Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч314.0 я431$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Актуальные проблемы психологического развития и поддержки детей и подростков : материалы науч.-практ. конф., 28 марта 2009 г., Одесса / ред.: Л. И. Шрагина; Гуманит. фак. Христиан. гуманит.-экон. открытого ун-та. - О. : ХГЭУ, 2009. - 110 c. - рус. - укp.

Исследовано развитие вербально-логического мышления детей. Приведены методики развития дошкольников посредством интеграции музыкально-ритмической игры и пальчиковой гимнастики. Показаны роль и значение мужчины в процессе воспитания ребенка. Определены перспективы категории истины как ценностного основания культуры в процессе воспитания. Исследована профессиональная мотивационная сфера студентов медицинского училища. Рассмотрены проблемы адаптации младших дошкольников к условиям детского сада. Раскрыты особенности морально-нравственного развития детей, проблема обучения детей с шести лет и процесс адаптации к школе. Обосновано применение методов ТРИЗ-педагогики (теория решения изобретательских задач Альтшуллера, 1979 г.) для активизации учебно-творческой деятельности студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю98 я431 + Ч314.0 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751513 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Психолого-педагогічні проблеми розвитку особистості в сучасних соціокультурних умовах : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф / ред.: А. І. Анцибор, О. П. Кущ, Л. В. Войчишина; Вінниц. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. працівників. - Вінниця : Балюк І. Б., 2011. - 320 c. - укp.

Розглянуто ряд психолого-педагогічних проблем розвитку та становлення особистості за сучасних соціокультурних умов, що характеризуються великою кількістю суспільних трансформацій та реформування освітньої системи. Розкрито роль психологічної науки в різних галузях сучасного суспільства, в тому числі в діяльності сучасного вчителя, шкільного психолога та соціального педагога. Досліджено основні чинники, які вплинули на вибір методологічних підходів у навчанні та вихованні. Висвітлено роль сучасного педагога в реалізації ідеї "Національна доктрина розвитку освіти у XXI столітті" та "Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012 - 2021 роки", розкрито значення процесу орієнтації освіти на європейські норми та цінності. Охарактеризовано проблематику переходу на профільну освіту, починаючи з аналізу рівня готовності освітянського менеджменту та педагогічного загалу до його здійснення і закінчуючи обговоренням найактуальніших питань, пов'язаних з процесом становлення та розвитку профільної освіти, набуття відповідних світоглядних засад, педагогічних поглядів та психологічних установок у процесі реалізації основних її принципів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 я431(4УКР) + Ч314.0 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС52856 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бойчук М. П. 
Психолого-педагогічні проблеми в освітньому процесі : зб. наук. ст. / М. П. Бойчук, А. М. Большакова, Л. В. Брусінська, І. В. Владленова, М. В. Вовк; ред.: І. Ф. Прокопенко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х. : ХОГОКЗ, 2012. - 313 c. - укp. - рус.

Наведено кращі статті з науково-теоретичних питань психології та педагогіки, які подано до участі в II міжнародній науково-практичній конференції " Психолого-педагогічні проблеми в освітньому процесі" (26 - 28 жовтня 2012 р., Харків). Розкрито теоретичні основи проблеми формування здорового способу життя в учнів основної школи. Надано відомості про сучасні психолого-педагогічні техніки управління конфліктними станами особистості. Проаналізовано чинники та умови розвитку креативного мислення за фахової підготовки кримінальних аналітиків. Визначено структурні компоненти професійної самосвідомості студентів економічного ВНЗ. Розглянуто аксіологічні аспекти соціальної адаптації студентів педагогічного університету. Проаналізовано компаративність як складову властивість багатовимірної характеристики творчого мислителя. Наведено соціально-психологічні фактори емоційного вигоряння медичних працівників. Висвітлено теоретичні та методологічні засади медично-психологічного супроводу. Показано гендерні особливості професійного самовизначення студентів ВНЗ, особливості взаємозв'язку вольового та мовленнєвого розвитку старших дошкільників. Розкрито методичні аспекти організації та проведення ігор-занять у логопедичній групі. Визначено психолого-педагогічні особливості профорієнтаційної роботи за умов інтернатних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314.0 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського