Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (59)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*666*332.6*4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Парламент України: Вибори 98 (документи, статистика, бібліографія) = Parliament of Ukraine. Elections 98 (Documents, statistics, bibliography) / Ін-т політ. і етнонац. дослідж. НАН України. - К. : Парлам. вид-во, 1998. - 423 c. - Бібліогр.: с.309-420. - укp.

Книга містить інформацію про результати парламентських виборів в Україні, що відбулися 29 березня 1998 р. Використано матеріали, які друкувалися в пресі та інших відкритих джерелах інформації. Видання є першою спробою наукового узагальнення результатів формування парламентського корпусу, статистичні показники мають первинний характер і можуть бути в подальшому конкретизовані в офіційних виданнях. Ця книга - політико-аналітичне зображення українського суспільства і Верховного законодавчого сегмента державної будови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)526 "1998" + С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Петрунько О. В. 
Імпліцитні типології політичних лідерів у свідомості електорату України : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05 / О. В. Петрунько; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Визначено поняття "імпліцитні типології політичних лідерів", як багатофункціонального когнітивного конструкту буденної свідомості, що опосередковує сприймання політиків електоратом. Розроблено концептуальну та емпіричну моделі дослідження, а також комплекс методів щодо емпіричного реконструювання та модельної репрезентації імпліцитних типологій політичних лідерів. Запропоновано трирівневу динамічну модель "розгортання" категоризаційного процесу під час сприймання та оцінювання політиків населенням. Відтворено універсальну систему еталонних типів політиків, з якими українські виборці зіставляють реальних політичних діячів за умов політичного вибору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.05 + Ф08 + С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310634 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вишняк О. І. 
Електоральна соціологія: історія, теорії, методи / О. І. Вишняк; НАН України. Ін-т соціології. - К., 2000. - 308 c. - Бібліогр.: 349 назв. - укp.

Систематично розглянуто проблеми історії, теорій та методів дослідження електоральної поведінки й електоральних установок. На матеріалах вторинного аналізу електоральних досліджень у країнах Заходу, України та Росії визначено можливості соціологічного прогнозування виборів, обгрунтовано "ідеологічно-економічну" концепцію факторів електоральної поведінки виборців пострадянських країн, розкрито можливості та межі методів електоральних досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бебик В. М. 
Менеджмент виборчої кампанії: ресурси, технології, маркетинг : Навч.-метод. посіб. / В. М. Бебик; Міжрегіон. Акад. упр. персоналом (МАУП). - К., 2001. - 214 c. - Бібліогр.: с. 212-213. - укp.

Викладено засади проведення виборчих кампаній за умов цивілізованого демократичного змагання за політичну владу. Визначено зміст понять ресурсів влади, політичних технологій і систем, маркетингу. Висвітлено функції політичних систем, режимів і комунікацій. У контексті виборювання влади розглянуто типи лідерства. Проаналізовано вибори як процедуру формування владних структур, з'ясовано їх роль у суспільному житті. Визначено типи виборчих систем, зокрема мажоритарних, пропорційних, змішаних і куріальних, наведено організаційно-політичні та спеціальні елементи стратегії виборчої кампанії. Викладено засоби політичної комунікації, розглянуто особливості політичної телевізійної режисури, а також організації зв'язків з громадськістю.


Індекс рубрикатора НБУВ: У549:Фя73 + У9(4УКР)49:Фя73 + С5*666*332.6*4я73 + Ф038я73 + Х805.26 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА618908 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вишняк О. І. 
Електоральна соціологія: історія, теорії, методи : Автореф. дис... д-ра соціол. наук : 22.00.01 / О. І. Вишняк; НАН України. Ін-т соціол. - К., 2001. - 29 c. - укp.

Висвітлено історію становлення теоретичних і прикладних електоральних досліджень та їх професіоналізації у країнах Заходу, України та Росії. На підставі аналізу основних теоретичних концепцій електоральної поведінки, розроблених соціологами західних країн, сформульовано концепцію факторів електоральної поведінки у суспільствах, що трансформуються. Визначено основні соціологічні показники у дослідженнях факторів електоральної поведінки. Обгрунтовано типологію цільових груп електорату України та визначено основні стратегії впливу на різні цільові групи виборців. Розкрито зміст, завдання та межі методів, довиборчих і поствиборчих електоральних досліджень. Охарактеризовано основні методи та моделі прогнозування рівня виборчої активності й виборчих переваг, їх теоретичну та прикладну значимість, можливості та межі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312280 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Паніотто В.  
Соціологічні дослідження як спосіб контролю за результатами виборів і референдумів / В. Паніотто, Н. Харченко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 155-170. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4 + С5в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Доцяк І. І. 
Сучасне студентство у виборчому процесі: роль, особливості та перспективи : Моногр. / І. І. Доцяк. - Івано-Франківськ : Місто-НВ, 2001. - 181 c. - Бібліогр.: с. 144-164. - укp.

На підставі даних конкретно-соціологічного дослідження з вивчення електоральної поведінки студентства на Івано-Франківщині та Львівщині проаналізовано особливості виборчої активності та політичних симпатій даної соціально-демографічної спільноти. Розглянуто можливі перспективи активізації політичної, зокрема електроральної активності студентства.

На основании данных конкретно-социологического исследования по изучению электрорального поведения студенчества в Ивано-Франковской и Львовской областях проанализированы особенности избирательной активности и политических симпатий данной социально-демографической общности. Рассмотрены возможные перспективы активизации политической, в частности электроральной активности студенчества.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4 + Ф052

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Рожкова І.  
Регіональні особливості зміни "електоральної ваги" капіталів під час виборів за мажоритарною системою (порівняльний аналіз результатів українських парламентських кампаній 1998 і 2002 років за мажоритарними округами) / І. Рожкова // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2002. - № 4. - С. 63-80. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Білоусов С. А. 
Об'єктивна основа і суб'єктивні фактори електорального вибору населення в умовах суспільства, що трансформується (на матеріалах Південно-Східного регіону України) : Автореф. дис... канд. політ. наук : 23.00.02 / С. А. Білоусов; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. - К., 2002. - 19 c. - укp.

На реальному емпіричному матеріалі соціологічних досліджень узагальнено сукупність причин і факторів, що визначають ступінь участі та вибору програми, партії, кандидатур різними групами населення України за умов трансформації суспільства. Систематизовано та оновлено понятійно-категоріальний апарат теорії та практики виборчого процесу. Зведено в ієрархічну систему макро- та мікрофактори, що стимулюють електоральний вибір різних груп населення. Розроблено модель електоральної поведінки громадян суспільства, що знаходиться на етапі трансформації, як форми політичної участі, показано її загальні закономірності та регіональні особливості. Обгрунтовано доцільність побудови української моделі пропорційної виборчої системи з урахуванням об'єктивних та суб'єктивних факторів електоральної поведінки виборців. Проаналізовано проблеми культури виборців, ефективності електоральних технологій. На підставі матеріалів Південно-Східного регіону України встановлено залежність загального рівня електоральної активності та електоральної поведінки населення від соціально-економічних, історичних, поселенських, демографічних та інших особливостей регіонів країни. Доведено актуальність формування на межі політології, соціології та соціальної психології нового наукового напрямку - електорології, головною метою якого має стати комплексне вивчення закономірностей та особливостей виборчої системи, виборчого процесу, їх суб'єктів та об'єктів за умов перехідного суспільства, що трансформується.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф023 + С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Доцяк І. І. 
Гендерні та вікові характеристики у виборчому процесі / І. І. Доцяк // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 18. - С. 454-458. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)526 + С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Варій М. Й. 
Політико-психологічні передвиборні та виборчі технології : Навч.-метод. посіб. / М. Й. Варій. - К. : Ельга: Ніка-Центр, 2003. - 398 c. - (Сер. Новіт. психологія; Вип. 11). - Бібліогр.: 72 назв. - укp.

Розкрито політико-психологічні аспекти впливу на електорат у ході передвиборних та виборчих кампаній різних рівнів, сутність базових та диференційних політико-психологічних передвиборних та виборчих технологій, описано їх форми, методи, прийоми і способи. Викладено підходи до організації та функціонування штабу виборчої кампанії.

Раскрыты политико-психологические аспекты влияния на электорат в ходе предвыборных и избирательных кампаний различных уровней, сущность базовых и дифференциальных политико-психологических предвыборных и избирательных технологий, описаны их формы, методы, приемы и способы. Изложены подходы к организации и функционированию штаба избирательной кампании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052 + Ф3(4УКР)64 + С5*666*332.6*4 + Ю951.082

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644224 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шевель І. П. 
Соціологічне забезпечення виборчих кампаній: історія, методика, практика : Автореф. дис... канд. соціол. наук : 22.00.04 / І. П. Шевель; НАН України. Ін-т соціології. - К., 2003. - 16 c. - укp.

Розглянуто етапи становлення прикладних соціологічних досліджень виборчих кампаній у США та країнах Західної Європи в 1920 - 1960 рр., а також методичні розробки, практичні успіхи та прорахунки західних соціологів та полстерів. Проаналізовано основні функції соціології в забезпеченні виборчих кампаній. Виявлено особливості даного забезпечення від типів виборів (парламентських, президентських) та видів виборчих систем в різних країнах. Висвітлено питання становлення та розвитку практики електроральних досліджень виборчих кампаній в Україні, причини прорахунків у їх прогнозуванні та засоби підвищення якості соціологічного забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4 + Х805.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324162 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Купцов А.  
Вибори в Україні в контексті теорії і практики політичного маркетингу / А. Купцов // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2003. - № 1. - С. 125-136. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Зоткін А.  
Вибори 2002 року як етап формування політичної еліти України та Криму / А. Зоткін // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2003. - № 1. - С. 137-143. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4 + С5*666*442.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Амджадін Л. М. 
Політична та фінансова роль бізнесу в парламентських виборах в Україні 2002 року: спроба соціального діалогу / Л. М. Амджадін, О. І. Вишняк, Ю. О. Привалов; НАН України. Ін-т соціол. - К. : Стилос, 2003. - 184 c. - укp.

Розглянуто питання взаємодії вітчизняного бізнесу з політичними структурами та його роль у виборчій кампанії 2002 р. Наведено дані експертного опитування керівників бізнес-структур в Україні, а також відомості з інтерв'ю бізнесменів та депутатів різного рівня.

Рассмотрены вопросы взаимодействия отечественного бизнеса с политическими структурами и его роль в избирательной кампании 2002 г. Приведены данные экспертного опроса руководителей бизнес-структур в Украине, а также данные интервью бизнесменов и депутатов разного уровня.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4 + С5*665.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639702 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Полторак В. А. 
Избирательные кампании: научный подход к организации / В. А. Полторак, О. В. Петров. - К. : Знания Украины, 2004. - 119 c. - (Политика. Альфа и омега). - Библиогр.: с. 115-117 - рус.

Рассмотрены вопросы политического маркетинга и научной организации избирательной кампании, разработки её стратегии, приведена технологическая схема её организации. Освещены основные направления, виды и методы электоральных исследований, проблемы проектирования избирательных технологий. Раскрыта сущность и описаны модели электорального поведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4 + Ф3(4УКР)68

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Paniotto V. I. 
The Impact of the Ukrainian Presidential Election 2004 on Ethnic Relations in Ukraine (Empirical Data Statistical Analysis) / V. I. Paniotto, V. S. Maksimenko // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Соціол. науки. - 2005. - Т. 46. - С. 10-17. - Библиогр.: 12 назв. - англ.

Розглянуто результати моніторингу етнічних упереджень населення України, аналізу досліджень, які проводяться Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) щороку, починаючи з 1994. Проаналізовано дані 13-ти досліджень, що є репрезентативними для населення України. Кожне дослідження включає від 1 500 до 2 000 респондентів (загалом близько 22 000 респондентів). У результаті аналізу з'ясовано, що президентська кампанія 2004 р. в Україні погіршила міжетнічні стосунки взагалі, а між росіянами та українцями зокрема.


Ключ. слова: monitoring, ethnic prejudices, population, the Ukrainian presidential election 2004
Індекс рубрикатора НБУВ: С5*425 + С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Соц.н Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Макеєв С.  
Сподівання на іншу Україну. Президентські вибори - 2004 та навколо них: думки, настрої, оцінки людей / С. Макеєв, О. Вишняк, Є. Головаха, О. Злобіна, А. Ручка; Ін-т соціол. НАН України. - К., 2005. - 88 c. - укp.

Викладено результати репрезентивного для дорослого населення України опитування щодо ставлення громадян до подій, які супроводжували завершення президентської виборчої кампанії 2004 р., а також стосовно оцінки даних подій, які найчастіше називають помаранчевою революцією. На підставі одержаних даних розглянуто зміни у сприйнятті соціальної та політичної ситуацій громадянами країни.

Изложены результаты репрезентивного для взрослого населения Украины опроса об отношении граждан к событиям, которые сопровождали окончание президентской избирательной кампании 2004 г., а также относительно оценки данных событий, которые чаще называют оранжевой революцией. На основе полученных данных рассмотрены изменения в восприятии социальной и политической ситуаций гражданами страны.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)526.1 "2004" + С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА670097 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кот М.  
Чи вчаться політичні партії? Оцінка ефективності політичної гри польських партій у процесі прийняття виборчого закону 2001 року / М. Кот // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2005. - № 2. - С. 98-115. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*456 + С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

М'ягков М.  
Фальсифікації чи домисли: досвід виборів у Росії та в Україні / М. М'ягков, П. К. Ордешук, Д. Шакін // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2005. - № 2. - С. 116-155. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського