Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч33(0)43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Год Б. В. 
Виховання в епоху європейського Відродження (середина XIV - початок XVII ст.) : Моногр. / Б. В. Год; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава : АСМІ, 2004. - 463 c. - Бібліогр.: с. 420-461. - укp.

Розглянуто питання виховання особистості в епоху європейського Відродження (середина XIV - початок XVII ст.) на підставі узагальнення різноманітних джерел, зокрема, трактатів, листів, настанов, промов італійських, французських, іспанських, німецьких, англійських і нідерландських мислителів і педагогів-практиків. Запропоновано гуманістичну концепцію розвиненої особистості.

Рассмотрены вопросы воспитания личности в эпоху европейского Возрождения (середина XIV - начало XVII ст.) на основе обобщения разнообразных источников, в частности, трактатов, писем, директив, выступлений итальянских, французских, испанских, немецких, английских и нидерландских мыслителей и педагогов-практиков. Предложена гуманистическая концепция развитой личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657767 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Год Б.  
Педагогічна думка доби європейського Відродження (XV - XVI ст.): люди та ідеї : Навч. посіб.-практикум. Ч. 1 / Б. Год; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава : АСМІ, 2004. - 203 c. - Библиогр.: с. 196-201 - укp.

Висвітлено діяльність найвідоміших філософів і педагогів доби європейського відродження (XV - XVI ст.) щодо формування всебічно та гармонійно розвиненої особистості, розглянуто мету, завдання, принципи та методи їх виховання.

Освещена деятельность известнейших философов и педагогов эпохи европейского возрождения (XV - XVI ст.) на формирование всесторонней и гармонически развитой личности, рассмотрены цели, задания, принципы и методы их воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)43я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347436 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Год Б. В. 
Європейське Відродження: історія, політика, педагогічна думка (нариси) / Б. В. Год. - Полтава : АСМІ, 2008. - 220 c. - укp.

На підставі аналізу маловідомих історичних, історико-педагогічних джерел (трактатів, промов, настанов, листів) висвітлено окремі віхи історії, політичного розвитку та педагогічної думки країн Європи епохи Відродження (кінець XIV - початок XVII ст.). Розглянуто особливості формування ідеї європейської єдності, концепцію "ідеального правителя", ренесансний погляд на владу, суспільство та педагогічний ідеал. Охарактеризовано постаті та висвітлено погляди видатних діячів даної епохи, які займалися проблемами становлення та розвитку суспільно-політичної та педагогічної думки, зокрема, Л.Б.Альберті, Л.Б.Аретіно, М.Веджо, Х.Л.Вівеса, П.П.Верджеріо, Е.Роттердамського, Р.Ешема, М.Лютера, М.Монтеня, Ф.Рабле, А.Рінуччіні.

На основе анализа малоизвестных исторических, историко-педагогических источников (трактатов, речей, наставлений, писем) освещены отдельные периоды истории, политического развития и педагогической мысли стран Европы эпохи Возрождения (конец XIV - начало XVII вв.). Рассмотрены особенности формирования идей европейского единства, концепция "идеального правителя", ренессансный взгляд на власть, общество и педагогических идеал. Охарактеризованы личности и освещены взгляды выдающихся деятелей данной эпохи, которые занимались проблемами становления и развития общественно-политической и педагогической мысли, в частности, Л.Б.Альберти, Л.Б.Аретино, М.Веджо, Х.Л.Вивеса, П.П.Верджерио, Э.Роттердамского, Р.Эшема, М.Лютера, М.Монтеня, Ф.Рабле, А.Ринуччини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(0)43-71 + Ф1(0)43 + Ч33(0)43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693932 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Год Б. В. 
Ідея всебічного й гармонійного виховання особистості в епоху європейського відродження : Автореф. дис... д-ра пед. наук / Б. В. Год; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2005. - 44 c. - укp.

Досліджено генезис ідеї всебічного й гармонічного виховання особистості в епоху європейського Відродження, розкрито його передумови, етапи та методолого-теоретичні засади, процес формування ренесансної виховної парадигми. Проведено системний аналіз гуманістичного виховання, визначено його мету, принципи, напрями, методи й організаційні форми та показано спроби практичного втілення. Розкрито зміст педагогічного ідеалу гуманістів, доведено його варіативність в окремих регіонах Європи. Висвітлено еволюцію ідеї всебічного й гармонійного виховання особистості в епоху європейського Відродження. Виявлено тенденції, суперечності та закономірності досліджуваної ідеї, розглянуто її подальший розвиток у XVII - на початку XXI ст. Зроблено спробу визначити перспективу досліджуваної ідеї в постіндустріальному суспільстві, можливість її застосування за умов модернізації освітньо-виховного простору України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340623 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Андрущенко Т. 
Естетичний ідеал Просвітництва та особливості концептуальних підходів до виховання / Т. Андрущенко // Вища освіта України. - 2007. - № 2. - С. 84-89. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано естетичний ідеал епохи Просвітництва. Розглянуто й охарактеризовано концепції виховання та освіти видатних філософів зазначеної епохи. Доведено, що виховання особистості, на думку тогочасних учених, повинно здійснюватись через здобуття знання, у поєднанні істини, добра та краси.

Проанализирован эстетический идеал эпохи Просвещения. Дана характеристика концепциям воспитания и образования известных философов указанной эпохи. Доказано, что воспитание личности, по мнению философов-просветителей, должно происходить посредством получения знаний, в соединении истины, добра и красоты.

The article deals with the aesthetic ideal of an epoch of Enlightenment. The characteristic is given to concepts of education and education of known philosophers of the specified epoch. Education of the person is proved, that, in opinion of philosophers - educators, should occur by means of noegenesis, in connection of true, goods and beauty.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)433

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мірошниченко Н. О. 
Педагогічні погляди та освітня діяльність Миколи Неплюєва в контексті розвитку сільськогосподарської освіти (XIX - поч. XX ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. О. Мірошниченко; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми, 2015. - 20 c. - укp.

З'ясовано педагогічні погляди М. М. Неплюєва та узагальнено досвід освітньої діяльності подвижника в контексті розвитку сільськогосподарської освіти (СГО) XIX - початку XX ст. Здійснено класифікацію історіографії та джерельної бази дослідження. Визначено провідні чинники та етапи розвитку СГО в Україні в зазначений період. Виокремлено етапи життєвого шляху та освітньої діяльності М. М. Неплюєва. Розкрито світоглядні та змістові засади педагогічних поглядів подвижника. Охарактеризовано особливості навчально-виховного процесу та учнівського самоврядування в сільськогосподарських школах М. Неплюєва.


Індекс рубрикатора НБУВ: П. р(4УКР) + Ч33(0)43-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА416204 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського