Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (221)Книжкові видання та компакт-диски (178)Журнали та продовжувані видання (801)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803.81$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
1.

Тонєва К.В. 
Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / К.В. Тонєва ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Уперше розроблено механізм вибору рекламної кампанії, який базується на принципах адаптації підприємства до зміни зовнішніх і внутрішніх умов його функціонування та дає змогу підвищити обгрунтованість прийнятих управлінських рішень. Створено модель вибору рекламної кампанії підприємств з виділенням контурів внутрішньої та зовнішньої адаптації з метою здійснення адаптації моделі та об'єкта дослідження. Розвинуто модель вибору ефективного обсягу асигнувань на рекламу на базі переваг теоретико-ігрових і експертних моделей, яка дає змогу одержати обгрунтоване сімейство рішень витрат на рекламу. Наведено модель розподілу обсягу асигнувань на рекламу, що представлена у вигляді задачі лінійного програмування та дозволяє здійснити параметричну адаптацію механізму вибору рекламної кампанії підприємства. Удосконалено модель планування його рекламної діяльності, яка враховує ефекти рекламних комунікацій з контурами реакції ринку та споживача.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 в611 + У9(4УКР)421.0-803.81 в611 +
Шифр НБУВ: РА332853

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ромат Є.В. 
Державне управління рекламною діяльністю в Україні (теоретико-методологічний аспект): Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Є.В. Ромат ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2004. — 36 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади державного управління рекламною діяльністю. Запропоновано визначення понять "державне управління рекламною діяльністю", "державна політика в галузі реклами", "система громадського саморегулювання рекламної діяльності", "маркетинг державного управління". Проведено аналіз головних елементів, принципів, форм державного управління рекламною діяльністю. Досліджено генезис та сучасний стан української реклами. Запропоновано концептуальні моделі державного управління рекламною діяльністю, на базі яких розроблено підходи щодо вдосконалення його інституційної системи. Визначено основні напрями трансформації моделей даного типу. Виявлено центральне протиріччя державної політики в галузі реклами та запропоновано підходи щодо його розв'язання. Досліджено інституційні засади державного управління рекламною діяльністю в Україні, розглянуто комплекс проблем, пов'язаних з її нормативно-правовим забезпеченням, а також особливості системи органів центральної виконавчої та судової влади, регулювання реклами органами місцевого самоврядування та формування системи саморегулювання рекламної діяльності. Проведено комплексний аналіз її функціонування в Україні, виявлено основні напрями взаємодії органів державного управління з даною системою. Охарактеризовано систему рекламних комунікацій органів державної влади у взаємозв'язку з іншими засобами маркетингових комунікацій. Конкретизовано можливості застосування принципів маркетингу в державному управлінні. Обгрунтовано підходи щодо формування комунікаційних стратегій органів державного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81-21 +
Шифр НБУВ: РА329974

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Оборська Г.Г. 
Моделі і методи оцінки ефективності зовнішніх комунікацій в рекламних проектах: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / Г.Г. Оборська ; Одес. нац. морський ун-т. — О., 2010. — 19 с. — укp.

Розроблено методи та моделі оцінки ефективності зовнішніх комунікацій у рекламних проектах. Запропоновано концептуальну модель, яка враховує зміни станів системи споживачів і містить методи організаційного управління рекламними проектами. Розроблено модель кількісного оцінювання ефективності рекламних проектів 6A's за усередненими характеристиками згідно з класами проектів. Запропоновано "самонавчальну" інформаційно-аналітичну систему, що дозволяє автоматизувати процес керування унікальними рекламними проектами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч620.164
Шифр НБУВ: РА373326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Динчев С.В. 
Моделювання ефективної рекламної політики підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / С.В. Динчев ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2004. — 16 с. — укp.

На підставі використання системного підходу і теорії багаторівневих ієрархічних систем розроблено концепцію синтезу ефективної рекламної політики підприємства. Зазначено, що її реалізація сприяє підвищенню ефективності збутової діяльності та забезпечує досягнення конкурентних переваг на ринку. На основі запропонованої концепції розроблено комплекс економіко-математичних моделей, що дозволяють вирішити такі складні проблеми управління рекламною політикою підприємства, як оптимізація процесу стратегічного планування рекламної діяльності, визначення оптимального обсягу рекламного бюджету, оптимізація процесів медіа-планування, оцінка ефективності реклами. Синтезовано метод розподілу коштів рекламного бюджету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-210.301 + У9(4УКР)421.0-803.81 в611 +
Шифр НБУВ: РА329876

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Швець А. І. 
Організаційно-економічний механізм регулювання рекламної діяльності в Україні: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / А. І. Швець ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. — Л., 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні положення та практичні рекомендації, спрямовані на вдосконалення організаційно-економічного механізму регулювання рекламної діяльності в Україні. Подано визначення маркетингу та вдосконалено його змістову сутність. Простежено взаємозв'язки процесу маркетингових комунікацій, рекламного комунікаційного процесу та процесу розробки рекламної кампанії. Запропоновано організаційно-економічний механізм регулювання рекламної діяльності в Україні як взаємопов'язаної організаційної системи, що спрямована на вдосконалення державного управління на основі перебудови взаємовідносин між органами державної влади та суб'єктами рекламного саморегулювання. Обгрунтовано принципи державної політики в галузі реклами, що покликана усунути суперечності між дотриманням юридичних та особистих прав громадян, з одного боку, та вимогами економічного розвитку держави, що передбачає розвиток рекламного ринку, - з іншого. Запропоновано концепцію розвитку та регулювання рекламної діяльності, визначено інструменти регулювання рекламної діяльності за умов нестабільного економічного розвитку, напрями вдосконалення вітчизняного організаційно-економічного механізму регулювання рекламної діяльності з урахуванням досвіду зарубіжних країн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81
Шифр НБУВ: РА383939 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Капінус Л.В. 
Реклама як чинник управління поведінкою споживачів (на матеріалах підприємств з виробництва безалкогольних напоїв): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л.В. Капінус ; Нац. ун-т харч. технол. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено процес підвищення ефективності управління поведінкою споживачів через рекламне звернення. Конкретизовано сутність понять "управління поведінкою споживачів" і "реклама". Доповнено існуючі класифікаційні ознаки реклами, зокрема, такі, як тип рекламного часу (активний і пасивний часові періоди), спосіб сприйняття споживачем (звукова, візуальна, на дотик, аромореклама), тип візуалізації (динамічна та статична). Удосконалено модель поведінки споживачів, в якій враховано споживчий ризик під час процесу прийняття рішення про покупку, а також фактор часу. Досліджено споживчі переваги з метою сегментування ринку, акцентовано увагу на відповідності стилю рекламного звернення кожному сегменту. Оцінено ставлення споживачів до рекламного звернення й інших атрибутів торговельної марки за допомогою різних методичних підходів: методики "SERVQUAL", моделі Фішбейна, методів ідеальної позначки та Богомаз - Зозульова. Запропоновано удосконалену модель Фішбейна, яка допоможе підприємствам виявити споживче ставлення до повторних покупок з метою підвищення ефективності управління поведінкою споживачів. Із викорстанням методу розрахунку й алгоритму підвищення продуктивності реклами, матриці "продуктивність реклами - ставлення споживачів" розроблено методичні рекомендації щодо проведення заходів, спрямованих на зростання продуктивності підприємства. Розроблено процес управління поведінкою споживачів через рекламне звернення, в якому виділено такі етапи: планування поведінки споживачів, організація й управління поведінкою споживачів через рекламне звернення, контроль за їх поведінкою, ставленням до товару та рекламною діяльністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.8 + У9(4УКР)421.0-803.81
Шифр НБУВ: РА372786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Віннікова І.І. 
Рекламна діяльність фармацевтичних підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.І. Віннікова ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 17 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні та прикладні проблемні питання підвищення ефективності рекламної діяльності фармацевтичних підприємств України. Узагальнено теоретичні засади рекламного менеджменту, визначено специфіку реалізації його принципів та інструментів на фармацевтичному ринку. Наведено оцінку сучасного стану та визначено перспективи розвитку рекламної діяльності фармацевтичних підприємств України. Проаналізовано вплив факторів маркетингового середовища на їх функціонування. Виявлено, що цільова аудиторія реклами лікарських засобів сегментується за віком і прибутками. Визначено найбільш ефективні способи рекламування лікарських засобів з урахуванням характеристик цільової аудиторії, а також специфічних властивостей основних груп препаратів. Обгрунтовано шляхи удосконалення планування рекламних кампаній на ринку лікарських засобів. Наведено рекомендації щодо підвищення ефективності рекламної діяльності фармацевтичних підприємств і розроблено відповідний інструментарій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952 + У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА346205

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Вітренко А.О. 
Ринок рекламних послуг у трансформаційній економіці: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / А.О. Вітренко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 23 с. — укp.

Досліджено еволюцію поглядів на рекламу та ринок рекламних послуг. Запропоновано критерії структурної класифікації та розглянуто функції реклами. Визначено суб'єкти та об'єкт відносин на ринку рекламних послуг. Узагальнено та систематизовано механізм взаємодії суб'єктів цього ринку, що враховує інфраструктурні елементи ринку. Висвітлено механізм формування вартості та споживної вартості специфічного товара-послуги. Узагальнено особливості регулювання економічних відносин на даному ринку. З'ясовано специфіку умов формування та еволюції ринку рекламних послуг в Україні. На підставі статистичних даних проаналізовано ефективність його функціонування. Досліджено особливості українського рекламного ринку. З використанням результатів вивчення інституційних особливостей його фукціонування надано рекомендації щодо поліпшення цього середовища. Визначено світові тенденції розвитку ринку рекламних послуг та їх вплив на національний ринок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА336983

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Полякова Я.О. 
Соціально-економічні аспекти управління рекламною діяльністю підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / Я.О. Полякова ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2004. — 19 с. — укp.

Розроблено методику прогнозування приросту виручки підприємства від рекламної кампанії (РК) з урахуванням соціально-економічних закономірностей поведінки цільової аудиторії. Запропоновано методичний підхід до визначення резервів максимізації прибутку підприємства у процесі РК на підставі моделей параметричного аналізу взаємозв'язку показників обсягу попиту, загальної виручки від реалізації та загальних витрат на товар у до- та післярекламний період. Визначено оптимальну частотність рекламного звернення в управлінні рекламною діяльністю підприємства з використанням положень теорії граничної корисності в процесі проведення аналізу тенденцій взаємовпливу показників "виручка підприємства від РК" і "рекламні витрати". Удосконалено класифікацію зовнішніх і внутрішніх чинників рекламного процесу з урахуванням характеру участі рекламодавця в їх регулюванні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА328559

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Дубовик О. В. 
Управління Інтернет-рекламою в підприємствах торгівлі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Дубовик ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Запропоновано засади класифікації інтернет-реклами, які адаптовані до функціонування торговельних підприємств, що сприятиме оптимізації планування комунікаційних заходів у мережі Інтернет. Проведено класифікацію інтернет-магазинів з метою диференційованого підходу до цілеспрямованого впливу на діяльність підприємства зі створення та розповсюдження рекламної інформації. Запропоновано методичні підходи до формування комплексу заходів, інструментів інтернет-реклами, рекламних технологій та інтернет-мерчандайзингу з урахуванням еволюції застосування мережі Інтернет у діяльності торговельних підприємств і цільових сегментів споживачів. Визначено засади структурування маркетингової інформаційної системи торговельного підприємства шляхом виокремлення підсистеми управління інтернет-рекламою, що сприятиме створенню обгрунтованих рекламних кампаній у мережі Інтернет, оцінці результативності управління інтернет-рекламою в підприємствах торгівлі. Розроблено систему оцінювання результативності управління інтернет-реклами, яка передбачає агрегування оцінних (організаційних, економічних, комунікаційних і технічних) компонентів інтернет-реклами, яка допомагатиме формуванню та імплементації інтегрованих маркетингових комунікаційних програм підприємств торгівлі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 ф121
Шифр НБУВ: РА375951 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Балеха Т.В. 
Управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.В. Балеха ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу численних літературних джерел розкрито суть рекламної діяльності торговельного підприємства та визначено особливості її управління. Запропоновано модель управління рекламною діяльністю у торговельному підприємстві з урахуванням наявності часового лага зворотньої реакції споживачів та поетапне впровадження сукупності рекламних заходів, що здійснюється торговельним підприємством. Розвинуто методичні підходи щодо змісту рекламних кампаній залежно від ринкових позицій роздрібного торговельного підприємства та постачальника. Визначено засади формування підсистеми управління рекламною діяльністю у маркетинговій інформаційній системі торговельного підприємства. З метою вдосконалення управління рекламною діяльністю за умов нестабільного зовнішнього середовища розроблено систему оцінки його ефективності з урахуванням агрегованих оцінних показників, що забезпечить досягнення маркетингових цілей та успішне функціонування підприємства на ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81-21 +
Шифр НБУВ: РА336283

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Воробйова Н.П. 
Управління рекламною діяльністю підприємств ресторанного господарства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.П. Воробйова ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган- Барановського. — Донецьк, 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено методологічні та прикладні питання управління рекламною діяльністю підприємств ресторанного господарства. Розкрито сутність поняття реклами, визначено особливості та роль рекламної діяльності в концепції сучасного управління підприємством. Систематизовано задачі та функції реклами, удосконалено класифікацію її видів. Встановлено показники ефективності реклами у ресторанному господарстві, обгрунтовано теоретичні засади рекламної діяльності. Проаналізовано сучасний стан, тенденції та перспективи розвитку сфери ресторанного господарства. Розглянуто характеристики рекламно-комунікаційного ринку України й основних медіа каналів. Досліджено рекламну діяльність підприємств ресторанного господарства в сучасних медіа каналах. Запропоновано класифікацію підприємств ресторанного господарства за критерієм їх відношення до реклами. За результатами моніторингу реклами підприємств ресторанної сфери у медіа каналах визначено переваги, недоліки та можливості основних медіа, а також сформовано типові групи користувачів та оцінено їх рекламні уподобання. Розроблено пропорційний метод розрахунку рекламного бюджету підприємствами ресторанного господарства з урахуванням життєвого циклу й інтенсивності конкуренції. Визначено рівень витрат на рекламу для кожної з даних груп підприємств ресторанного бізнесу. Розроблено прикладну програму розрахунку й аналізу витрат на рекламу підприємств ресторанного господарства, встановлено ефективність їх рекламної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + У9(4УКР)424.14 +
Шифр НБУВ: РА359891

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Добрянська О.А. 
Управління рекламною діяльністю як фактор підвищення ефективності господарювання: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.А. Добрянська ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2004. — 19 с. — укp.

Висвітлено теоретичні положення та розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення процесу управління рекламною діяльністю для підвищення ефективності господарювання підприємств-рекламодавців. Викладено методику розрахунку ємності рекламного ринку, визначено показники відрахувань податку на рекламу, що сплачуються рекламними агентствами за фіксованими ставками у разі надання рекламних послуг. Проаналізовано вплив реклами на ефективність господарювання, роль рекламної діяльності у зміцненні взаємодії між ланками ринкового ланцюга "виробник - продавець - споживач", а також у реалізації стратегічних цілей підприємства. Розглянуто проведення рекламної кампанії як послідовність інструментів маркетингу (моніторинг перспектив розвитку галузі, підвищення якості товару, моніторинг частки ринку та позиції конкурентів, формування гнучкої цінової політики, розширення додаткових переваг для споживачів, проведення рекламної кампанії), який здатний реалізувати цілі маркетингу (розширення мережі розповсюдження продукції, роботу з постачальниками та розповсюджувачами, виведення на ринок нових продуктів, розвиток торгової марки), які впливають на досягнення стратегічних цілей підприємства. Наведено рекомендації з нормативного регулювання рекламної діяльності як необхідної умови сумлінної конкуренції, що сприяє підвищенню ефективності господарювання та поглиблення зовнішньоекономічних зв'язків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА329658

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Діброва Т.Г. 
Формування рекламного звернення у маркетинговій діяльності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.Г. Діброва ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 16 с.: рис. — укp.

Розкрито особливості українського рекламного ринку взагалі та з огляду на специфіку розробки й створення рекламного звернення. Розроблено методику конкурентної позиції товару у рекламному зверненні. Опрацьовано підходи до визначення змісту та форми подання рекламного звернення, оцінки його ефективності, а також запропоновано поетапну процедуру формування концепції рекламного звернення у процесі розробки та створення рекламного продукту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА324388

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Романишин С.Б. 
Формування рекламної стратегії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.Б. Романишин ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 22 с. — укp.

Висвітлено проблему розробки методичних і прикладних засад формування рекламної стратегії (РС) підприємства з урахуванням особливостей ринкових перетворень в Україні. На підставі узагальнення літературних джерел уточнено суть понять рекламної стратегії, стратегії маркетингу, творчої стратегії реклами, медіастратегії, ефекту рекламної діяльності. Запропоновано модель процесу формування РС підприємства, відмінною особливостю якого є системність і послідовність, грунтування РС на корпоративній, маркетинговій і комунікативній стратегіях, бізнес-стратегії підприємства, її узгодження зі стратегіями інших елементів комплексів комунікацій і маркетингу. Наведено методичні підходи щодо формування рекламного бюджету на засадах застосування системи основних (елементарних, розрахункових, експериментальних і математичних) методів визначення рекламних витрат. Описано метод формування рекламної медіастратегії, за яким реклама розглядається винятково як джерело інформації, оптимальний її обсяг для споживача досягається за умов рівності граничної корисності реклами для нього його граничним витратам на одержання рекламної інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА342429

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського