Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (62)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (222)Журнали та продовжувані видання (159)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 125
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Філіна А. П. 
Рекламна діяльність в системі маркетингу - основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин / А. П. Філіна // Культура народов Причерноморья. - 2004. - № 51. - С. 65-73. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Розглянуто призначення сучасної реклами за умов ринкових відносин. Зазначено, що реклама як інструмент системи організації масового збуту є однією з рушійних сил, яка сприяє підвищенню життєвого рівня в Україні та в усьому світі. Наведено принципову схему рекламного процесу, яка складається з чотирьох ланок: рекламодавець - рекламне агентство - засоби поширення реклами - споживач. Висвітлено основні функції рекламодавця.

Рассмотрено назначение современной рекламы в условиях рыночных отношений. Отмечено, что реклама как инструмент системы организации массового сбыта является одной из движущих сил, которая благоприятствует повышению жизненного уровня в Украине и во всем мире. Приведена принципиальная схема рекламного процесса, которая состоит из четырех звеньев: рекламодатель - рекламное агентство - средства распространения рекламы - потребитель. Освещены основные функции рекламодателя.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Котик Л. Є. 
Особливості стратегії комунікації в західному рекламному менеджменті / Л. Є. Котик // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 31. - С. 352-358. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Ляпина Т. В. 
Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы : Экспресс-курс современной рекламы / Т. В. Ляпина. - К. : Альтерпрес, 2002. - 336 c. - рус.

Проанализирован и обобщен мировой опыт теории и практики рекламы. Раскрыто содержание понятия современной рекламы, приведен целостный подход к разработке и реализации комплексной рекламной кампании для обеспечения ее высокой результативности. Приведены рекомендации специалистов по созданию и размещению эффективной рекламной продукции, организации рекламных акций во всех сферах не- и коммерческой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637304 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ромат Є. В. 
Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері : Моногр. / Є. В. Ромат. - К. : Студцентр, 2003. - 111 c. - Бібліогр.: 83 назв. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку й сучасного стану системи громадського саморегулювання рекламної сфери в Україні. Проаналізовано її тісні взаємозв'язки із системою державного управління рекламою. Подано відомості про розвиток українського рекламного ринку. Зроблено висновки щодо основних тенденцій розвитку системи саморегулювання в рекламній сфері.

Освещены проблемы развития и современного состояния системы общественного саморегулирования рекламной сферы в Украине.Проанализированы ее тесные взаимосвязи с системой государственного управления рекламой. Даны сведения о развитии украинского рекламного рынка, выводы относительно основных тенденций развития системы саморегулирования в рекламной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81-21 + У9(4УКР)421.0-803.81-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Суїменко Є.  
Реклама: економічні функції та психологічний терор / Є. Суїменко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2004. - № 1. - С. 135-151. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.42-803.84 + У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Гейер Г. В. 
Брендинг в инновационной стратегии предприятия : Моногр. / Г. В. Гейер, А. В. Ландик; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : Норд-Пресс, 2006. - 136 c. - Библиогр.: с. 125-136 - рус.

Выполнен анализ бренда и брендинга как одной из основных стратегий предприятий в условиях инновационной конкуренции и приведены пути повышения эффективности управления предприятием на основании совершенствования механизмов маркетинговой политики предприятия. Раскрыты концептуальные основы успешного управления промышленными брендами, определена стратегия бренда группы "Норд". Показана роль брендинга в маркетинговой стратегии, рассмотрены особенности его развития в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678019 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Смирнова Т. В. 
Моделювання рекламного іміджу : Навч. посіб. / Т. В. Смирнова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. - К., 2005. - 166 c. - укp.

Здійснено комплексний аналіз рекламної комунікації на засадах сучасних теорій та теоретичних відомостей щодо спонукальних мотивів, установок, стереотипів, менталітету, архетипів та властивостей масової свідомості. Розглянуто структуру, ознаки та функції іміджу об'єкта реклами як продукту рекламної комунікації. Висвітлено роль вербальних та невербальних засобів у процесі моделювання рекламного іміджу. Проаналізовано вживання метафор у рекламній комунікації на прикладах сучасних рекламних творів. Проведено порівняльний аналіз основних властивостей реклами та міфу. Проаналізовано механізми впливу реклами на цільову аудиторію.

Осуществлен комплексный анализ рекламной коммуникации на основе современных теорий и сведений о побудительных мотивах, установках, стереотипах, менталитете, архетипах и свойствах массового сознания. Рассмотрена структура, признаки и функции имиджа объекта рекламы как продукта рекламной коммуникации. Освещена роль вербальных и невербальных средств в процессе моделирования рекламного имиджа. Проанализировано употребление метафор в рекламной коммуникации на примерах современных рекламных произведений. Проведен сравнительный анализ основных свойств рекламы и мифа. Описан механизм влияния рекламы на целевую аудиторию.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81я73 + У9(4УКР)421.0-803.81я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672409 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Богун Л. А. 
Подходы к разработке малого бизнеса / Л. А. Богун. - О. : Астропринт, 2005. - 32 c. - Библиогр.: с. 31 - рус.

Приведен анализ зарубежного опыта в подходах к разработке идей в малом бизнесе, их легальной защите, к разрешению проблем в подготовке продавцов для успешной реализации товара. Построены взаимосвязи и предложены рекомендации по успешному сочетанию различных факторных признаков.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р107180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бакушевич Я. М. 
Презентації та комунікації в бізнесі з використанням Power Point : Навч. посіб. / Я. М. Бакушевич. - Т. : ТІСІТ, 2007. - 174 c. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Висвітлено психологічні та морально-етичні аспекти підготовки презентацій та успішного виступу, а також технічні аспекти застосування програми Power Point для приготування презентації.

Освещены психологические и морально-этические аспекты подготовки презентаций и успешного выступления, а также технические аспекты применения программы Power Point для приготовления презентации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.8ф121я7 + Ю953.3я73 + Ю751.4я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684056 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Джефкінс Ф.  
Реклама = Advertising : практ. посіб. / Ф. Джефкінс. - 2-ге укр. вид., виправл. і доповн. - К. : Знання, 2008. - 565 c. - укp.

Розглянуто історію розвитку реклами, визначено причини її виникнення й особливості реалізації. Розкрито функції та структуру маркетингу, висвітлено його комунікативний аспект, встановлено сферу дії реклами продукту. Описано механізм впливу рекламної ідеї, проаналізовано взаємодію вербальних і невербальних символів з метою передачі змісту реклами. Наведено ефективні комунікативні технології, охарактеризовано основні типи рекламної діяльності. Розглянуто завдання, засоби й особливості масової, індустріальної, торговельної, роздрібної, фінансової та кадрової реклами. Наведено відомості про формування та функціонування рекламних агенств, висвітлено питання планування, розробки та проведення рекламних кампаній. Розглянуто основні етапи розвитку незалежних медіа-агенств, визначено чинники їх успіху. Охарактеризовано різні типи реклами, засоби її реалізації та механізм дії. Розкрито роль преси, радіо, телебачення (зокрема, альтернативного), кіно у здійсненні рекламних кампаній. Встановлено характерні особливості зовнішньої реклами та реклами на транспорті, наведено методи рекламних досліджень. Проаналізовано правові й етичні аспекти рекламної справи, розглянуто основні законодавчі акти, що регулюють діяльність у даній сфері.

Рассмотрена история развития рекламы, определены причины ее возникновения и особенности реализации. Раскрыты функции и структура маркетинга, освещен его коммуникативный аспект, установлена сфера действия рекламы продукта. Описан механизм влияния рекламной идеи, проанализировано взаимодействие вербальных и невербальных символов с целью передачи содержания рекламы. Приведены эффективные коммуникативные технологии, охарактеризованы основные типы рекламной деятельности. Рассмотрены задания, средства и особенности массовой, индустриальной, торговой, розничной, финансовой и кадровой рекламы. Даны сведения о формировании и функционировании рекламных кампаний. Рассмотрены основные этапы развития независимых медиа-агенств, определены факторы их успеха. Охарактеризованы различные типы рекламы, средства ее реализации и механизм действия. Раскрыта роль прессы, радио, телевидения (в частности, альтернативного), кино в осуществлении рекламных кампаний. Установлены характерные особенности внешней рекламы и рекламы на транспорте, приведены методы рекламных исследований. Проанализированы правовые и этические аспекты рекламного дела, рассмотрены законодательные акты, регулирующие деятельность в данной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 я73(4ВЕЛ) + У9(4ВЕЛ)421.0-803.81 я73 + Ч620.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Соболь О. А. 
Ринок рекламних послуг України в контексті світових тенденцій розвитку / О. А. Соболь // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період: Зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 2. - С. 611-619. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Зирка В. В. 
Словарь рекламных терминов: русско-украинско-английский / В. В. Зирка, С. П. Кожушко, Л. П. Столярова; НАН Украины. Киев. ин-т переводчиков, Днепропетр. ун-т экономики и права. - Д., 2006. - 128 c. - рус.

Приведено около 800 рекламных терминов и терминологических сочетаний на русском, украинском и английском языках, дано их толкование. Раскрыта сущность таких понятий, как авиареклама, авторское право, вторичная информация, выкупная компенсация, каннибализм оборотов, картуш, квазиденьги, кейс-метод, медиа-байер, рекламная пирамида, суверенитет потребителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-434:У + У542.10-803.81я21 + У9(4УКР)421.0-803.81я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694539 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чуев С.  
Камасутра в рекламе (или как использовать креатив для гармоничных взаимоотношений и взаимного удовлетворения) / С. Чуев // Упаковка. - 2005. - № 4. - С. 46-47. - рус.

Надпись "Creative", сделанная на стенах древнего храма, долгие века не поддавалась расшифровке. Однако, несколько десятилетий назад, ученые наконец нашли ключ к шифру. Им оказалось привычное для нас слово "творчество" в сочетании с не менее привычным глаголом "создавать". Благодаря этому гениальному открытию, удалось также перевести слова древнего мастера, высеченные чуть ниже: "Агентство создано для Клиента и должно быть верным ему. Клиент - властелин Агентства, раб его любви. Он верен богу Креатива, которого познают лишь посредством любви. Познавай Креатив лишь с тем, кого желаешь."


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Чорнописька Н. В. 
Логістика електронної комерції: стан та перспективи розвитку в Україні / Н. В. Чорнописька, О. В. Солодка // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 594. - С. 490-494. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Узагальнено розвиток логістики електронної комерції у світі. Встановлено залежність між розвитком електронної комерції та розвитком ринку логістичних послуг. Проаналізовано ринок логістичних послуг в Україні. Уточнено термін "логістичний оператор 5 PL" та здійснено позиціонування його поряд із іншими логістичними операторами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.1 + У9(4УКР)421ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Балабанова Л. В. 
Бренд-менеджмент підприємств на основі маркетингу : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, Я. В. Приходченко; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т економіки і упр., Каф. маркетинг. менедж. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. - 288 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: с. 210-222. - укp.

Розглянуто концептуальні основи бренд-менеджменту підприємств за умов маркетингової орієнтації. Висвітлено еволюцію розвитку та особливості бренд-менеджменту на сучасному етапі. Охарактеризовано американсько-європейську та азіатську моделі сучасного бренд-менеджменту. Розкрито сутність та взаємозв'язок основних понять: "торговий знак", "торгова марка", "бренд". Проаналізовано особливості бренд-менеджменту в Україні. Наведено основні алгоритми, моделі, методики та методичні підходи щодо діагностики бренд-менеджменту підприємств, а також матриці вибору стратегій щодо формування стратегічного управління брендом підприємств, зокрема, маркетинговим інструментарієм, інноваціями, ризиками бренд-менеджменту, конкурентоспроможністю бренда підприємства. Значну увагу приділено аудиту результативності бренд-менеджменту підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 я7 + У9(4УКР)421.0-803.43 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шевченко О. Л. 
Бренд-менеджмент : навч. посіб. / О. Л. Шевченко; МОНМС України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2010. - 396 c. - Бібліогр.: 80 назв - укp.

Висвітлено сутність і структуру процесів бренд-менеджменту. Розглянуто підходи, методи й інструменти розробки брендів, управління активами бренду, побудови бренд-стратегій, визначення й оцінювання марочного капіталу. Увагу приділено маркетинговим дослідженням у бренд-менеджменті, моделюванню та просуванню брендів, питанням глобального брендингу. Подано інформацію про класифікацію брендів, моделі створення бренда, особливості створення марочних кодів, стратегії зростання брендів, методики вимірювання капіталу бренда.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кендюхов О. В. 
Брендинг: принципи управління та методологія оцінки : монографія / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2012. - 210 c. - Бібліогр.: 337 назв - укp.

Висвітлено організаційно-економічний механізм управління марочним капіталом. Розкрито сутність брендингу та його роль в сучасному бізнесі. Розглянуто особливості математичного моделювання процесу управління марочним капіталом підприємства. Проаналізовано аксіологію бренду, визначено фактори впливу на споживчий вибір. Розкрито значення брендингу для підприємств харчової промисловості. Показано можливості та специфіку функціонального підходу до оцінювання ефективності брендингу. Наведено методичні рекомендації щодо оцінювання ефективності брендингу на основі бенчмаркингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750381 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Коростіль О. Ю. 
Інформаційна технологія проектування та контролю реклами в мережі Internet на основі її семантичного аналізу : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.13.06 / О. Ю. Коростіль; Укр. акад. друкарства. - Л., 2010. - 21 c. - укp.

Розроблено інформаційну технологію створення рекламного продукту (РП) та надання інформаційних послуг. Досліджено різні типи інформації в контексті їх дії на споживача, визначено інформаційні компоненти (ІК), що належать до різних видів дезінформації. Описано математичні моделі відповідних ІК, визначено параметри розпізнавання дезінформації. Зазначено, що процес використання інформації обмежується системою формування та передачі ІК від джерела рекламної інформації до її споживача. Розглянуто методи формування діалогу між двома сторонами процесу обміну, в якому використовуються інтерфейси учасників діалогу. Підтверджено, що важлива частина досліджень ІК - уявлення про інтерпретаційні текстові описи окремих елементів компонент, які формуються на природній мові споживача в нормалізованій формі, що допомагає ввести та використовувати семантичні параметри для аналізу ІК в РП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81ф12 + З970.312.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370306 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Гончар Л. А. 
Комерційна логістика: аспекти теорії та практики : монографія / Л. А. Гончар, В. Г. М'ячин, В. М. Мазур, Л. Д. Титаренко; Дніпропетр. ун-т економіки і права. - Д., 2010. - 188 c. - укp.

Висвітлено сутність, організацію, функціональну підсистему комерційної логістики (КЛ) як фактора забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства. Розкрито передумови та механізми впровадження КЛ у роздрібній торгівлі. Увагу приділено проблемам оптимізації КЛ, зокрема, логістичному підходу до управління витратами на транспортні перевезення товарів і моделюванню вибору їх постачальників.

Освещены сущность, организация, функциональная подсистема коммерческой логистики (КЛ) как фактора обеспечения конкурентоспособности торгового предприятия. Раскрыты предпосылки и механизмы внедрения КЛ в розничной торговле. Уделено внимание проблемам оптимизации КЛ, в частности, логистическому подходу к управлению расходами на транспортные перевозки товаров и моделированию выбора их поставщиков.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.1 + У9(4УКР)421.0-803.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726251 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Божко О. В. 
Міжнародна рекламна діяльність : монографія / О. В. Божко, Г. І. Брітченко; МОНМС України, Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2011. - 202 c. - Бібліогр.: 187 назв - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади міжнародної рекламної діяльності (МРД). Проаналізовано особливості її функціонування та перспективи розвитку за сучасних умов. Оцінено стан розвитку рекламних послуг в Україні. Обгрунтовано науково-методичні підходи до кількісного оцінювання витрат міжнародної рекламної компанії. Запропоновано класифікацію видів реклами за такими ознаками, як сконцентрованість на певному сегменті аудиторії, розмір території рекламної активності, використання різних типів психологічного впливу, відповідність етичним нормам і нормам чесної конкуренції. Визначено інструменти державного регулювання міжнродної торгівлі послугами в межах протекціоністської політики. Проаналізовано зарубіжний досвід державного управління рекламною діяльністю та можливості його використання в Україні. Доведено доцільність запровадження планування МРД компанії на підставі розробки міжнародної рекламної стратегії, використання економіко-математичного забезпечення з метою обгрунтування розміру рекламного бюджету, здійснення безперервного моніторингу МРД.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751743 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського