Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (19)Автореферати дисертацій (169)Книжкові видання та компакт-диски (2177)Журнали та продовжувані видання (262)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2405
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Янке К.  
Анализ и обобщение проблем определения системных норм управления предприятиями / К. Янке // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки. - Хмельницький, 2000. - N 3, ч. 1 (спец. вип.). - С. 128-132. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Проаналізовано сучасні методи та підходи щодо вирішення задач побудови структур систем економічного управління та регулювання виробництвом. Детально висвітлено проблеми формування системної міри та норм управління, розглянуто нерозв'язані задачі, а також запропоновано шляхи їх вирішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Родионов А. В. 
Анализ стратегии в процессе управления / А. В. Родионов // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - № 1. - С. 275-278. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрен способ внутрифирменного анализа. Изложена структура полей исследования фирмы, а также выявлены основные черты анализа и методы сбора необходимой информации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Прокопов Ю. І. 
Аналітичні передумови планування управлінських стратегій / Ю. І. Прокопов // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки. - Хмельницький, 2000. - № 4, ч. 3. - С. 46-50. - укp.

Розглянуто та проаналізовано сучасні концепції планування стратегії: стратегічної сегментації та виділення стратегічних зон господарювання, теорію використання "слабких сигналів". Обгрунтовано концептуальні підходи до планування механізму стратегічного управління. Розроблено й описано етапи планування стратегій організації, зважаючи, на внутрішнє середовище організації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Герасенко В. П. 
Антикризисное управление - основа стабилизации экономики (методологические аспекты) / В. П. Герасенко // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки. - Хмельницький, 2000. - № 4, ч. 3. - С. 30-35. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Розглянуто методологічні аспекти антикризового управління, що передбачають прийняття оптимальних управлінських рішень, спрямованих на стабілізацію та підвищення економічних показників діяльності підприємства. Проаналізовано сучасні підходи до оцінки загальноекономічного стану підприємства. Наведено основні показники економічної безпеки господарюючих суб'єктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Булеев И. П. 
Антикризисное управление предприятием / И. П. Булеев, Н. Е. Брюховецкая; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1999. - 178 c. - Библиогр.: 108 назв. - рус.

Розглянуто теоретичні аспекти кризи виробництва з точки зору макро- і мікроекономічних процесів в Україні. Розроблено методологічні основи антикризової стратегії підприємства, механізм її реалізації. Розкрито показники та критерії, що характеризують фінансовий стан підприємства, досліджено основні напрямки фінансового оздоровлення підприємства, роль інвестицій в стабілізації функціонування підприємства та методи їх залучення тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21 + У9(4УКР)301-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА594299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чернявский А. Д. 
Антикризисное управление : Учеб. пособие / А. Д. Чернявский; Межрегион. акад. упр. персоналом. - К., 2000. - 204 c. - рус.

Изложены наиболее актуальные вопросы антикризисного управления в современных условиях. Рассмотрены теоретические основы, методы предкризисного и антикризисного управления, особенности кадрового менеджмента в кризисных ситуациях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)21 я73 + У9(4УКР)290-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599157 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шевченко Л. С. 
Введение в маркетинг : Учеб.- практ. пособие / Л. С. Шевченко. - Х. : Консум, 2000. - 671 c. - (Деловая кн.). - рус.

Рассмотрены сущность и основные концепции маркетинга, особенности проведения маркетинговых исследований, а также важнейшие приемы изучения покупательского поведения. Определены главные направления практической маркетинговой деятельности фирмы, связанные с разработкой товарной, ценовой, сбытовой и коммуникационной политики фирмы. Значительное внимание уделено развитию договорных систем распространения товаров и услуг, прежде всего сетевого (многоуровневого) маркетинга, франчайзинга и лизинга, а также особенностям реализации продукции через товарные биржи, товарные аукционы и конкурсы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)290-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Солоха Д. В. 
Деякі аспекти організації інформаційних систем маркетингу на підприємствах України в сучасних умовах господарювання / Д. В. Солоха // Економіка. Менеджмент. Підприємництво. - Луганськ, 2000. - № 2. - С. 129-134. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто окремі аспекти організації інформаційних систем управління під час переходу вітчизняних підприємств до ринкового механізму господарювання, одержання й обробки маркетингової інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Економіка. Менеджмент. Підприємництво : Зб. наук. пр. N 1 / ред.: Г. В. Козаченко; Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - 282 с. - рус.

Рассмотрены проблемы реорганизации крупного машиностроительного комплекса в нестабильной макроэкономической среде, причины кризиса экономики Украины и главные направления ее оздоровления, функциональные составляющие экономической безопасности предприятия, организационные инновации и эффективная деятельность предприятия. Предложены пути совершенствования организационных структур интегрированных предприятий, эффективной организации внешнеэкономической деятельности как приоритетного направления развития предприятия. Освещены принципы формирования организационно-механического механизма управления рисками инновационных проектов, некоторые теоретические аспекты понятия внешнего окружения организации, сетевые методы в инвестиционном планировании при модернизации предприятия, механизмы приспособления предприятий к неблагоприятным условиям хозяйствования и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пономарьов В.  
Забезпечення економічної безпеки підприємства як елемент сучасного менеджменту / В. Пономарьов // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 170-175. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглядаються питання забезпечення економічної безпеки підприємства в контексті загальної теорії систем і теорії ресурсної взаємозалежності організацій. Наведено поняття економічної безпеки підприємства, його інтересів, балансу з інтересами партнерів. Показано значення прогнозування в забезпеченні стратегічної економічної безпеки підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Держак Н. А. 
Информационное обеспечение разработки элементов маркетинг-mix предприятия / Н. А. Держак // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - № 1. - С. 223-228. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрена значимость информации для маркетинговой деятельности предприятия. Дано определение маркетинговой информационной системы, проведена ее классификация с характеристикой основных составляющих.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Крулькевич М. И. 
Информационные и экспертные системы в предпринимательской деятельности / М. И. Крулькевич, И. Ф. Черноволенко, Т. В. Василькова, Т. С. Шаталова, Н. Ш. Пономаренко, Э. И. Миронова, А. В. Манько, Н. Н. Гаврилюк, Б. А. Богдан; НАН Украины. Ин-т экон.-прав. исслед. - Донецк, 1999. - 143 c. - Библиогр.: 26 назв. - рус.

Рассмотрены принципы, организация работы информационных и экспертных систем в предпринимательстве. Проведен анализ межотраслевых, методических и прикладных аспектов функционирования этих систем, а также их использования при определении эффективности деятельности. Особое внимание уделено информационным и экспертным системам маркетинга и администрирования, а также экспертным системам в определении эффективности и готовности к оргизменениям на предприятиях. Освещены особенности применения информационных и экспертных систем на предприятиях различных отраслей промышленности и сферы услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131.1 я73 + У9(4УКР)290-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592548 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Пономаренко В. С. 
Информационные ресурсы в стратегическом управлении предприятием / В. С. Пономаренко // Вестн. междунар. слав. ун-та. Сер. Экономика. - 1999. - 2, № 5. - С. 41-44. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Рассмотрены информационные аспекты стратегического управления предприятием. Предложена концептуальная схема взаимосвязи предприятия и его внешнего окружения через информационные поля, образы и знания. Представлены возможности использования глобальных компьютерных сетей как посредников между источником стратегической информации и её хранилищем в системе управления предприятия. Для поиска и предварительной обработки стратегической информации предложено принципиально новое средство - компьютерный агент. Описаны свойства и требования к нему.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Цурик В.  
К вопросу об устойчивом развитии предприятия в контексте социально-экономических изменений в Украине / В. Цурик // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 1. - С. 279-284. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Освещаются основные положения концепции устойчивого управления предприятием в изменяющихся ситуациях. Рассматривается роль аналитико-синтетических способностей управляющих и их влияние на устойчивость развития предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Игумнов Б. Н. 
Кибернетические основы построения экономических систем для предприятий : Учеб. пособие / Б. Н. Игумнов, Т. П. Завгородняя. - Хмельницкий : ТУП, 2000. - 344 c. - рус.

Изложены новые подходы к процессам формирования структур систем экономического управления и регулирования для предприятий. Поставлены и рассмотрены задачи формирования норм управления для предприятий, их подразделений и отдельных рабочих мест. Предложены методы и модели управления процессами производства и реализации продукции, а также регулирования на основе структурных и статистических отклонений в условиях неопределенности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. в61 я73 + У9(4УКР)290-210.302 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601996 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Комарницький I. М. 
Концепція формування управління розвитком підприємництва та напрями активізації підприємницької діяльності в регіоні / I. М. Комарницький // Регіон. економіка. - 2000. - № 4. - С. 70-77. - укp.

Розглянуто застосування програмно-цільового підходу для розробки програм соціально-економічного розвитку регіону, надання фінансової підтримки розвитку підприємництва. Визначено можливості українських банків у фінансовій підтримці малого та середнього бізнесу.


Ключ. слова: підприємництво, програмно-цільовий підхід, соціально-економічний розвиток, фінансування
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Чечетов М. В. 
Корпоративне управління в умовах економічної трансформації / М. В. Чечетов, О. Г. Мендрула // Економіка України. - 2001. - № 4. - С. 10-18. - укp.

Подано характеристику складових корпоративного управління за умов перехідної економіки, проаналізовано сучасний стан корпоративної культури, визначено напрями вдосконалення корпоративного управління під час приватизації. Наведено оцінку реалізації Державної програми приватизації на 2000 - 2002 рр. Обгрунтовано шляхи та запропоновано конкретні заходи щодо підвищення ефективності управління державними корпоративними правами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мороз Л. А. 
Маркетинг (I.Навчальний посібник. II.Збірник вправ) / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай; Держ. ун-т "Львів. політехніка". Ін-т підвищ. кваліфікації та перепідгот. кадрів. - Л., 1999. - 243 c. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Висвітлюються фундаментальні засади маркетингу і основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві: дослідження товарних ринків; формування маркетингової товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики; організації маркетингової діяльності тощо. Матеріал викладено з урахуванням специфіки вітчизняного ринку, його нормативно-правової бази. Містяться вправи, контрольні завдання, екзаменаційні питання та відповіді до них.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 я7 + У010.322 я7 + У9(4УКР)290-211.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Коршунов В. И. 
Маркетинг и вопросы управления конкурентоспособностью и материалоемкостью продукции / В. И. Коршунов, В. И. Савченко, И. А. Коршунова, И. Ю. Пасичник, Л. О. Рубан, В. Л. Скибо, О. В. Ханюков, О. В. Таможський, А. Д. Аванесян. - Х. : Основа, 1999. - 186 c. - Библиогр.: 89 назв. - рус.

Досліджено проблеми управління конкурентоспроможністю і матеріаломісткістю продукції на основі сучасних концепцій стратегії маркетингу. Наведено методичні рекомендації з питань оцінки та планування діяльності підприємств у галузі підвищення конкурентоспроможності та ресурсозбереження з урахуванням проведення маркетингових досліджень. Розглянуто підходи до визначення економічної ефективності наслідків маркетингової діяльності підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-82 + У9(4УКР)290-82 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гончарова Н. П. 
Маркетинг инновационного процесса : Учеб. пособие / Н. П. Гончарова, П. Г. Перерва; НАН Украины. Ин-т экономики. - К. : Вира-Р, 1998. - 264 c. - Библиогр.: 126 назв. - рус.

Работа посвящена широкому кругу проблем формирования концепции маркетингового регулирования инновационного процесса, выбору приоритетов для модернизации национальной экономики, осуществляемых в условиях рынка. Излагается комплекс вопросов по изучению инновационного цикла расширенного воспроизводства базовых отраслей промышленности, предопределяющих решение проблемы выхода экономики из кризисного состояния, разработки научно-методического инструментария выбора приоритетов развития экономики республики. Значительное внимание уделяется содержанию маркетинговых исследований по изучению инновационного цикла, рассмотрению цикличности важнейших маркетинговых категорий - потребности, спроса, производства. С привлечением статистических данных рассматриваются взаимосвязи и взаимообусловленности составляющих инновационного цикла, возможности инновационного цикла, инновационной сферы. Изучаются внешнеэкономические связи в инновационной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 + У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587192 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського