Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (25)Книжкові видання та компакт-диски (443)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.33$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 93
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кудрявцева Е. А. 
Педагогические условия обучения старших дошкольников сравнению : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Е. А. Кудрявцева; Одесский педагогический институт имени К. Д. Ушинского. - О., 1993. - 227 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ч411.335

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41629 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Кудрявцева Е. А. 
Педагогические условия обучения старших дошкольников сравнению : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Е. А. Кудрявцева; Одесский педагогический институт имени К. Д. Ушинского. - О., 1993. - 227 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ч411.335

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41629 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Кудрявцева Е. А. 
Педагогические условия обучения старших дошкольников сравнению : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Е. А. Кудрявцева; Одесский педагогический институт имени К. Д. Ушинского. - О., 1993. - 227 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ч411.335

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41629 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Кудрявцева Е. А. 
Педагогические условия обучения старших дошкольников сравнению : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Е. А. Кудрявцева; Одесский педагогический институт имени К. Д. Ушинского. - О., 1993. - 227 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ч411.335

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ДС41629 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Шевченко В. М. 
Воспитание справедливых взаимоотношений детей старшего дошкольного возраста : Дис..канд.пед.наук:13.00.01 / В. М. Шевченко; Украинский педагогический университет имени М. П. Драгоманова. - К., 1994. - 185 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч411.335

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44996 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Шевченко В. М. 
Воспитание справедливых взаимоотношений детей старшего дошкольного возраста : Дис..канд.пед.наук:13.00.01 / В. М. Шевченко; Украинский педагогический университет имени М. П. Драгоманова. - К., 1994. - 185 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч411.335

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44996 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Шевченко В. М. 
Воспитание справедливых взаимоотношений детей старшего дошкольного возраста : Дис..канд.пед.наук:13.00.01 / В. М. Шевченко; Украинский педагогический университет имени М. П. Драгоманова. - К., 1994. - 185 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч411.335

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44996 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Шевченко В. М. 
Воспитание справедливых взаимоотношений детей старшего дошкольного возраста : Дис..канд.пед.наук:13.00.01 / В. М. Шевченко; Украинский педагогический университет имени М. П. Драгоманова. - К., 1994. - 185 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч411.335

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44996 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Кононко О. Л. 
Самостійність як чинник становлення моральної позиції в дошкільному дитинстві / О. Л. Кононко // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 4. - С. 12-24. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Анализируется зависимость нравственной позиции старшего дошкольника от сформированности самостоятельности как интегральной личностной характеристики. Предлагаются модели взаимодействия детей шести - семи лет в разных условиях организации совместной практической деятельности, пути ее оптимизации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кулачківська С. Є. 
Сьогодення майбутнього школяра : Метод. рекомендації / С. Є. Кулачківська, С. О. Ладивір, Т. О. Піроженко; Ін-т соціології НАН України. Центр соц. експертиз і прогнозів . - К., 1998. - 87 c. - укp.

Представлені результати цілеспрямованого вивчення досвіду виховання дітей-дошкільників, які проживають в зонах підвищеного радіаційного контролю. Представлений віковий портрет можливостей старшого дошкільника, розглядається сучасна ситуація його розвитку, а також пропонуються рекомендації щодо вирішення проблеми діагностики і корекції готовності дітей дошкільного віку до шкільного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.401.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ікуніна З. І. 
Роль психолого-педагогічної служби для профілактики та позбавлення агресивності у дітей старшого дошкільного віку / З. І. Ікуніна // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 55-59. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано результати експериментальної роботи, спрямованої на профілактику агресивності у дітей старшого дошкільного віку. Визначено зміст роботи практичного психолога в системі дошкільних установ щодо профілактики агресивності старших дошкільників. Розроблено дидактичну модель впровадження психологічної служби у системі освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.620.1-81 + Ю984.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Фасолько Т. С. 
Виховання відповідальної поведінки у дітей старшого дошкільного віку : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / Т. С. Фасолько; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Розглянуто питання виховання відповідальної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Подано історико-педагогічний та теоретичний аналіз проблеми морального виховання дошкільників та відповідальності як внутрішньої передумови їх моральної поведінки. Обгрунтовано підхід до розгляду відповідальності на етапі дошкільного дитинства у вигляді моральної норми поведінки, що визначається відповідними правилами. Запропоновано поетапний підхід до виховання відповідальної поведінки, який включає створення емоційних передумов для відповідальної поведінки, ознайомлення дошкільників з конкретними спобами взаємодії, формування власного досвіду відповідальної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Старовойтенко Н. В. 
Виховання почуття гумору у старших дошкільників та молодших школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. В. Старовойтенко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2000. - 17 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено структуру почуття гумору, основними складовими якої є інтелектуально-емоційний, мотиваційний і комунікативний компоненти та їх реалізація у системі моральних стосунків і моральної діяльності. Визначено засоби педагогічного впливу та умови виховання почуття гумору. Наведено результати експериментального дослідження виховання почуття гумору на підставі системного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.335 + Ч421.331.1 + Ю984.54-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гончаренко А. М. 
Педагогічні умови становлення гуманних взаємин старших дошкільників : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / А. М. Гончаренко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2003. - 22 c. - укp.

Викладено теоретико-методологічні та експериментальні засади становлення гуманних взаємин старших дошкільників. Встановлено, що гуманні взаємини виникають залежно від умов виховання та самостійності. Визначено умови педагогічного впливу на становлення гуманних взаємин в одно- та різностатевих угрупованнях. Наведено критерії визначення ступеня розвитку гуманних відносин: когнітивний, емоційний та регулятивно-поведінковий. Доведено, що побудову міжособистісних взаємин зумовлює наявність особистісно-ціннісного компонента та емоційної чутливості дитини до стану інших людей. Зазначено, що прихильність до однолітка є визначальною у прояві дошкільником гуманного ставлення. Встановлено, що статева належність певним чином впливає на зміст, форму й динаміку взаємодії дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323187 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ганусенко Е.  
Дидактические основы гармоничного воспитания детей до трех лет / Е. Ганусенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 233-240. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Наголошено, що всебічне гармонійне виховання дитини необхідно починати з її народження. Підкреслено, що ефективність набуття навичок та інтенсивний розвиток розумових і фізичних якостей дитини характерні саме для перших років життя.

Обосновано, что всестороннее и гармоничное воспитание ребенка должно начинаться с самого его рождения. Подчеркнуто, что эффективность приобретения навыков и интенсивное развитие умственных и физических качеств ребенка происходит именно в первые годы жизни.

Comprehensive and harmonious development and education of child must begin from him the births. Exactly in the first years of life it is possible intensive development of mental and physical qualities of child.


Ключ. слова: эмоциональная среда, индивидуальность, интеллект, физическое развитие
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Богініч О. Л. 
Методичні рекомендації до програми розвитку та виховання дитини раннього віку "Зернятко" / О. Л. Богініч, О. Л. Кононко, В. А. Карпішина, А. М. Гончаренко, Н. Є. Глухова; М-во освіти і науки України. - К. : Кобза, 2004. - 188 c. - Бібліогр.: с. 184-187. - укp.

Наведено шляхи гуманізації буття дитини перших трьох років життя за умов сімейного та суспільного виховання. Розкрито зміст особистісно орієнтованого підходу до виховання та навчання малюків, визначено умови, за яких розвивається природний потенціал дитини раннього віку. Описано форми, методи та прийоми її повноцінного фізичного, емоційно-соціального, пізнавального, мовленнєвого, екологічного та художньо-естетичного розвитку.

Приведены пути гуманизации бытия ребенка первых трех лет жизни в условиях семейного и общественнного воспитания. Раскрыто содержание личностно ориентированного подхода к воспитанию и обучению младенцев, определены условия, в которых развивается природный потенциал ребенка раннего возраста. Описаны формы, методы и приемы его полноценного, эмоционально-социального, познавательного, речевого, экологического и художественно-эстетического развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.33 р + Ч491.331 р + Р128.91-3 р + Р731.1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС41092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кузьменко В. У. 
Розвиток індивідуальності дитини 3 - 7 років : Моногр. / В. У. Кузьменко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К., 2005. - 352 c. - Бібліогр.: 395 назв. - укp.

Проаналізовано закономірності процесу розвитку індивідуальності дитини 3 - 7-ми років на основі природних та соціальних особливостей. Висвітлено психолого-педагогічну концепцію розвитку дитини, викладено методику діагностичної та розвивально-корекційної роботи. Вивчено особливості формування системотвірних властивостей індивідуальності, закономірності становлення індивідуальних відмінностей у дитини, а також сучасну соціокультурну ситуацію розвитку, що склалася у дошкільних навчальних закладах. Описано технологію розвитку індивідуальності дитини, зокрема системи створення психолого-педагогічних умов в дошкільних навчальних закладах для успішного розвитку індивідуальності дитини та ефективних психолого-педагогічних засобів індивідуалізації навчання і виховання.

Проанализированы закономерности процесса развития индивидуальности ребенка 3 - 7-ми летнего возраста на основе природных и социальных особенностей. Освещена психолого-педагогическая концепция развития ребенка, изложена методика диагностической и развивающе-коррекционной работы. Изучены особенности формирования системообразующих свойств индивидуальности, закономерности становления индивидуальных отличий у ребенка, а также современная социокультурная ситуация развития в дошкольных учебных заведениях. Представлена технология развития индивидуальности ребенка, в частности системы создания психолого-педагогических условий в дошкольных учебных заведениях для успешного развития индивидуальности ребенка и эффективных психолого-педагогических средств индивидуализации обучения и воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.33 + Ю983.7в01 + Ю983.401.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673029 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кузьменко В. У. 
Психолого-педагогічні основи розвитку індивідуальності дитини від 3 до 7 років : Автореф. дис... д-ра психол. наук / В. У. Кузьменко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 41 c. - укp.

Обгрнутовано психолого-педагогічну концепцію розвитку індивідуальності дитини віком від 3-х до 7-ми років. Викладено методику діагностичної та розвивально-корекційної роботи; визначено основні принципи становлення індивідуальності дитини у даний віковий період. Охарактеризовано особливості формування системоутворювальних властивостей індивідуальності, визначено закономірності становлення індивідуальних відмінностей у дитини віком від 3-х до 7-ми років. Проаналізовано сучасну соціокультурну ситуацію розвитку дитини, що склалася в дошкільних навчальних закладах з даного напряму роботи. На підставі теоретико-експериментальних даних розроблено модель розвитку індивідуальності дитини віком від 3-х до 7-ми років, в якій відображено особливості даного процесу та його результати. Розроблено технологію розвитку індивідуальності дитини у зазначений віковий період, зокрема, визначено систему психолого-педагогічних умов, які необхідно створити в дошкільних навчальних закладах для успішного розвитку індивідуальності дитини та найбільш ефективних психолого-педагогічних засобів індивідуалізації навчання та виховання. Доведено сензитивність даного періоду для формування системотвірних властивостей індивідуальності, стабілізації індивідуальних відмінностей, виникнення індивідуального стилю діяльності та зміцнення інтегральної індивідуальності як цілісного утворення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401.2 + Ч411.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344428 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Демидова Ю. О. 
Формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук / Ю. О. Демидова; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Розкрито зміст та характерні особливості формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників, розглянуто методику її формування, що забезпечує поетапний розвиток компонентів пізнавальної самостійності (емоційно-мотиваційний, когнітивно-змістовий, діяльнісно-перетворювальний). Визначено педагогічні умови, які сприяють ефективності формування першооснов пізнавальної самостійності: забезпечення єдності мислительної діяльності та практичного досвіду дітей у процесі конструювання; індивідуалізація та диференціація навчання конструювання; моделювання ситуацій для прояву пізнавальної самостійності дітей у процесі конструювання; створення доброзичливої, сприятливої атмосфери у дитячому колективі; теоретична та практична підготовка вихователів до роботи за експериментальною програмою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.212 + Ч411.334 + Ю983.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сазонова А. В. 
Формування первинного економічного досвіду старших дошкільників в ігровій діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / А. В. Сазонова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2007. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність поняття "первинний економічний досвід", визначено особливості його формування в процесі економічної соціалізації та виховання старших дошкільників. Доведено ефективність моделі реалізації таких педагогічних умов формування первинного економічного досвіду, як забезпечення комплексного підходу до процесу економічного виховання, надання пріоритету ігровій діяльності серед інших засобів його формування, а також поступове впровадження дидактичних, ситуативних, сюжетно-рольових ігор, зокрема ігор-стратегій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.357 + Ч411.375 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352592 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського