Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (91)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч30 в6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 116
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Підласий А. І. 
Педагогічні умови створення та застосування діагностичних експертних систем : Дис...канд. пед. наук: 13.00.01 / А. І. Підласий; Черкаський інженерно-технологічний інститут. - Черкаси, 1995. - 138 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС48272 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Підласий А. І. 
Педагогічні умови створення та застосування діагностичних експертних систем : Дис...канд. пед. наук: 13.00.01 / А. І. Підласий; Черкаський інженерно-технологічний інститут. - Черкаси, 1995. - 138 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС48272 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Рудницька О. П. 
Основи педагогічних досліджень : Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. П. Рудницька, А. Г. Болгарський, Т. Ю. Свистєльнікова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1998. - 143 c. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розкривається логіка, методологія та організація педагогічного дослідження. Висвітлено основні етапи наукового пошуку, вимоги до вибору теми і розробки концептуального апарату дослідження. Основну увагу приділено загальній характеристиці наукової роботи студентів (у тому числі дипломній), вмінню працювати з літературою, визначенню наукового апарату, підготовці до захисту. Два останніх розділи посібника присвячені особливостям написання дипломних робіт з історичної тематики, а також теоретичним та практичним аспектам дослідження проблеми методики музичного виховання і мистецької освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586007 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Маригодов В. К. 
Основы научных исследований: Инженерная педагогика / В. К. Маригодов, А. А. Слободянюк. - Севастополь : СевГТУ, 1999. - 240 c. - рус.

Рассмотрены методы научных исследований в педагогике, при этом основное внимание уделено тем методам, которые не являются традиционными для педагогики и применяются в других областях. На основе системного подхода к образовательной системе как к технологическому комплексу проанализирована роль педагогических и дидактических технологий в научных исследованиях. Решены задачи морфологического анализа и синтеза педагогической системы с помощью алгоритмов программного исследования на ЭВМ. Приведены основные концепции педагогической информатики, которая позволяет оценить эффективность системы обучения с различных позиций. Исследована возможность экспертной оценки эффективности системы обучения, а также лингвистическая диагностика последней.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА596221 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Борисенко О. Д. 
Аналітико-статистичні методи й моделі психології та педагогіки : Вибрані лекції / О. Д. Борисенко, Р. Є. Майборода; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К. : ВЦ "Київ. ун-т", 2000. - 117 c. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні математичні моделі та методи обробки статистичних даних, використовуваних в психології та педагогіці. Визначено поняття предмета психометрики й описано основні методи статистичного аналізу результатів психологічних досліджень, розробки, стандартизації та адаптації психометричних тестів, діагностики психічних особливостей людини на основі результатів тестування. Наведено основні математичні моделі навчання, утворення асоціацій, соціальної поведінки. Викладено класичний підхід до побудови суб'єктивних імовірностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 с81 + Ч30 в647

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Коваленко В. П. 
Використання методу $E bold chi sup 2 у педагогічних дослідженнях / В. П. Коваленко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 15. - С. 9-17. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В172.5 в2:Ч + Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Алексєєнко Т. А. 
Основи педагогічного експерименту і кваліметрії : Навч.-метод. посіб. / Т. А. Алексєєнко, В. В. Сушанко; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2003. - 41 c. - укp.

Висвітлено загальні засади педагогічного експерименту та кваліметрії. Розкрито зміст поняття виміру в педагогіці. Запропоновано класифікацію вимірів. Наведено кількісний та якісний аналіз результатів дослідження, а також загальні вимоги до оформлення курсових, бакалаврських, дипломних робіт і рефератів.

Освещены общие основы педагогического эксперимента и кваллиметрии. Раскрыто содержание понятия измерения в педагогике. Предложена класификация измерений. Приведены количественный и качественный анализ результатов исследования, а также общие требования к оформлению курсовых, бакалаврских, дипломных работ и рефератов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6я7 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р98274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Калініна Л. М. 
Методики обробки й аналізу результатів констатуючого експерименту з проблеми "Організаційно-педагогічні умови ефективного функціонування Херсонського обласного ліцею" / Л. М. Калініна, Н. В. Кнорр, Н. М. Островерхова, М. І. Рябуха, О. В. Пономар; Лаб. упр. освіт. закл. Ін-ту педагогіки АПН України, Херсон. обл. ліцей. - Херсон : Айлант, 2003. - 224 c. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Висвітлено питання методології педагогічних досліджень, організації, обробки й аналізу результатів констатуючого експерименту з трьох основних підсистем: "Адміністративно-управлінська ланка", "Вчитель ліцею", "Ліцеїст".

Освещены вопросы методологии педагогических исследований, организации, обработки и анализа результатов констатирующего эксперимента по трем основным подсистемам: "Административно-управленческое звено", "Учитель лицея", "Лицеист".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + Ч421.4/5 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Моніторинг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи : Посіб. / ред.: О. І. Локшина. - К. : К.І.С., 2004. - 128 c. - укp.

Розкрито суть поняття якісних показників освіти у світовому контексті. Наведено міжнародні порівняльні дослідження як інструмент моніторингу якісних ознак освітніх систем. Проаналізовано вітчизняний досвід проведення моніторингових досліджень, висвітлено основні положення експерименту Міністерства освіти та науки України з зовнішнього тестування навчальних досягнень учнів за підтримки Міжнародного фонду "Відродження" у рамках проекту "Центр текстових технологій".

Раскрыта сущность понятия качественных показателей образования в мировом контексте. Приведены результаты международных сравнительных исследований как инструмент мониторинга качественных признаков образовательных систем. Проанализирован отечественный опыт проведения мониторинговых исследований, освещены основные положения эксперимента Министерства образования и науки Украины по внешнему тестированию учебных достижений учеников при поддержке Международного фонда "Возрождения" в рамках проекта "Центр текстовых технологий".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + Ч34(4УКР) в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660746 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Методика визначення рейтингів університетів України / Каф. ЮНЕСКО "Вища техн. освіта, приклад. систем. аналіз та інформатика" при Нац. техн. ун-ті України "КПІ" МОН України та Ін-ті приклад. систем. аналізу НАН України і МОН України. - К. : Політехніка, 2006. - 45 c. - Бібліогр.: с. 45. - укp.

Описано систему визначення рейтингів університетів України на підставі створення відповідної методики, адекватної до структури, особливостей і умов функціонування вітчизняної вищої школи. Запропоновано комплекс організаційних і програмно-технічних засобів для збирання необхідних даних та визначення оцінок рейтингів університетів.

Описана система определения рейтингов университетов Украины с учетом создания соответствующей методики, адекватной к структуре, особенностям и условиях функционирования отечественной высшей школы. Предложен комплекс организационных и программно-технических средств для сбора необходимых данных и определения оценок рейтингов университетов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711.9 к95 + Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р113740 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Борзенко-Мірошніченко А. Ю. 
Моніторинг якості освітніх проектів на основі моделей системної динаміки : Автореф. дис... канд. техн. наук / А. Ю. Борзенко-Мірошніченко; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Виявлено недоліки процесів управління та моніторингу освітніх проектів. Розкрито зміст унікальності продукту освітніх проектів. Сформовано коло замовників та їх вимоги до продукту освітніх проектів. Досліджено динамічну складність системи управління якістю освітніх проектів. Визначено роль, розроблено теоретичні засади й інструментарій процесу моніторингу якості цих проектів. Сформульовано принципи та виявлено закономірності даного процесу. Розроблено множину стратегій управління якістю освітніх проектів. Здійснено практичне впровадження нової методики управління якістю освітніх проектів та комп'ютерної програми "Система підтримки моніторингу якості освітніх проектів на основі контрольних точок "МОЯК".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + Ч34(4УКР) в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349850 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кононов В. Б. 
Класифікація педагогічних експериментів / В. Б. Кононов, В. С. Клименко // Системи оброб. інформації. - 2007. - Вип. 8. - С. 157-159. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано існуючі педагогічні експерименти та відзначено особливі якості викладача-дослідника та необхідність розробки типових методик проведення педагогічних експериментів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Корнещук В. 
Моделювання в системі підготовки професійно надійного спеціаліста: теоретичний аспект / В. Корнещук // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 113-117. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні засади процесу моделювання, його методи. Підкреслено значення моделювання у формуванні професійної надійності майбутніх спеціалістів.

Рассмотрены теоретические основы процесса моделирования, его методы. Подчёркнуто значение моделирования в формировании профессиональной надёжности будущих специалистов.

In the article is discern the theoretical basis of the process modeling and their methods. It is accentuation significance of the modeling forming of the professional reliability of future specialists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тинкалюк О. 
Сутність і структура іншомовної комунікативної компетенції студентів немовних спеціальностей вищих навчальних закладів / О. Тинкалюк // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 24. - С. 53-63. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано підходи вчених до трактування сутності ключових понять дослідження; розкрито варіативність поглядів дослідників щодо визначення структури іншомовної комунікативної компетенції; на підставі проведеного педагогічного експерименту визначено індекс зацікавленості студентів до вивчення англійської мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + Ш12-913-2 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Мартинюк А. 
Проблема структурування знань та її значення в навчальному процесі / А. Мартинюк // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 24. - С. 28-37. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Порушено проблему структурного аналізу знань. Простежено витоки поняття "структуралізм" від давніх часів до сьогодні. Акцентовано, що в педагогічній науці першим запропонував системний підхід до досліджуваних явищ Я. Мамонтов. Подано власне визначення структурування змісту філологічних знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + Ш. в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Семенихина Е. 
Использование пакета Excel при статистической обработке результатов педагогического эксперимента / Е. Семенихина // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 29. - С. 81-87. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

В пакете Excel рассмотрено применение критериев Пирсона, Фишера, Стьюдента во время обработки результатов педагогического эксперимента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Староста В. І. 
Методологічні аспекти психолого-педагогічного дослідження : навч.-метод. посіб. / В. І. Староста; ДВНЗ "Ужгород. нац. ун-т". - Ужгород : Говерла, 2008. - 68 c. - Бібліогр.: с. 61-62. - укp.

Описано основні етапи організації, проведення психолого-педагогічного дослідження (ППД) у галузі освіти. Проаналізовано його структуру. Запропоновано класифікацію наукових досліджень. Охарактеризовано ППД, наведено методи ППД, зокрема, теоретичні, емпіричні, спостереження, опитування, тестування, соціометрії, експерименту.

Описаны основные этапы организации, проведения психолого-педагогического исследования (ППИ) в сфере образования. Проанализирована его структура. Предложена классификация научных исследований. Охарактеризованы ППИ, приведены методы ППИ, в частности, теоретические, эмпирические, наблюдения, опроса, тестирования, социометрии, эксперимента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 я73 + Ю9 с1/8 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Воловик П. 
Педагогічна технологія застосування регресійного і кореляційного аналізів у педагогічних дослідженнях (продовження, початок у журналі "Неперервна професійна освіта: теорія і практика", Вип. І-ІІ. - 2007.) / П. Воловик // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2008. - № 1. - С. 42-50. - укp.

Проаналізовано проблеми кореляції педагогічних явищ і наведено статистичні оцінки зв'язків педагогічних показників. Сформульовано завдання та способи організації досліджень, які дають можливість встановлювати кореляційні зв'язки між змінними, що характеризують педагогічні явища і процеси. Надано класифікацію зв'язків за їх формою (лінійні, криволінійні), розглянуто відмінності між ними та визначено методику виявлення лінійних і криволінійних зв'язків, викладено методи побудови кореляційних рівнянь. Висвітлено застосовану в праці технологію дослідження: тісноти взаємозв'язку між якісними ознаками педагогічних явищ за допомогою коефіцієнта асоціації та взаємної спряженості; динамічної тісноти зв'язку між двома взаємопов'язаними варіаційними рядами за допомогою лінійного коефіцієнта кореляції. Викладено методику визначення надійності вибіркових лінійних коефіцієнтів кореляції.

Выполнен анализ проблем корреляции педагогических явлений и приведены статистические оценки связей педагогических показателей. Сформулированы задачи и способы организации исследований, позволяющие установить корреляционные связи между переменными, которые характеризуют педагогические явления и процессы. Представлена классификация связей по их форме (линейные, криволинейные), рассмотрены различия между ними и определена методика выявления линейных и криволинейных связей, изложены методы построения корреляционных уравнений. Освещена применяемая в работе технология исследования: тесноты взаимосвязи между качественными признаками педагогических явлений с помощью коэффициента ассоциации и коэффициента взаимной сопряженности; динамической тесноты связи между двумя взаимосвязанными вариационными рядами при помощи линейного коэффициента корреляции. Изложена методика определения надежности выборочных линейных коэффициентов корреляции.

The paper deals with the analysis of pedagogical phenomena correlation and statistic estimation of pedagogical indexes, which allow to make correlation connections between variables characterizing pedagogical phenomena and processes. The connections classification due to the form (linear, non-linear), the differences between them and technique for construction of relations of linear and non-linear correlation connections are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ребуха Л. З. 
Психологічна експертиза: технологія та процедура проведення : навч. посіб. / Л. З. Ребуха; Терноп. нац. екон. ун-т. - Т. : Економ. думка, 2008. - 128 c. - Бібліогр.: с. 112-125. - укp.

Розкрито сутність психолого-педагогічної експертизи як наукової системи, висвітлено її концептуальні засади. Встановлено вимоги до проведення й описано модель психолого-педагогічної експертизи освітніх експериментів, зокрема, модульно-розвивальної системи навчання. Проаналізовано зв'язок еспертизи з моделювання навчально-виховних ситуацій. Розглянуто технологію та процедуру проведення психолого-педагогічної експертизи інноваційного навчання, а також управлінської сфери інноваційної діяльності колективу освітнього закладу.

Раскрыта сущность психолого-педагогической экспертизы как научной системы, освещены ее концептуальные основы. Установлены требования к проведению и описана модель психолого-педагогической экспертизы образовательных экспериментов, в частности, модульно-развивающей системы обучения. Проанализирована взаимосвязь экспертизы с моделированием учебно-воспитательных ситуаций. Рассмотрены технология и процедура проведения психолого-педагогической экспертизы инновационного обучения, а также управленческой сферы инновационной деятельности коллектива образовательного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 с. я73 + Ч30 в6. я73 + Ч311,01 я73 + Ч484(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА703522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Дичківська І. М. 
Інноваційна педагогічна діяльність як чинник розвитку освітніх систем / І. М. Дичківська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 40. - С. 127-132. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

З'ясовано що інноваційна діяльність є основою і змістом інноваційних освітніх процесів. Відзначено, що провідною формою та суттєвою складовою інноваційної педагогічної діяльності виступає експеримент, розглянуто різні тлумачення поняття "педагогічний експеримент". Охарактеризовано головні критерії передового педагогічного досвіду. Встановлено, що новим напрямом у розвитку означеної проблеми стало моделювання і створення передового педагогічного досвіду. Виокремлено основні компоненти процесу моделювання: визначення мети та завдання створюваного досвіду, аналіз використаних під час моделювання джерел; визначення об'єкта; розроблення структури моделі досвіду, плану і методики, впровадження їх з регулюванням, аналізом, контролем. Висвітлено особливості інноваційної педагогічної діяльності.

Обращено внимание на то, что инновационная деятельность является основой и содержанием инновационных образовательных процессов. Отмечено, что ведущей формой и существенной составной инновационной педагогической деятельности выступает эксперимент. Рассмотрены разные толкования понятия "педагогический эксперимент". Охарактеризированы главные критерии передового педагогического опыта. Установлено, что новым направлением в развитии определенной проблемы стало моделирование и создание передового опыта. Выделены основные компоненты процесса моделирования: определение цели и задачи создаваемого опыта, анализ использованных при моделировании источников; определение объекта; разработка структуры модели опыта, плана и методики, внедрение их с регулированием, анализом, контролем. Освещены особенности инновационной педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського