Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (43)Журнали та продовжувані видання (21)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч312 я43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Дитяча бездоглядність та бродяжництво: причини, наслідки та шляхи запобігання : Матеріали наук.-практ. конф., верес. 2005 р. / Одес. обл. держ. адмін. Служба у справах неповноліт. - О. : ОРІДУ НАДУ, 2005. - 167 c. - укp.

Проаналізовано соціально-психологічні аспекти діяльності підрозділів кримінальної міліції у справах неповнолітніх щодо попередження дитячої бездоглядності та безпритульності. Встановлено причини виникнення та особливості формування тенденції до бродяжництва у підлітків девіантної поведінки. Розглянуто питання формування механізму державного соціально-правового захисту бездоглядних дітей, зокрема закон України "Про профілактику безпритульності". Узагальнено зарубіжний досвід професійно-психологічної підготовки поліцейських різних країн щодо профілактики девіантної поведінки. Визначено основні напрями діяльності працівників правоохоронних органів щодо запобігання дитячій бездоглядності. Обгрунтовано необхідність удосконалення державної соціальної політики в сфері підтримки молодої сім'ї, а також впровадження правового виховання в загальноосвітніх навчальних закладах як ефективного засобу профілактики бездоглядності. Розглянуто питання соціально-психологічної реабілітації дівчат-підлітків і показано перспективи використання тренінгових технологій для створення безпечного середовища для дітей і молоді.

Проанализированы социально-психологические аспекты деятельности подразделений криминальной милиции по делам несовершеннолетних по предупреждению детской беспризорности. Установлены причины возникновения и особенности формирования тенденции к бродяжничеству у подростков девиантного поведения. Расмотрены вопросы формирования механизма государственной социально-правовой защиты беспризорных детей, в частности Закон Украины "О профилактике беспризорности". Обобщен зарубежный опыт профессионально-психологической подготовки полицейских разных стран по профилактике девиантного поведения. Определены основные направления деятельности сотрудников правоохранительных органов по предупреждению детской беспризорности. Обоснована необходимость усовершенствования государственной социальной политики в сфере поддержки молодой семьи, а также правового воспитания в общеообразовательных учебных заведениях как эффективного средства профилактики бродяжничества. Рассмотрены вопросы социально-психологической реабилитации девочек-подростков и показаны перспективы использования тренинговых технологий для создания безопасной среды для детей и молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я431 + Ч421.334 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Актуальні проблеми соціально-педагогічної роботи з різними категоріями населення : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 27 - 28 лют. 2008 р., Черкаси / ред.: А. Й. Капська; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького, Упр. у справах молоді та спорту Черкас. ОДА, Черкас. обл. центр соц. служб для сім'ї, дітей та молоді. - Черкаси : ЧНУ ім. Б.Хмельницького, 2008. - 222 c. - укp.

Висвітлено актуальні соціально-педагогічні проблеми, шляхи, форми та методи професійної підготовки спеціалістів соціальної сфери. Розкрито аспекти соціально-педагогічної роботи з різними категоріями населення, зокрема, з дітьми та молоддю, людьми похилого віку, підлітками, схильними до адитивної поведінки. Охарактеризовано взаємодію фахівців з дитячими, молодіжними та громадськими організаціями. Розглянуто тренінгові заняття як ефективний спосіб професійної підготовки майбутніх педагогів до анімаційної діяльності, безробіття серед молоді як соціальну педагогічну проблему.

Освещены актуальные социально-педагогические проблемы, пути, формы и методы профессиональной подготовки специалистов социальной сферы. Раскрыты аспекты социально-педагогической работы с разными категориями населения, в частности, с детьми и молодежью, людьми преклонного возраста, подростками, склонными к адиктивному поведению. Охарактеризовано взаимодействие специалистов с детскими, молодежными и общественными организациями. Рассмотрены тренинговые занятия как эффективный способ профессиональной подготовки будущих педагогов к анимационной деятельности, безработица среди населения как социально-педагогическая проблема.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я431(4УКР) + С40(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Розвиток освіти в поліетнічних регіонах : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 20 - 23 квіт. 2005 р. Вип. 1 / ред.: О. В. Глузман; Респ. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т" {Ялта}. - Ялта, 2005. - 283 c. - рус.

Предложены межкультурный подход в преподавании английского языка филологам, подход к образованию в контексте перспективного развития Крыма. Охарактеризовано педагогическое образование в данном регионе с учетом новых социокультурных условий. Изложены особенности крымскотатарской народной песни, показано место сказок в формировании гражданской культуры младших школьников. Освещены вопросы о концепции гуманитарного образования в поликультурном регионе, приведена модель воспитательной системы ВУЗ в условиях поликультурного региона. Рассмотрена коммуникативная компетентность как составляющая социальной компетентности личности. Освещена проблема эффективности экологического образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я431 + Ч313 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Історичний досвід, стан та перспективи підготовки педагогічних і соціально-педагогічних кадрів до роботи з різними соціальними групами : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3 - 5 листоп. 2011 р., Чернівці / ред.: І. М. Зварич, В. І. Докаш, Д. І. Пенішкевич; НАПН України, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, Вищ. шк. соц. і техн. наук (Радом, Польща), Катол. ун-т (Фрайбург, Німеччина). - Чернівці : Рута, 2011. - 532 c. - укp.

Розглянуто розвиток студентського самоврядування у ВНЗ. Розкрито технології соціально-психологічного супроводу прийомних сімей, специфіку труднощів людей похилого віку. Показано індивідуальні особливості мнемічних процесів професіонала. Визначено соціальну роботу церков як чинник консолідації українського суспільства. Наведено види соціально-педагогічної роботи за місцем проживання. Розкрито аспекти соціальної підтримки сімей в Україні. Описано особливості педагогічного супроводу та підтримки професійного самовизначення студентів. Показано шляхи формування професійної компетентності вихователів ДНЗ у системі післядипломної освіти. Обгрунтовано педагогічні умови формування гендерної компетентності сучасного педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених "Родзинка - 2015" : зб. матеріалів XVII Всеукр. наук. конф. молодих учених, 24 квіт. 2015 р., Черкаси. Ч. 2 / ред.: О. В. Черевко; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2015. - 251 c. - укp.

Визначено роль професійно-етичної культури у професійній діяльності соціального працівника. Подано психолого-педагогічну характеристику процесу соціалізації дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. Висвітлено особливості девіантної поведінки у дитячому середовищі. Викладено теоретичні аспекти становлення професійної ідентичності майбутнього психолога-консультанта. Розглянуто питання ставлення молоді до власного здоров'я та проблему зловживання психоактивними речовинами. Подано аналіз та інтерпретацію результатів формувального експерименту з розвитку стресостійкості фахівців із соціальної роботи. Проаналізовано показники результативності ігрової діяльності волейболістів у зв'язку зі змінами у правилах гри з волейболу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я431(4УКР) + Ю9 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355673/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ukrainian Hogwarts: командотворення : зб. тез доп. учасників IV міжнар. наук.-практ. конф. органів студент. самоврядування, 21-23 жовт. 2022 р. / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, "Ukrainian Hogwarts: командотворення", міжнародна науково-практична конференція органів студентського самоврядування. - Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича : Рута, 2022. - 139 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Секція 1. Проектний менеджмент: перспективи залучення студентів до органів студентського самоврядування 7 БОСОВИК ОЛЬГА. Альтернативні шляхи залучення студентів до органів студентського самоврядування 8 ГЕБЕШ АННА. Проблема залучення здобувачів освіти до органів студентського самоврядування крізь призму попереднього студентського досвіду учнівських самоврядувань 11 ГРИГОЛШСЬКА ТЕТЯ НА. Вплив студентського самоврядування на формування особистості студента 14 ЖАЛОБА МАРИНА. Проектний менеждмент: перспективи залучення студентів до студентського самоврядування 17 КАПАЦИ АНДРІЙ. Організація якісного менеджменту в органах студентського самоврядування (на прикладі студентського парламенту чернівецького національного університету) 20 КІСІЛЬ ВАДИМ. Значення органів студентського самоврядування у організації та підтримці культурного життя студентства в умовах повномасштабної війни 24 ОНОФРЕЙЧУК ОЛЕКСАНДРА. Розвиток студентського самоврядування в умовах інноваційних освітніх процесів 28 ПАСАЙЛЮК ЄВГЕН. ВЦкНіґе: на шляху до успішного студентського журналу 33 ПЕТЕЙ ЮЛІЯ. Роль лідера та моделі формування ефективної команди


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.431 я431(4УКР) + Ч312 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА863322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Теоретичні, методичні та практичні проблеми соціальної роботи : тези доп. V Всеукр. наук.-практ. конф., 24 квіт. 2020 р., м. Івано-Франківськ / ред.: Г. Й. Михайлишин, Б. І. Ковбас, Н. В. Сабат; упоряд.: Н. І. Сабат; Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника". - Івано-Франківськ : НАІР, 2020. - 177 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Висвітлено сучасний стан та перспективи розвитку соціальної роботи в Україні. Розглянуто технології соціальної роботи з уразливими сім’ями та дітьми, творчі технології в сучасній соціально-педагогічній діяльності та практиці соціальної роботи, форми та методи соціальної роботи з різними категоріями клієнтів. Здійснено теоретичний аналіз проблеми шкільного боулінгу та розкрито значення тренінгових програм у здійсненні профілактичних заходів. Обговорено соціалізацію та виховання особистості дитини дошкільного віку в сім’ї, особливості соціалізації молоді з обмеженими можливостями у соціальному середовищі, діяльність соціального педагога з попередження насильства в сім’ї. Виокремлено питання формування сексуальної культури старшокласників, профілактики девіантної поведінки дітей та молоді як соціально-педагогічної проблеми й питання організації інклюзивного навчання для дітей з особливими потребами. Окреслено соціально-педагогічну роботу з підлітками з особливими потребами в умовах ЗОШ, процес соціалізації підлітка та формування його особистості під впливом соціальних мереж та мережі інтернет загалом, а також вплив сімейного виховання на формування особистості дитини молодшого шкільного віку. Охарактеризовано особливості формування професійної етики майбутніх соціальних працівників в університетах, соціально-педагогічний аналіз дитячої субкультури як фактора соціалізації молодшого школяра та становлення національної скаутської організації "Пласт". Описано соціально-педагогічну сутність феномену "професійна самореалізація". Надано характеристику творчості та творчих здібностей особистості й причин формування інтернет-залежності у підлітків. Визначено зміст поняття "гіперактивність" у сучасних соціально-педагогічних дослідженнях. Увагу приділено збереженню репродуктивного здоров’я молоді як важливого напряму соціально-педагогічної роботи, а також емоційному вигоранню як чиннику зниження успішності студентської молоді. Виокремлено проблеми психологічного консультування у діяльності соціального працівника, питання духовності як першоджерела формування у старшокласників загальнолюдських моральних цінностей, а також проблеми насильства в сучасній сім’ї. Означено формування життєвого самовизначення старшокласників, профілактики насильства у сім’ї серед дітей старшого шкільного віку. Виявлено вплив арт-терапії на формування особистості дитини шкільного віку та формування фізичної готовності учнівської молоді до захисту України. Зауважено на особливостях поведінки людей похилого віку, які хворіють на деменцію.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) я431 + Ч312 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865300 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Теоретичні, методичні та практичні проблеми соціальної роботи : зб. тез доп. учасників VI Всеукр. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2021 р. / ред.: Г. Й. Михайлишин, Б. І. Ковбас, Н. В. Сабат, Н. І. Сабат, І. М. Барановська; Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника". - Івано-Франківськ : НАІР, 2021. - 179 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Вміщено тези доповідей та повідомлень учасників конференції та круглого столу "Родинне виховання: традиції, проблеми та перспективи" (29.01.2021 р.), присвяченого пам’яті професора Володимира Костіва. У роботах розглянуто питання сучасного стану та перспектив розвитку соціальної роботи в Україні; застосування творчих технологій у сучасній соціально-педагогічній діяльності та практиці соціальної роботи. Окреслено традиції та перспективи родинного виховання, супровід пов’язаний із соціально-психологічними проблемами самореалізації особистості в суспільстві. Зазначено, що В. Костів розглядає психолого-педагогічний супровід як цілісну систему організаційних, діагностувальних, консультативних, профілактичних і захисних заходів, тобто є комплексною технологією, особливою культурою підтримки і допомоги дитині у процесі її соціалізації. Презентовано родинну педагогіку в контексті компетентнісного підходу в наукових розробках Володимира Костіва. Висвітлено формування конфліктологічної компетентності соціального педагога в умовах закладів вищої освіти (ЗВО). Розглянуто розвиток творчого потенціалу учнів засобами соціально-педагогічної анімації, соціально-педагогічну роботу з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку. Окреслено особливості родини, що виховує аутичну дитину. Описано формування системи цінностей у підлітковому віці, формування здорового способу життя молоді, зміст діяльності волонтерів, стан тютюнозалежності у підлітковому середовищі, чинники суїцидальної поведінки у молодіжному середовищі тощо. Викладено соціально-психологічну роботу з підготовки старших дошкільників до навчання в школі. Оцінено вплив соціальних мереж на процес соціалізації підлітків. Визначено методи соціального-психологічного консультування сімей з дітьми з особливими освітніми потребами. Виокремлено підвищення педагогічної культури батьків як умову попередження сімейного неблагополуччя. Розкрито особливості функціонування засобів масової комунікації як позитивних агентів соціалізації молоді, особливості культури взаємин батьків і дітей дошкільного віку у сім’ї, особливості статевого виховання підлітків в умовах закладу середньої освіти тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) я431 + Ч312 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Творча майстерня викладача вишу: здобутки та інновації : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 3-4 жовт. 2019 р. / ред.: С. В. Копилова; Херсонський державний університет, Konstanyin Preslavsky University of Shumen, Vitautas Magnus university, Херсонська обласна державна адміністрація, Херсонська міська рада. - Херсон : Вишемирський В. С., 2019. - 107 c. - укp. - пол.

Розглянуто творчість як механізм розвитку, висвітлено філософське, соціологічне, психологічне розуміння творчості. Окреслено творчу взаємодію як фактор сталого розвитку громад. Показано автентичне самовизначення студентів, соціально-педагогічний аспект та методи дослідження в педагогічному пізнанні як напрями сучасної науки. Описано феномен творчості в контексті сучасної наукової парадигми, соціально-філософські засади педагогічної творчості та умови реалізації творчого потенціалу викладача вишу. Презентовано сучасні підходи в соціально-педагогічній роботі з молоддю з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору, сектор соціальної інклюзії як осередок інклюзивного освітнього середовища та професійну культуру майбутніх соціальних працівників, її критерії та рівні встановлення. Визначено періодизацію професійного розвитку особистості, особливості професійної підготовки фахівців соціально-гуманітарного профілю. Охарактеризовано формування міжкультурної компетентності у системі професійної підготовки фахівців міжнародних відносин, особливості практичної підготовки майбутніх соціальних працівників/педагогів у Херсонському державному університеті. Означено соціокультурні й психологічні детермінанти творчого розвитку особистості, формування творчої особистості у сімейному середовищі, соціокультурні фактори формування ціннісних орієнтацій молоді тощо. Представлено інноваційні методики у викладанні професійно орієнтованих дисциплін, конструювання та використання тестових завдань при підготовці майбутніх фахівців, коучинг як інструмент підвищення кваліфікації фахівців в галузі освіти тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865650 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського