Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (15)Книжкові видання та компакт-диски (178)Журнали та продовжувані видання (801)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803.81$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 221
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Махмудов Х. З. 
Реклама в системі маркетингу (теоретичні і практичні аспекти) / Х. З. Махмудов, В. М. Рабштина. - Полтава : Полтава, 1997. - 195 c. - Бібліогр.: с. 195. - укp.

Розглядаються сутність і значення реклами, основні вимоги до організації рекламного впливу, психологія та дієвість реклами. Висвітлюються організаційні форми рекламної діяльності, її планування; вибір засобів реклами та каналів її розповсюдження; вузлові засади підготовки тексту реклами; значення та різновиди рекламної кореспонденції; оформлення, виробництво та розсіювання засобів реклами; концепція комунікативності, її сутність і методи; контроль і ревізія рекламної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лисица Н. М. 
Реклама в современном обществе / Н. М. Лисица. - Х. : Основа, 1999. - 271 c. - Библиогр.: 252 назв. - рус.

На основі теоретичних і експериментальних досліджень розглядається реклама як соціальний інститут, визначаються її функції і тенденції розвитку. Внаслідок контент-аналізу української реклами показано "інституціональну рефлексивність" реклами відповідно до тих основних ознак, котрі спостерігаються в суспільстві і схвалюються аудиторією споживачів реклами. Висвітлюються рекламні технології, життєві цикли реклами та їх особливості, соціальний прагматизм реклами, стратегія і тактика реклами, мотиви її споживачів, соціолінгвістика реклами, характеризуються особливості паблік рілейшинз, однієї з функцій менеджменту та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.42-803.81 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ромат Е. В. 
Реклама : Учеб. для студ. спец. "Маркетинг" / Е. В. Ромат. - 3-е изд., перераб. и доп. - К. : НВФ "Студцентр"; Х., 2000. - 480 c. - рус.

Висвітлено проблеми реклами у системі маркетингу. Проаналізовано основні етапи становлення реклами. Вивчено рекламну комунікацію та її головні елементи. Описано процес формування рекламного звернення та критерії вибору каналів для його розповсюдження. Розглянуто процеси рекламного менеджменту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА610118 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лук'янець Т. І. 
Рекламний менеджмент : Навч. посіб. / Т. І. Лук'янець; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1998. - 273 c. - Бібліогр.: с. 271. - укp.

Висвітлюються сутність, цілі та завдання рекламного менеджменту, наведено основні класифікаційні ознаки реклами, споживачів, а також реклами на основі етапів життєвого циклу товару. Розглядаються питання рекламного дослідження ринку, організації та структури рекламного процесу, розробки та виготовлення рекламних звернень, планування рекламної кампанії, її ефективності та контролювання результатів. Детально розкрито психологічні основи рекламного менеджменту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589050 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Обрытько Б. А. 
Рекламный менеджмент : Конспект лекций / Б. А. Обрытько; Межрегион. акад. упр. персоналом. - К., 2000. - 118 c. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Проанализировано правовое регулирование рекламного менеджмента в Украине. Отдельные главы посвящены прогнозированию эффективности рекламного обращения. Освещена роль информационных систем и технологий в планировании рекламных кампаний. Исследовано влияние данной кампании на поведение потребительской аудитории.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 + У542.0-803.81 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Соломіцька О. М. 
Дизайн реклами як фактор впливу на ефективність діяльності підприємств торгівлі / О. М. Соломіцька // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 3. - С. 88-91. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено сучасні проблеми ефективності діяльності підприємств торгівлі та запропоновано шляхи їх розв'язання, передусім, за допомогою застосування потужного рекламного механізму, ефективне функціонування якого неможливе без застосування дизайну.

Раскрыты современные проблемы эффективности деятельности предприятий торговли и предложены пути их решения, прежде всего, с помощью применения мощного рекламного механизма, эффективное функционирование которого невозможно без применения рекламы.

The author dwells upon up-to-date problems of the efficiency of trade enterprises. The ways of solving these problems by using a strong advertising mechanism are suggested.


Ключ. слова: реклама, дизайн, проблема, рекламне звернення, прибуток
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 + Щ127.45 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Водопьянова Е. Ю. 
Информационно-коммуникативный аспект рекламы / Е. Ю. Водопьянова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 1. - С. 94-100. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто один з важливих аспектів реклами, а саме інформаційно-комунікативний, зроблено спробу розкрити сутність реклами як комунікативного процесу.

Рассмотрен один из важных аспектов рекламы,а именно информационно-коммуникативный, сделана попытка раскрыть сущность рекламы как коммуникативного процесса.

In the given article one is reflected advertising from the important aspects of advertising, namely is informational - communicative, attempt to open an essence of as communicative process.


Ключ. слова: реклама, информационно-коммуникативный аспект
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кузьменко К. В. 
Інституціональні основи ринку рекламної продукції / К. В. Кузьменко // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2005. - № 3. - С. 222-226. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано потребу впровадження та ефективного функціонування норм конституції ринку - інституціональної основи ринку рекламної продукції. Наведено результати дослідження характеру сучасної української держави як економічного суб'єкта, її наближення до моделі держави контрактного типу на матеріалах інституціонального аналізу статей державного бюджету.


Ключ. слова: реклама, advertising, связи с общественностью, "public relation", реклама в торговле, общие работы о всех видах экономической рекламы в Украине
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Єслікова О.  
Презентація як різновид рекламної діяльності / О. Єслікова, В. Захарчук // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2002. - № 3. - С. 128-132. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Лук'янець Т. І. 
Рекламний менеджмент : Навч.-метод. посіб. для самостійн. вивчення дисципліни / Т. І. Лук'янець; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 200 c. - Бібліогр.: с. 200. - укp.

Висвітлено сутність та завдання рекламної діяльності. Розкрито суть понять рекламного менеджменту, товару, ринку, рекламних засобів і звернень. Наведено основні класифікаційні ознаки реклами, розглянуто організаційну структуру рекламного процесу. Проаналізовано процес прийняття рішень про проведення рекламної кампанії. Розглянуто особливості визначення ефективності рекламної кампанії, а також використання засобів масової інформації. Визначено психологічні фактори комунікативних цілей реклами, наведено розрахунок ефективності її носіїв. Вміщено методичні вказівки до виконання завдань з використанням комп'ютерів, а також критерії оцінювання знань студентів.

Освещены сущность и задания рекламной деятельности. Раскрыто содержание понятий рекламного менеджмента, товара, рынка, рекламных способов и обращений. Приведены основные классификационные признаки рекламы, рассмотрена организационная структура рекламного процесса. Проанализирован процесс принятия решений о проведении рекламной кампании. Рассмотрены особенности определения эффективности рекламной кампании, а также использования средств массовой информации. Определены психологические факторы коммуникативных целей рекламы, приведен расчет эффективности ее носителей. Помещены методические указания для выполнения заданий с использованием компьютеров, а также критерии оценивания знаний студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА627836 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ромат Є. В. 
Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері : Моногр. / Є. В. Ромат. - К. : Студцентр, 2003. - 111 c. - Бібліогр.: 83 назв. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку й сучасного стану системи громадського саморегулювання рекламної сфери в Україні. Проаналізовано її тісні взаємозв'язки із системою державного управління рекламою. Подано відомості про розвиток українського рекламного ринку. Зроблено висновки щодо основних тенденцій розвитку системи саморегулювання в рекламній сфері.

Освещены проблемы развития и современного состояния системы общественного саморегулирования рекламной сферы в Украине.Проанализированы ее тесные взаимосвязи с системой государственного управления рекламой. Даны сведения о развитии украинского рекламного рынка, выводы относительно основных тенденций развития системы саморегулирования в рекламной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81-21 + У9(4УКР)421.0-803.81-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Добрянська О. А. 
Методологічні засади формування оцінки рекламної роботи / О. А. Добрянська // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Пробл. оцінки соц.-екон. процесів: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 30. - С. 184-198. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Петропавловська С. Є. 
Рекламний менеджмент : Курс лекцій / С. Є. Петропавловська, С. М. Подрєза; Нац. авіац. ун-т. - К. : НАУ, 2003. - 76 c. - Бібліогр.: с. 71. - укp.

Визначено роль менеджменту у рекламному бізнесі. Розкрито сутність рекламного бізнесу. Висвітлено особливості розвитку українського рекламного ринку. Наведено характеристику основних засобів реклами. Розглянуто питання формування рекламного бюджету.

Определена роль менеджмента в рекламном бизнесе. Раскрыта сущность рекламного бизнеса. Освещены особенности развития украинского рекламного рынка. Приведена характеристика основных средств рекламы. Рассмотрены вопросы формирования рекламного бюджета.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81-212.1 я73-2 + Ч620.1 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Лук'янець Т. І. 
Рекламний менеджмент : Навч. посіб. / Т. І. Лук'янець; Київ. нац. екон. ун-т. - 2-е вид., доповн. - К., 2003. - 440 c. - укp.

Розглянуто всі етапи створення рекламного процесу - від появи потреби в рекламному зверненні до його створення, пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності. Детально висвітлено психологічні основи рекламного менеджменту. Відображено всі досягнення американських та європейських спеціалістів у галузі реклами.

Рассмотрены все этапы создания рекламного процесса - от появления потребности в рекламном обращении до его создания, представления целевой аудитории и определения эффективности. Детально освещены психологические основы рекламного менеджмента. Отображены все достижения американских и европейских специалистов в области рекламы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639885 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Управление рекламной деятельностью торговых предприятий на основе маркетинга / сост.: Л. В. Балабанова, С. Н. Шестов; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.И.Туган-Барановского. Каф. маркетинг. менедж. - Донецк, 2002. - 99 c. - Библиогр.: с. 96-98 - рус.

Предложена система управления рекламной деятельностью торговых предприятий в виде алгоритма СУ РДМ для информационного поиска, оценки и интерпретации полученной информации, маркетингового синтеза, установления обратной связи с целевой аудиторией - потребителями рекламы. Освещены особенности управления рекламной деятельностью на современном этапе, охарактеризованы направления совершенствования данного вида деятельности для торговых предприятий. Определено место рекламы в системе маркетинга. Рассмотрены вопросы стратегического программирования рекламной деятельности торговых предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА629785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лысенко Ю. Г. 
Эффективное управление рекламным бизнесом / Ю. Г. Лысенко, С. В. Дынчев, В. В. Гнатушенко, С. В. Челахов, В. М. Демьянов; Донец. нац. ун-т. - Донецк, 2003. - 227 c. - Библиогр.: 45 назв. - рус.

Впервые в Украине представлен комплексный подход к эффективному управлению рекламным бизнесом. Рассмотрены все этапы рекламного процесса, начиная с исследований и заканчивая оценкой эффективности, организационные аспекты и информационные технологии, применяемые в управлении рекламным бизнесом в Украине. Значительное внимание уделено вопросам применения аппарата экономико-математического моделирования в управлении рекламным бизнесом при решении таких вопросов как: синтез рекламного бюджета, оптимизация календарного плана выхода рекламы, оценка эффективности рекламы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ромат Є. В. 
Трансформація моделі державного управління рекламною діяльністю у перехідних умовах : Моногр. / Є. В. Ромат; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2003. - 380 c. - Бібліогр.: с. 353-378. - укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні підходи до розв'язання проблеми державного управління рекламною діяльністю (ДУРД), а також питання формування системи ДУРД за сучасних умов. Висвітлено проблеми використання в державному управлінні засад маркетингу, а також налагодження ефективних рекламних комунікацій установами державної влади. Розкрито роль реклами в сучасному українському суспільстві, проаналізовано існуючий стан ДУРД, а також зарубіжний досвід у даній сфері.

Рассмотрены теоретические и методологические подходы к решению проблемы государственного управления рекламной деятельностью (ГУРД), а также вопросы формирования системы ГУРД в современных условиях. Освещены проблемы применения в государственном управлении основ маркетинга, а также налаживания эффективных рекламных коммуникаций учреждениями государственной власти. Раскрыта роль рекламы в современном украинском обществе, проанализировано современное состояние ГУРД, а также зарубежный опыт в данной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Лелик Л. І. 
Застосування реклами як складової маркетингових комунікацій в управлінні вищими навчальними закладами / Л. І. Лелик, З. Я. Касіян // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2006. - Вип. 2. - С. 285-294. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Авраменко Д. К. 
Зовнішня реклама в контексті носіїв інформації фірми та її стилю [Електронний ресурс] / Д. К. Авраменко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 5. - С. 33-37. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Розглянуто поняття "зовнішньої реклами", як одного з головних складових фірмового стилю, від якого залежить впізнавання логотипу або назви фірми серед великої кількості аналогічних об'єктів. Термін "зовнішня реклама" розкритий в контексті поняття "носії інформації" - тексту, що відображає значення.

Рассмотрено понятие "внешней рекламы", как одного из главных составляющих фирменного стиля, от которого зависит узнавание логотипа или названия фирмы среди большого количества аналогичных объектов. Понятие "внешняя реклама" раскрыто в контексте понятия "носители информации" - текста, который раскрывает значение.

Notion is considered Дexternal advertising", as one of main constituents of firm style, which recognition of logotype or name of firm among a plenty of similar objects depends from. Term Дexternal advertising" is exposed in the context of notion Дdatacarriers" - text, that exposes value.


Ключ. слова: семантика, реклама, комунікація, інформація, стиль
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ткачова Т. М. 
Зовнішня реклама та соціальний захист неповнолітніх : Моногр. / Т. М. Ткачова, О. І. Лабурцева, Р. В. Гребиниченко; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - К. : Наук. світ, 2006. - 175 c. - Бібліогр.: с. 172-174. - укp.

Наведено результати дослідження впливу зовнішньої реклами на девіантну поведінку неповнолітніх. Встановлено, що зовнішня реклама є потужною зброєю, яка може бути дуже небезпечною, але має й великий потенціал позитивного впливу на молодь. Розроблено рекомендації щодо зменшення негативного впливу зовнішньої реклами на дітей і активізації соціальної реклами.

Приведены результаты исследования влияния внешней рекламы на девиантное поведение несовершеннолетних. Установлено, что внешняя реклама является мощным оружием, которое может нести опасность, но также обладающего большим потенциалом положительного влияния на молодежь. Разработаны рекомендации, касающиеся уменьшения отрицательного влияния внешней рекламы на детей и активизации социальной рекламы.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.121.3*36 + С4(4УКР) + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА677664 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського