Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (6)Автореферати дисертацій (53)Книжкові видання та компакт-диски (410)Журнали та продовжувані видання (14)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 438
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Подмазин С. И. 
Личностно-ориентированное образование : Соц.-филос. исслед. / С. И. Подмазин; Запорож. гос. ун-т. - Запорожье : Просвіта, 2000. - 250 c. - Библиогр.: 53 назв. - рус.

Проанализирован процесс становления личностно-ориентированного образования как парадигмы и реального социального феномена, отражающего особенности развития человечества на рубеже третьего тысячелетия. Рассмотрена парадигма личностно-ориентированного образования как способ преодоления отчуждения личности в образовании и одно из средств, способствующее преодолению отчуждения личности в постиндустриальном обществе. Раскрыты сущность и содержание образования как деятельности и процесса, функции образования как социального института. Исследованы философские и психологические теории личности, а также предложена новая интегративная концепция личности, играющая важную роль в процессе гуманизации образования в теоретическом и практическом плане. Определены детерминанты оптимизации развития личностно-ориентированного образования как направления деятельности общества и его институтов, в частности, государства, по развитию образования. Разработаны методология и праксикология личностно-ориентированного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.0 + Ч30 в2 + Ю6*18:Ч30 + С5*5*333.91*18:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602591 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рыбаков Л. А. 
Об эволюции организаций / Л. А. Рыбаков. - К. : ОАО "Ин-т прикл. информатики", 1999. - 84 c. - рус.

На основе использования результатов, полученных в теории организации, теории систем, экономике, синергетике, биологии и социологии предложена авторская концепция сущности процесса возникновения и развития организаций как неотъемлемой части эволюции природы и общественных отношений. Не отрицая роли отдельных индивидов при организации деятельности, предложена идея о природной предопределенности появления отдельных видов организаций с определенной структурой и функциями.


Індекс рубрикатора НБУВ: А4 + С5*5*332.1-723.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598570 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Колб О.  
Про деякі правові та соціальні аспекти ресоціалізації осіб, звільнених з місця позбавлення волі / О. Колб // Право України. - 2001. - № 8. - С. 90-92. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х884.18 + С5*5*333.911.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27747 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Хеймен К.  
Складність діяльності та особистість за умов докорінних соціальних змін: порівняльний аналіз Польщі й України / К. Хеймен, Б. Подобнік // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 128-154. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*32в6 + С5*5*344в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Корнєв М. Н. 
Соціальні уявлення в структурі творчої особистості / М. Н. Корнєв, В. М. Фомічова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 85-87. - укp.

Проанализированы понятие социального представления, его роль, функция и социоментальный статус в жизнедеятельности человека. Обоснован тезис о том, что социальные представления являются своеобразной формой практического мышления, которые ориентированы на общение, понимание и овладение материальной и духовной действительностью.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-512 + С5*5*333.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Соціалізація особистості / ред.: А. Й. Капська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Логос, 2001. - 255 с. - (Пед. науки: Зб. наук. пр; Вип. 13). - укp.

Наведено результати використання експериментальної програми удосконалення фізичного стану дітей за умов літнього оздоровчого табору. Детально проаналізовано психомоторний вплив на ослаблення рівня агресивності. Окремі статті присвячено особистісно-орієнтованій підготовці вчителів художньо-естетичних дисциплін, особливостям педагогічної праці студентів у процесі позаурочної діяльності, а також післядипломному навчанню соціальних педагогів у контексті зарубіжного досвіду.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*333.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69888 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Соціалізація особистості : Зб. наук. пр. Вип. 3 / ред.: А. Й. Капська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 252 с. - укp.

Наведено результати теоретичних і експериментальних досліджень проблем соціального становлення особистості. Розкрито психологічний, педагогічний та соціальний аспекти, які обумовлюють актуалізацію поставленої проблеми та допомагають її вирішувати на сучасному етапі розвитку суспільства і психолого-педагогічної науки. Викладено психолого-педагогічні основи сутності професійно-етичної культури соціального педагога. Висвітлено історичні, соціально-культурні передумови становлення соціальних служб для молоді як динамічної системи. Визначено соціально-психологічні особливості репродуктивної поведінки людини. Проаналізовано стан фізичного розвитку дітей, які відпочивають у літніх оздоровчих таборах, як актуальну соціально-педагогічну проблему. Проведено професіографічне дослідження управлінської діяльності інженера. Висвітлено історію розвитку сучасної західної культури у США. Охарактеризовано видавничу діяльність громадівців на шляху до національного відродження України. Розкрито концепцію розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку. Обгрунтовано передумови регуляції емоційних станів студентів під час навчально-професійної діяльності. Досліджено вплив мотиваційних факторів на процес вивчення іноземної мови у студентів вищих нелінгвістичних закладів освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*333.91 + Ю952.1я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69888 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лукашевич М. П. 
Соціалізація: Виховні механізми і технології : Навч.-метод. посіб. / М. П. Лукашевич; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 112 c. - Бібліогр.: с. 108-109. - укp.

У посібнику подано адаптивно розвиваючу концепцію соціалізації, яку розроблено з метою дослідження місця і ролі виховання у здійсненні соціалізації особистості. Розглядається поведінка людини, вплив на неї навколишнього середовища (соціального та природного), виховання людини як соціальна система. Дана концепція має інноваційний характер, є актуальною для теоретичної та практичної діяльності науковців і педагогічних працівників. Кожну тему розкрито на основі порівняльного аналізу існуючого наукового розуміння проблем, висвітлення їх у вітчизняній та зарубіжній науковій літературі, авторського концептуального бачення проблем.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*333.91 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585704 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Циба В. Т. 
Соціологія особистості: системний підхід (соціально-психологічний аналіз) : Навч. посіб. / В. Т. Циба; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2000. - 149 c. - Бібліогр.: 77 назв. - укp.

Викладено теоретичні основи соціології особистості та особливості її соціалізації. Розглянуто методологію й елементи теорії соцільного суб'єкта без уваги до особистості, сутність системного підходу та його застосування до вивчення соціальних явищ, а також роль соціально-психологічних механізмів у протидії глобальним ентропійним процесам у природному та соціальному середовищах. Висвітлено структуру особистості на базі системного аналізу утворення "особистість - соціальне середовище" як складової більш загального утворення "людина - життєве (соціальне й техногенно-природне) середовище". Подано детермінуючі та регулюючі характеристики соціальних суб'єктів стосовно особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601116 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Иванова Е. Ф. 
Сравнительный анализ представлений о правах человека у жителей Харькова и Львова / Е. Ф. Иванова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 75-80. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Визначено деякі спільні риси та основні розбіжності у системі уявлень про права людини у представників західного та східного регіонів України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю958(4Укр) + С5*5*333.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Астахова Е. В. 
Трансформация социальных функций высшего образования в современных условиях / Е. В. Астахова; Харьк. гуманит. ин-т "Нар. укр. акад.". - Х., 1999. - 74 c. - Библиогр.: с. 72-74 - укp.

Определены основные базовые методологические подходы к проблеме трансформации социальных функций высшего образования в современных условиях. Рассмотрены задачи образования в свете новой парадигмы его развития, а также социальные функции высшего образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481,0 + С5*5*333.91*18:Ч 30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Хобта І. П. 
Ціннісні орієнтації та їх роль у житті людини / І. П. Хобта // Вісн. Держ. агроекол. акад. України. - 1999. - № 1-2. - С. 231-235. - укp.

Статтю присвячено аксіологічному аспекту проблеми життя людини в системі суспільних відносин. Роль ціннісних орієнтацій у даному процесі розкрито шляхом звернення до таких феноменів, як оцінка, цінності, система цінностей, вибір та ціннісні орієнтації. Такий підхід забезпечує розуміння проблеми сенсу життя людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю217.1 + С5*5*332.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69750 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Маслов А. О. 
Маргінальна особистість як предмет соціально-філософського аналізу : Моногр. / А. О. Маслов; Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир, 2004. - 164 c. - Бібліогр.: 206 назв. - укp.

Висвітлено методологічні засади дослідження маргінальної особистості в соціальній філософії. Розкрито сутність маргінальної особистості та проаналізовано особливості її соціальної частини. Визначено основні частини соціального механізму розвитку маргінальної особистості, описано культурологічний характер процесу її розвитку, етапи маргіналізації українського суспільства та його основних маргінальних груп.

Освещены методологические основы исследования маргинальной личности в социальной философии. Раскрыта сущность маргинальной личности и проанализированы особенности её социальной части. Определены основные части социального механизма развития маргинальной личности, описаны культурологический характер процесса её развития, этапы маргинализации украинского общества и его основных маргинальных групп.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*134 + Ю6*333.123 + С5*5*332.1-717 + С5*333.123

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Плотніков П. В. 
Основи соціалізації молоді промислового регіону (соціально-педагогічний аналіз) : Моногр. / П. В. Плотніков; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2004. - 556 c. - Бібліогр.: с. 379-432. - укp.

Розкрито засади соціалізації молоді промислового регіону на прикладі Донеччини. Наведено соціально-педагогічний аналіз молодіжних проблем, а також науково обгрунтовані теоретичні та методичні підходи до проблеми гуманітарної соціалізації молоді як суб'єкта державної політики. Проаналізовано вплив мікро-, мезо-, макро- та мегафакторів на процеси соціалізації.

Раскрыты основы социализации молодежи промышленного региона на примере Донецкой области. Приведены социально-педагогический анализ молодежных проблем, а также научно обоснованные теоретические и методические подходы к проблеме гуманитарной социализации молодежи как субъекта государственной политики. Проанализировано влияние микро-, мезо-, макро- и мегафакторов на процессы социализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч311.350.0 + С5*5*333.91 + С5*423.122

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656687 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Скотна Н. В. 
Особа в розколотій цивілізації: освіта, світогляд, дії : Моногр. / Н. В. Скотна; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Л. : Укр. технології, 2005. - 383 c. - Бібліогр.: 336 назв. - укp.

Висвітлено проблеми пізнання сучасного українського суспільства в контексті системно-цивілізаційної методології. Проаналізовано перспективи розвитку суспільства, держави та інститутів громадянського суспільства, рівень розвитку української особистості, описано механізми її самоідентифікації та самореалізації.

Освещены проблемы познания современного украинского общества в контексте системно-цивилизационной методологии. Проанализированы перспективы развития общества, государства и институтов гражданского общества, уровень развития украинской личности, механизмы её самоидентификации и самореализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5 + Ю6*134 + Ч311

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ковчина І. М. 
Підготовка студентів до соціально-правового захисту особистості : Навч.-метод. посіб. / І. М. Ковчина; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 195 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні засади забезпечення у майбутнього соціального педагога правових умінь, основні напрями соціально-педагогічної діяльності фахівців в українському суспільстві, особливості забезпечення захисту прав дітей законодавством України. Розкрито роль загальноосвітньої школи у процесі забезпечення соціального захисту прав дитини, зміст та організаційно-правові форми роботи з дітьми та молоддю шкільного віку.

Рассмотрены теоретические и методологические основы обеспечения у будущего социального педагога правовых умений, основные направления социально-педагогической деятельности специалистов в украинском обществе, особенности обеспечения защиты прав детей законодательством Украины. Раскрыта роль общеобразовательной школы в процессе обеспечения социальной защиты прав ребенка, содержание и организационно-правовые формы работы с детьми и молодежью школьного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)342 я7 + С40(4УКР) я7 + С5*5 я7 + Ч312 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Муляр В. І. 
Проблема становлення особистості в системі "індивід - суспільство" (філософсько-культурологічний аналіз) : Моногр. / В. І. Муляр; Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир, 2005. - 319 c. - Бібліогр.: 307 назв. - укp.

Висвітлено методологічні засади дослідження взаємовідносин "індивід - суспільство" в соціальній філософії. Розглянуто основні принципи, визначено соціальні детермінанти становлення особистості та описано сучасні суспільні процеси в українському суспільстві. Проаналізовано феномен влади в процесі становлення особистості.

Освещены методологические основы исследования взаимоотношений "индивид - общество" в социальной философии. Рассмотрены основные принципы, определены социальные детерминанты становления личности и описаны современные общественные процессы в украинском обществе. Проанализирован феномен власти в процессе становления личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*134 + Ю216.22 + С5*5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660022 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Розвиток особистості в полікультурному освітньому просторі : Зб. матеріалів Міжнар. конгресу ІV Слов'янські пед. читання, 30 черв. - 1 лип. / ред.: Н. Г. Ничкало; АПН України, Міжнар. Слов'ян. акад. ім. Я.А.Коменського, Півден. від-ня Рос. акад. освіти, Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького, Придністр. наук.-освіт. центр Півден. від-ня Рос. акад. освіти. - Черкаси : Вид-во ЧНУ ім. Б.Хмельницького, 2005. - 338 c. - пол.

Проаналізовано особливості полікультурного освітнього простору, підходів, концепцій та технологій навчання. Розглянуто психологічні аспекти та педагогічні засади розвитку особистості в полікультурному освітньому просторі. Висвітлено питання модернізації системи неперервної освіти. Охарактеризовано проблеми збереження фізичного та психічного здоров'я.

Проанализированы особенности поликультурного образовательного пространства, подходов, концепций и технологий обучения. Рассмотрены психологические аспекты и педагогические принципы развития личности в поликультурном образовательном пространстве. Освещены вопросы модернизации системы беспрерывного образования. Охарактеризованы проблемы сохранения физического и психического здоровья.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + С5*5 я431 + Ю952.2-734 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26436 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Соціалізація особистості : Зб. наук. пр. / ред.: А. Й. Капська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Логос, 2003. - 207 с. - (Пед. науки; Т. 19). - укp.

Висвітлено аспекти підготовки соціального педагога до соціально-правовиховної діяльності. Розглянуто питання правосвідомості як фактор позитивної соціалізації особистості. Проаналізовано формування світогляду в інтернаціональній студентській групі, психологічні фактори особистісного зростання студентів у процесі вивчення психологічних дисциплін. Розкрито методологічні основи особистісно спрямованої дидактичної підготовки вчителя початкових класів.

Освещены аспекты подготовки социального педагога к социально-правовоспитательной деятельности. Рассмотрены вопросы правосознания как фактор положительной социализации личности. Проанализированы формирование мировоззрения в интернациональной студенческой группе, психологические факторы личностного роста студентов в процессе изучения психологических дисциплин. Раскрыты методологические основы личностно направленной дидактической подготовки учителя начальных классов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*333.91 + Ч30я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69888 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Соціалізація особистості : Зб. наук. пр. / ред.: А. Й. Капська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Логос, 2003. - 194 с. - (Пед. науки; Т. 20). - укp.

Проаналізовано формування ставлення до навколишнього середовища як засіб профілактики девіантної поведінки молоді, соціальну роль системи освіти на сучасному етапі розвитку інформаційних технологій. Розглянуто питання створення модульно-блочної структури змісту навчальних дисциплін як умову фундаментальної підготовки бакалаврів. Висвітлено особливості навчально-виховної діяльності викладачів у інтернаціональній студентській групі. Розкрито етичні засади самостійної підготовки студентів. Визначено шляхи удосконалення професійної діяльності науково-педагогічних працівників.

Проанализированы формирование отношения к окружающей среде как средство профилактики девиантного поведения молодежи, социальная роль системы образования на современном этапе развития информационных технологий. Рассмотрены вопросы создания модульно-блочной структуры содержания учебных дисциплин как условие фундаментальной подготовки бакалавров. Освещены особенности учебно-воспитательной деятельности преподавателей в интернациональной студенческой группе. Раскрыты этические основы самостоятельной подготовки студентов. Определены пути усовершенствования профессиональной деятельности научно-педагогических работников.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*333.91 + Ч30я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69888 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського