 1999. - 123 c. - Библиогр.: с. 120-122 - рус.

Изложена история и основные принципы информационных войн, освещен асимметрический характер информационного оружия. Рассмотрены коммуникативные аспекты пропаганды и контрпропаганды, особенности использования коммуникативных стратегий, стратегия коммуникации с активным оппонентом и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 я73 + С5*333.4 я73 + Ч620.1 + Ч231.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592781 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Почепцов Г. Г. 
Теорія комунікації / Г. Г. Почепцов; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. - 2-ге вид., доп. - К., 1999. - 307 c. - Бібліогр.: с. 301-303. - укp.

Розглянуто основні моделі комунікації, зокрема, модель Якобсона, Шеннона - Вівера, Ньюкома, Лотмана, а також головні етапи розвитку комунікативної теорії у ХХ ст. Подано сучасні методи аналізу комунікативних процесів (семіотичний, контент-аналіз, прагматичний, структурний, пропагандистський, мотиваційний, аналіз політичних текстів). Особливу увагу приділено висвітленню комунікативних процесів, дискурсів і технологій. Знайшли відображення новий аспект прикладних комунікацій - інформаційні війни, психологічні (інформаційні) операції, а також інформаційні конфлікти у перехідних суспільствах (у т.ч. в Україні)та цивілізаційному вимірі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 я73 + С5*333.4 я73 + С5*46*332.1-723.58 + Ф018 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Почепцов Г. Г. 
Элементы теории коммуникации / Г. Г. Почепцов; Ровен. ин-т славяноведения Киев. ин-та "Славян. ун-т". - Ровно, 1999. - 143 c. - Библиогр.: с. 138-140 - рус.

Рассмотрены общие характеристики коммуникации, социологические, психологические и семиотические модели коммуникации, а также семиотические модели рекламы. Представлены модели психотерапевтической, мифологической, аргументирующей, переговорной, имиджевой и пропагандистской коммуникаций, изложены особенности управления коммуникативными процессами и современные методы их анализа.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 я73 + У521.21 я73 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592782 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Хрестоматия по социальным коммуникациям : Учеб. пособие / сост.: В. А. Ильганаева; Харьк. гос. акад. культуры. - Х., 2002. - 236 c. - рус.

Представлены выдержки из работ ведущих отечественных и зарубежных специалистов по информатике, психологии, лингвистике, социологии, философии, теории коммуникаций, а также библиотеко-, музее- и архивоведению. Освещены основные процессы формирования представлений о социальных коммуникациях как социальном феномене и специфическом виде социальной деятельности. Определены уровни теоретического обобщения библиотечно-библиографического знания. Охарактеризован язык как фактор компьютерной революции, раскрыта роль интеллектуальных информационных систем в развитии информатики.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645919 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Пасько М. І. 
Паблік рилейшнз : Конспект лекцій / М. І. Пасько, К. А. Заславська; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2006. - 92 c. - Бібліогр.: с. 90-91. - укp.

Розглянуто соціально-психологічні моделі комунікативних процесів, різноманітні форми та методи спілкування із ЗМІ, особливості організації брифінгів, прес-конференцій, презентацій. Наведено рекомендації щодо створення іміджу, фірмового стилю, використання інших засобів з метою підвищення результативності комерційної діяльності компанії.

Рассмотрены социально-психологические модели коммуникационных процессов, разнообразные формы и методы общения со СМИ, особенности организации брифингов, пресс-конференций, презентаций. Даны рекомендации по созданию имиджа, фирменного стиля, использованию иных средств с целью повышения результативности деятельности компании.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.21 я73-2 + Ч62 в05 я73-2 + С5*333.4 я73-2 + А6 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мойсеєв В. А. 
Паблік рілейшнз : Навч. посіб. / В. А. Мойсеєв. - К. : Академвидав, 2007. - 224 c. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 220-223. - укp.

Розглянуто сутність, принципи, нормативно-правові, етичні засади паблік рілейшнз (ПР) як сфери професійної діяльності. Визначено організаційно-психологічні умови їх ефективності, показано роль у забезпеченні фірми (організації). Висвітлено особливості використання ПР у політичній, економічній, соціально-гуманітарній сферах, державному управлінні та місцевому самоврядуванні. Викладено основні прийоми псевдотехнологій ПР ("чорних ПР") і обгрунтовано можливості протидії їм.

Рассмотрены сущность, принципы, нормативно-правовые, этичные основы паблик рилейшнз (ПР) как сферы профессиональной деятельности. Определены организационно-психологические условия их эффективности, показана роль в обеспечении фирмы (организации). Освещены особенности применения ПР в политической, экономической, социально-гуманитарной сферах, государственном управлении и местном самоуправлении. Изложены основные приемы псевдотехнологий ПР("черных ПР") и обоснованы возможности противодействий им.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 я73 + С5*333.4 я73 + У521.11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686684 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бєлікова Ю. В. 
Public Relations : конспект лекцій / Ю. В. Бєлікова, І. В. Жеребятнікова, О. О. Кононов, Г. В. Сорокіна; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2008. - 184 c. - Бібліогр.: с. 177-181. - укp.

Висвітлено теоретичні засади діяльності в сфері public relations (PR). Розглянуто історію розвитку, зміст і головні функції PR. Розкрито сутність головних принципів і механізмів з таких напрямків роботи, як організація PR-кампанії, формування іміджу організації, проведення виборчих кампаній, робота з кризовими ситуаціями в організації, взаємодія зі ЗМІ, організація спеціальних заходів, зокрема, церемоній відкриття, прийомів, презентацій, виставок, конференцій. Увагу приділено PR в мультикультурному середовищі.

Освещены теоретические основы деятельности в сфере public relations (PR). Рассмотрены история развития, содержание и главные функции PR. Раскрыта сущность главных принципов и механизмов по таким направлениям работы, как организация PR-кампании, формирование имиджа организации, проведение избирательных кампаний, работа с кризисными ситуациями в организации, взаимодействие со СМИ, организация специальных мероприятий, в частности, церемоний открытия, приемов, презентаций, выставок, конференций. Уделено внимание PR в мультикультурной среде.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я73-2 + А6 я73 + С5*333.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ломачинська І. М. 
Документально-інформаційні комунікації в системі соціальних комунікацій : навч. посіб. / І. М. Ломачинська; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - К. : Ун-т "Україна", 2011. - 300 c. - Бібліогр.: с. 296-300. - укp.

Розкрито методологічні проблеми теорії комунікації, основні етапи її розвитку. Наведено види комунікативної діяльності та комунікативних систем. Описано її семіотичний, лінгвістичний і паралінгвістичний рівні. Розглянуто основні складові комунікативного процесу та структурні моделі комунікації. Розкрито поняття комунікаційних бар'єрів та їх види. Надано відомості про види комунікацій - міжособову, групову, масову та міжкультурну. Висвітлено розвиток матеріальних носіїв інформації. Показано місце документа в системі документальних комунікацій, а також документально-інформаційних комунікацій у системі соціальних комунікацій. Надано загальну характеристику та наведено функції документних потоків і масивів у системі документальних комунікацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 я73 + Ч231.680.25 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Холод О. М. 
Соціальні комунікації: соціо- і психолінгвістичний аналіз : [навч. посіб.] / О. М. Холод; Київ. міжнар. ун-т. - 2-ге вид., доповн. - К., 2010. - 391 c. - укp.

Розглянуто основні положення, поняття, об'єкт, предмет сучасної наукової галузі "соціальні комунікації" (СК). Розкрито соціо- та психолінгвістичний аспекти аналізу СК. Досліджено специфіку соціокультурних маркерів політичного дискурсу у мас-медіа. Наведено прийоми сугестії у мас-медіа України. Висвітлено особливості вживання психолінгвістичних одиниць у регіональних ЗМІ. Увагу приділено нооцентризму як методології досліджень СК.

Рассмотрены основные положения, понятия, объект, предмет современной научной отрасли "социальные коммуникации" (СК). Раскрыты социо- и психолингвистические аспекты анализа СК. Исследована специфика социокультурных маркеров политического дискурса в масс-медиа. Приведены приемы сугестии в масс-медиа Украины. Освещены особенности употребления психолингвистических единиц в региональных СМИ. Внимание уделено нооцентризму как методологии исследований СК.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 я73 + Ю953 я73 + Ю935.132-46 я73 + Ш100.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Коробанов Ю. М. 
Теорія і практика комунікацій : навч. посіб.: у 3 ч. Ч. 2. Комунікації в теорії прийняття рішень та в кризових ситуаціях / Ю. М. Коробанов. - Миколаїв, 2010. - 72 c. - укp.

Висвітлено основні способи побудови комунікаційних середовищ у теорії прийняття рішень (ПР). Розглянуто потенційно можливі помилки та ризики в комунікаційних середовищах ПР, особливості комунікаційних процесів під час кризи. Увагу приділено загальним аспектам економічних кризи, стилям і комунікаційним моделям ПР, критеріям ефективності психологічних і інформаційних протикризових операцій, феномену колективних рішень і групового мислення.

Освещены главные способы построения коммуникационных сред в теории принятия решений (ПР). Рассмотрены потенциально возможные ошибки и риски в коммуникационных средах ПР, особенности коммуникационных процессов во время кризиса. Уделено внимание общим аспектам экономического кризиса, стилям и коммуникационным моделям ПР, критериям эффективности психологических и информационных противокризисных операций, феномену коллективных решений и группового мышления.


Індекс рубрикатора НБУВ: З810.41 я73 + Ю935.22-39 я73 + Ю953 я73 + С5*333.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351482/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Холод О. М. 
Теорія та історія соціальних комунікацій : курс лекцій для студ. магістратури, що навчаються за спец. - журналістика / О. М. Холод; Київ. міжнар. ун-т, Ін-т журналістики. - К. : КиМУ, 2013. - 229 c. - Бібліогр.: с. 212-219 - укp.

Проаналізовано дидактичні основи теорії та історії соціальних комунікацій (СК). Розглянуто питання історії розвитку ідей СК в історії людства. Проаналізовано формування ідей СК у церкві та формування провідних ідей СК. Висвітлено значення проблем сучасних тенденцій розвитку теорій СК. Розглянуто психолінгвістичне та соціолінгвістичне підгрунтя їх дослідження. Описано реалізацію методів у різних галузях соціальної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА765777 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Климанська Л. Д. 
Зв'язки з громадськістю: технології прагматичної комунікації : навч. посіб. / Л. Д. Климанська; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2014. - 161 c. - Бібліогр.: с. 155-161 - укp.

Розглянуто історію розвитку та роль зв'язків з громадськістю в сучасному суспільстві. Описано шляхи формування громадської думки. Висвітлено завдання PR-спеціаліста у роботі з громадськістю.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА784512 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Холод О. М. 
Методологія досліджень соціальних комунікацій : підручник / О. М. Холод; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Львів : ПАІС, 2014. - 278 c. - укp.

Розглянуто методологію наукового пізнання. Викладено методи емпіричного та теоретичного дослідження. Увагу приділено загальним і загальнонауковим методам.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА784515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Соціальні комунікації для фахівців сектору безпеки та оборони : підручник : [у 2 т.]. Т. 1 / Л. Ф. Компанцева ; Нац. акад. Служби безпеки України. - Київ, 2016. - 267 c. - укp.

Розглянуто ефективну комунікацію як умову успішної професійної діяльності фахівців сектору безпеки та оборони, лінгвогендерологічні принципи професійної комунікації. Висвітлено сутність, стан та напрями формування комунікативної іміджевої компетентності фахівців сектору безпеки та оборони, принципи управління їх особистісним іміджем. Охарактеризовано тенденції та інструментарій піар-технологій в секторі безпеки та оборони, агресивні комунікативні технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9 я73 + С5*333.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: С11593/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського