Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=С5*423.22$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Гендерні аспекти здоров'я чоловіків в Україні : посібник / Фонд народонаселення ООН. - К., 2006. - 144 c. - Бібліогр.: 52 назв. - укp.Проаналізовано фактори негативного впливу на стан статевого та репродуктивного здоров'я (СТіРЗ) чоловіків в Україні у гендерному контексті за даними соціологічного дослідження. Наведено методичні рекомендації щодо залучення чоловіків до збереження СТіРЗ, результати досліджень з профілактики ВІЛ та інфекцій, що передаються статевим шляхом у військовослужбовців. Проанализированы факторы отрицательного влияния на состояние полового и репродуктивного здоровья (СПиРЗ) мужчин в Украине в гендерном контексте по данным социологического исследования. Даны методические рекомендации по привлечению мужчин к сохранению СПиРЗ, приведены результаты исследований по профилактике ВИЧ и инфекций, передающихся половым путем у военнослужащих. Індекс рубрикатора НБУВ: Р120.45 + Р128.349 + Р696-4 + Р698 + С5*423.22 691 + С73(4УКР)64-233
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА720894 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Бурейчак Т. С. Чоловіки в кризі: українські медіа-дискурси та гендерна ідеологія / Т. С. Бурейчак // Укр. соціум. - 2011. - № 2. - С. 35-50. - Бібліогр.: 40 назв. - укp.Проаналізовано способи мас-медійного конструювання проблеми кризового досвіду сучасних українських чоловіків. Запропоновано результати текстуального аналізу публікацій на цю тему, які з'явилися протягом 2006 - 2010 рр. Розглянуто специфіку висвітлення проблеми кризи чоловіків у мас-медіа - її ідентифікатори, причини та підходи до вирішення. На основі цього аналізу виокремлено три типи мас-медійних дискурсів про чоловіків у кризі - нейтральний, патріархатний та гендерно-егалітарний, визначено їх характеристики та способи легітимації. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*423.22 + С5*423.2*344
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24215 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Орлов А. В. Соціологічна репрезентація образів чоловіка й жінки в національному недійному просторі / А. В. Орлов, О. А. Хімченко // Соціол. студії. - 2015. - № 1. - С. 62-67. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Послуговуючись основними концептуальними моделями гендерних стереотипів у рекламі та авторським емпіричним дослідженням (контент-аналіз телевізійної реклами національного медіапростору ("1+1", "ICTV", "Новий канал") протягом квітня 2015 р.), визначено, що вона скерована здебільшого в бік жінки як основного споживача. Серед жіночих гендерних образів переважають моделі бізнес-вумен, домогосподарки та мами, а чоловічих - моделі бізнесмена й тата. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + С5*423.22 + С5*423.21 + С5*676.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100935 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|