Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (15)Книжкові видання та компакт-диски (178)Журнали та продовжувані видання (801)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803.81$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 221
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Махмудов Х. З. 
Реклама в системі маркетингу (теоретичні і практичні аспекти) / Х. З. Махмудов, В. М. Рабштина. - Полтава : Полтава, 1997. - 195 c. - Бібліогр.: с. 195. - укp.

Розглядаються сутність і значення реклами, основні вимоги до організації рекламного впливу, психологія та дієвість реклами. Висвітлюються організаційні форми рекламної діяльності, її планування; вибір засобів реклами та каналів її розповсюдження; вузлові засади підготовки тексту реклами; значення та різновиди рекламної кореспонденції; оформлення, виробництво та розсіювання засобів реклами; концепція комунікативності, її сутність і методи; контроль і ревізія рекламної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бакалінський О. В. 
Реклама у друкованих засобах масової інформації : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О. В. Бакалінський; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1998. - 16 c. - укp. - рус.

Розглянуто ринок реклами України та його важлива частина - реклама у друкованих засобах масової інформації. Досліджені: ринок реклами; динаміка розцінок на рекламну площу в пресі України; структура рекламних повідомлень, які розміщувалися в пресі; сезонність рекламування ряду товарів і послуг. Запропоновано: вдосконалені критерії оцінки ефективності реклами, методика планування розміщення реклами у друкованих засобах масової інформації на основі статистики попередніх років і методика тестування рекламних повідомлень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шестов С. М. 
Управління рекламною діяльністю підприємств на основі маркетингу : Автореф. дис... канд. екон. наук:08.06.02 / С. М. Шестов; Донец.держ. комерц. ін-т. - Донецьк, 1998. - 16 c. - укp. - рус.

Дисертація містить результати теоретичних та прикладних досліджень і рекомендації щодо управління рекламною діяльністю торговельних підприємств на основі маркетингу. Розроблено та рекомендовано для впровадження систему управління рекламною діяльністю підприємств на основі маркетингу, типову блок-схему стратегічного програмування рекламної діяльності; запропоновано методику проведення дослідження цільової аудиторії - споживачів реклами; складено профіль споживачів реклами; розроблено стратегічні програми рекламної діяльності в розрізі досліджуваних груп підприємств; запропоновано цілі рекламної діяльності залежно від цілей та стратегій розвитку торговельних підприємств; розроблено комп'ютерну програму розрахунку оптимального бюджету на рекламу у середовищі табличного процесора Excel-7.0 для Windows-95; запропоновано приблизний тактичний план рекламної діяльності підприємств; обгрунтовано зміст стратегічного контролю рекламної діяльності в торговельних підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лук'янець Т. І. 
Рекламний менеджмент : Навч. посіб. / Т. І. Лук'янець; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1998. - 273 c. - Бібліогр.: с. 271. - укp.

Висвітлюються сутність, цілі та завдання рекламного менеджменту, наведено основні класифікаційні ознаки реклами, споживачів, а також реклами на основі етапів життєвого циклу товару. Розглядаються питання рекламного дослідження ринку, організації та структури рекламного процесу, розробки та виготовлення рекламних звернень, планування рекламної кампанії, її ефективності та контролювання результатів. Детально розкрито психологічні основи рекламного менеджменту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589050 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лисица Н. М. 
Реклама в современном обществе / Н. М. Лисица. - Х. : Основа, 1999. - 271 c. - Библиогр.: 252 назв. - рус.

На основі теоретичних і експериментальних досліджень розглядається реклама як соціальний інститут, визначаються її функції і тенденції розвитку. Внаслідок контент-аналізу української реклами показано "інституціональну рефлексивність" реклами відповідно до тих основних ознак, котрі спостерігаються в суспільстві і схвалюються аудиторією споживачів реклами. Висвітлюються рекламні технології, життєві цикли реклами та їх особливості, соціальний прагматизм реклами, стратегія і тактика реклами, мотиви її споживачів, соціолінгвістика реклами, характеризуються особливості паблік рілейшинз, однієї з функцій менеджменту та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.42-803.81 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Махмудов Х. З.О. 
Організаційно-економічний механізм реклами в комерційно-збутовій діяльності (на прикладі товарного ринку) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Х. З.О. Махмудов; Нац. аграр. ун-т. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Розглянуто проблему підвищення економічної ефективності реклами на товарному ринку України, запропоновано класифікацію видів реклами. Визначено чинники, що обумовлюють ефективність реклами, а також критерії та показники оцінки її економічної ефективності. Проаналізовано стан та тенденції розвитку рекламування на товарному ринку України, запропоновано послідовність здійснення маркетингового дослідження щодо вивчення та прогнозування розвитку реклами. Висвітлено основні методичні підходи щодо оптимізації рекламного впливу, організаційних форм, планування та засобів реклами, її оформлення і розсіювання, обліку, контролю та витрат на рекламу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Обрытько Б. А. 
Рекламный менеджмент : Конспект лекций / Б. А. Обрытько; Межрегион. акад. упр. персоналом. - К., 2000. - 118 c. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Проанализировано правовое регулирование рекламного менеджмента в Украине. Отдельные главы посвящены прогнозированию эффективности рекламного обращения. Освещена роль информационных систем и технологий в планировании рекламных кампаний. Исследовано влияние данной кампании на поведение потребительской аудитории.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 + У542.0-803.81 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ромат Е. В. 
Реклама : Учеб. для студ. спец. "Маркетинг" / Е. В. Ромат. - 3-е изд., перераб. и доп. - К. : НВФ "Студцентр"; Х., 2000. - 480 c. - рус.

Висвітлено проблеми реклами у системі маркетингу. Проаналізовано основні етапи становлення реклами. Вивчено рекламну комунікацію та її головні елементи. Описано процес формування рекламного звернення та критерії вибору каналів для його розповсюдження. Розглянуто процеси рекламного менеджменту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА610118 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Добрянська О. А. 
Методологічні засади формування оцінки рекламної роботи / О. А. Добрянська // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Пробл. оцінки соц.-екон. процесів: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 30. - С. 184-198. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Голда Н. М. 
Вплив реклами на поведінку споживача під час купівлі товарів різних типів / Н. М. Голда // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2001. - № 5. - С. 45-48. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто вплив реклами на поведінку споживача під час купівлі товарів різних типів. Зазначено, що реклама інформує споживача про асортимент товарів, допомагає вибрати найкращий; формує позитивний образ фірми, що розповсюджує товар даної марки; підтримує позитивне враження про товар на місці продажу; стимулює до повторної купівлі, якщо споживач задоволений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Управление рекламной деятельностью торговых предприятий на основе маркетинга / сост.: Л. В. Балабанова, С. Н. Шестов; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.И.Туган-Барановского. Каф. маркетинг. менедж. - Донецк, 2002. - 99 c. - Библиогр.: с. 96-98 - рус.

Предложена система управления рекламной деятельностью торговых предприятий в виде алгоритма СУ РДМ для информационного поиска, оценки и интерпретации полученной информации, маркетингового синтеза, установления обратной связи с целевой аудиторией - потребителями рекламы. Освещены особенности управления рекламной деятельностью на современном этапе, охарактеризованы направления совершенствования данного вида деятельности для торговых предприятий. Определено место рекламы в системе маркетинга. Рассмотрены вопросы стратегического программирования рекламной деятельности торговых предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА629785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Вовк Г. С. 
Реклама та пропаганда економічних видань на сторінках фахової періодики (на прикладі часопису "Економіка України") / Г. С. Вовк; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2002. - № 5. - С. 120-123. - укp.

Розглянуто основні види реклами та пропаганди економічних видань на сторінках фахового часопису "Економіка України".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Єслікова О.  
Презентація як різновид рекламної діяльності / О. Єслікова, В. Захарчук // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2002. - № 3. - С. 128-132. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Лук'янець Т. І. 
Рекламний менеджмент : Навч.-метод. посіб. для самостійн. вивчення дисципліни / Т. І. Лук'янець; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 200 c. - Бібліогр.: с. 200. - укp.

Висвітлено сутність та завдання рекламної діяльності. Розкрито суть понять рекламного менеджменту, товару, ринку, рекламних засобів і звернень. Наведено основні класифікаційні ознаки реклами, розглянуто організаційну структуру рекламного процесу. Проаналізовано процес прийняття рішень про проведення рекламної кампанії. Розглянуто особливості визначення ефективності рекламної кампанії, а також використання засобів масової інформації. Визначено психологічні фактори комунікативних цілей реклами, наведено розрахунок ефективності її носіїв. Вміщено методичні вказівки до виконання завдань з використанням комп'ютерів, а також критерії оцінювання знань студентів.

Освещены сущность и задания рекламной деятельности. Раскрыто содержание понятий рекламного менеджмента, товара, рынка, рекламных способов и обращений. Приведены основные классификационные признаки рекламы, рассмотрена организационная структура рекламного процесса. Проанализирован процесс принятия решений о проведении рекламной кампании. Рассмотрены особенности определения эффективности рекламной кампании, а также использования средств массовой информации. Определены психологические факторы коммуникативных целей рекламы, приведен расчет эффективности ее носителей. Помещены методические указания для выполнения заданий с использованием компьютеров, а также критерии оценивания знаний студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА627836 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Туз Н. П. 
Сегментирование рынка в процессе планирования рекламной кампании / Н. П. Туз, Л. Д. Комач // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 2003. - № 1(17). - С. 94-97. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Досліджено основні проблеми рекламних кампаній. Запропоновано сучасний підхід до планування комерційного успіху рекламодавця - сегментацію ринку, який є найбільш точним і менш ризикованим на даний час.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Діброва Т. Г. 
Формування рекламного звернення у маркетинговій діяльності підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / Т. Г. Діброва; Нац. авіац. ун-т. - К., 2003. - 16 c. - укp.

Розкрито особливості українського рекламного ринку взагалі та з огляду на специфіку розробки й створення рекламного звернення. Розроблено методику конкурентної позиції товару у рекламному зверненні. Опрацьовано підходи до визначення змісту та форми подання рекламного звернення, оцінки його ефективності, а також запропоновано поетапну процедуру формування концепції рекламного звернення у процесі розробки та створення рекламного продукту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ромат Є. В. 
Трансформація моделі державного управління рекламною діяльністю у перехідних умовах : Моногр. / Є. В. Ромат; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2003. - 380 c. - Бібліогр.: с. 353-378. - укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні підходи до розв'язання проблеми державного управління рекламною діяльністю (ДУРД), а також питання формування системи ДУРД за сучасних умов. Висвітлено проблеми використання в державному управлінні засад маркетингу, а також налагодження ефективних рекламних комунікацій установами державної влади. Розкрито роль реклами в сучасному українському суспільстві, проаналізовано існуючий стан ДУРД, а також зарубіжний досвід у даній сфері.

Рассмотрены теоретические и методологические подходы к решению проблемы государственного управления рекламной деятельностью (ГУРД), а также вопросы формирования системы ГУРД в современных условиях. Освещены проблемы применения в государственном управлении основ маркетинга, а также налаживания эффективных рекламных коммуникаций учреждениями государственной власти. Раскрыта роль рекламы в современном украинском обществе, проанализировано современное состояние ГУРД, а также зарубежный опыт в данной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Петропавловська С. Є. 
Рекламний менеджмент : Курс лекцій / С. Є. Петропавловська, С. М. Подрєза; Нац. авіац. ун-т. - К. : НАУ, 2003. - 76 c. - Бібліогр.: с. 71. - укp.

Визначено роль менеджменту у рекламному бізнесі. Розкрито сутність рекламного бізнесу. Висвітлено особливості розвитку українського рекламного ринку. Наведено характеристику основних засобів реклами. Розглянуто питання формування рекламного бюджету.

Определена роль менеджмента в рекламном бизнесе. Раскрыта сущность рекламного бизнеса. Освещены особенности развития украинского рекламного рынка. Приведена характеристика основных средств рекламы. Рассмотрены вопросы формирования рекламного бюджета.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81-212.1 я73-2 + Ч620.1 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ромат Є. В. 
Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері : Моногр. / Є. В. Ромат. - К. : Студцентр, 2003. - 111 c. - Бібліогр.: 83 назв. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку й сучасного стану системи громадського саморегулювання рекламної сфери в Україні. Проаналізовано її тісні взаємозв'язки із системою державного управління рекламою. Подано відомості про розвиток українського рекламного ринку. Зроблено висновки щодо основних тенденцій розвитку системи саморегулювання в рекламній сфері.

Освещены проблемы развития и современного состояния системы общественного саморегулирования рекламной сферы в Украине.Проанализированы ее тесные взаимосвязи с системой государственного управления рекламой. Даны сведения о развитии украинского рекламного рынка, выводы относительно основных тенденций развития системы саморегулирования в рекламной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81-21 + У9(4УКР)421.0-803.81-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Лук'янець Т. І. 
Рекламний менеджмент : Навч. посіб. / Т. І. Лук'янець; Київ. нац. екон. ун-т. - 2-е вид., доповн. - К., 2003. - 440 c. - укp.

Розглянуто всі етапи створення рекламного процесу - від появи потреби в рекламному зверненні до його створення, пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності. Детально висвітлено психологічні основи рекламного менеджменту. Відображено всі досягнення американських та європейських спеціалістів у галузі реклами.

Рассмотрены все этапы создания рекламного процесса - от появления потребности в рекламном обращении до его создания, представления целевой аудитории и определения эффективности. Детально освещены психологические основы рекламного менеджмента. Отображены все достижения американских и европейских специалистов в области рекламы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639885 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського