Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (141)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.311$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Особливості організації навчально-виховного процесу в різновікових групах дошкільних навчальних закладів : Навч.-метод. посіб. / ред.: Н. І. Нечипорук; Упр. освіти і науки Київ. облдержадмін., Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Біла Церква, 2005. - 180 c. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано своєрідність обладнання різновікових груп, особливості педагогічного керівництва іграми і доступними формами праці дітей, їх навчанням на заняттях. Розкрито науково-методичні засади побудови педагогічного процесу шляхом раціонального поєднання загальних вимог дошкільної педагогіки та дидактики з умовами спільного виховання в одній групі дітей різного віку.

Проанализированы своеобразие оборудования разновозрастных групп, особенности педагогического руководства играми и доступными формами труда детей, их обучением на занятиях. Раскрыты научно-методические основы построения педагогического процесса путём рационального совмещения общих требований дошкольной педагогики и дидактики с условиями совместного воспитания в одной группе детей разного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.311

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660166 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Крутій К. Л. 
Освітній простір дошкільного навчального закладу : монографія: у 2 ч. Ч. 2. Концепція, програма розвитку та освітні програми ДНЗ / К. Л. Крутій. - Запоріжжя, 2010. - 282 c. - (Б-ка методиста дошк. навч. закл.). - Бібліогр.: 101 назв. - укp.

Проаналізовано освоєння змісту дошкільної освіти як компонент простору. Подано рекомендації щодо професіональної розробки Концепції розвитку дошкільних навчальних закладів, відомості для вибору ефективної стратегії і тактики, залучення джерел для позабюджетного фінансування, наведено зразки підготовки Програми розвитку, запропоновано план введення освітньої програми та варіанти планування роботи з дошкільниками.

Проанализировано освоение содержания дошкольного образования как компонент пространства. Даны рекомендации по профессиональной разработке Концепции развития дошкольных учебных заведений, сведения для выбора эффективной стратегии и тактики, привлечения источников для внебюджетного финансирования, приведены образцы подготовки Программы развития, предложены план введения образовательной программы и варианты планирования работы с дошкольниками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.311

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351201/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гагаріна Н. П. 
Концептуальні засади створення розвивального середовища в дошкільних навчальних закладах / Н. П. Гагаріна // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 176. - С. 34-38. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито основні засади для створення розвивального середовища в дошкільному навчальному закладі у відповідності до нової Базової програми розвитку дітей дошкільного віку "Я у Світі".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.311

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Колосова Н. М. 
Педагогічна підтримка дітей дошкільного віку / Н. М. Колосова // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 85-88. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито сутність і концептуальні основи педагогічної підтримки як самоцінної, самостійної діяльності педагога зі створення умов для розвитку особистості дитини. Висвітлено особливості її реалізації в контексті гуманістичної парадигми дошкільної освіти. Проаналізовано основні підходи до індивідуальної педагогічної підтримки дітей дошкільного віку. Особливу увагу приділено проблемі підготовки майбутніх вихователів до здійснення педагогічної підтримки.

Раскрыта сущность и концептуальные основы педагогической поддержки как самоценной, самостоятельной деятельности педагога по созданию условий для развития личности ребенка. Освещены особенности ее реализации в контексте гуманистической парадигмы дошкольного образования. Проанализированы основные подходы к индивидуальной педагогической поддержке детей дошкольного возраста. Особое внимание уделено проблеме подготовки будущих воспитателей к осуществлению педагогической поддержки.

The article discloses the essence, conceptual bases of pedagogical support, peculiarities of its realization in terms of preschool education humanistic paradigm. It analyses the main approaches to pedagogical support of preschoolers, pays particular attention to the problem training future teachers for realization of pedagogical support.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.311 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гладишев В. В. 
Реалізація принципу системності і послідовності у програмі виховання дітей дошкільного віку / В. В. Гладишев // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2. - С. 216-218. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано програму дошкільного виховання "Малятко", створеної за принципом всебічного гармонійного розвитку дітей, співвіднесено дидактичні основи, що закладені в систему українського національного виховання. Висвітлено шляхи реалізації особистісно-виховного потенціалу української літератури на різних вікових етапах розвитку дошкільників. Зроблено висновок про те, що застосування принципу системності та послідовності в навчанні на формально-змістовому рівні є запорукою всебічного розвитку дитини.

Проанализована программа дошкольного воспитания "Малятко", созданной по принципу всестороннего гармоничного развития детей, соотнесены дидактичные основы, которые заложены в систему украинского национального воспитания. Освещены пути реализации личностно-воспитательного потенциала украинской литературы на разных возрастных этапах развития дошкольников. Сделан вывод о том, что применение принципа системности и последовательности в учебе на формально-смысловом уровне является залогом всестороннего развития ребенка.

Analysis of pre-school educational program "Malyatko" allows correlating didactic bases inherent in Ukrainian national education, and ways of realization of personality-oriented and educational potential of Ukrainian literature at various stages of preschoolers' age development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411,01 + Ч411.311

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чумичева Р. М. 
Сохранение Детства - стратегия ФГОС дошкольного образования / Р. М. Чумичева // Гуманіт. науки. - 2015. - № 4. - С. 21-29. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Представлен анализ работ учёных по проблемам Детства, кризиса Детства и условий развития ребёнка в пространстве и времени Детства: актуализированы тренды ФГОС дошкольного образования как вызовы времени и факторы преодоления кризиса Детства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.311

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського