Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (23)Книжкові видання та компакт-диски (194)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.352$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 166
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Тасжурекова Ж. Т. 
Формирование добросовестности у детей старшего дошкольного возраста:(на материале выполнения учебных заданий) : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Ж. Т. Тасжурекова; КГПИ имени М. П. Драгоманова. - К., 1993. - 155 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч411.352.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41663 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Тасжурекова Ж. Т. 
Формирование добросовестности у детей старшего дошкольного возраста:(на материале выполнения учебных заданий) : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Ж. Т. Тасжурекова; КГПИ имени М. П. Драгоманова. - К., 1993. - 155 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч411.352.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41663 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Тасжурекова Ж. Т. 
Формирование добросовестности у детей старшего дошкольного возраста:(на материале выполнения учебных заданий) : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Ж. Т. Тасжурекова; КГПИ имени М. П. Драгоманова. - К., 1993. - 155 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч411.352.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41663 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Тасжурекова Ж. Т. 
Формирование добросовестности у детей старшего дошкольного возраста:(на материале выполнения учебных заданий) : Дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Ж. Т. Тасжурекова; КГПИ имени М. П. Драгоманова. - К., 1993. - 155 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: ч411.352.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41663 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Кошелівська О. І. 
Класики педагогічної думки про моральний вибір в поведінці дітей дошкільного віку / О. І. Кошелівська // Наука і сучасність. - К., 2000. - Т. 22.вип. 2, ч. 2. - С. 80-87. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Исследованы актуальные проблемы воспитания морального поведения детей дошкольного возраста, в частности, становление морального выбора дошкольников. Проанализированы работы некоторых выдающихся педагогов прошлого в контексте современных личностно-ориентированных подходов к процессу воспитания ребёнка. На современном этапе воспитание рассматривается как привлечение ребёнка к системе человеческих ценностей, организации условий для его духовного роста. Воспитание обеспечивает постепенное развитие его сознательного поведения, обусловленное ценностным отношением к действительности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кошелівська О. І. 
Стимулювання морального вибору дошкільників у процесі педагогічного впливу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. І. Кошелівська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Розглянуто етико-психологічні та педагогічні аспекти морального вибору дошкільників. Висвітлено вікові психолого-педагогічні особливості розвитку його компонентів. Визначено критерії та показники морального вибору та представлено систему методик діагностики рівня його розвитку у дітей, що визначає загальний рівень їх моральної вихованості та здійснює індивідуальний, диференційований підхід до виховання. Теоретично обгрунтовано, розроблено та експериментально перевірено методику педагогічного стимулювання морального вибору дітей за умов навчально-виховного процесу дошкільного закладу. Описано динаміку становлення особистості дошкільників щодо морального вибору, зумовленого цілеспрямованим педагогічним впливом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322303 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дятленко Н. М. 
Психологічні умови розвитку самоповаги у дошкільників : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. М. Дятленко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2002. - 22 c. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні та експериментальні підходи щодо вивчення процесів самосвідомості, пов'язані з виробленням ціннісного ставлення до себе у ранньому онтогенезі. Проаналізовано ступінь розробленості проблеми у філософській та психолого-педагогічній літературі, запропоновано концепцію та програму дослідження, визначено критерії самоповаги дошкільників. Експериментально виявлено тенденції у розвитку самоповаги дошкільників за особливостями співвідношення у їх поведінці прагнення до самовираження, домагання визнання та дій самозбереження. Показано особливості домагань, мотивації та самооцінки дошкільників як показників самоповаги. Охарактеризовано рівні розвитку самоповаги, виділено статеві та вікові її особливості, встановлено залежність самоповаги дітей від міри регламентованості їх діяльності та стилю керівництва з боку значущого дорослого. Експериментально обгрунтовано залежність самоповаги від типу ціннісного ставлення до дитини у родині та дошкільному закладі, запропоновано методику оптимізації ставлення до себе у дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.401.2 + Ч411.352.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322242 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Богуш А. М. 
Культура речевого общения детей дошкольного возраста : Метод. пособие для воспитателей / А. М. Богуш, Е. П. Аматьева, С. К. Хаджирадева. - О. : ЮНЦ АПН Украины, 2003. - 251 c. - Библиогр.: 64 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы формирования культуры речевого общения детей в дошкольных учреждениях с русским языком обучения. Раскрыты сущность понятий "культура речевого общения", "культура речи", "выразительность речи", "речевой этикет". Изложена методика обучения детей культуре речевого общения. Описаны особенности выразительной речи детей дошкольного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25р

Шифр НБУВ: ВА637627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Федорова М. А. 
Динаміка розвитку культури поведінки дітей (в умовах нвк "школа - дитячий садок") / М. А. Федорова // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13. - С. 97-100. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Представлено результати дослідження з проблеми формування культури поведінки дітей віком 6-7-ми років.

Представлены результаты исследования по проблеме формирования культуры поведения детей 6-7-ми лет.

The article describes the results of the research on the problem of formation of cultural behaviour of the children of 6-7 years of age.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25 + Ч421.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Світлична С. П. 
Становлення Я-концепції як умова психічного і фізичного здоров'я дитини / С. П. Світлична // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 3. - С. 57-64. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито проблеми становлення Я-концепції дитини-дошкільника, подано результати констатуючого експерименту, що дозволили визначити рівні сформованості загальних критеріїв складових Я-концепції за різними напрямками розвитку: фізичним, соціальним, інтелектуальним, емоційно-ціннісним.

Раскрыты проблемы становления Я-концепции ребенка- дошкольника, представлены результаты констатирующего эксперимента, по результатам которых были определены уровни становления общих критериев составных Я-концепции по разным направлениям развития: физическому, социальному, интеллектуальному, эмоционально-ценностному.

In the article the problems of development of the I - concept of the child of preschool age are opened, the results of experiment are submitted, by results of which the levels of development of general(common) criteria of the compound I - concept on different directions of development were determined: physical, social, intellectual, is emotional.


Ключ. слова: особистість, Я-концепція, виховання, дитина
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.2

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Поніманська Т. І. 
Теоретико-методичні засади гуманістичного виховання дітей дошкільного віку : [монографія] / Т. І. Поніманська; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2006. - 364 c. - Бібліогр.: с. 270-298. - укp.

Розкрито сутність гуманізму як філософсько-педагогічної цінності. Проаналізовано філософські, методологічні та психолого-педагогічні засади гуманістичної парадигми виховання. Розглянуто систему гуманістичного виховання В.О. Сухомлинського. Досліджено актуальні проблеми розвитку освіти в Україні, визначено основні принципи гуманізації освітнього процесу та умови особистісно орієнтованого навчання. У контексті сучасної концепції дитинства розглянуто систему гуманістичного виховання дітей дошкільного віку. Розроблено програму навчального курсу "Гуманізація навчання і виховання дітей дошкільного віку".

Раскрыта сущность гуманизма как философско-педагогической ценности. Проанализированы философские, методологические и психолого-педагогические основы гуманистической парадигмы воспитания. Рассмотрена система гуманистического воспитания В.А. Сухомлинского. Исследованы актуальные проблемы развития образования в Украине, определены основные принципы гуманизации образовательного процесса и условия личностно ориентированного обучения. В контексте современной концепции детства рассмотрена система гуманистического воспитания детей дошкольного возраста. Разработана программа учебного процесса "Гуманизация обучения и воспитания детей дошкольного возраста".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лапченко І. О. 
Емоційне ставлення до себе та ровесників як чинник особистісного розвитку дитини дошкільного віку : Автореф. дис... канд. психол. наук / І. О. Лапченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Вивчено особливості емоційного ставлення дітей середнього та старшого дошкільного віку до себе та ровесників. Досліджено вікові та статеві особливості зазначеного ставлення. Визначено критерії та рівні ставлення дошкільників до себе, їх доброзичливість до ровесників. Вивчено особливості усвідомлення даними дітьми своїх переживань і переживань ровесників. Між ставленнями до себе та ровесників дітей 6-го року життя існує взаємозв'язок, внаслідок якого усвідомлення власних переживань зумовлює усвідомлення переживань ровесників, чого немає в дітей 5-го року життя. Розроблено й апробовано систему впливів, спрямованих на формування у старших дошкільників позитивного емоційного ставлення до себе й однолітків через розвиток їх умінь усвідомлювати власні та чужі переживання. Обгрунтовано, що створення сприятливого мікроклімату у групі ровесників є умовою становлення у дитини позитивного ставлення до себе й інших дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401.2 + Ю983.723 + Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342211 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Зотова И. В. 
Специфика общения детей дошкольного возраста / И. В. Зотова // Наука і освіта. - 2007. - № 3. - С. 74-77. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Розглянуто проблему взаємодії та спілкування дітей. Виділено три форми спілкування дітей дошкільного віку. Досліджено специфіку спілкування дітей дошкільного віку з однолітками. Доведено важливість спілкування в житті дошкільнят.

Освещена проблема взаимодействия и общения детей. Выделены три формы общения детей на протяжении дошкольного возраста. Рассмотрена специфика общения детей дошкольного возраста со сверстниками. Доказана важность общения в жизни дошкольников.

The article deals with the needs of interaction and dialogue of children with each other. The corresponding scientific literature on this problematics is analysed. It is allocated three forms of dialogue of children with each other during preschool age. Specificity of dialogue of children of preschool age with the coevals is considered. It is proved, that the need for dialogue is the important need for a life preschool children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бондаренко Н. Б. 
Формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини : автореф. дис... канд. пед. наук / Н. Б. Бондаренко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини. Уточнено зміст поняття "духовні цінності старших дошкільників", визначено психолого-педагогічні умови та методи їх формування, розкрито виховний потенціал регіональної культурно-історичної спадщини. Проаналізовано й узагальнено досвід дошкільних закладів з формування духовних цінностей у старших дошкільників, показано роль родини у даному процесі, встановлено рівень сформованості духовних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. Розроблено педагогічну технологію формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини й експериментально перевірено її ефективність. Доведено необхідність організації цілеспрямованої виховної роботи з формування у старших дошкільників духовних цінностей, інтеграції родинного та суспільного виховання. Удосконалено систему спеціальної підготовки педагогічних працівників дошкільних закладів до даного виду професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Половіна О. А. 
Формування естетичного ставлення до природи засобами образотворчого мистецтва у старших дошкільників (на матеріалі ознайомлення з пейзажним живописом) : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. А. Половіна; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 21 c. - укp.

Досліджено проблему формування естетичного ставлення до природи засобами образотворчого мистецтва у старших дошкільників. Висвітлено філософські аспекти генезису естетичного ставлення особистості до природи, його природу, суть і механізм розвитку, психологічні особливості формування. Охарактеризовано мистецтво пейзажного живопису як ефективного засобу формування у старших дошкільників естетичного ставлення до природи у процесі художньо-педагогічного спілкування за картинами пейзажного жанру. Доведено, що формування естетичного ставлення до природи засобами пейзажного живопису відбувається завдяки спеціально організованій емоційній взаємодії дитини з реальними об'єктами та явищами природи, а також їх художніми образами, відтвореними на полотні, завдяки чому забезпечується духовне зростання особистості дитини, досягається розвиток її сенсорної культури і творчих здібностей, збагачується почуттєвий і естетичний досвід дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.27 + Ч411.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352157 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Демидова Ю. О. 
Формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук / Ю. О. Демидова; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Розкрито зміст та характерні особливості формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників, розглянуто методику її формування, що забезпечує поетапний розвиток компонентів пізнавальної самостійності (емоційно-мотиваційний, когнітивно-змістовий, діяльнісно-перетворювальний). Визначено педагогічні умови, які сприяють ефективності формування першооснов пізнавальної самостійності: забезпечення єдності мислительної діяльності та практичного досвіду дітей у процесі конструювання; індивідуалізація та диференціація навчання конструювання; моделювання ситуацій для прояву пізнавальної самостійності дітей у процесі конструювання; створення доброзичливої, сприятливої атмосфери у дитячому колективі; теоретична та практична підготовка вихователів до роботи за експериментальною програмою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.212 + Ч411.334 + Ю983.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Бойко В. П. 
Виховання дружніх взаємовідносин серед дітей дошкільного віку в процесі ігрової діяльності / В. П. Бойко // Наша шк.. - 2007. - № 5. - С. 50-53. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено результати експериментального дослідження щодо виховання позитивних взаємовідносин дітей старшого дошкільного віку у процесі ігрової діяльності, проведеного як складової навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа I - III ступенів - дитячий садок села Ониськове Комінтернівського району Одеської області". Розкрито теоретичну основу та завдання дослідження. Акцентовано увагу на методиці та засобах експериментальної роботи. Проаналізовано принципи підбору дидактичних, сюжетно-рольових і рухливих ігор. Розглянуто певні особливості особистості дитини, зокрема, цілеспрямованість, виховання її в колективі, систематичність і послідовність, повагу до особистості дитини в поєднанні з розумною вимогливістю до неї. Виокремлено показники сформованості позитивних взаємовідносин, зокрема, доброзичливість і прагнення надати допомогу тим, хто її потребує. Охарактеризовано високий, достатній і недостатній рівні розвитку доброзичливих взаємин. Наведено результати анкетування 37-ми батьків і опитування 26-ти дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бондаренко Н. 
Теоретичні основи формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини / Н. Бондаренко // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 30-33. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини. Уточнено зміст поняття "духовні цінності старших дошкільників", визначено психолого-педагогічні основи, форми та методи їх формування, проаналізовано виховний потенціал регіональної культурно-історичної спадщини.

Раскрыты теоретико-методологические принципы формирования духовных ценностей у старших дошкольников средствами регионального культурно-исторического наследия. Уточнено содержание понятия "духовные ценности старших дошкольников", раскрыто содержание духовных ценностей старших дошкольников, определены психолого-педагогические основы, формы и методы их формирования, проанализирован воспитательный потенциал регионального культурно-исторического наследия.

In the article presented theoretical and methodological base of the development of spiritual values in senior pre-schoolchildren by means of regional cultural and historical heritage has been researched. The content of the concept лspiritual values» of senior pre-schoolchildren has been detailed and the concept of spiritual values in senior pre-schoolchildren is revealed. Psychological and pedagogical bases, its forms and methods of the development of spiritual values in senior pre- schoolchildren are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Нестеренко Л. 
Теоретичні основи формування громадянської обізнаності дітей старшого дошкільного віку / Л. Нестеренко, О. Стаєнна // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 178-180. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні основи формування громадянської обізнаності дітей старшого дошкільного віку. Особливу увагу приділено аналізу змістовних компонентів громадянської обізнаності та інтеграції.

Проанализированы теоретические основы формирования гражданской осведомлённости детей старшего дошкольного возраста. Особое внимание уделено анализу содержательных компонентов гражданской осведомлённости и её интеграции.

Theoretical bases of formation the civil knowledge of children of senior preschool age are analyzed in the article. The special attention is spared the analysis of rich in content components of civil knowledge and their integration.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.13 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Розгон Л. В. 
Використання елементів краєзнавства у формуванні духовної культури дітей дошкільного віку / Л. В. Розгон // Наша шк.. - 2008. - № 1. - С. 79-80. - укp.

Розглянуто досвід навчально-виховної роботи з формування почуття любові до рідного краю, моральної культури й основ громадянськості у дітей дошкільного віку. Висвітлено методичні аспекти використання наочно-дидактичного матеріалу: картин, ілюстрацій, фотографій і портретів видатних діячів Балтщини й організації екскурсій і спостережень у становленні особистості дитини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського