Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Книжкові видання та компакт-диски (46)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-36$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Ляшенко Г. П. 
Кон'юнктурні дослідження на світових ринках : Посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. П. Ляшенко, Л. Л. Лазебник; Держ. податк. адмін. України, Акад. держ. податк. служби України. - Ірпінь : Акад. ДСП України, 2003. - 92 c. - Бібліогр.: с. 79. - укp.

Висвітлено фактори, що впливають на загальногосподарську кон'юнктуру товарних ринків, наведено основні методичні вимоги щодо їх дослідження, а також алгоритм аналізу кон'юнктури об'єкта ліцензії. Запропоновано методику розрахунку та прогнозу цін на машини та обладнання. Визначено показники дослідження кон'юнктури ринків сировини.

Определены факторы, влияющие на общехозяйственную конъюнктуру товарних рынков. Приведены основные методические требования к их конъюнктурным исследованиям, а также алгоритм анализа конъюнктуры объекта лицензии. Предложена методика расчета и прогноза цен на машины и оборудование. Определены показатели исследования конъюнктуры рынков сырья.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-36я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пономарьов О. С. 
Торгівля послугами в системі міжнародних економічних відносин : конспект лекцій / О. С. Пономарьов; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2008. - 31 c. - укp.

Розглянуто сутність міжнародної торгівлі послугами як одну з форм міжнародних економічних відносин. Особливу увагу приділено виробничим послугам, інжинірингу й орендним відносинам, зокрема лізингу. Проаналізовано взаємозв'язок торгівлі товарами та послугами. Охарактеризовано сучасний стан міжнародного ринку транспортних послуг і послуг зв'язку. Висвітлено особливості розвитку послуг у гуманітарно-культурній сфері. Розкрито сутність поняття фінансових послуг, наведено основні світові фінансові центри. Показано географічну структуру світового ринку послуг і механізми його регулювання.

Рассмотрена сущность международной торговли услугами как одна из форм международных экономических отношений. Особое внимание уделено производственным услугам, инжинирингу и арендным отношениям, в частности лизингу. Проанализирована взаимосвязь торговли товарами и услугами. Охарактеризовано современное положение международного рынка транспортных услуг и услуг связи. Освещены особенности развития услуг в гуманитарно-культурной сфере. Раскрыта сущность понятия финансовых услуг, приведены основные мировые финансовые центры. Показаны географическая структура мирового рынка услуг и механизмы его регулирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 я73-2 + У542.10-36 я73-2 + У584.30.02 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р111271 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Березовенко С. М. 
Кон'юнктура світових товарних ринків : підручник / С. М. Березовенко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К. : ВПЦ "Київ. ун-т", 2008. - 271 c. - укp.

Розглянуто теоретичні засади аналізу, фактори формування та методи прогнозування кон'юнктури світових товарних ринків. Розкрито сутність кон'юнктури як економічної категорії, запропоновано методику проведення кон'юнктурного дослідження. Визначено довготермінові фактори та нові механізми формування кон'юнктури світових ринків енергоносіїв (нафти, нафтопродуктів, природного газу, вугілля, палива для атомних електростанцій, нових та альтернативних джерел енергії) та мінеральної промислової сировини (чорних металів, залізної руди, алюмінію, платини, золота, алмазів, хімічних товарів, мінеральних добрив, каучуку та медикаментів). Проаналізовано загальні тенденції розвитку ринків сільськогосподарської сировини (зернових, м'ясо-молочних продуктів, текстилю, бавовни, цитрусових, цукру, морепродуктів). Визначено структурні зміни на ринках машин та обладання, зокрема, автомобілів, металургійного обладнання, авіатехніки, ком'ютерів.

Рассмотрены теоретические основы анализа, факторы формирования и методы прогнозирования коньюнктуры мировых товарных рынков. Раскрыта сущность конъюнктуры как экономической категории, приведена методика проведения компьютерного исследования. Определены долгосрочные факторы и новые механизмы формирования конъюнктуры мировых рынков энергоносителей (нефти, нефтепродуктов, природного газа, угля, топлива для атомных электростанций, новых и альтернативных источников энергии) и минерального промышленного сырья (черных металлов, железной руды, алюминия, платины, золота, алмазов, химических товаров, минеральных удобрений, каучука и медикаментов). Проанализированы общие тенденции развития рынков сельскохозяйственного сырья (зерновых, мясо-молочных продуктов, текстиля, хлопка, цитрусовых, сахара, морепродуктов). Показаны структурные изменения на рынках машин и оборудования, в частности, автомобилей, металлургического оборудования, авиатехники, компьютеров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-362 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС47309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Загородній А. Г. 
Формування інформаційної системи управління взаємозв'язками підприємства із споживачами продукції / А. Г. Загородній, З. О. Коваль, В. Д. Шквір // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 549-557. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано використання інформаційних систем (ІС) для управління взаємозв'язками з споживачами в Україні та можливості застосування закордонного досвіду в цій сфері. Запропоновано концепцію побудови ІС управління та оцінки надійності взаємозв'язку із споживачами продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-36ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Губа М. І. 
Кон'юнктура світового ринку сільськогосподарської продукції: теорія, методологія, практика : монографія / М. І. Губа, Ю. Є. Кирилов; Херсон. держ. аграр. ун-т. - Херсон, 2010. - 415 c. - Бібліогр.: 201 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади дослідження кон'юнктури світового ринку сільськогосподарської продукції. Розкрито особливості її прогнозування. Охарактеризовано сучасний стан кон'юнктури світового ринку зерна, молока, м'яса, соняшника, цукру, біопалива. Визначено роль та місце України в системі світового сільського господарства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-36 + У542.15 + У9(4УКР)421.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735649 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дубенко С. Д. 
Споживча політика в системі державного управління : навч.-метод. посіб. / С. Д. Дубенко, К. О. Максименко, О. В. Овчарук, Н. Г. Плахотнюк, Н. Г. Протасова, Є. В. Ромат, Н. Г. Синицина; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2009. - 248 c. - укp.

Висвітлено питання розвитку споживчої політики (СП) в системі державного управління в Україні, міжнародну та вітчизняну практику захисту прав споживачів (ПС), досвід їх досудового захисту та роль державних органів у даних процесах. Розкрито особливості фундаментальних прав захисту ПС, стратегію ЄС у сфері ПС. Описано міжнародну мережу забезпечення ПС, європейські системи попередження про небезпечну продукцію і технічне регулювання. Визначено основні напрямки освітньої політики щодо запровадження споживчої освіти в Україні, механізми впровадження СП у контексті розвитку громадянського суспільства в державі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)920.720.6 я7 + Х915.232.5-91 я7 + У542.10-36 я7 + У9(4УКР)421.0-361 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740333 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ковтун О. А. 
Кон'юнктура світового ринку м'яса в умовах глобалізації : монографія / О. А. Ковтун, К. М. Левченко. - К. : Компринт, 2013. - 151 c. - Бібліогр.: с. 141-151 - укp.

Викладено теоретичні, методичні та практичні питання формування та функціонування кон'юнктури світового ринку м'яса. Визначено сутність поняття "кон'юнктура ринку продукції", надано класифікацію факторів її формування та показників. Висвітлено сучасний стан і тенденції розвитку кон'юнктури світового ринку м'яса, проаналізовано основні тенденції розвитку ринку м'яса в Україні. Проведено комплексне дослідження ефективності та умов виходу вітчизняних виробників м'яса на світовий ринок. На основі застосування методів економіко-математичного моделювання запропоновано методику прогнозування кон'юнктури світового ринку м'яса та удосконалено методику аналізу привабливості міжнародних ринків м'яса для вітчизняних товаровиробників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-36 + У542.151.11 + У9(4УКР)421.0-36 + У9(4УКР)421.151.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773969 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Юлегіна І. В. 
Кон'юнктурознавство : навч. посіб. / І. В. Юлегіна; Харк. нац. екон. ун-т ім. С. Кузнеця. - Х., 2013. - 75 c. - Бібліогр.: с. 73-74 - укp.

Розкрито поняття "кон'юнктура ринку", визначено об'єкти вивчення кон'юнктури, наведено методичні вимоги до процесу дослідження кон'юнктури ринку. Подано методи аналізу кон'юнктури товарного ринку, визначено роль кон'юнктурного аналізу в маркетинговому аналізі. Виокремлено сутність і класифікацію прогнозів ринку, наведено методи прогнозування залежно від характеру вихідних даних. Розглянуто джерела та методи збору інформації про ринок. Проаналізовано виробничий потенціал ринку. Проведено оцінку й аналіз циклічності та сезонності ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.327.9 я73 + У542.10-362 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА774617 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Єжик Е. 
Ретромаркетинг - ностальгія за минулим. Джерела успіху ретромаркетингу у сегменті старших споживачів / Е. Єжик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 762. - С. 62-65. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Висвітлено роль спогадів і ностальгії у поведінці старших споживачів і визначено важливість критичного періоду стабілізації споживчих вподобань для ефективності ретромаркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Kucheruk T. G. 
Consumer decision making on the WEB / T. G. Kucheruk, M. V. Arkhypov, G. O. Burlachenko // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 4. - С. 126-131. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

Досліджено ключовий аспект прийняття рішень споживача онлайн, а саме вплив електронного середовища на здатність покупців. Основним завданням дослідження є розуміння того, як деякі функції електронних середовищ надають позитивний вплив на здатність споживачів приймати більш обгрунтовані рішення, а також визначення стратегій обробки інформації, які дозволять споживачам приймати більш зважені рішення під час здійснення покупок в Інтернеті.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-36 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Романова И. М. 
Методический инструментарий исследования влияния кросс-культурных отличий на поведение потребителей / И. М. Романова, Е. В. Носкова // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 9. - С. 333-343. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Предложен методический инструментарий исследования влияния кросс-культурных отличий на поведение потребителей на рынке медицинских услуг. Выделены особенности формирования и построения моделей культуры с учетом специфики рынка медицинских услуг. Приведены результаты апробации предложенного инструментария на примере отдельных стран Азиатско-Тихоокеанского региона (Китай, Россия, Южная Корея, Япония).


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-361 + У549.50

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Курант Т. І. 
Трансформація взаємовідносин споживача та виробника у глобальних логістичних мережах : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Т. І. Курант; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2015. - 20 c. - укp.

Досліджено еволюцію теоретичних концепцій формування взаємовідносин споживача та виробника у глобальній економіці. Систематизовано основні теорії розвитку глобальних логістичних мереж. Теоретично обгрунтовано феномен трансформації взаємовідносин споживача та виробника у глобальних логістичних мережах. Висунуто гіпотезу щодо існування інформаційних розривів під час взаємовідносин споживача та виробника у глобальних логістичних мережах. Визначено послідовність та обрано методи дослідження процесів трансформації взаємовідносин споживача та виробника. Виокремлено сучасні тенденції розвитку світової економіки, що впливають на трансформацію взаємовідносин споживача та виробника. Проаналізовано діяльність сучасних глобальних логістичних мереж. Розроблено модель подолання інформаційних розривів у взаємовідносинах споживача та виробника в логістичних мережах. Досліджено специфіку взаємовідносин споживача та виробника на ринку логістичних послуг України. Запропоновано напрями трансформації взаємовідносин споживачів та виробників у глобальних та національних логістичних мережах: на макрорівні — вдосконалення схеми мережі на глобальному ринку, підсилення законодавчої бази регулювання електронної комерції і логістичних послуг на національному ринку, на регіональному рівні — побудова логістичних парків та центрів, на мікрорівні - інтеграція моделі подолання інформаційних розривів у процес управління глобальними логістичними мережами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-361 + У9(4УКР)421.0-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА417860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Осик Ю. 
Клиентоориентированное поведение: к персонифицированному доверию через коллаборативную фильтрацию / Ю. Осик, З. Гельманова, О. Прокопенко // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2017. - № 4. - С. 84-107. - Библиогр.: 44 назв. - рус.

Проанализированы подходы различных авторов к пониманию сущности термина "клиентоориентированность". На основе модели Мак-Кинси "7С" продемонстрированы различные аспекты проявления клиентоориентированности. Предложена содержательная модель ориентации на клиента, позволяющая, с одной стороны, структурировать ориентацию на клиента, а с другой - проводить оценку данной компетенции в компании. Определены базовые ценности клиентоориентированности, проанализированы основные подходы экономистов к пониманию компетенций и выделению ключевых компетенций. В качестве новых основных компетенций предложены стратегическое видение в контексте современного развития теории управления взаимоотношениями, а также клубные торгово-экономические отношения на основе коллаборативной фильтрации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Sotnikov Yu. 
Big Data as a fundamental approach to creating a portrait of the target consumer = Big Data як основоположний підхід у створенні портрета цільового споживача / Yu. Sotnikov, A. Ereshko // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2019. - № 4. - С. 123-136. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Аналіз ринку споживачів - невід'ємна частина успішного ведення бізнесу. Саме з портрета покупця починається будь-яка маркетингова кампанія і це один з найважливіших моментів визначення прибуткового бізнесу. Не маючи чіткого портрета можливого клієнта / покупця, неможливо скласти грамотне пропозицію на товар, а ще важче правильно адресувати цю пропозицію. У світлі Четвертої промислової революції і відповідно масової цифровізації, коли передові технології радикально змінюють цілі галузі економіки приголомшливо швидкими темпами і накопичуються величезні масиви неструктурованих даних, слід звернути увагу на технологію Big Data. Розглянуто поняття Big Data як основний фактор переходу до персоніфікованого підходу в дослідженні поведінки споживачів. Визначено, яким чином Big Data впливає на маркетингову діяльність сучасних підприємств. Викладено методи обробки неструктурованої інформації, серія підходів і інструментарій великих даних. Розглянуто, як використовується досліджувана технологія на етапі аналізу ринкового середовища і аудиту власне маркетингової діяльності. Виділено основні переваги, які отримує виробник при впровадженні рішень інтелектуального аналізу інформації. Доведено вигоду споживача від поширення технології Big Data в бізнес- середовищі. Виявлено основні ризики і проблеми, якими супроводжується використання Big Data на даному етапі розвитку даної технології. Наведено практичні приклади досвіду використання Big Data для створення портрета цільового споживача зарубіжними компаніями в якості подальших передумов для реалізації різноманітних маркетингових рішень, стратегій, для здійснення професійної діяльності, що передбачає використання сучасних технологій прийняття рішень, бізнес-аналітики для різних галузей економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. міжнар. наук.-практ. конф., 15 - 16 груд. 2017 р., Рівне / Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, Нац. ун-т "Львів. політехніка", Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського, Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування, Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. - Рівне : О. Зень, 2017. - 251 c. - укp.

Проаналізовано типологію поведінки споживачів на ринку промислових товарів. Висвітлено фактори впливу на поведінку покупців товарів споживчого призначення. Розкрито особливості поведінки споживачів на вітчизняному ринку планшетних комп'ютерів. Охарактеризовано теорію поколінь за умов інформаційного суспільства. Розглянуто особливості поведінки споживачів на ринку послуг. Досліджено сутність і специфіку споживчої поведінки на ринку туристичних послуг. Проаналізовано особливості поведінки споживачів готельних послуг, а також страхувальників на ринку страхових послуг. Увагу приділено інформаційним системам дослідження поведінки споживачів на ринку комунальних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 я431 + У542.10-361 я431 + Ю959.91-996 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО35952 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Набок І. І. 
Кон'юнктура світових товарних ринків : навч. посіб. для студентів ВНЗ / І. І. Набок; Нац. авіац. ун-т. - Київ : НАУ, 2018. - 176 c. - Бібліогр.: с. 169 - укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні питання щодо проведення кон'юнктурних досліджень світових ринків. Узагальнено та систематизовано інформацію з урахуванням сучасного світового та національного досвіду в галузі ринкових досліджень. Визначено місце товарного ринку у світовій ринковій інфраструктурі. Розглянуто питання теорії ринкової кон'юнктури: поняття, форма, структура, чинники. Висвітлено питання кон'юнктури світових товарних ринків, увагу приділено їх формуванню, розвитку та характеристиці. Розкрито методологічні основи вивчення та прогнозування ринкової кон'юнктури, основні принципи систематичного (комплексного) підходу дослідження. Запропоновано методи досліджень з урахуванням специфіки ринків (сировини, машин та обладнання, окремих видів ринків тощо). Наведено конкретну інформаційну базу для проведення кон'юнктурної роботи - проаналізовано зарубіжні джерела інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-36 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА825511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Осецький В. 
Шерингова економіка: діалектичний розвиток реципрокного обміну в умовах віртуальної реальності та цифрової трансформації / В. Осецький, Н. Краус, К. Краус // Екон. теорія. - 2021. - № 2. - С. 5-27. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти становлення та розвитку у світі і Україні економіки спільного користування та здійснено обгрунтування економічної природи шерингової економіки та поглиблено її соціально-економічний зміст крізь призму цифрової трансформації, що відбувається в умовах віртуальної реальності. Мета статті - обгрунтування особливостей становлення шерингової економіки в глобальному комунікаційному просторі в умовах віртуальної реальності внаслідок розвитку цифрових технологічних платформ, виокремленні та аналізі переваг й ризиків побудови бізнес-моделей економіки спільного використання в Україні та за кордоном. Використано сукупність методів емпіричного і теоретичного дослідження: методи аналізу, синтезу й узагальнення, що на діалектичному рівні досліджень дозволяють науково обгрунтувати найбільш популярні типи рішень шерингової економіки. На основі доступних даних компаній, котрі агрегують BigData, а також консалтингових компаній описано поведінку споживачів через шерингову економіку в період цифрової трансформації. У результаті проведеного дослідження запропоновано авторську концепцію шерингової економіки в умовах віртуальної реальності. Встановлено, що найважливішим фактором переходу до шерингової економіки є трансформації клієнтського обслуговування. Доведено, що сьогодні цифрова економіка принципово змінює способи побудови і управління шеринговими організаціями, при цьому проблеми, що виникають, можна пов'язати насамперед зі змінами об'єкта і суб'єкта управління та розвитком організацій в цифровому середовищі. Вказано переваги моделей шерингу щодо використання інноваційних ресурсів в розрізі стадій реалізації бізнес-проєкту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Spytska K. V. 
Formation of the competitive strategy of an enterprise based on the customer-oriented approach = Формування конкурентної стратегії підприємства на основі клієнтоорієнтованого підходу / K. V. Spytska, T. V. Grynko, T. Z. Hviniashvili // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11. - С. 309-314. - Бібліогр.: 21 назв. - англ.

Проблеми, пов'язані з клієнтоорієнтованою стратегією, мають особливе значення, оскільки її розробка та реалізація визначає умови, що забезпечують можливості задоволення потреб споживачів рівнем та якістю обслуговування, а також економічного та соціального зростання компанії в цілому. Виявлені основні положення та концепція сучасного клієнтоорієнтованого підходу організації, в якій системоутворюючим фактором є процес взаємодії споживача та виробника, що забезпечить домінуючий розвиток обслуговуючої діяльності. При цьому дослідження клієнтоорієнтованості та її оцінка характеризує актуальні аспекти: якість обслуговування, лояльність споживачів, а також стратегічні пріоритети конкурентоспроможності підприємств. Наявність будь-якої розвиненої складової клієнтоорієнтованості компанії (сервіс, якість продукту, клієнтоорієнтованість персоналу) не гарантує компанії успіху, оскільки необхідний комплексний підхід. Такий підхід можна здійснити шляхом розробки проєкту підвищення клієнтоорієнтованості компанії, оскільки тоді вся проблема охоплюється повністю. Питанню клієнтоорієнтованого управління на підприємстві приділяли увагу такі зарубіжні та вітчизняні вчені та економісти, як П. Гембл, М. Стоун, Н. Вудкок, П. Браун. Ф. Котлер, І. Манн, А. Румянцева, Н. Рябоконь, А. Прончева, А. Панфілов, М. Якименко та інші, які характеризували різні підходи до визначення клієнтоорієнтованості. Вони дослідили загальні питання, такі як вплив клієнтоорієнтованості на конкурентні переваги організації, поняття клієнтоорієнтованості підприємства та проблеми її оцінки. Розроблено практичні рекомендації щодо формування конкурентної стратегії підприємства з урахуванням особливостей сучасної клієнтоорієнтованої політики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-36 + У542.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Binda J. 
The influence of emergencies on changing the behavior of households regarding the formation of stocks = Уплив надзвичайних ситуацій на зміну поведінки домогосподарств щодо формування запасів / J. Binda, Y. Krykavskyy, I. Petryk, N. Shynkarenko // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 4. - С. 335-345. - Бібліогр.: 21 назв. - англ.

Світова економіка зазнала значних змін у 2020 р., коли пандемія Covid-19 поширилася світом дуже швидкими темпами. Глобальна пандемія вплинула на поведінку економік держав у цілому, а також на поведінку бізнес-сектора та окремих домогосподарств. Мета роботи - представлення та дослідження проблем, пов'язаних із впливом надзвичайних ситуацій (пандемій) на зміну поведінки домогосподарств щодо формування та підтримки запасів споживчих товарів. Дослідження базується на теоретичному аналізі наукової літератури про запаси продовольства під час надзвичайних ситуацій, таких, як пандемія Covid-19, статистичному аналізі та опитуваннях. Дослідження поведінки домогосподарств щодо накопичення продуктів харчування під час пандемії виявило ознаки суперечності. Оцінено напрямок типової (стандартної) поведінки домогосподарств у кризових ситуаціях і запропоновано перспективні випереджувальні дії органів державної влади щодо створення страхових резервів із метою зниження ризику вичерпання товарних резервів у населення, підприємств. Доведено трансформацію споживчої поведінки всіх представників суспільства у зв'язку з підтриманням запасів споживчих товарів напередодні надзвичайних ситуацій. Зроблено висновки, що виникнення та тривале існування надзвичайного стану (пандемії) суттєво впливає на поведінку домогосподарств і формує зміни, які мають залишковий характер у разі повернення до нормальних ситуацій; існує залежність між раціональною та нераціональною поведінкою домогосподарств в умовах пандемії; різна поведінка державних органів, підприємств і домогосподарств щодо мотивації формування запасів та їхнього змісту; поведінка домогосподарств щодо накопичення запасів під час пандемії є результатом компромісу між раціональною та поведінковою економікою.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-36 + У50-94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

XI Міжнародна науково-практична конференція (у дистанційній формі) "Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг", 7 грудня 2023 року : [тези доп.] / ред.: П. О. Куцик; Львівський торговельно-економічний університет. - Львів : Растр-7, 2023. - 201 c. - укp. - англ.

На основі теоретичних та експериментальних досліджень представлено інноваційні досягнення в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг, індустрії гостинності та готельно-ресторанного бізнесу, менеджменту, експертної та митної діяльності, технологій торгівлі та підприємництва. Здійснено аналіз текстильної сировини для виготовлення геотекстильних матеріалів. Розкрито питання використання жировмісних збагачувачів у виробництві кексів і бісквітів. Охарактеризовано сучасні пакувальні матеріали для макаронних виробів. Наголошено на актуальності досліджень безпечності обробок текстильних матеріалів військового призначення. Подано інформацію про інноваційні трикотажні матеріали для виготовлення виробів спеціального призначення. Обговорено актуальні проблеми митного контролю та оформлення товарів при переміщенні через митний кордон України. Увагу приділено використанню біотехнолопї у виробництві сирів, контролю якості та безпечності кулінарної продукції з риби. Розкрито особливості управління підприємствами сфери обслуговування в умовах воєнного стану. Обгрунтовано напрями удосконалення комерційної діяльності бізнес-формувань. Висвітлено проблеми логістичного забезпечення системи електронної комерції України в умовах війни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-361.41 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА870606 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського