Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ц621.12$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Карпенко В. А. 
Энергетический анализ шасси армейских колесных машин / В. А. Карпенко; Харьк. гос. политехн. ун-т. - Х., 1999. - 242 c. - Библиогр.: с. 235-239 - рус.

Изложены теоретические и практические методы энергетической оценки шасси армейских колесных машин, в том числе при отборе мощности от двигателя на привод нескольких потребителей энергии. Описаны математические модели бронетранспортеров типа БТР-80 и легкого колесного тягача Т-155, являющегося основой большинства машин инженерного вооружения. Обоснован динамический метод оценки энергетических параметров армейских колесных машин и их агрегатов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц531.13 в641.0 + Ц621.12 в641.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604561 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Аніпко О. Б. 
Експериментальне дослідження впливу терміну зберігання на експлуатаційні показники багатоцільового легкоброньованого тягуна МТ-ЛБ / О. Б. Аніпко, Г. М. Маренко, Є. Ю. Іленко // Системи озброєння і військ. техніка. - 2008. - Вип. 3. - С. 40-42. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Надано аналіз впливу тривалості зберігання на інтенсивність відмов багатоцільового легкоброньованого тягуна МТ-ЛБ за подальшої експлуатації. Визначено елементи і системи МТ-ЛБ, що найбільшим чином схильні до старіння. Сформульовано перспективні напрямки робіт щодо вдосконалення елементів тягуна.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.12-92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Наконечний О. А. 
Методика вибору параметрів контролю технічного стану автомобільного тягача / О. А. Наконечний, С. В. Герасимов, А. О. Подорожняк // Системи озброєння і військ. техніка. - 2010. - Вип. 2. - С. 127-130. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Показано переваги застосування автомобільного тягача для підвищення мобільності ракетних та зенітних ракетних комплексів. Наведено, що ефективність використання автомобільної техніки суттєво залежить від своєчасності виявлення та усунення несправностей. Запропоновано 3 способи підвищення контролепридатності автомобільного тягача. Розроблено методику вибору параметрів контролю автомобільного тягача, яка враховує особливості запропонованих способів підвищення контролепридатності. Сформульовано задачі оптимізації витрат під час контролю та діагностування технічного стану автомобільного тягача, які є основою запропонованої методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.12 + Ц541.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Засоби транспортування озброєння і військової техніки. Конструкція. Двигуни внутрішнього згоряння : підруч. для слухачів, курсантів та студентів ВНЗ / Х. В. Раковський, І. В. Рогозін, Н. Х. Раковська, Д. М. Клец, В. А. Юхно; ред.: Х. В. Раковський; Харків. нац. ун-т Повітр. Сил ім. І. Кожедуба. - Харків : ХНУПС, 2018. - 371 c. - Бібліогр.: с. 371 - укp.

Розглянуто загальну будову та системи забезпечення роботи двигунів внутрішнього згоряння. Приведено дані щодо силових установок засобів транспортування озброєння та військової техніки. Висвітлено особливості роботи багатоциліндрового двигуна. Описано призначення та типи кривошипно-шатунних і газорозподільних механізмів. Подано інформацію про систему забезпечення пуску дизельного двигуна, будову приладів системи змащування двигуна, сумішоутворення в бензиновому двигуні та додаткові пристрої карбюратора. Розкрито особливості інжекторної системи подачі палива в циліндри двигуна. Увагу приділено джерелам електричного струму електрообладнання засобів транспортування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.12 я73 + О35 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА826381 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Закапко О. Г. 
Вибір раціональних параметрів кермового приводу перспективного тракторного самохідного шасі / О. Г. Закапко, М. А. Подригало, К. Г. Яценко // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2020. - Вип. 2. - С. 128-134. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

На прикладі кермового приводу перспективного тракторного самохідного шасі проведено раціональний вибір геометрії важільного механізму за критерієм коефіцієнту корисної дії. Мета роботи - підвищення коефіцієнта корисної дії кермового приводу тракторного самохідного шасі з переднім поворотним мостом шляхом раціонального вибору його геометричних параметрів. Визначено кут початкової установки поворотного важеля. Отримано аналітичні вирази для визначення ходу штока силового гідроциліндра і крутного моменту, створюваного силовим гідроциліндром. Визначено робота сил тертя в шарнірі, який з'єднує поворотний важіль зі штоком силового гідроциліндра, що дозволило визначити цикловий коефіцієнт втрат на тертя в кермовому приводі. Визначено значення раціонального кута початкової установки поворотного важеля. Встановлено, що при обраному куті початкової установки поворотного важеля втрати на тертя в кермовому приводі знижуються. Застосування кермового приводу з двома силовими гідроциліндрами дозволяє вирівняти робочі тиски рідини при повороті, як вправо, так і вліво, зменшити циклові втрати на тертя при куті початкової установки поворотного двохплечового важеля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Подригало М. А. 
Оцінка граничного навантажувального режиму рульового керування тракторного самохідного шасі / М. А. Подригало, Л. В. Разарьонов, О. Г. Закапко // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2022. - Вип. 1. - С. 111-116. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено найбільш напружений режим навантаження рульового керування тракторного самохідного шасі при максимальній частоті впливів водія на руль. Мета роботи - оцінка граничного навантажувального режиму рульового керування тракторного самохідного шасі з переднім поворотним мостом. Представлені результати визначення параметрів граничного (найбільш напруженого) режиму навантаження рульового керування перспективного тракторного самохідного шасі з переднім поворотним мостом. Отримана математична модель дозволяє оцінити динаміку зміни тиску рідини в силовому циліндрі при граничному режимі навантаження рульового керування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.12 + О34-042.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського