Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (99)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч30 я2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Скрипченко О. В. 
Довідник з педагогіки та психології : Навч. посіб. для викл., аспірантів та студ. пед. навч. закл. / О. В. Скрипченко, Т. М. Лисянська, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 216 c. - укp.

Розкрито основні поняття психологічної та педагогічної науки. Особливу увагу приділено розгляду психологічних і педагогічних термінів, які зустрічаються в підручниках з психології та педагогіки, у сучасних роботах з педагогіки, психології, філософії та соціології. Наведено стислі відомості про науковий доробок психологів та педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я2 + Ч311.215 я2 + Ю9 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Енциклопедія освіти / ред.: В. Г. Кремень. - К. : Юрінком Інтер, 2008. - 1040 c. - укp.

Вперше в Україні у вітчизняній довідниково-аналітичній праці висвітлено проблеми теорії, історії та практики української освіти, походження понятійно-термінологічних основ педагогічної та психологічної наук. Розглянуто фундаментальні питання розвитку сфери освіти, педагогіки як науки, педагогічної психології, понятійно-термінологічного апарату сучасної освіти. Наведено інформацію про видатних діячів педагогічної та психологічної наук, організаторів освіти з висвітленням їх педагогічної спадщини й освітньої діяльності, визначні навчальні заклади України, розвиток сучасних освітніх систем розвинених країн світу. Розкрито найважливіші аспекти надбань суміжних наук (філософії, культурології, мистецтва, фізіології, соціології, економіки, екології), пов'язаних зі сферою освіти.

Впервые в Украине в отечественном справочно-аналитическом труде освещены проблемы теории, истории и практики украинского образования, происхождения понятийно-терминологических основ педагогической и психологической наук. Рассмотрены фундаментальные вопросы развития сферы образования, педагогики как науки, педагогической психологии, понятийно-терминологического аппарата современного образования. Приведена информация о выдающихся деятелях педагогической и психологической наук, организаторах образования с освещением их педагогического наследия и образовательной деятельности, известных учебных заведениях Украины, развитии современных образовательных систем развитых стран мира. Раскрыты важнейшие аспекты достижений смежных наук (философии, культурологии, искусства, физиологии, социологии, экономики, экологии), связанных со сферой образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС45291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Словник-довідник педагогічних термінів для педагогічних, науково-педагогічних працівників, співробітників та студентів Національної академії державної податкової служби України / уклад.: А. В. Цимбалюк; Нац. акад. держ. податк. служби України. - Ірпінь, 2005. - 46 c. - Бібліогр.: с. 45. - укp.

Розкрито сутність педагогічних, методичних, іншомовних понять системи вищої освіти з урахуванням чинних нормативних документів (законів України, новітніх Державних стандартів).

Раскрыта сущность педагогических, методических, иностранных понятий системы высшего образования с учетом действующих нормативных документов (законов Украины, новейших Государственных стандартов).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р106847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Якса Н. В. 
Соціально-педагогічний тезаурус : Слов. / Н. В. Якса. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім.І.Франка, 2006. - 153 c. - (Б-ка соц. педагога). - укp.

Сформульовано визначення основних соціально-педагогічних понять, що характеризують сутність процесів розвитку, виховання та навчання різних категорій дітей і молоді. Відзначено, що специфіка даної термінології полягає в її постійній динаміці, розвитку, збагаченні. Зміст базових соціально-педагогічних понять викладено з урахуванням інноваційних концепцій і новітніх навчальних технологій, удосконалення діяльності соціальних служб і центрів. Уточнено визначення багатьох відомих понять і зроблено нові акценти, що відповідають сучасним вимогам модернізації системи освіти в Україні.

Сформулированы определения основных социально-педагогических понятий, характеризующих сущность процессов развития, воспитания и обучения различных категорий детей и молодежи. Показано, что специфика данной терминологии заключается в ее постоянной динамике, развитии, обогащении. Содержание базовых социально-педагогических понятий изложено с учетом инновационных концепций и новейших учебных технологий, усовершенствования деятельности социальных служб и центров. Уточнено определение многих известных понятий и сделаны новые акценты с учетом современных требований модернизации системы образования в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я212 + С5*148:Ч30 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675674 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Якса Н. В. 
Тезаурус з проблеми міжкультурної взаємодії : Слов. / Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 164 c. - Бібліогр.: с. 154-164. - укp.

Розкрито зміст сучасних педагогічних понять і термінів у контексті переосмислення основних ідей, положень, підходів до проблем вітчизняної освіти.

Раскрыто содержание современных педагогических понятий и терминов в контексте переосмысления основных идей, положений, подходов к проблемам отечественного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672994 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Українсько-німецький словник навчально-педагогічних понять і термінів : метод. посіб. / уклад.: Л. Вовк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 159 c. - нім.

Розкрито зміст понять і термінів з питань загальних основ педагогіки, її історії та ролі у розвитку суспільства, педагогічного процесу як системи та цілісного явища, організаційних форм навчання, діагностики й оцінки результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів, змісту освіти у сучасній школі, школознавства, теорій навчання (дидактики) та виховання українською та німецькою мовами.

Раскрыто содержание понятий и терминов по вопросам общих основ педагогики, ее истории и роли в развитии общества, педагогического процесса как системы и целостного явления, организационных форм обучения, диагностики и оценки результатов учебно-познавательной деятельности учеников, содержания образования в современной школе, школоведения, теорий обучения (дидактики) и воспитания на украинском и немецком языках.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-434:Ч30 + Ш143.24-434:Ч30 + Ч30 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697579 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Українсько-французький словник навчально-педагогічних понять і термінів : метод. посіб. / уклад.: Л. Вовк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, 2007. - 293 c. - фр.

Розкрито зміст понять і термінів з питань загальних основ педагогіки, її історії та ролі у розвитку суспільства, педагогічного процесу як системи та цілісного явища, організаційних форм навчання, діагностики й оцінки результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів, змісту освіти у сучасній школі, школознавства, теорій навчання (дидактики) та виховання українською та французькою мовами.

Раскрыто содержание понятий и терминов по вопросам общих основ педагогики, ее истории и роли в развитии общества, педагогического процесса как системы и целостного явления, организационных форм обучения, диагностики и оценки результатов учебно-познавательной деятельности учеников, содержания образования в современной школе, школоведения, теорий обучения (дидактики) и воспитания на украинском и французском языках.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-434:Ч30 + Ш147.11-434:Ч30 + Ч30 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Глоссарий современного образования : [термин. словарь-справочник] / ред.: Е. Ю. Усик; Нар. укр. акад. - Х., 2007. - 524 c. - рус.

Проанализировано содержание около 1 000 терминов, описывающих современное образование как сложный феномен - в его взаимосвязях с различными общественными явлениями и процессами на региональном и мировом уровнях. Раскрыты социальная сущность образования, его интегрированность в культурную, духовную, политическую, экономическую, профессиональную сферы, сферу науки и искусства. Освещен инновационный опыт учебно-воспитательной, методической и научной работы Народной украинской академии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Горецький П. Й. 
Словник термінів педагогіки, психології та шкільного адміністрування / П. Й. Горецький; Ін-т енциклопед. дослідж. НАН України. - Відтворення вид. 1928 р. - К., 2008. - 111 c. - (Із словник. спадщини; Вип. 2). - укp. - рус.

Запропонований словник є оновлюваним перевиданням російсько-українського словника термінів педагогіки, психології та шкільного адміністрування 1928 р. Розкрито сутність російських педагогічних, психологічних термінів і визначень з перекладом їх українською мовою, зокрема, педагогічної ради, психології, психопатології, психотехніки.

Предложенный словарь является обновленным переизданием русско-украинского словаря терминов педагогики, психологии и школьного администрирования, опубликованного в 1928 г. Раскрыта сущность российских педагогических и психологических терминов и определений с переводом их на украинский язык, в частности, педагогического совета, психологии, психопатологии, психотехники.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я212 + Ю9 я212 + Ч421.41 я212 + Ш141.12-434 + Ш141.14-434

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС47090 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Англо-український та українсько-англійський словник педагогічних та психологічних термінів і понять : навч. посіб. / уклад.: Н. В. Орлова; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2010. - 187 c. - укp. - англ.

Наведено понад 40 000 слів і словосполучень (українською та англійською мовами) з питань психології та педагогіки. Розглянуто особливості перекладу таких термінів, як образа, здібність, алексія, гармонія, благодійництво, втома, перевтілення.

Приведено более 40 000 слов и словосочетаний (на украинском и английском языках) по вопросам психологии и педагогики. Рассмотрены особенности перевода таких терминов, как обида, способность, алексия, гармония, благотворительность, усталость, перевоплощение.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-434:Ч30 + Ш141.14-434:Ю + Ш143.21-434:Ч30 + Ш143.21-434:Ю + Ч30 я212 + Ю9 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731205 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Жиляєв І. Б. 
Словник-довідник основних понять та визначень українського освітнього законодавства / І. Б. Жиляєв, Б. Г. Чижевський. - К. : Парламент. вид-во, 2010. - 108 c. - укp.

Сформовано понятійний апарат освітнього законодавства. Проведено загальний порівняльно-правовий аналіз основних понять українського освітнього законодавства з деякими поняттями міжнародного права. Надано представлення впорядкованого термінологічного апарату сучасного законодавства, що регулює освітні відносини.

Сформирован понятийный аппарат образовательного законодательства. Проведен общий сравнительно правовой анализ основных понятий украинского образовательного законодательства с некоторыми понятиями международного права. Дано представление упорядоченного терминологического аппарата современного законодательства, которое регулирует образовательные отношения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)13 я2 + Ч30 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Термінологічний словник з курсу "Педагогіка" : навч.-метод. посіб. / ред.: В. І. Староста; ДВНЗ "Ужгород. нац. ун-т". - Ужгород : Говерла, 2012. - 142 c. - Бібліогр.: с. 130-131 - укp.

Наведено основні педагогічні терміни. Розкрито сутність таких понять, як вікова періодизація, закономірності виховання, когнітивні процеси, організаційна форма навчання, педагогічна техніка, пізнавальний інтерес, самореалізація, творчість, суспільне виховання, узагальнення, управління процесом виховання, фізичне виховання, шкільний компонент навчального плану.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756766 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тлумачний словник термінів з освіти, наукознавства, стилістики та красномовства : (для студентів і аспірантів) / уклад.: І. Є. Намакштанська, О. В. Романова, В. М. Левченко. - Донецьк : Донбас, 2014. - 506 c. - Бібліогр.: с. 483-505 - укp.

Подано 4 600 термінологічних лексем і сталих словосполучень з освіти, наукознавства, красномовства, стилістики та деяких інших, пов'язаних з ними наук.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я212 + Ш.я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Чернишова Є. Р. 
Термінологічний словник з основ підготовки наукових та науково-педагогічних кадрів післядипломної педагогічної освіти : навч. посіб. у сфері підгот. наук. та наук.-пед. кадрів / Є. Р. Чернишова, Н. В. Гузій, В. П. Ляхоцький, О. Л. Ануфрієва, І. Ю. Регейло; ред.: Є. Р. Чернишова; НАПН України, Ун-т менеджменту освіти. - Київ : УМО НАПН України, 2014. - 229 c. - Бібліогр.: с. 211-226 - укp.

Наведено більш ніж 550 тлумачень освітянських термінів, категорій, понять, які найчастіше зустрічаються у науковій літературі та навчальних виданнях: академічне визнання, вимірювання інтелекту, інфраструктура освіти дорослих, магістр, персонал управління, самоосвіта, стажування, якість знань тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Глоссарий современного образования : [терминол. слов.-справ. по проблемам соврем. образования] / ред.: Е. Ю. Усик; сост.: В. И. Астахова, Е. В. Астахова, В. Р. Антонова; Нар. укр. акад. - Изд. 2-е, перераб. и доп. - Харьков : Изд-во НУА, 2014. - 531 c. - рус.

Приведены 1 000 терминов, описывающих сферу образования, раскрывающих структуру, содержание и динамику современных образовательных процессов: анализ урока, внешнее независимое оценивание, игра деловая, институт, кейс-технология, неолиберализм в образовании, самоактуализация личности, совместная степень, философия образования и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Василюк А. В. 
Педагогічний словник-лексикон (українсько-англо-польський) / А. В. Василюк, М. Танась. - 2-е вид., уточн. й доповн. - Київ : Лисенко М.М., 2013. - 222 c. - укp. - англ. - пол.

Викладено термінологію зі сфер методології, філософії, соціології, психології та інформаційної технології. Подано модифіковані версії, особливо щодо нових або маловживаних термінів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я21 + Ш12-434:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Рибалка В. В. 
Словник із психології та педагогіки обдарованості і таланту особистості : термінол. слов. / В. В. Рибалка; НАПН України, Ін-т обдаров. дитини, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - 423 c. - укp.

Розкрито зміст більше 200 основних категорій і понять психології та педагогіки обдарованості і таланту особистості. Подано ряд психолого-педагогічних концепцій обдарованості та інших референтних до проблеми понять, в контексті яких зазначена проблема набуває своєї смислової цілісності, комплексності та системності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24 я212 + Ч30 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА800567 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Словник педагогічних та психологічних термінів : до дисциплін: "Педагогіка", "Педагогіка новаторства", "Педагогіка та психологія вищої школи", "Методика виховної роботи та основи педагогічної майстерності", "Педагогічний менеджмент" : для здобувачів вищ. освіти ден. та заоч. форм здобуття освіти пед. спец. / уклад.: Н. А. Несторук, Л. В. Кокоріна; ДВНЗ "Донбас. держ. пед. ун-т". - Бахмут : Вид-во Б. І. Маторіна, 2019. - 131 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Словник розкриває зміст найбільш уживаних педагогічних та психологічних термінів, понять та категорій, які використовуються у процесі вивчення майбутніми педагогами дисциплін: «Педагогіка», «Педагогіка новаторства», «Педагогіка та психологія вищої школи», «Методика виховної роботи та основи педагогічної майстерності», «Педагогічний менеджмент». До словника введено також ряд термінів і понять, які входять у систему суміжних галузей педагогічної науки, що сприяє формуванню міжпредметних зв’язків різних педагогічних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я212 + Ч30 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА835070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сучасна освіта: глосарій ключових понять / уклад.: Т. Десятов, Ю. Тимошенко. - Київ : Арт Економі, 2019. - 307 c. - Бібліогр.: с. 284-293 - укp.

Охоплено ключові поняття й терміни сучасної освіти, зміст яких розкрито в понад 580 словникових статтях. Надаватиме термінологічну допомогу широкому колу користувачів, зокрема педагогічним працівникам, освітнім менеджерам і здобувачам вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС68948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Енциклопедія освіти / ред.: В. Г. Кремень, В. І. Луговий, О. М. Топузов, О. І. Ляшенко, С. Д. Максименко, Н. Г. Ничкало, П. Ю. Саух, Л. Д. Березівська, І. Д. Бех, В. Ю. Биков, М. С. Гальченко, В. В. Засенко, С. А. Калашнікова, М. О. Кириченко, Л. Б. Лук'янова, В. Г. Панок, В. О. Радкевич, О. Я. Савченко, М. М. Слюсаревський, О. В. Сухомлинська; Національна академія педагогічних наук України. - 2-ге вид., допов. та перероб. - Київ : Юрінком Інтер, 2021. - 1143 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Представлено довідкове видання, в якому вміщено близько 1500 статей, що висвітлюють проблеми історії, теорії та практики української освіти, поняттєво-термінологічні засади педагогічної й психологічної наук; сучасні освітні парадигми та концепції. Висвітлено освітній процес у закладах освіти різних рівнів і типів, особливості зарубіжних систем освіти; персоніфіковану інформацію про педагогів і громадських діячів, котрі сприяли розвитку освіти в Україні. Подано інформацію про суміжні галузі науки, що мають вагоме значення для становлення інноваційної людини, формування конкурентоспроможного людського капіталу. Зазначено, що Національна академія педагогічних наук України відіграє важливу роль у забезпеченні модернізації національної системи освіти шляхом здійснення глибоких наукових досліджень у сфері освіти, педагогіки і психології, конструктивного вдосконалення структури й змісту освіти, упровадження інноваційних технологій і методик навчання та виховання, обґрунтування рекомендацій щодо організації системи освіти в Україні, формування ефективної мережі закладів освіти, підготовки сучасних педагогічних кадрів і забезпечення гідних умов їхньої праці тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС70134 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського