Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (56)Книжкові видання та компакт-диски (821)Журнали та продовжувані видання (30)
Пошуковий запит: (<.>U=У.р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 434
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мачулка Р. М. 
Економічна підготовка підлітків у навчально- виховному процесі міської школи : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Р. М. Мачулка; Волинський державний університет імені Лесі Українки. - Луцьк, 1996. - 169 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС50846 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Мельник П. В. 
Структурноінноваційні зміни та реформування системи підготовки кадрів : Дис... канд. екон. наук: 08.02.02 / П. В. Мельник; Київський університет імені Тараса Шевченка. - К., 1996. - 184 с. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР) + У9(4УКР)240.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС50325 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Цимбал Л. Л. 
Особливості навчально-методичних посібників в умовах дистанційного навчання / Л. Л. Цимбал // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 158-161. - укp.

Визначено принципи підготовки навчальних матеріалів з дистанційного навчання, зокрема, структурні компоненти посібника з економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215 + У.р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Горбачевська О. В. 
Структуризація економічної теорії при дистанційній формі освіти / О. В. Горбачевська // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 189-192. - укp.

Обгрунтовано необхідність виділення основних економічних концепцій у процесі викладання студентам теорії дистанційної форми освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)764 + У.р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лапішко М. Л. 
Методичні аспекти формування економічного мислення в умовах дистанційного навчання / М. Л. Лапішко, Л. С. Співак // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 58-63. - укp.

Розглянуто основні риси сучасного економічного мислення: науковість, реалістичність, критичність, аналітичність, творчість, гнучкість, конструктивність, масштабність, динамічність. Наведено схему контролювання знань студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + У.р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Актуальні проблеми підготовки фахівців в умовах реструктуризації органів регіонального управління / ред.: С. В. Кравець. - Рівне, 2002. - 614 с. - (Вісн. Рівнен. держ. техн. ун-ту. Сер. Економіка; Вип. 2(15)). - укp.

Висвітлено проблеми кадрового забезпечення регіонального управління за умов його реструктуризації, актуальні проблеми підготовки фахівців рекреаційного господарства України. Викладено аспекти підготовки фахівців для регіональних ринків туристичних послуг. Проаналізовано роль навчальних закладів у розвитку підприємництва в регіонах, дидактичного менеджменту у підготовці фахівців регіонального управління. Розглянуто питання моделювання регіональних соціально-економічних та екологічних процесів. Описано методику оцінювання економічної ефективності інноваційних проектів на регіональному рівні. Наведено характеристику готельного господарства України. Висвітлено методологічні аспекти регіонального соціально-економічного планування, модель оптимального планування функцій органів місцевої влади, механізм формування доходів місцевих бюджетів за умов децентралізованого планування. Значну увагу приділено регіональним аспектам соціального захисту населення.

Освещены проблемы кадрового обеспечения регионального управления в условиях его реструктуризации, актуальные проблемы подготовки специалистов рекреационного хозяйства Украины. Изложены аспекты подготовки специалистов для региональных рынков туристических услуг. Проанализированы роль учебных заведений в развитии предпринимательства в регионах, дидактического менеджмента в подготовке специалистов регионального управления. Рассмотрены вопросы моделированния региональных социально-экономических и экологических процессов. Описана методика оценки экономической эффективности инновационных проектов на региональном уровне. Приведена характеристика гостиничного хозяйства Украины. Освещены методологические аспекты регионального социально-экономического планирования, модель оптимального планирования функций органов местной власти, механизм формирования доходов местных бюджетов в условиях децентрализированного планирования. Значительное внимание уделено региональным аспектам социальной защиты населения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70433/Ек. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Скринник З. Е. 
Гуманітарна підготовка фахівців як фактор виховання майбутніх підприємців / З. Е. Скринник // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Пробл. формування і реалізації політики сприяння розвиткові підприємництва в Україні: Щорічник наук. пр. - 2002. - Вип. 1. - С. 339-344. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Акцентовано увагу на важливості гуманітарної підготовки студентів у вузах економічного профілю, виховання їх духовності, формування в майбутніх підприємців морально-психологічних якостей, зокрема, постійного прагнення до самовдосконалення, здатності до творчих пошуків і неординарних рішень.

Акцентировано внимание на важности гуманитарной подготовки студентов экономического профиля, воспитании их духовности, формировании у будущих предпринимателей морально-психологических якостей, в частности, постоянного стремления к самоусовершенствованию, способности к творческим поискам и неординарным решениям.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ковальчук Г. О. 
Організація навчання з економіки : Навч. посіб. / Г. О. Ковальчук; Київ. нац. екон. ун-т, Ін-т вищ. освіти АПН України. - К. : Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, 2002. - 305 c. - Бібліогр.: с. 263-264. - укp.

Розглянуто особливості сучасних інтенсивних технологій навчання в економічній освіті. Запропоновано методичні системи організації навчальних занять з економічних дисциплін, а також конкретні моделі вивчення окремих економічних тем з використанням активних методів навчання. Висвітлено питання навчання економіки молодших школярів, а також психологічні проблеми організації навчання і комплексної діагностики успішності студентів.

Рассмотрены особенности современных интенсивных технологий обучения в экономическом образовании. Предложены методические системы организации учебных занятий по экономическим дисциплинам, а также конктерные модели изучения отдельных экономических тем с использованием активных методов обучения. Освещены вопросы обучения экономике младших школьников, а также психологические проблемы организации обучения и комплексной диагностики успешности студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635011 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Романовський О. О. 
Теорія і практика зарубіжного досвіду в підприємницькій освіті України / О. О. Романовський; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Деміур, 2002. - 400 c. - Бібліогр.: 336 назв. - укp.

Висвітлено досвід організації підприємницької освіти в економічно розвинутих країнах світу, шляхи удосконалення підготовки підприємців в Україні, психолого-педагогічні проблеми навчання підприємництву. Розглянуто феномен підприємництва та його місце в суспільстві, загальний підприємницький характер системи вищої освіти США, країн Західної Європи (на прикладі недержавного сектору освіти Німеччини, Великої Британії, Франції, Італії) та Японії, специфіку організації підприємницької та бізнес-освіти в цих країнах. Проаналізовано напрямки подальшого розвитку міжнародної вищої освіти, недержавного сектору вищої освіти України, перспективи реалізації національної освітньої програми в галузі підприємництва.

Освещён опыт организации предпринимательского образования в экономически развитых странах мира, пути усовершенствования подготовки предпринимателей в Украине, психолого-педагогические проблемы обучения предпринимательству. Рассмотрен феномен предпринимательства и его место в обществе, общий предпринимательский характер системы высшего образования США, стран Западной Европы (на примере негосударственного сектора образования Германии, Британии, Франции, Италии) и Японии, специфика организации предпринимательского и бизнес-образования в этих странах. Проанализированы направления дальнейшего развития международного высшего образования, негосударственного сектора высшего образования Украины, перспективы реализации национальной образовательной программы в области предпринимательства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(0)3 + У.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шпак О. Т. 
Організаційно-педагогічні засади економічної освіти і виховання учнів : Навч.-метод. посіб. / О. Т. Шпак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Дрогобич : Вимір, 2002. - 233 c. - Бібліогр.: с. 227-228. - укp.

Висвітлено теоретичні засади економіки, а також її методологічні аспекти. Розкрито суть понять економіки, ринку, грошей в економіці, економічного циклу та системи, бізнесу, фінансів, маркетингу, постачання, людського фактора, а також виробництва та його організаційно-правових форм. Наведено тренінги, тести, ділові ігри та ситуації з даного питання.

Освещены теоретические основы экономики, а также ее методологические аспекты. Раскрыто содержание понятий экономики, рынка, денег в экономике, экономического цикла и системы, бизнеса, финансов, маркетинга, снабжения, человеческого фактора, а также производства и его организационно-правовых форм. Предложены тренинги, тесты, деловые игры и ситуации по данному вопросу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)2я7 + Ч421.357я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635797 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Федоренко В. Г. 
Інвестування. Зайнятість. Освіта : Моногр. / В. Г. Федоренко, М. Г. Чумаченько, Ю. М. Маршавін, О. Г. Чувардинський, М. П. Денисенко, І. В. Жабровець, П. Є. Єсипенко, М. В. Туленков, В. М. Баришніков, О. В. Мажуга; Всеукр. Союз сприяння інтегр. і інвестицій в економіку України, Акад. екон. наук України, Ін-т підготов. кадрів держ. служби зайнятості України. - К. : Наук. світ, 2002. - 517 c. - Бібліогр.: 162 назв. - укp.

Розкрито сутність та зміст одного з найважливіших напрямків економічних наук - інвестознавства. Розглянуто проблеми інвестиційного періоду, підвищення його економічного науково-технічного рівня. Висвітлено питання відродження ринку фінансових інвестицій та капіталів, підвищення функціонування банківської системи, розвитку акціонерних капіталів для розвитку виробництва, розробки та впровадження бізнес-планів, освіти та організації робочих місць в Україні. Проаналізовано розвиток підприємництва як важливий чинник розширення зайнятості населення, її формування у контексті сучасної кейнсіанської економічної теорії. Описано новітні технології підготовки підприємницьких кадрів. Викладено системний підхід до регулювання зайнятості населення, основи управління інвестиційними процесами. Визначено показники ефективного управління системою підготовки інвестиційних менеджерів, основні напрямки залучення іноземних інвестицій в економіку України, сучасних інтеграційних зв'язків економіки країни. Наведено класифікацію інвестицій у розвинутих країнах світу.

Раскрыты сущность и содержание одного из важнейших направлений экономических наук - инвестоведения. Рассмотрены проблемы инвестиционного периода, повышения его экономического научно-технического уровня. Освещены вопросы возрождения рынка финансовых инвестиций и капиталов, повышения функционирования банковской системы, развития акционерных капиталов для развития производства, разработки и внедрения бизнес-планов, образования и организации рабочих мест в Украине. Проанализированы развитие предпринимательства как важный фактор расширения занятости населения, формирование занятости населения в контексте современной кейнсианской экономической теории. Описаны новейшие технологии подготовки предпринимательских кадров. Изложены системный подход к регулированию занятости населения, основы управления инвестиционными процессами. Определены показатели эффективного управления системой подготовки инвестиционных менеджеров, основные направления привлечения иностранных инвестиций в экономику Украины, современных интеграционных связей экономики страны. Приведена классификация инвестиций в развитых странах мира.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56 + У9(4УКР)240.5 + У.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА638455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Найдьонов І. М. 
Методика викладання фінансово-економічних дисциплін : Навч. посіб. / І. М. Найдьонов, А. І. Ігнатюк. - К. : Вид-во Купріянов О.О., 2002. - 384 c. - укp.

Розглянуто теоретичні засади та специфіку методики викладання фінансово-економічних дисциплін у вищій школі. Запропоновано методики спілкування у процесі викладацької діяльності, а також проведення семінарських і практичних занять. Розглянуто особливості методичного керівництва науково-дослідницькою роботою студентів. Проаналізовано положення про освітньо-кваліфікаційний рівень, а також організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах.

Рассмотрены теоретические основы и специфика методики преподавания финансово-экономических дисциплин в высшей школе. Предложены методики общения в процессе преподавательской деятельности, а также проведения семинарских и практических занятий. Рассмотрены особенности методического руководства научно-исследовательской работой студентов. Проанализированы основные положения об образовательно-квалификационном уровне, а также организации учебного процесса в высших учебных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА634642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Завидівська Н. Н. 
Професійно-прикладні основи формування здорового способу життя студентів вищих навчальних закладів економічного профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Н. Завидівська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему професійно-прикладних засад формування здорового способу життя студентів вищих навчальних закладів економічного профілю. Розкрито методологічні, теоретичні та методичні аспекти даної проблеми. Проаналізовано категорії "професійно-прикладні основи", "здоровий спосіб життя", "формування здорового способу життя" та "рухова активність" у педагогічному, психологічному та фізичному аспектах. Акцентовано увагу на визначенні та обгрунтуванні складових професійно-прикладних основ, які мають сприяти формуванню навичок здорового способу життя майбутніх економістів-педагогів та виховувати у них вміння передавати ці навички іншим.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4Укр)3 + Ч481.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320870 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Петрук В. В. 
Підготовка студентів педагогічного факультету до економічного виховання молодших школярів : Автореф. дис...канд. пед. наук : 13.00.04 / В. В. Петрук; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2002. - 17 c. - укp.

Вперше визначено та обгрунтовано педагогічні умови ефективності підготовки майбутніх учителів до економічного виховання молодших школярів (формування готовності майбутніх учителів до сприйняття економічних знань; забезпечення взаємозв'язку підготовки майбутнього фахівця до економічного виховання даних школярів із його психолого-педагогічною, методичною та практичною підготовкою у процесі навчання; спрямованість змісту, форм, методів підготовки на розвиток економічного мислення студентів; посилення мотивацій особистості до систематичного економічного самовиховання; розширення меж і підвищення ролі самостійної роботи; об'єктивне оцінювання рівня виховної діяльності у процесі економічного виховання учнів початкових класів). Розроблено критерії професійної готовності майбутнього вчителя до діяльності з економічного виховання молодших школярів (активність студентів у навчально-пізнавальній діяльності; ставлення до занять педагогічного циклу; саморегуляцій поведінки під час навчання; самореалізація професійних якостей особистості). Розвинуто методику підготовки вчителя до економічного виховання особистості на основі сучасних педагогічних технологій, що забезпечують формування творчого вчителя, здатного до прояву позитивних загальнолюдських якостей: бережливості, людяності, чесності, дисциплінованості, відданості ідеям національного відродження. Уточнено зміст понять "економічне виховання", "економічне мислення" та "економічна свідомість".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4Укр)2 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321077 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вишневська О. О. 
Педагогічні умови формування ділової культури студентів бізнес-коледжу в системі соціалізаії особистості : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. О. Вишневська; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2002. - 19 c. - укp.

На основі вивчення теоретико-методологічних джерел, документів про нові заклади вищої освіти, досвіду підготовки менеджерів з метою можливості досягнення ними успіху та самореалізації у професійній діяльності досліджено, що в процесі соціалізації студенти переживають низку труднощів, які стають причиною незадоволення, зневіри, песимізму. З метою підготовки студентів до подолання перешкод розроблено наукову гіпотезу про те, що рівень соціалізації особистості буде підвищуватись, якщо в процесі навчально-виховної роботи за умов бізнес-коледжу озброювати студентів знаннями про місце й значення особистісної, загальної та ділової культури, формувати на їх основі відповідні вміння професійної та громадської діяльності, в ході якої відбувається саморегуляція та самореалізація особистості. Зазначено, що розглянута модель ділової культури студента бізнес-коледжу, педагогічні умови її формування в системі соціалізації особистості забезпечують необхідний рівень професіоналізму та готовності до соціалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + У.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бізнес-освіта як бізнес: Якість послуг і соціальна відповідальність : Матеріали П'ятої щоріч. міжнар. конф. "Розбудова менедж.-освіти в Україні", (м. Харків, 13 - 15 листоп. 2003 р.) / Консорціум із удоскон. менедж.-освіти в Україні, Укр. асоц. з розв. менедж. і бізнес-освіти. - К., 2003. - 327 c. - укp.

Описано стратегії вищих навчальних закладів для задоволення потреб бізнесу. Розглянуто питання стратегічного планування у вузах, розробки показників якості та запровадження незалежної системи акредитації, принципи стратегічного планування вищої освіти у контексті вимог сучасного бізнесу. Викладено підходи до управління якістю освітніх послуг. Висвітлено методи дослідження бізнесу, проблеми бізнес-освіти і навчання персоналу малих та середніх підприємств. Проаналізовано роль бізнес-освіти у формуванні соціальної відповідальності бізнесу.

Описаны стратегии высших учебных заведений для удовлетворения потребностей бизнеса. Рассмотрены вопросы стратегического планирования в вузах, разработки показателей качества и внедрения независимой системы аккредитации, принципы стратегического планирования высшего образования в контексте требований современного бизнеса. Изложены подходы к управлению качеством образовательных услуг. Освещены методы исследования бизнеса, проблемы бизнес-образования и обучения персонала малых и средних предприятий. Проанализирована роль бизнес-образования в формировании социальной ответственности бизнеса.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА643814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Єльникова Г. В. 
Методика викладання економічних дисциплін. Управління трудовими ресурсами : Навч. посіб. / Г. В. Єльникова; АПН України. Центр. ін-т післядиплом. освіти. - К. : Міленіум, 2003. - 103 c. - укp.

Висвітлено питання педагогіки ВНЗ, описано методику підготовки різних видів занять з управління трудовими ресурсами, наведено державні вимоги до їх організації та проведення. Викладено методику формування педагогічної майстерності викладача ВНЗ, зокрема, системного планування, моделювання взаємодії зі студентами, розробки дидактичного і методичного супроводу навчальних занять, їх проведення, спостереження та самоаналізу, рефлексію подальшого професійного розвитку.

Освещены вопросы педагогики ВУЗ, описана методика подготовки разных видов занятий по управлению трудовыми ресурсами, приведены государственные требования к их организации и проведению. Изложена методика формирования педагогического мастерства преподавателя ВУЗ, в частности, системного планирования, моделирования взаимодействия со студентами, разработки дидактического и методического сопровождения учебных занятий, их проведения, наблюдения и самоанализа, рефлексия дальнейшего профессионального развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3я73 + У9(4УКР)240-21р3я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646153 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Балягіна І. А. 
Методика викладання економіки : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / І. А. Балягіна, М. А. Богорад, Г. О. Ковальчук; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2003. - 342 c. - укp.

Охарактеризовано економічне знання як предмет навчання, а також розвиток економічного мислення та поведінки як мету економічної освіти (ЕО). Наведено методичні вимоги до організації навчальних занять з економіки. Запропоновано концепцію неперервної ЕО в Україні. Описано ігрові методи навчання в ЕО, а також кейс-метод конкретних ситуацій як провідний метод формування професійних умінь викладача (керівника, менеджера).

Охарактеризованы экономическое знание как предмет обучения, а также развитие экономического мышления и поведения как цель экономического образования (ЭО). Приведены методические требования к организации учебных занятий по экономике. Предложена концепция непрерывного ЭО в Украине. Описаны игровые методы обучения в ЭО, а также кейс-метод конкретных ситуаций как ведущий метод формирования профессиональных умений преподавателя (руководителя, менеджера).


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р-24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА649695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Чаплицька Г. В. 
Формування творчого ставлення до професійних знань студентів економічних спеціальностей : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. В. Чаплицька; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2003. - 17 c. - укp.

Науково обгрунтовано суть поняття "творче ставлення до професійних знань". Розроблено технологію його формування, яку експериментально перевірено. Уточнено критерії та показники рівнів сформованості творчого ставлення до професійних знань. Розроблено науково-методичні матеріали для викладачів ВНЗ щодо реалізації запропонованої технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Фельдман Е.  
Экономическое образование и малое предпринимательство: технологическое взаимовлияние / Е. Фельдман // Экономика Украины. - 2003. - № 7. - С. 73-76. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р + У9(4Укр)0-131.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського