Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (169)Реферативна база даних (2405)Книжкові видання та компакт-диски (2177)Журнали та продовжувані видання (262)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

   Тип видання:   підручник   
1.

Сладкевич, В. П.
Современный менеджмент [Електронний ресурс] / В. П. Сладкевич, А. Д. Чернявский. - 3-е изд. стереотип.. - К. : МАУП, 2003. - 152 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Рассмотрены типология и содержание современного менеджмента; освещены современные подходы к теории менеджмента, методы поиска новых идей и решений, совершенствования управления; приведены примеры организационных форм управления, стратегий деятельности предприятий в рыночных условиях, технологии современного менеджмента; показаны проблемы власти и лидерства, трансформации организационных форм управления в условиях перехода к рыночным методам управления. Для студентов специальности "Менеджмент организаций" и всех, кто интересуется актуальными проблемами современного менеджмента.



Кл.слова:
менеджмент -- управління

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Матвієнко, О. В.
Основи організації електронного документообігу [Електронний ресурс] / О. В. Матвієнко, М. Н. Цивін. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 112 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Навчальний посібник присвячений вивченню основ ефективного впровадження та функціонування системи електронного документообігу на основі вивчення та побудови інформаційної моделі організації, яка відображає її документальні потоки та інформаційні зв’язки. У навчальному посібнику викладено загальні принципи організації документообігу в організаціях, основні підходи до впровадження систем електронного документообігу, подано принципи побудови систем електронного документообігу, сформульовано вимоги до їх функціональних можливостей. Посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів, магістрів, аспірантів.



Кл.слова:
документообіг

   Тип видання:   науково-популярне видання   
3.

Гуленко, В. В.
Менеджмент слаженной команды: соционика для руководителей [Електронний ресурс] / В. В. Гуленко. - 2-е изд.. - [Б. м. : б. в.], 2003. - 96 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга адресована руководителям, желающим сформировать эффективную рабочую команду. Рассчитана на менеджеров всех звеньев, работников служб социального развития, а также на всех, интересующихся социальной психологией и психологией межличностных отношений



Кл.слова:
управління персоналом -- соціальна психологія

   Тип видання:   підручник   
4.

Бойчук, І. В.
Інтернет в маркетингу [Електронний ресурс] : підручник / І. В. Бойчук, О. М. Музика. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 512 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу, як важливої сфери економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних і інтерактивних технологій. Визначено особливості функціонування Всесвітньої мережі і можливості формування системи маркетингу підприємства в її середовищі. Висвітлюються маркетингові підходи до оцінки ефективності використання веб-сервера підприємства і методи проведення рекламних заходів у Інтернеті. Виклад матеріалу проілюстровано рисунками, таблицями і схемами. Наводиться значна кількість інформаційно-аналітичних матеріалів із корисними статистичними даними, що сприяє кращому розумінню сутності напрямів застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств. Подано ряд практичних і розрахункових завдань, запропоновано різні ситуаційні вправи. Книга забезпечена питаннями для самоконтролю і контрольними тестами, а наприкінці представлено короткий термінологічний словник і додатки. Підручник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також для практичних працівників різних сфер бізнесу, де мережа Інтернет може використовуватись для вирішення маркетингових завдань.



Кл.слова:
інформаційні технології -- бізнес -- реклама

   Тип видання:   навчальний посібник   
5.

Біловодська, O. A.
Маркетингова політика розподілу [Електронний ресурс] : навч. посіб. / O. A. Біловодська. - К. : Знання, 2011. - 495 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингової політики розподілу, зокрема щодо організації та управління товарним рухом, оптової та роздрібної торгівлі у каналах розподілу. Висвітлено концептуальні засади розуміння маркетингової політики розподілу та маркетингової логістики, державної закупівлі та державного замовлення, вибору маркетингової політики та каналів розподілу. Посібник містить багато прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення, а також практикум з усіх розділів курсу. Для студентів економічних спеціальностей, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також фахівцям із маркетингу підприємств і установ, широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингової політики розподілу.



Кл.слова:
товарний рух -- маркетингова логістика -- оптова торгівля

   Тип видання:   навчальний посібник   
6.

Рульєв, В. А.
Менеджмент [Електронний ресурс] / В. А. Рульєв, С. О. Гуткевич. - К. : Центр учбової літератури, 2011. - 312 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику комплексно висвітлені у відповідності до нормативної програми дисципліни Менеджмент широке коло проблем сучасного менеджменту: теоретичні основи та історія його розвитку, цілі, задачі, види, функції, основні закони і закономірності менеджменту; основи теорії і методика обґрунтування управлінських рішень; лідерство, а також операційний і стратегічний менеджмент; управління конфліктами, змінами і стресами, ефективність менеджменту організації. У посібнику представлений учбовий тренінг і тестові завдання, які включають основні поняття кожної теми, а також контрольні запитання і завдання, які націлені на глибоке осмислення управлінської діяльності. Посібник надасть реальну допомогу студентам, аспірантам, викладачам, підприємцям та спеціалістам, які займаються проблемами управління.



Кл.слова:
управлінська діяльность -- мікроекономіка

   Тип видання:   навчальний посібник   
7.

Петруня, Ю. Є.
Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Ю. Є. Петруня. - К. : Знання, 2007. - 325 с.. - (Вища освіта XXI століття)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга знайомить читачів з основами маркетингу. У ній розглядаються такі складові маркетингової діяльності підприємства (організації) як маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації та організація маркетингової діяльності на підприємстві. За своїм змістом посібник відображає сучасні світові підходи у галузі маркетингу та особливості маркетингової діяльності в Україні. Книга — інформативна. Автор викладає матеріал живою, легкою мовою, що робить посібник доступним і цікавим. Для студентів, які вивчають дисципліну "Маркетинг". Книга буде корисною всім, хто цікавиться проблемами маркетингу.



Кл.слова:
маркетингове середовище -- маркетингова інформація -- сегментування

   Тип видання:   навчальний посібник   
8.

Охріменко, Вячеслав Миколайович.
Конспект лекцій з дисципліни "Планування і контроль на підприємстві" (для студентів 5-го курсу заочної форми навчання напряму підготовки 6.030504 «Економіка підприємства» та слухачів другої вищої освіти спеціальності 7.03050401 «Економіка підприємства» ФПО та ЗН) [Електронний ресурс] / В. М. Охріменко, Ю. Ю. Леонт'єва ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва.. - Х. : Вид-во ХНАМГ, 2011. - 165 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Метою дисципліни «Планування і контроль на підприємстві» є формування у студентів системи знань з методології розроблення перспективних і поточних планів у діяльності підприємства та контролю їх виконання. Завдання дисципліни: опанування форм, методів і процесу планування і контролю; вивчення структури і технології розроблення типових планів щодо економічного і соціального розвитку підприємства, складу показників і методики їх розрахунку, оптимізації виробничої програми. Предмет дисципліни: процес планування і контролю діяльності підприємства.



Кл.слова:
мікроекономіка -- виробництво -- бізнес-план

   Тип видання:   навчальний посібник   
9.

Норіцина, Н. І.
Маркетингова політика комунікацій [Електронний ресурс] : курс лекцій / Н. І. Норіцина ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2003. - 120 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
маркетингова комунікація -- імідж

   Тип видання:   навчальний посібник   
10.
 


Шканова, О. М.
Маркетингова товарна політика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. М. Шканова ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - 2-ге вид., стер.. - К. : [б. в.], 2003. - 160 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику розкрито механізм здійснення товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Розглянуто основні питання однієї зі складових маркетингового комплексу - товару. Наведено загальні поняття товару, якості, товарного знака, упаковки та маркування, послідовність оцінки конкурентоспроможності товару і принципи формування асортименту виробничими-та торговельними підприємствами. Викладено теоретичні основи конкуренції з метою вибору підприємством конкурентних стратегій та методів конкуренції в умовах чинного законодавства України. Для студентів вузів, практиків, спеціалістів, підприємців та всіх тих, хто цікавиться проблемами товарної політики виробничих і торговельних підприємств.



Кл.слова:
політика -- принципи підприємства

   Тип видання:   навчальний посібник   
11.

Куценко, В. М.
Маркетинговий менеджмент [Електронний ресурс] / В. М. Куценко ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2003. - 184 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику викладено теоретичні основи сучасного маркетингового менеджменту, методи і прийоми його застосування у практичній ринковій діяльності підприємств (фірм). Показано місце маркетингу в системі управління підприємством, розглянуто поняття маркетингового менеджменту та його методологічні основи, викладено питання управління маркетинговими дослідженнями, оцінки ринкових можливостей підприємства, розробки маркетингових стратегій, програм і планів маркетингу. З позицій системності і взаємозв’язку розглянуто управління інструментами комплексу маркетингу (маркетингу-мікс). Охарактеризовано сучасні методи організації і контролю маркетингової діяльності підприємства. Для студентів і викладачів економічних спеціальностей, керівників підприємств і фахівців із маркетингу, слухачів шкіл бізнесу.



Кл.слова:
сучасний менеджмент

   Тип видання:   монографія   
12.

Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Брендинг: теорія та практика (на прикладі об'єктів комерційної нерухомості) [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, М. В. Лео ; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет, Європейський університет. - К. : [б. в.], 2011. - 267 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.80 Мб


Монографію присвячено обґрунтуванню теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо реалізації брендингу в системі маркетингу підприємств (на прикладі об'єктів ринку комерційної нерухомості). Запропоновано методичний підхід до реалізації брендингу, який базується на проектному підході та корпоративній соціальній відповідальності. Розроблено організаційний механізм реалізації брендингу об'єктів комерційної нерухомості через розроблення відповідної програми, складові якої формуються на засадах інтеграції маркетингових та девелоперських процесів. Набув подальшого розвитку методичний інструментарій аналізу кон'юнктури ринку комерційної нерухомості шляхом використання таких об'єктів дослідження, як загальний обсяг уведення в експлуатацію об'єктів комерційної нерухомості, вакантність, ставки оренди, умови оренди, попит на площі, що дозволяє здійснювати комплексну оцінку ринку.



Кл.слова:
брендинг -- ринок нерухомості -- девелопмент -- маркетинг

   Тип видання:   монографія   
13.

Тріфонов, І. В.
Ціннісно-орієнтоване управління програмами в умовах невизначеності внутрішнього середовища організації [Електронний ресурс] / І. В. Тріфонов. - Д. : Свідлер, 2013. - 230 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга спрямована на формування нових знань у менеджерів та керівників підприємств. Практична цінність полягає у формуванні упорядкованого, системного підходу до ціннісно-орієнтованого управління програмами, що забезпечує її успішну реалізацію з точки зору всіх зацікавлених сторін. Монографія буде корисною для широкого кола спеціалістів, працюючих в житлово-комунальному секторі економіки, викладачів навчальних закладів, наукових робітників, аспірантів і студентів.



Кл.слова:
менеджмент -- програмний підхід -- управління -- організація

   Тип видання:   монографія   
14.

Лылык, И. В.
Интуитивный маркетинг потребителя [Електронний ресурс] / И. В. Лылык. - К. : УАМ, 2014. - 120 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Развитие технологий изменили стратегию и тактику маркетинга на предприятиях. В основе этих изменений лежит смена роли потребителя. Из объекта, на которого были направлены усилия маркетологов, он превратился в субъекта, который сам получил возможность формировать бизнес среду предприятия, вести самостоятельную коммуникационную политику. Формирование взаимодействия с новым потребителем – это задача маркетинга и общества в 21 веке. Предназначается для ученых и практиков маркетинга.



Кл.слова:
маркетинг -- споживач -- ринок

   Тип видання:   навчальний посібник   
15.

Брітченко, І. Г.
Контролінг [Електронний ресурс] : навчальний посібник / І. Г. Брітченко, А. О. Князевич. - Рівне : Волинські обереги, 2015. - 280 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.69 Мб


Навчальний посібник підготовлений відповідно до типової програми навчальної дисципліни «Контролінг» для студентів спеціальності «Менеджмент організацій» напряму підготовки «Менеджмент» і охоплює всі теми передбачені цією програмою. Розглянуто суть контролінгу, його роль і значення в економічній діяльності підприємств, місце в системі управління бізнесом. Охарактеризовані об’єкти контролінгу, його види та методичний інструментарій. Значна увага відведена організації управлінському обліку в системі контролінгу. Висвітлені також прикладні засади контролінгу, необхідні для засвоєння та практичного застосування інструментарію контролінгу, оперативного відстеження розвитку підприємства відповідно до встановлених орієнтирів. Наведені варіанти практичних завдань, що можуть бути використані для індивідуальної та самостійної роботи студентів. Посібник розрахований на студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальністю «Менеджмент організацій», науковців, аспірантів і здобувачів, викладачів вузів економічного профілю, а також для використання у процесі перепідготовки і підвищення кваліфікації наукових, педагогічних та управлінських кадрів.



Кл.слова:
стратегічне управління -- управлінський облік -- бюджетування -- економічний аналіз

   Тип видання:   навчальний посібник   
16.

Ершова, Н. М.
Оптимизация в управлении проектами [Електронний ресурс] : учебное пособие / Н. М. Ершова, Д. А. Чирин, Т. А. Дементьева. - Днепропетровск : ПГАСА, 2014. - 160 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Приведены основные понятия и положения управления проектами, моделирование жизненных циклов, методы анализа рисков проектов, модели и методы формирования оптимального портфеля инвестиционных проектов, применение теории игр при распределении ресурсов между проектами, формирование команды проекта на основе психологической совместимости, автоматизация управления проектами. Предназначается для студентов, магистров, аспирантов, преподавателей и менеджеров проектно-ориентированных организаций.



Кл.слова:
інвестиційні проекти -- аналіз ризиків -- життєві цикли проектів -- автоматизація управління

   Тип видання:   навчальний посібник   
17.

Катаев, А. В.
Маркетинговые исследования. Модуль "Теория маркетинговых исследований" [Електронний ресурс] : конспект лекций / А. В. Катаев ; Харьковский торгово-экономический институт. - Харків : [б. в.], 2014. - 46 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 0.69 Мб


Конспект подготовлен в соответствии с учебной программой по дисциплине. Содержит изложение теоретических вопросов по темам первого содержательного модуля учебной дисциплины.



Кл.слова:
маркетингова інформація -- маркетингові дослідження -- цінова політика

   Тип видання:   навчальний посібник   
18.

Калініченко, О. В.
Економіка підприємства : практикум [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. В. Калініченко, О. Д. Плотник. - Київ : Кондор, 2012. - 600 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 142.49 Мб

  Текст у форматі PDF 10.58 Мб


В навчальному посібнику розглянуто закономірності та проблеми розвитку вітчизняних підприємств в конкурентному ринковому середовищі. Охарактеризовано нормативно-правові засади їх функціонування та здійснення всіх виробничо-господарських процесів як в межах внутрішнього економічного механізму, так і при формуванні інтеграційних зв’язків із суб’єктами зовнішнього по відношенню до конкретного підприємства середовища. Докладно розглянуто питання ресурсного забезпечення, напрямки ефективної організації, управління, планування і регулювання діяльності підприємств. Визначено передумови застосування прогресивних методик щодо визначення результативності господарювання вітчизняних підприємств. Наведено конкретні приклади та розглянуто практичні ситуації в діяльності вітчиз няних підприємств. Навчальний посібник призначений для студентів економічних спеціальностей, слухачів шкіл бізнесу, викладачів, підприємців та читачів, яких цікавлять проблеми функціонування вітчизняних підприємств в ринкових умовах господарювання.



Кл.слова:
управління підприємством -- оборотний капітал -- планування -- ціноутворення

   Тип видання:   монографія   
19.


Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика. [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». - Київ : КНЕУ, 2015. - 230 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 1.91 Мб


У монографії викладено теоретичні засади, науково-методичні положення і практичні рекомендації щодо формування й упровадження концепції внутріш-нього маркетингу підприємства. Досліджено передумови її становлення у вза-ємозв’язку і взаємозалежності з розвитком концепцій маркетингового управління підприємствами. Висвітлено еволюцію і специфіку застосування інструментарію внутрішнього маркетингу підприємства в напрямку підвищення рівня клієнт-орієнтованості бізнесу і досягнення стратегічних цілей його функціонування. Зосереджено увагу на дослідій та аналітичній функціях внутрішнього маркетингу підприємства.

Для широкого кола науковців, викладачів, аспірантів, що досліджують пи-тання розвитку маркетингового управління підприємствами. Для студентів ви-щих навчальних закладів за фаховим спрямуванням підготовки з маркетингу, а також для керівників і фахівців, які розв’язують питання побудови ефективних систем управління підприємствами, базованих на маркетинговій філософії ве-дення бізнесу, де ключова роль належить підвищенню рівня його клієнт-орієнтації за умов насиченого конкурентного середовища.



Кл.слова:
маркетингова модель -- управління -- брендинг
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського