Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.314$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Сухомлинська О. В. 
Колектив і особистість у контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська // Шлях освіти. - 2011. - № 4. - С. 2-5. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

З позицій інтегративного підходу, який включає парадигмальний аналіз, метод бінарних опозицій, мережевий аналіз та історико-генетичний підхід розглянуто генезу понять "колектив" і "особистість" у структурі філософії освіти як складових світоглядних основ навчально-виховних систем, основними атрибутами якої є сцієнтизм, соціологізм та ідеологізація. Окреслено перспективи розвитку в психологічному дискурсі методології дослідження двох феноменів: колективу і особистості, дихотомічна розмежованість яких визначена в різних напрямах психологічної науки: "психології груп" і "психології особистості", теоретико-методологічні засади яких виникли раніше, особливо в кризові періоди переходу науки до нової педагогічної парадигми. Констатовано актуальність колективізму в контексті її збагачення, обмеження ізоляціоністських установок щодо особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.314 + Ю954.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вірковський А. П. 
Особливості впливу деструктивної групи на особистість / А. П. Вірковський // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 19. - С. 67-68. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено феномен маніпуляції індивідуальною та масовою свідомістю на основі аналізу особливостей впливу на особистість деструктивних груп. Проаналізовано формування індивідуального та групового досвіду як елементів механізму залежності особистості від групових процесів.

Исследован феномен манипуляции индивидуальным и массовым сознанием на основе анализа особенностей влияния на личность деструктивных групп. Проанализированы процессы формирования индивидуального и группового опыта как элементов механизма зависимости личности от групповых процессов.

The phenomenon of manipulation of individual and mass consciousness on the basis of the analysis of the peculiarities of the influence of destructive groups on a personality is researched. The processes of the formation of individual and group experience as the elements of the mechanism of personality dependence on group processes are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.314 + Ю954.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бучківська Г. В. 
Гуманізація механізму впливу дитячого колективу на особистість в аспекті педагогіки Василя Сухомлинського / Г. В. Бучківська // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 97-101. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто на основі аналізу історико-педагогічних джерел педагогічні погляди на механізм впливу колективу на особистість, який В.О. Сухомлинський розглядав як серйозну проблему виховної роботи. Це - обмін інформацією між учнями в процесі спілкування; усвідомлення особистістю духовного життя колективу як наслідку власних зусиль, як частини її інтелектуального життя; переживання особистістю піклування колективу про неї, сприймання добра як відповідальності бути кращою; становище (позиція) особистості в системі взаємовідносин; позитивний приклад колективу; стимулювання самооцінки особистості; посилення потреби особистості у самовихованні.

Рассмотрен на основе анализа историко-педагогических источников педагогические взгляды на механизм воздействия коллектива на личность, который В.А. Сухомлинский рассматривал как серьезную проблему воспитательной работы. Указано, что это - обмен информацией между учениками в процессе общения; осознание личностью духовной жизни коллектива как следствия собственных усилий, как части ее интеллектуальной жизни; переживания личностью опеки коллектива над ней, восприятия добра как ответственности быть лучше; положение (позиция) личности в системе взаимоотношений; позитивный пример коллектива; стимулирование самооценки личности; усиление потребности личности в самовоспитании.

On the basis of the analysis of historic-pedagogical sources, pedagogical views onto the mechanism of collective influence to the personality have been revealed, which V.O. Sukhomlynskyi studied as a serious problem of educational work. To this belong the exchange of information in the process of communication; realization of personality spiritual life of collective body as a consequence of his or her own efforts, as a part of intellectual life of a personality; feeling of personality care of the collective body about him or her, perception of good as a responsibility to become better; state (position) of the personality in the system of interrelations; positive example of the collective body; stimulating of self-concept of the personality; exacerbation of personality’s need in self-education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.314 + Ч33(4Укр)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського