Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Х819(4ЧЕХ)132$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Фініков Т. В. 
До законодавства про вищу освіту Польщі, Росії, України, Чехії: Ситуація та міркування / Т. В. Фініков. - К. : Таксон, 2000. - 346 c. - укp.

Вміщено тексти Законів та проектів Законів про вищу освіту Польщі, Росії, Чехії. У співставленні з проектом Закону України "Про вищу освіту" розглянуто проблеми оптимальної структури законодавчого акту, становища та правового статусу вузів, державної політики та системи управління вищою освітою, а також особливості функціонування недержавних вузів, економіки системи вищої школи тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4ПОЛ)132 + Х819(4РОС)132 + Х819(4ЧЕХ)132 + Х999.81 + Ч34(4) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бондарчук Н. О. 
Державна політика Чехії в галузі освіти: стан і тенденції розвитку : автореф. дис... канд. наук з держ. управління : 25.00.02 / Н. О. Бондарчук; Акад. муніцип. упр. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено реформування державної політики Чеської Республіки в галузі освіти у період підготовки до вступу в ЄС. Відзначено, що досвід реформування системи освіти даної країни у період адаптації до ЄС є корисним для України, оскільки Чехія пройшла шлях реформ у найбільш короткі строки, що дозволило уряду країни комплексно виконати завдання входження до європейського освітнього простору та проведення системи освіти у відповідність з європейськими стандартами. Досліджено досвід реформування системи освіти Чеської Республіки та запропоновано певну стратегію реформування освітньої галузі України, побудовану на засадах стратегічного планування. Умовно таку стратегію запропоновано поділити на шість блоків, кожний з яких визначає певний напрям діяльності, а саме: стратегічний, управлінський, фінансовий, управління людськими ресурсами, організаційний блок (адміністрування закладів освіти) і технологічний. Відповідні механізми реформування системи освіти України за умов їх комплексного запровадження дасть змогу найбільш ефективно вирішувати проблеми адаптації системи освіти України до вимог європейського освітнього простору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4ЧЕХ)132 + Ч34(4ЧЕХ)к

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361596 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Красняков Є. В. 
Державна політика Чеської Республіки в галузі освіти: досвід для України / Є. В. Красняков // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - 2015. - № 4. - С. 101-106. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто стан, тенденції формування та розвитку освітньої політики Чеської Республіки, механізми формування та реалізації державної політики в галузі освіти, зокрема законодавчі та інші нормативно-правові акти забезпечення системи освіти Чехії, які розробляються та ухвалюються на засадах стратегічного планування, принципи організації системи управління освітою за рівнями управління: центральному, регіональному та на рівні навчальних закладів, аналізуються базові засади реформування чеської системи освіти в період підготовки країни до вступу до Європейського Союзу. Запропоновано практичні рекомендації щодо вдосконалення освітньої політики України з урахуванням досвіду Чеської Республіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4ЧЕХ)132 + Ч34(4ЧЕХ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15105 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського