Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (16)Книжкові видання та компакт-диски (130)Журнали та продовжувані видання (51)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч34(4Укр)7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 185
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Петренко А. І. 
Віртуальні лабораторії для дистанційної освіти і співпраці / А. І. Петренко // Электроника и связь. - К., 2001. - № 11. - С. 3-5. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Рассмотрены и проанализированы возможные подходы к реализации открытого дистанционного обучения и даны рекомендации относительно целесообразности выбора одного из них для Украины. Определено место виртуальных лабораторий в дистанционном обучении и даны некоторые предостережения относительно путей и масштабов внедрения дистанционного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гриценко В. И. 
Дистанционное обучение: современное состояние и перспективы / В. И. Гриценко, А. М. Довгялло, С. П. Кудрявцев, Ю. В. Цыбенко // Управляющие системы и машины. - 1998. - № 4. - С. 5-9. - рус.

Описано сучасний стан дистанційного навчання в Україні та досвід Міжнародного науково-навчального центру ЮНЕСКО/МПI в галузі використання засобів телематики для організації такого навчання. Запропоновано концепцію мультимедійного гнучкого дистанційного навчання. Розглянуто проблеми реалізації даної концепції та перспективи дистанційного навчання в Україні.


Ключ. слова:
Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч34(4Укр)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Биков В. Ю. 
Дистанційні технології навчання в забезпеченні реформування освіти України / В. Ю. Биков // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 1. - С. 16-20. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто проблему запровадження систем дистанційного навчання в освіті України. Наведено специфічні якісні властивості дистанційної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Булгакова Н. Б. 
Концепція цілісної системи пропедевтичної підготовки іноземних громадян / Н. Б. Булгакова // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1 . - С. 34-42. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На підставі аналізу закономірностей природних систем і вибору природної аналогової моделі розроблено концепцію цілісної системи пропедевтичної підготовки, що охоплює три складові: принципи, за якими вибиралася природна система, відповідно до якої будувалася аналогова модель освітньої системи; принципи, що забезпечують зміст (ядро) пропедевтичної підготовки згідно з її місцем у циклічній системі освіти і структуру змісту навчальних дисциплін даної підготовки; засоби педагогічної комунікації, що включають форми, методи навчання з урахуванням специфічних особливостей пропедевтичної підготовки, спрямовані на перетворення предметно-змістової складової навчання на особистісно-значущий зміст навчально-пізнавальної діяльності студента-іноземця. Розроблену структуру цілісної системи пропедевтичної підготовки подано в певній мірі як самоорганізуючу, здатну до самопізнання відкриту систему, яка визначається прагненням знайти порядок і взаємний зв'язок у різноманітті відомих дослідів і фактів, згрупувати їх в окрему суцільну картину.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)775.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Стопакевич А. А. 
Проблемы дистанционного образования / А. А. Стопакевич // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 1(5). - С. 86-87. - рус.

Проаналізовано ефективність використання дистанційної освіти на внутрішньому і зовнішньому ринках України. Виявлено основні проблеми, які заважають ефективному використанню дистанційної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Післядипломна освіта та управління навчальними закладами в умовах трансформації суспільства : Матеріали звіт. наук. конф., 1-2 квіт. 1999 р. / ред.: М. Дробноход; АПН України. Держ. акад. кер. кадрів освіти. - К., 1999. - 369 c. - укp.

Викладено теорію і методику післядипломної освіти, психологію основ післядипломної освіти та управління нею, розглянуто проблеми управління закладами освіти та підготовки керівних кадрів освіти, проблеми гуманітарної освіти, виховання та українознавства. Висвітлені особливості управління інноваційною діяльністю в системі освіти, тенденції інноваційних процесів в освіті України, критерії ефективності виховної системи навчального закладу. Наведено модель підготовки та підвищення кваліфікації спеціаліста відділу освіти в системі післядипломної освіти, розглянуто питання підготовки керівників освітніх закладів до розв'язання конфліктів в умовах психологічного консультування тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592918 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бірюкова М. В. 
Регіональний ринок освітніх послуг / М. В. Бірюкова // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 77-83. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто гостру потребу пошуку оптимальних шляхів швидкого оновлення освітньої системи, виведення її з кризового стану, забезпечення не тільки виживання, але й прогнозного розвитку відповідно до глобальних тенденцій, зумовлених загальноцивілізаційними процесами в період входження України в постіндустріальне суспільство. Обгрунтовано особливості існування й функціонування системи вузів у період комерціалізації системи вищої освіти, які багато в чому визначені регіональними характеристиками. Доведено, що робота на насиченому освітньому ринку, який характеризується все більш зростаючою конкуренцією між вузами регіону, вимагає від останніх максимальної диференціації в підготовці студентів, більш повного пристосування до бажань споживачів освітніх послуг, в ролі яких виступають абітурієнти та роботодавці (у даному разі мова не йде про державу або суспільство загалом як споживача). Специфіка економічної структури регіонів, спеціалізація їх в певній галузі промислового або сільськогосподарського виробництва безпосередньо обумовлюють суть і форму взаємодії суб'єктів ринку освітніх послуг. Визначено, що система освіти найбільш тісно пов'язана з соціально-економічними, соціокультурними, політичними й природничо-географічними умовами функціонування. Одним із вельми перспективних шляхів реформи системи вищої освіти може бути її регіоналізація, а регіональна модель вищої школи є найбільш продуктивним об'єктом для соціального прогнозу.

Зроблено висновок, що одним з найефективніших механізмів впровадження нової освітньої парадигми може служити регіональна модель системи вищої освіти, яка найкращим чином пристосована до споживчого ринку освіти.


Ключ. слова: прогнозний розвиток, система вищої освіти, комерціоналізація, регіональна освіта, освітні послуги
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Дистанційне навчання у XXI столітті : Щоріч. наук. пр. Вип. 27 / ред.: М. І. Долішній; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2001. - 203 с. - укp.

Вміщено матеріали міжнародної науково-практичної конференції, що відбулася 9 - 10 жовтня 2000 р. у Львові. Докладно висвітлено проблеми кадрового забезпечення потреб економіки у процесі її реформування. Проаналізовано роль дистанційних технологій у розширенні варіантів навчання та підвищенні його якості. Розглянуто сучасні інформаційно-комп'ютерні можливості дистанційного навчання під час вивчення іноземних мов. Окремі розділи присвячено педагогічному менеджменту, новим інформаційним технологіям, а також банківському маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)764я431 + У9(4Укр)р3я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Козубовська І. В. 
Соціально-правові основи діяльності психологічної служби в системі освіти / І. В. Козубовська, В. В. Сагарда, О. В. Дорогіна, М. М. Дідик, Н. А. Зобенько, В. Ю. Керецман, Ю. А. Прокопович; Ужгород. держ. ун-т. - Ужгород, 2000. - 392 c. - Бібліогр.: 65 назв. - укp.

Проаналізовано основні аспекти діяльності психологічної служби в школі як складової системи соціально-психологічних служб України. Наведено додатки, які містять поради, рекомендації, психологічні ситуації для аналізу, тести, нормативно-правові положення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 я7 + Ю984.92 я7 + Ч34(4УКР)7 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Рудень Р. Н. 
Технология дистанционного обучения "Виртуальный учебный центр" / Р. Н. Рудень, Н. С. Мартынова // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 1(5). - С. 107-108. - рус.

Статтю присвячено одній з розробок кафедри прикладної математики Сумського державного університету в галузі дистанційної освіти, а саме технології дистанційного навчання "Віртуальний навчальний центр". Розроблена технологія надає можливість навчального діалогу для розділених у часі і просторі студентів і викладачів. Викладено основні моменти методики побудови технології, її переваги перед існуючими результатами експерименту з локальною версією, а також принципи програмної реалізації технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Экономико-правовые аспекты деятельности приватных вузов и концептуальные основы их дальнейшего развития : Материалы II Междунар. семинара лидеров приват. образования. Харьков, 3 - 5 июля 2000 г. / ред.: В. И. Астахова; Нар. укр. акад. - Х., 2000. - 206 c. - (Образование. Интеллигентность. Культура). - рус.

Рассмотрены актуальные вопросы совершенствования системы аккредитации вузов, динамика инновационных возможностей приватного высшего образования в Украине, проблемы правовой подготовки экономистов. Охарактеризовано современное состояние негосударственного образования в России и перспективы развития сотрудничества России и Украины в образовательной сфере. Освещены особенности организации учебной и научной работы в приватном высшем учебном заведении, роль и возможности в современных условиях попечительских советов в сфере образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)70 я431 + У9(4УКР)49|Ч30/49 + Х819(4УКР)131 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600710 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гриценко В. И. 
Дистанционное обучение: теория и практика : Моногр. / В. И. Гриценко, С. П. Кудрявцева, В. В. Колос, Е. В. Веренич; НАН Украины. Мин-во образования и науки Украины. Междунар. науч.-учеб. центр информ. технологий и систем. - К. : Наук. думка, 2004. - 376 c. - Библиогр.: с. 359-371 - рус.

Рассмотрены проблемы использования прогрессивных информационных и коммуникационных технологий для развития дистанционной формы обучения, осуществления когнитивной деятельности в образовательных организациях нового типа. Освещены вопросы методологии проектирования и реализации дистанционного обучения на основе формирования унифицированной дескриптивной модели системы гибкого дистанционного обучения для конкретного учебного процесса. Описано применение математических моделей при проектировании систем гибкого дистанционного обучения и аппарата цепей Маркова для исследования эффективности дистанционного учебного процесса. Изложены основы проектирования телекоммуникационной образовательной организации и модели процессов, реализующих ее основные функции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + Ч34(4УКР)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Особистісно орієнтована організація післядипломної освіти : Матеріали наук.-практ. конф., 19 трав. 2004 р. / ред.: Є. М. Хриков, С. Я. Харченко; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т післядиплом. освіти. - Луганськ : Альма-матер, 2004. - 72 c. - укp.

Висвітлено методологічні та психологічні засади особистісно орієнтованої організації післядипломної освіти (ПдО), запропоновано її концепції, моделі. Розглянуто маркетингові дослідження як засіб диференціації та індивідуалізації освітніх послуг у системі ПдО. Наведено управлінські підходи до організації дистанційної освіти, самостійної роботи слухачів, підвищення кваліфікації.

Освещены методические и психологические основы личностно ориентированной организации последипломного образования (ПдО), предложены его концепции и модели. Рассмотрены маркетинговые исследования как средство дифференциации и индивидуализации образовательных услуг в системе ПдО. Приведены управленческие подходы к организации дистанционного образования, самостоятельной работе слушателей, повышению квалификации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Деминская Л. А. 
Система образования и духовный кризис молодежи / Л. А. Деминская // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 18. - С. 254-259. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Зазначено, що розвиток духовної кризи серед молоді, виникнення розриву між поколіннями має серйозні наслідки для подальшої еволюції сучасного суспільства. Одним з засобів розвитку у молоді духовної культури є система освіти.

Указано, что развитие духовного кризиса среди молодежи, возникновение разрыва между поколениями имеет серьезные последствия для дальнейшей эволюции современного общества. Одним из средств развития у молодежи духовной культуры является система образования.

Development of spiritual crisis among young people, the origin of break between generations has the serious consequences for further to evolution modern society. One of mean of development at the young people of the Spiritual culture is the system of education.


Ключ. слова: Духовность, Духовная культура, кризис, образование, воспитание
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7 + Ю701.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Malina-Gilchenko K. A. 
British and American educational systems application in Ukraine = Впровадження досвіду освітних систем Великої Британії та Сполучених Штатів Америки в Україні / K. A. Malina-Gilchenko, R. A. Gilchenko // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2005. - № 2. - С. 169-173. - англ.

Розглянуто комплексні питання реформування системи дошкільної, середньої та вищої освіти України. Враховуючи сучасні світові освітні тенденції та євроінтеграційні прагнення нашої країни, показано майбутнє освіти України у гармонійному поєднанні найкращих традицій класичної української і радянської школи та досягнень британської й американської освітніх моделей.


Ключ. слова: реформа школи, реформа школы, педагогіка дошкільна, педагогика дошкольная, реформа вищої освіти, реформа высшего образования, реформування освіти, реформирование образования, реформы высшего образования в Украине, реформы общеобразовательной школы в У
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Luzik E. V. 
Integrative courses as a methodological foundation in the system of continuous education of the twenty-first century = Інтегративні курси як методологічна основа в системі неперервної освіти двадцять першого століття / E. V. Luzik, O. M. Akmaldinova // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2005. - № 2. - С. 150-158. - англ.

Розглянуто теоретико-методологічні основи формування інтегративних курсів як цілісний процес особистісного і професійного становлення фахівця, що забезпечує умови подальшого розвитку творчої особистості. При цьому рівень розвитку творчого потенціалу позначається на всіх етапах активності особистості, зберігаючи її творчу суть - пошуково-перетворюючу спрямованість.


Ключ. слова: методология педагогики высшей школы, методологія педагогіки, методология педагогики, курсовая система высшего образования в Украине
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Грудзевич Я. В. 
Деякі проблеми застосування дистанційного навчання в Україні на сучасному етапі / Я. В. Грудзевич // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 89-91. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Визначено напрями застосування дистанційного навчання та проблеми його впровадження в Україні в період переходу до ринкової економіки. Сформульовано пропозиції щодо дослідних проектів з дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Чепоров В. В. 
Дистанційна освіта: соціально-економічний аспект / В. В. Чепоров // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 102-105. - укp.

Розглянуто соціально-економічний аспект дистанційного навчання, пов'язаний з тенденцією "урбанізації" освіти в Україні та експансії провідних закладів освіти в периферійні райони.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)764 + У9(4Укр)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Олійник В. В. 
Дистанційне навчання в післядипломній педагогічній освіті (організаційно-педагогічний аспект) : Навч. посіб. / В. В. Олійник; АПН України. Центр. ін-т післядипл. пед. освіти. - К., 2001. - 147 c. - укp.

Наведено стислий аналітичний огляд стану дистанційної освіти за кордоном і в Україні. Запропоновано принципову структуру Української науково-освітньої телекомунікаційної мережі УРАН (Київський регіон). Обгрунтовано доцільність і можливість повномасштабного впровадження дистанційного навчання в післядипломну педагогічну освіту. Проаналізовано особливості методичного та дидактичного забезпечення дистанційного підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Подано перелік літератури з організаційно-педагогічних питань дистанційного навчання в післядипломній педагогічній освіті.

Приведен краткий аналитический обзор состояния дистанционного образования за рубежом и на Украине. Предложена принципиальная структура Украинской научно-образовательной телекоммуникационной сети УРАН (Киевский регион). Обоснована целесообразность и возможность полномасштабного внедрения дистанционного обучения в последипломное педагогическое образование. Проанализированы особенности методического и дидактического обеспечения дистанционного повышения квалификации педагогических работников. Приведен перечень литературы по организационно-педагогическим аспектам дистанционного обучения в последипломном педагогическом образовании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290я7 + Ч34(4УКР)764я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА627892 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Андретта С.  
Модель дистанційного навчання (ДН), зосереджена на слухачеві / С. Андретта // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 21-24. - укp.

Визначено перспективи Проекту з дистанційного навчання, що є частиною Проекту підтримки інституційного розвитку (Україна), який здійснюється Університетом Північного Лондона у співробітництві з Українською академією державного управління при Президентові України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського