Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (42)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.24$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 76
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Пометун О. І. 
Інтерактивні технології навчання / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко, Г. І. Коберник, Л. М. Роєнко, Н. Г. Баліцька; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2004. - 86 c. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Охарактеризовано інтерактивні технології кооперативного, колективно-групового навчання, а також ситуативного моделювання та опрацювання дискусійних питань. Викладено структуру та методику інтерактивного уроку.

Охарактеризованы интерактивные технологии кооперативного, коллективно-группового обучения, а также ситуативного моделирования и обработки дискуссионных вопросов. Изложена структура и методика интерактивного урока.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661379 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сучасні шкільні технології : У 2 ч. Ч. 2 / ред.: М. Мосієнко. - К. : Ред. загальнопед. газет, 2004. - 128 c. - (Б-ка "Шкільн. світу"). - укp.

Розглянуто педагогічні новітні технології, що впроваджуються в Україні. Висвітлено досвід роботи педагогів-експериментаторів. Описано метод проектів у контексті сучасної освіти. Розкрито засади технології модульного навчання, а також суть поняття про інтерактивні технології.

Рассмотрены новейшие педагогические технологии, которые внедряются в Украине. Освещен опыт работы педагогов-экспериментаторов. Описан метод проектов в контексте современного образования. Раскрыты основы технологии модульного обучения, а также сущность понятия интерактивных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347635 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Біда О. А. 
Інтерактивні технології навчання в початковій школі : Навч. посіб. / О. А. Біда, О. В. Кравчук, Г. І. Коберник, О. А. Комар, І. І. Осадченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань : Софія, 2007. - 209 c. - Бібліогр.: с. 206-209. - укp.

Наведено основні теоретичні відомості про сутність, ознаки й умови запровадження інтерактивної моделі навчання. Описано чотири групи технологій інтерактивного навчання, що можуть використовуватись у початковій школі. Охарактеризовано їх мету, структуру, способи організації діяльності учнів. Висвітлено досвід вчителів початкової школи щодо використання комп'ютерних технологій у процесі вивчення курсу "Я і Україна".

Наведены основные теоретичкие сведения о сущности, признаках и условиях внедрения интерактивной модели обучения. Описаны четыре группы технологий интерактивного обучения, которые могут использоваться в начальной школе. Охарактеризованы их цель, структура, способы организации деятельности учеников. Освещен опыт учителей начальной школы по использованию компьютерных технологий в процессе изучения курса "Я и Украина".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221я73 + Ч421.24я73

Шифр НБУВ: ВА684625 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пелагейченко М. Л. 
Формування готовності майбутніх учителів трудового навчання до організації проектної діяльності учнів основної школи : монографія / М. Л. Пелагейченко; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Юго-Восток, 2008. - 201 c. - Бібліогр.: 165 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти проблеми підготовки учителів трудового навчання до організації проектної діяльності учнів школи. Проаналізовано проектну технологію навчання, розглянуто модель підготовки учителів до організації проектної діяльності учнів.

Освещены теоретические и практические аспекты проблемы подготовки учителей трудового обучения к организации проектной деятельности учеников школы. Проанализирована проектная технология обучения, рассмотрена модель подготовки учителей к организации проектной деятельности учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА704942 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Багрова О. В. 
Підготовка вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти до використання інтерактивних технологій / О. В. Багрова // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 76-79. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано різну оцінку вчителів-практиків ефективності застосування інтерактивних технологій (ІАТ) на уроці, правила організації інтеракції, значення використання ІАТ на уроці для покращання засвоєння необхідних знань, умови успішного застосування ІАТ у роботі з учнями. Розглянуто шляхи підготовки вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти щодо використання ІАТ і специфіку організації навчання дорослих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Григоренко В. Г. 
Педагогічні технології особистісно орієнтованого формування в учнів загальноосвітньої школи культури здоров'я: теорія та практика : навч. посіб. / В. Г. Григоренко, Г. В. Григоренко, С. О. Омельченко, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська, Борщов С. М. , О. І. Холодний, Ю. О. Долинний; ред.: В. Г. Григоренко, С. О. Омельченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2010. - 346 c. - укp.

Подано детальну характеристику структури особистісно орієнтованих педагогічних технологій мотивованого й емоційно-збагаченого впливу на учнів загальноосвітньої школи у процесі формування їх культури здоров'я. Розкрито зміст концептуальних підходів до проективної розробки інтерактивних педагогічних технологій особистісно орієнтованого формування в учнів загальноосвітньої школи культури здоров'я як особистісно-ціннісної категорії духовно-соматичного розвитку людини. Значну увагу приділено розробці та теоретико-методологічному обгрунтуванню проективної моделі структурування дидактичних систем означеного типу та організаційно-педагогічних умов їх функціонування в освітньо-виховному та фізкультурно-оздоровчому середовищі школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.5 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сінопальнікова Н. М. 
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до застосування інтегрованих форм організації навчального процесу в початковій школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Сінопальнікова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2010. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано сутність підготовки майбутнього вчителя до застосування інтегрованих форм організації навчання в початковій школі як освітнього процесу, що забезпечує готовність майбутніх вчителів до діяльності інтегрованого характеру (здійснення внутрішньо- та міжпредметної інтеграції у процесі викладання основних шкільних дисциплін). Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови цієї підготовки (організація діяльності викладачів психолого-педагогічних і предметно-методичних дисциплін з упровадження інтегрованого підходу до навчання студентів, спрямованість професійної підготовки до формування у студентів мотиваційно-ціннісного компоненту готовності тощо). Доведено ефективність реалізованих педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374912 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пономарьова Г. Ф. 
Передові технології в початкових класах : опор. конспект лекцій / Г. Ф. Пономарьова, О. О. Бабакіна, С. Б. Бєляєв; Голов. упр. освіти і науки Харк. обл. держ. адмін., Комун. закл. "Харк. гуманіт.-пед. акад." Харк. обл. ради. - Х. : Захаренко В.В., 2012. - 133 c. - укp.

Розкрито інноваційні тенденції розвитку сучасної освіти. Наведено класифікацію інновацій за І. М. Дичковською та педагогічних технологій за Л. Д. Столяренко та В. С. Кукушиним. Визначено передумови розвитку освітніх технологій, етапи розвитку технологічного підходу. Розкрито предмет та завдання освітніх технологій, принципи розробки педагогічних технологій. Показано актуальність дидактичних і виховних принципів в освітніх технологіях. Висвітлено історію виникнення та концептуальні положення Вальдорфської технології, а також технологій розвивального навчання, групової навчальної діяльності та формування творчої особистості. Увагу приділено технології розвитку М. Монтессорі, "школі успіху й радості" С. Френе, "школі для життя, через життя" Ж.-О. Декролі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.2,01 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751473 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лісіна Л. О. 
Підготовка вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти до конструювання навчальних технологій: теоретико-методологічний аспект : монографія / Л. О. Лісіна; МОНМС України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Запоріжжя, 2011. - 471 c. - Бібліогр.: 284 назв - укp.

Висвітлено соціально-педагогічні проблеми підготовки вчителів в післядипломній педагогічній освіті до створення навчальних технологій (НТ). Розкрито психологічні, дидактичні й організаційні умови підготовки вчителів до конструкторської діяльності. Запропоновано модель підготовки вчителів до конструювання НТ, яка розкриває сутність феномену конструювання та підготовки до цієї діяльності, її оптимальні структурні та функціональні складові. Розроблено систему показників і критеріїв ефективності системи підготовки вчителів до конструювання НТ. Наведено рекомендації щодо практичної реалізації теоретичних положень підготовки вчителя до конструювання НТ в системі післядипломної освіти на прикладі авторського спецкурсу "Конструювання технологій навчання".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мельник Л. В. 
Формування готовності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до застосування інтерактивних технологій у навчальному процесі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Мельник; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2010. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан розробленості даної проблематики. Визначено критерії та рівні готовності майбутніх учителів до використання інтерактивних технологій у навчальному процесі. Розроблено організаційно-педагогічну модель формування готовності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до застосування інтерактивних технологій. Обгрунтовано педагогічні умови ефективного формування даного феномену. Доведено, що впровадження методики формування готовності майбутніх учителів до використання інтерактивних технологій у навчальному процесі на підставі її етапної реалізації (мотиваційно-організаційний, когнітивно-діяльнісний, рефлексивно-продуктивний) сприяє позитивним змінам у рівнях готовності майбутніх учителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.24 + С. р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375303 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бєкірова Л. Е. 
Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. Е. Бєкірова; Ун-т менедж. освіти НАПН України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Проаналізовано педагогічну та психологічну літератури, визначено структуру, критерії, показники, рівні готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання. Обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання. Розроблено й обгрунтовано модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання. Розроблено спецкурс "Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій", зошит для самостійної роботи студентів зі спецкурсу, рефлексивний щоденник, експериментальні додатки до педагогічних практик студентів спеціальності "Початкове навчання".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376340 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чепіль М.  
Педагогічні технології : навч. посіб. / М. Чепіль, Н. Дудник; МОНМС України. - Дрогобич : РВВ Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка, 2011. - 327 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади й історію формування педагогічної технології як науки. Викладено основні положення педагогічних технологій вітчизняних і зарубіжних авторів, зокрема, Л. Виготського, Л. Занкова, Г. Альтшуллера, М. Монтессорі, Р. Штайнера, П. Петерсена, С. Френе, Ж.-О. Декролі, В. Біблера. Розкрито особливості інноваційної діяльності педагога, проблеми його готовності до професійної діяльності. Визначено професійні вимоги до особистості педагога. Увагу приділено технологіям розвивального навчання й організації групової діяльності школярів, типам навчальних проектів і програм, особливостям застосування медіа-програм у навчально-виховному процесі. Висвітлено перспективи впровадження нових педагогічних технологій у сучасній освіті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.24 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА753864 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Вєтрова О. Д. 
Теоретичні засади соціально-педагогічних технологій у роботі з обдарованими дітьми / О. Д. Вєтрова // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2011. - Вип. 10. - С. 130-134. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблему теоретичних засад соціально-педагогічних технологій у роботі з обдарованими дітьми, а саме: різні підходи до розуміння їх сутності та напрямки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Технології інтеграції змісту освіти : зб. наук. пр. за матеріалами міжнар. наук.-практ. конф. "Теоретичні та методичні основи організації здоров'язбережувального навчального середовища загальноосвітньої школи та ВНЗ", 14 квіт. 2011 р. Вип. 3 / ред.: В. Р. Ільченко, В. М. Мадзігон; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки НАПН України, Наук.-метод. центр інтеграції змісту освіти НАПН України, Полтав. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. М.В. Остроградського. - Полтава, 2011. - 387 c. - укp. - рус.

Розглянуто місце та роль громадянської освіти в навчальному середовищі загальноосвітньої школи (ЗОШ), розкрито теоретико-методологічні засади технологізації навчальної діяльності в ЗОШ. Висвітлено питання організації природовідповідного навчально-виховного процесу підготовки майбутніх учителів. Розглянуто здоров'язбережувальне навчальне середовище як основу формування ключової життєвої компетентності, особливості забезпечення цього середовища в громадсько-активних школах України. Увагу приділено інтеграції системного підходу до екологізації навчально-виховного процесу та збереження здоров'я підростаючого покоління. Акцентовано на особливостях формування інклюзивного освітнього середовища для забезпечення всебічного розвитку дитини, створенні позитивного інформаційного середовища як умови забезпечення психоемоційного благополуччя та духовного здоров'я учнів початкової школи. Охарактеризовано просторово-предметний компонент та його вплив на ефективність навчально-виховного процесу в початковій школі. Викладено питання підготовки учнів основної школи до вибору спрямування та спеціалізацій профільного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.24 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353959/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Дженджеро О.  
Інтерактивні технології колективно-групового навчання на уроках української мови в старшій школі / О. Дженджеро // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2009. - № Ч. 3. - С. 53-61. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розглянуто моделі практичного застосування інтерактивних технологій колективно-групового навчання на уроках української мови в старших класах. Висвітлено діяльність педагогів і науковців, які в своїй роботі віддають перевагу колективно-груповим технологіям навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.24 + Ш141.14-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Коберник Г.  
Соціалізація особистості молодшого школяра в умовах інтерактивних технологій навчання / Г. Коберник // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2009. - № Ч. 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито суть, структуру, ефективні умови та шляхи соціалізації учнів початкових класів загальноосвітньої школи. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу стосовно соціально-комунікативної активності дитини. Зроблено висновок, що за умов інтерактивних технологій навчання, створюється сприятливе середовище для соціалізації особистості молодшого школяра.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кравчук О.  
Розробка уроку з елементами інтерактивних технологій / О. Кравчук // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2009. - № Ч. 3. - С. 96-100. - укp.

Запропоновано розробку уроку з природознавства для вчителів початкових класів із залученням можливостей інтерактивних технологій. Подано план змісту уроку та хід роботи на уроці. З'ясовано, що такий урок допоможе учителю зробити процес навчання цікавим і доступним для дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.11 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ткаченко І.  
Застосування інтерактивних технологій як складової у системі фахової підготовки студентів фізико-математичного профілю / І. Ткаченко, Ю. Краснобокий // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2009. - № Ч. 3. - С. 101-108. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання інтерактивних технологій як дієвого чинника у формуванні ціннісних професійних компетенцій майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін. Висвітлено специфіку організації навчального процесу на фізико-математичному факультеті Уманського державного педагогічного університету ім. П. Тичини. Зазначено, що факультет поступово стає своєрідним науково-дослідним полігоном з питань розробки та впровадження інтерактивних технологій. Зроблено висновок, що використання інтерактивних технологій на фізико-математичному факультеті істотно впливає на ступінь сформованості у студентів високої внутрішньої та зовнішньої мотивації, активності у інформаційно-пізнавальній, операційно-діяльнісній, креативно-рефлексивній, оціночній діяльності, що виявляється у самовизначеності та самореалізації особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.24 + Б. р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Пелих М.  
Вплив інтерактивних технологій навчання на міцність знань школярів / М. Пелих // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2009. - № Ч. 3. - С. 136-141. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто інтерактивні технології навчання та їх вплив на міцність знань школярів. Висвітлено основні ідеї цих технологій та зазначено доцільність їх використання у навчально-виховному процесі учнів. Наголошено, що тільки методично правильне використання форм інтерактивного навчання у навчально-виховному процесі та його поєднання з іншими методами навчання сприяє міцнішому та глибшому засвоєнню навчального матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.24 + Ч421.223.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Роєнко Л.  
Використання інтерактивних технологій на уроках рідної мови в початкових класах / Л. Роєнко // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2009. - № Ч. 3. - С. 159-165. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблеми впровадження інтерактивних технологій навчання у початковій школі на уроках рідної мови. Наведено приклади використання інтерактивних технологій на різних етапах уроку. Висвітлено досвід педагогів, які в своїх працях велику увагу приділяли проблемі активної взаємодії вчителя і учня. З'ясовано, що інтерактивне навчання сприяє формуванню умінь і навичок, створює атмосферу співпраці, взаємодії, розвиває мову та мислення, формує культуру спілкування молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.24 + Ш141.14-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського