Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч30 я212$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
| | | | |
1. |
Словник-довідник педагогічних термінів для педагогічних, науково-педагогічних працівників, співробітників та студентів Національної академії державної податкової служби України / уклад.: А. В. Цимбалюк; Нац. акад. держ. податк. служби України. - Ірпінь, 2005. - 46 c. - Бібліогр.: с. 45. - укp.Розкрито сутність педагогічних, методичних, іншомовних понять системи вищої освіти з урахуванням чинних нормативних документів (законів України, новітніх Державних стандартів). Раскрыта сущность педагогических, методических, иностранных понятий системы высшего образования с учетом действующих нормативных документов (законов Украины, новейших Государственных стандартов). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я212
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р106847 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Якса Н. В. Соціально-педагогічний тезаурус : Слов. / Н. В. Якса. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім.І.Франка, 2006. - 153 c. - (Б-ка соц. педагога). - укp.Сформульовано визначення основних соціально-педагогічних понять, що характеризують сутність процесів розвитку, виховання та навчання різних категорій дітей і молоді. Відзначено, що специфіка даної термінології полягає в її постійній динаміці, розвитку, збагаченні. Зміст базових соціально-педагогічних понять викладено з урахуванням інноваційних концепцій і новітніх навчальних технологій, удосконалення діяльності соціальних служб і центрів. Уточнено визначення багатьох відомих понять і зроблено нові акценти, що відповідають сучасним вимогам модернізації системи освіти в Україні. Сформулированы определения основных социально-педагогических понятий, характеризующих сущность процессов развития, воспитания и обучения различных категорий детей и молодежи. Показано, что специфика данной терминологии заключается в ее постоянной динамике, развитии, обогащении. Содержание базовых социально-педагогических понятий изложено с учетом инновационных концепций и новейших учебных технологий, усовершенствования деятельности социальных служб и центров. Уточнено определение многих известных понятий и сделаны новые акценты с учетом современных требований модернизации системы образования в Украине. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я212 + С5*148:Ч30 я212
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА675674 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Якса Н. В. Тезаурус з проблеми міжкультурної взаємодії : Слов. / Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 164 c. - Бібліогр.: с. 154-164. - укp.Розкрито зміст сучасних педагогічних понять і термінів у контексті переосмислення основних ідей, положень, підходів до проблем вітчизняної освіти. Раскрыто содержание современных педагогических понятий и терминов в контексте переосмысления основных идей, положений, подходов к проблемам отечественного образования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я212
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА672994 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Українсько-німецький словник навчально-педагогічних понять і термінів : метод. посіб. / уклад.: Л. Вовк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 159 c. - нім.Розкрито зміст понять і термінів з питань загальних основ педагогіки, її історії та ролі у розвитку суспільства, педагогічного процесу як системи та цілісного явища, організаційних форм навчання, діагностики й оцінки результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів, змісту освіти у сучасній школі, школознавства, теорій навчання (дидактики) та виховання українською та німецькою мовами. Раскрыто содержание понятий и терминов по вопросам общих основ педагогики, ее истории и роли в развитии общества, педагогического процесса как системы и целостного явления, организационных форм обучения, диагностики и оценки результатов учебно-познавательной деятельности учеников, содержания образования в современной школе, школоведения, теорий обучения (дидактики) и воспитания на украинском и немецком языках. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-434:Ч30 + Ш143.24-434:Ч30 + Ч30 я212
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА697579 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Українсько-французький словник навчально-педагогічних понять і термінів : метод. посіб. / уклад.: Л. Вовк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, 2007. - 293 c. - фр.Розкрито зміст понять і термінів з питань загальних основ педагогіки, її історії та ролі у розвитку суспільства, педагогічного процесу як системи та цілісного явища, організаційних форм навчання, діагностики й оцінки результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів, змісту освіти у сучасній школі, школознавства, теорій навчання (дидактики) та виховання українською та французькою мовами. Раскрыто содержание понятий и терминов по вопросам общих основ педагогики, ее истории и роли в развитии общества, педагогического процесса как системы и целостного явления, организационных форм обучения, диагностики и оценки результатов учебно-познавательной деятельности учеников, содержания образования в современной школе, школоведения, теорий обучения (дидактики) и воспитания на украинском и французском языках. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-434:Ч30 + Ш147.11-434:Ч30 + Ч30 я212
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА697500 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Горецький П. Й. Словник термінів педагогіки, психології та шкільного адміністрування / П. Й. Горецький; Ін-т енциклопед. дослідж. НАН України. - Відтворення вид. 1928 р. - К., 2008. - 111 c. - (Із словник. спадщини; Вип. 2). - укp. - рус.Запропонований словник є оновлюваним перевиданням російсько-українського словника термінів педагогіки, психології та шкільного адміністрування 1928 р. Розкрито сутність російських педагогічних, психологічних термінів і визначень з перекладом їх українською мовою, зокрема, педагогічної ради, психології, психопатології, психотехніки. Предложенный словарь является обновленным переизданием русско-украинского словаря терминов педагогики, психологии и школьного администрирования, опубликованного в 1928 г. Раскрыта сущность российских педагогических и психологических терминов и определений с переводом их на украинский язык, в частности, педагогического совета, психологии, психопатологии, психотехники. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я212 + Ю9 я212 + Ч421.41 я212 + Ш141.12-434 + Ш141.14-434
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС47090 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Англо-український та українсько-англійський словник педагогічних та психологічних термінів і понять : навч. посіб. / уклад.: Н. В. Орлова; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2010. - 187 c. - укp. - англ.Наведено понад 40 000 слів і словосполучень (українською та англійською мовами) з питань психології та педагогіки. Розглянуто особливості перекладу таких термінів, як образа, здібність, алексія, гармонія, благодійництво, втома, перевтілення. Приведено более 40 000 слов и словосочетаний (на украинском и английском языках) по вопросам психологии и педагогики. Рассмотрены особенности перевода таких терминов, как обида, способность, алексия, гармония, благотворительность, усталость, перевоплощение. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-434:Ч30 + Ш141.14-434:Ю + Ш143.21-434:Ч30 + Ш143.21-434:Ю + Ч30 я212 + Ю9 я212
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА731205 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
8. |
Жиляєв І. Б. Словник-довідник основних понять та визначень українського освітнього законодавства / І. Б. Жиляєв, Б. Г. Чижевський. - К. : Парламент. вид-во, 2010. - 108 c. - укp.Сформовано понятійний апарат освітнього законодавства. Проведено загальний порівняльно-правовий аналіз основних понять українського освітнього законодавства з деякими поняттями міжнародного права. Надано представлення впорядкованого термінологічного апарату сучасного законодавства, що регулює освітні відносини. Сформирован понятийный аппарат образовательного законодательства. Проведен общий сравнительно правовой анализ основных понятий украинского образовательного законодательства с некоторыми понятиями международного права. Дано представление упорядоченного терминологического аппарата современного законодательства, которое регулирует образовательные отношения. Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)13 я2 + Ч30 я212
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА729925 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
9. |
Тлумачний словник термінів з освіти, наукознавства, стилістики та красномовства : (для студентів і аспірантів) / уклад.: І. Є. Намакштанська, О. В. Романова, В. М. Левченко. - Донецьк : Донбас, 2014. - 506 c. - Бібліогр.: с. 483-505 - укp.Подано 4 600 термінологічних лексем і сталих словосполучень з освіти, наукознавства, красномовства, стилістики та деяких інших, пов'язаних з ними наук. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я212 + Ш.я212
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА785396 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
10. |
Рибалка В. В. Словник із психології та педагогіки обдарованості і таланту особистості : термінол. слов. / В. В. Рибалка; НАПН України, Ін-т обдаров. дитини, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - 423 c. - укp.Розкрито зміст більше 200 основних категорій і понять психології та педагогіки обдарованості і таланту особистості. Подано ряд психолого-педагогічних концепцій обдарованості та інших референтних до проблеми понять, в контексті яких зазначена проблема набуває своєї смислової цілісності, комплексності та системності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24 я212 + Ч30 я212
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА800567 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
11. |
Словник педагогічних та психологічних термінів : до дисциплін: "Педагогіка", "Педагогіка новаторства", "Педагогіка та психологія вищої школи", "Методика виховної роботи та основи педагогічної майстерності", "Педагогічний менеджмент" : для здобувачів вищ. освіти ден. та заоч. форм здобуття освіти пед. спец. / уклад.: Н. А. Несторук, Л. В. Кокоріна; ДВНЗ "Донбас. держ. пед. ун-т". - Бахмут : Вид-во Б. І. Маторіна, 2019. - 131 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.Словник розкриває зміст найбільш уживаних педагогічних та психологічних термінів, понять та категорій, які використовуються у процесі вивчення майбутніми педагогами дисциплін: «Педагогіка», «Педагогіка новаторства», «Педагогіка та психологія вищої школи», «Методика виховної роботи та основи педагогічної майстерності», «Педагогічний менеджмент». До словника введено також ряд термінів і понять, які входять у систему суміжних галузей педагогічної науки, що сприяє формуванню міжпредметних зв’язків різних педагогічних дисциплін. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я212 + Ч30 я212
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА835070 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
12. |
Сучасна освіта: глосарій ключових понять / уклад.: Т. Десятов, Ю. Тимошенко. - Київ : Арт Економі, 2019. - 307 c. - Бібліогр.: с. 284-293 - укp.Охоплено ключові поняття й терміни сучасної освіти, зміст яких розкрито в понад 580 словникових статтях. Надаватиме термінологічну допомогу широкому колу користувачів, зокрема педагогічним працівникам, освітнім менеджерам і здобувачам вищої освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я212
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС68948 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|