Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*423.122*332.1-213.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Нагорна А. М. 
Наркоманія: адаптація молоді до праці та життя : Моногр. / А. М. Нагорна, В. В. Беспалько. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2005. - 383 c. - Бібліогр.: 712 назв. - укp.

Розглянуто проблему наркоманії серед молоді та питання її адаптації в сучасному суспільстві, висвітлено механізми адаптації та дезадаптації наркозалежних осіб. Проаналізовано роль мотиваційних, соціальних, біологічно-конституційних, спадкових чинників у формуванні та перебігу наркотичної залежності людини. Описано профілактичні технології запобігання дитячій та підлітковій дезадаптації, а також їх адитивній поведінці.

Рассмотрены проблема наркомании среди молодежи и вопросы её адаптации в современном обществе, освещены механизмы адаптации и дезадаптации наркозависимых лиц. Проанализирована роль мотивационных, социальных, биологическо-конституционных, наследственных факторов в формировании и протекании наркотической зависимости человека. Представлены профилактические технологии предупреждения детской и подростковой дезадаптации, а также их адитивного поведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р645.021.1-5 + С5*363.3 + С5*423.122*332.1-213.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668018 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чернецька Ю. І. 
Соціально-педагогічні умови адаптації старших підлітків у загальноосвітніх санаторних школах-інтернатах : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Ю. І. Чернецька; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2008. - 20 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови адаптації старших підлітків у загальноосвітніх санаторних школах-інтернатах (ЗСШІ). Проаналізовано специфіку діяльності, характеристики й особливості ЗСШІ, визначено сутність поняття "адаптація старших підлітків до ЗСШІ". Уточнено наукові уявлення про ЗСШІ як соціально-педагогічні заклади компенсувального типу, що надають вихованцям необхідне лікування, базову середню освіту, допомагають соціалізуватися. Досліджено вплив зовнішнього та внутрішнього середовища ЗСШІ на формування особистості старшого підлітка. Зроблено висновок, що успішна адаптація старших підлітків до ЗСШІ відбувається за умов індивідуалізованої соціально-педагогічної допомоги старшим підліткам у процесі їх адаптації на підставі інтеграції зусиль медико-психолого-педагогічного персоналу та батьків; сприяння взаємодії старших підлітків із середовищем ЗСШІ на основі його збагачення; організації та координації взаємодії страших підлітків з різними соціальними інститутами. Розроблено технологію реалізації визначених соціально-педагогічних умов адаптації старших підлітків у ЗСШІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.3 + Ч421.331.2 + Ч312 + С5*148:Ч30 + С5*423.122*332.1-213.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кравцов С. О. 
Соціальна адаптація випускників професійно-технічних навчальних закладів до ринку праці : автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / С. О. Кравцов; НАН України, Ін-т соц. - К., 2011. - 16 c. - укp.

Проаналізовано сучасний стан системи професійно-технічної освіти (ПТО) у різних країнах та в Україні зокрема. Розроблено класифікацію різних систем ПТО. Запропоновано створення цілісної системи узгоджених дій з боку суб'єктів, причетних до відтворення робочої сили. Надано пропозиції щодо укрупнення певних робітничих професій для підвищення конкурентоспроможності робітників. Дістав подальшого розвитку процес систематизації взаємодії органів державної влади у сфері праці, освіти й об'єднань роботодавців з питань, пов'язаних з підготовкою робочої сили.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.122*332.1-213.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чухрій І. В. 
Психологічні механізми соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового апарату : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.08 / І. В. Чухрій; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 39 c. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз сучасних теоретикометодологічних підходів до вивчення проблеми психологічних механізмів соціальної адаптації особистості. Визначено передумови виникнення, специфіку, компонентний склад та розроблено структурно-функціональну модель зазначених механізмів у молоді з порушеннями функцій опорно-рухового апарату. Визначено методологічні засади та здійснено емпіричне дослідження особливостей психологічних механізмів соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового апарату. Обґрунтовано найсуттєвіші фактори, що можуть використовуватися під час відстеження рівня адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового апарату. Розкрито теоретичні засади психокорекції дезадаптивних проявів психологічних механізмів соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового апарату, що стало підґрунтям для розробки та апробації системи психокорекції зазначених проявів. Установлено, що застосування спеціалізованих засобів психокорекційного впливу позначається на компонентному складі та адаптивній спрямованісті психологічних механізмів соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового апарату.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.8-213 + Ю948.29-73 + С5*423.122*332.1-213.1 в2:Р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА445413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Андросович К. А. 
Психологічні основи соціалізації обдарованої учнівської молоді в умовах сучасного соціуму : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.05 / К. А. Андросович; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. - Київ, 2023. - 44 c. - укp.

Дисертацію присвячено вивченню психологічних основ процесу соціалізації обдарованої учнівської молоді в умовах сучасного соціуму. Визначено концептуальні засади дослідження процесу соціалізації обдарованої учнівської молоді у соціально-психологічній парадигмі в умовах сучасного соціуму. Доведено необхідність і перспективність застосування проектно-модульного підходу до процесу соціалізації обдарованої учнівської молоді. Розроблено та операціоналізовано структурно-функціональну модель соціально-психологічного супроводу процесу соціалізації обдарованої учнівської молоді, зокрема у напрямі запобігання деструктивній соціалізації в Інтернет-просторі, через розвиток альтернативних видів діяльності, створення безпечного середовища соціалізації (на мікро-, мезо- та макрорівнях) і формування ключових компетенцій (соціальної, інформаційно-комунікаційної та ін.). Виявлено і систематизовано критерії (когнітивний, особистісно- регулятивний, комунікативно-діяльнісний, мотиваційно-ціннісний) і показники процесу соціалізації обдарованої учнівської молоді в умовах сучасного соціуму. Визначено інтегральні соціально-психологічні характеристики обдарованої учнівської молоді та встановлено їх взаємозв’язок із процесом її соціалізації. Виокремлено особливості соціально-психологічної адаптації обдарованої учнівської молоді як механізму соціалізації в умовах сучасного соціуму. Розкрито можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій для проектування та особистісного розвитку обдарованої учнівської молоді в умовах сучасного соціуму та проведено диференціацію соціально- психологічних чинників впливу на процес її соціалізації. Розкрито методологічні та організаційно-процесуальні засади багаторівневої системи соціально-психологічного супроводу процесу соціалізації обдарованої учнівської молоді в умовах сучасного соціуму, в якій розроблено й імплементовано навчально-методичне і змістовно-технологічне забезпечення цього процесу, з виокремленням й обґрунтуванням принципів, методів, прийомів та психотехнологій соціально-психологічного супроводу та умов його оптимізації, з урахуванням ступеня соціалізованості і повноцінним розкриттям потенціалу обдарованої учнівської молоді у відповідності із завданнями вікової соціалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.122*332.1-213.1 + Ю952.1-734.2-724

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА453725 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського