Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (31)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.266.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Даннік Л. А. 
Теоретико-методичні засади формування технічних понять на уроках трудового навчання : монографія / Л. А. Даннік; Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ : БДПУ, 2013. - 199 c. - Бібліогр.: с. 184-199 - укp.

Визначено характерні особливості, зміст і структуру феномену "технічні знання". Розкрито методику формування технічних понять на уроках трудового навчання. Розроблено оригінальну морфологічну матрицю визначення технічного аспекту змісту трудового навчання. Обгрунтовано адекватні показники й рівні стану сформованості. Подано результати експериментальної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771770 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Літковець О. 
Сутність і зміст графічних умінь / О. Літковець // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 170-172. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

В історичній ретроспективі проаналізовано підходи до визначення структурних компонентів феномену "графічні уміння". В педагогічному аспекті розкрито сутність та змістове наповнення поняття "графічні уміння", ядром яких є знаково-символічна система, на основі якої можна створювати різного роду графічні зображення. На основі теоретичного аналізу літературних джерел зроблено класифікацію графічних умінь. Відзначено необхідність формування графічної підготовки учнів початкової школи на уроках трудового навчання. Визначено перспективи наукових розвідок, які пов'язані з розробкою системи дидактичних засобів для формування графічних умінь в учнів початкової школи.

В исторической ретроспективе проанализированы подходы к определению структурных компонентов феномена "графические умения". В педагогическом аспекте раскрыта сущность и смысловое наполнение понятия "графические умения", ядром которой является знаково-символическая система, на основе которой можно создавать различного рода графические изображения. На основе теоретического анализа литературных источников сделана классификация графических умений, формирующихся на уроках трудового обучения. Отмечена необходимость формирования графической подготовки учащихся начальной школы на уроках трудового обучения. Определены перспективы научных исследований, связанные с разработкой системы дидактических средств для формирования графических умений в учащихся начальной школы.

This paper is devoted to clarifying the nature and content of the term "graphic skills" in pedagogical theory.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.42 + Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мамус Г. М. 
Використання персонального комп’ютера у процесі проектування та виготовлення виробів на уроках технологій / Г. М. Мамус, А. Я. Бомок // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 118-122. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано можливості та проблеми використання комп'ютерів у процесі проектування та виготовлення виробів на уроках технологій. Запропоновано поєднання традиційних методик навчання та впровадження в навчальний процес інформаційних технологій (мультимедійних телекомунікаційних технологій, презентацій та тестування). Виокремлено умови ефективного застосування інформаційних технологій на уроках трудового навчання.

Проанализированы возможности и проблемы использования компьютеров в процессе проектирования и изготовления изделий на уроках технологии. Предложено сочетание традиционных методик обучения и внедрения в учебный процесс информационных технологий (мультимедийных телекоммуникационных технологий, презентаций и тестирования). Определены условия эффективного применения информационных технологий на уроках трудового обучения.

In the article the opportunities and problems of the usage of informational technologies in the process of study of designing and technology of producing the goods have been analyzed. The combining of the traditional methods of study and introduction of computer technologies (multimedia telecommunication technologies, presentation and testing) in the educational process has been suggested. The conditions of efficient use of information technology usage in the classroom of labor studies have been defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мельник Г. М. 
Навчально-пізнавальна діяльність учнів в умовах проектно-технологічної системи / Г. М. Мельник // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 82-87. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито сутність навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання. Висвітлено окремі підходи до особливостей її організації за умов проектно-технологічної системи.

Раскрыта сущность учебно-познавательной деятельности учащихся на уроках трудового обучения. Освещены некоторые подходы к особенностям ее организации в условиях проектно-технологической системы.

The essence of teaching and learning activities of students on the lessons of labour studies is opened. It covers the individual approaches to the peculiarities of its organization in terms of design and technology system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Даннік Л. А. 
Основні умови успішного засвоєння цілісної системи технічних понять учнями на уроках трудового навчання / Л. А. Даннік // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 54-58. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто основні умови, які сприяють успішному засвоєнню цілісної системи технічних понять учнями на уроках трудового навчання. Наведено плани узагальненого характеру для вивчення явищ, об’єктів техніки, технологічних процесів.

Рассмотрены основные условия, способствующие успешному усвоению целостной системы технических понятий учениками на уроках трудового обучения. Приведены планы обобщенного характера для изучения явлений, объектов техники, технологических процессов.

This article is devoted to pedagogical conditions which are necessary for learning technical notions by pupils at labour training classes. General plans for learning phenomena, technical objects and technological process are given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Матвісів Я. Я. 
Дидактичні засоби формування економічних понять в учнів основної школи на уроках трудового навчання / Я. Я. Матвісів // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 76-82. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблему проектування та виготовлення засобів навчання як одного з головних компонентів освітнього процесу. Проведено обгрунтований відбір дидактичних засобів формування економічних понять, відзначено особливості методики їх використання на уроках трудового навчання.

Освещена проблема проектирования и изготовления средств обучения как одного из главных компонентов образовательного процесса. Проведен обоснованный отбор дидактичных средств формирования экономических понятий, отмечены особенности методики их использования на уроках трудового обучения.

The article deals with the problem of projection and making the educational means of as one of the main components in the educational process. The detailed selection of didactic means of forming educational concepts has been conducted, the peculiarities of methods of their using in conditions at labour lessons have been mentioned.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Матвісів Я. Я. 
Формування економічних понять в учнів основної школи на уроках трудового навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Я. Я. Матвісів; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2011. - 20 с. - укp.

З'ясовано стан дослідженості проблеми в теорії та педагогічній практиці, проведено теоретичне узагальнення проблеми формування в учнів економічних понять та підтверджено її актуальність на сучасному етапі розвитку освіти, а також розкрито сутність і структуру економічних понять, шляхи їх формування в учнів основної школи. Виявлено педагогічні умови та розроблено структурно-функціональну модель формування в учнів економічних понять на уроках трудового навчання. Експериментально підтверджено ефективність методики та педагогічних умов формування економічних понять в учнів V - IX класів на уроках трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386085 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ребенок В. М. 
Методика використання конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчання / В. М. Ребенок // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2011. - Ч. 1. - С. 134-136. - укp.

Розглянуто ключові аспекти методики використання конструкторсько-технологічних задач на уроках трудового навчання. Подано схему розумових дій учнів у ході розв'язування конструкторсько-технологічних задач. Визначено кількість дій, яка має бути достатньою, щоб забезпечити доступність кожної з них. Наведено послідовність різних типів конструкторсько-технологічних задач, що формулюються на технічному матеріалі та розв'язуються на підставі законів техніки.

Рассмотрены ключевые аспекты методики использования конструкторско-технологических задач на уроках трудового обучения. Представлена схема умственных действий учащихся при решении конструкторско-технологических задач. Определено количество действий, необходимых для обеспечения доступности каждой из них. Приведена последовательность различных типов конструкторско-технологических задач, сформулированных на техническом материале и решающихся, исходя из законов техники.

Considered key aspects of the methodology using design-engineering tasks on the lessons of labor studies . Posted schema mental activities of students in solving engineering and technological problems


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сидоренко В. 
Створення та застосування мультимедійних презентацій на уроках трудового навчання / В. Сидоренко, В. Корнишев // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 12-18. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Охарактеризовано можливості застосування комп'ютера на уроках трудового навчання. Показано, що це сприяє інтенсифікації діяльності вчителя та учнів. З'ясовано, що ефективність проведення уроку підвищується за рахунок зменшення ролі "класної дошки" як основного інструмента викладання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Хомич М. С. 
Технологія різання листового металу ручними й важільними ножицями / М. С. Хомич // Пед. пошук. - 2011. - № 3. - С. 67-69. - укp.

Наведено розробку уроку трудового навчання для VI класу. Ознайомлено з будовою та призначенням ручних і важільних ножиць для різання металу, з особливостями і прийомами різання ними листового металу. Розглянуто питання формування вміння працювати слюсарними ножицями, дотримуватися правил безпечної роботи. Наголошено на навчанні бережливого використання матеріалів та умінні його утилізувати, вихованні організованості, уважності, вимогливості до себе.

Приведена разработка урока трудового обучения для VI класса. Ознакомлено с устройством и назначением ручных и рычажных ножниц для резки металла, с особенностями и приемами резки ними листового металла. Рассмотрен вопрос формирования умения работать слесарными ножницами, соблюдать правила безопасной работы. Акцентировано внимание на обучении бережливого использования материалов и умении его утилизировать, воспитании организованности, внимательности, требовательности к себе.

Shows the development of labor training lesson for class VI. Familiar with the device and the purpose of manual lever and shears for cutting metal, with the features and techniques of cutting them, the sheet metal. The question of the formation of locksmith skills to work with scissors, to observe the rules of safe operation. Accentuated Lean training materials and the ability to use it to recycle, education organization, mindfulness, demands of himself.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + К638.100.12 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Севастьянова О. С. 
Ігровий характер навчально-пізнавальної діяльності учнів / О. С. Севастьянова // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 47-54. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Увагу акцентовано на перевагах та можливостях активних методів навчання, спрямованих на самостійну діяльність, реалізацію творчого потенціалу, розвиток мислення учнів. Розглянуто та проаналізовано основні аспекти використання ігрових методів на уроках трудового навчання.

Внимание акцентировано на преимуществах и возможностях активных методов обучения, направленных на самостоятельную деятельность, реализацию творческого потенциала, развитие мышления ученика. Рассмотрены и проанализированы основные аспекты использования игровых методов на уроках трудового обучения.

In the article special attention is paid to the benefits and opportunities of the active learning methods, aimed at self-reliant activities, implementation of pupil creativity, promote the development of thinking. The main aspects of the use of gamingtechniques in the classroom of labour studies are reviewed and analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Буянов П. Г. 
Практикум у навчальних майстернях : навч.-метод. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. / П. Г. Буянов, М. С. Корець, В. І. Подольський, О. В. Рогозіна, С. І. Сиващенко. - Донецьк : Юго-Восток, 2011. - 296 c. - Бібліогр.: с. 292-293. - укp.

Висвітлено основні відомості з професійної підготовки студентів - майбутніх учителів технології. Подано детальну інформацію про ручну обробку металів, зокрема, організацію робочого місця слюсаря, виготовлення виробів з листового металу, дроту, сортового прокату, поковок, а також оздоблення виробів з металу. Наведено основні характеристики виробничого процесу з механічної обробки металу, відомості про будову токарного верстата, різальні та вимірювальні інструменти, техніку безпеки під час роботи на металорізальних верстатах. Значну увагу приділено питанням ручної обробки деревини, зокрема, розмічанню та розкрою матеріалу, пилянню деревини ручними інструментами, площинному та профільному струганню деревини, довбанню та свердлінню деревними ручними інструментами, засобам з'єднання деталей, а також оздобленню виробів з деревини. Подано загальні відомості з механічної обробки деревини, виготовлення виробів на токарних верстатах, обробки деталей плоскої та складної форми, обробки заготовок на фугувальних, рейсмусових фрезерних верстатах тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Никитюк М. В. 
Розвиток творчої особистості молодшого школяра на уроках трудового навчання / М. В. Никитюк // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 17. - С. 19-22. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено передумови розвитку творчої особистості молодшого школяра, роль учителя в ініціативній діяльності учнів, у формуванні креативних здібностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Радченко О. 
Профільне навчання старшокласників на уроках трудового навчання / О. Радченко // Нова пед. думка. - 2010. - № 4. - С. 155-158. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто мету і завдання профільного трудового навчання, нормативні документи щодо профільного навчання. Проаналізовано дослідження і публікації науковців із зазначеної проблеми, основні профілі навчання на уроках трудового навчання у X - XII класах. На основі досліджень Д. Сметаніна, М. Панченка та Б. Федоришина про профорієнтаційну роботу в школі, виокремлено аспекти профільного трудового навчання: економічний, соціальний, психологічний, медико-фізіологічний та педагогічний. Акцентовано, що профільне трудове навчання виконує складні завдання, що відповідають тенденціям розвитку особистості.

Рассмотрены цели и задачи профильного трудового обучения, нормативные документы по профильному обучению. Проанализированы исследования и публикации ученых по данной проблеме, основные профили обучения на уроках трудового обучения в X - XII классах. На основе исследований Д. Сметанина, М. Панченко и Б. Федоришина о профориентационной работе в школе, выделены аспекты профильного трудового обучения: экономический, социальный, психологический, медико-физиологический и педагогический. Акцентировано, что профильное трудовое обучение выполняет сложные задачи, соответствующие тенденциям развития личности.

The aims and objectives of the profile of labor studies, normative documents of Special Education. It's analyzed research and publications of scientists on this issue, the basic profiles of training on the lessons of labor studies at X - XII classes. It's based on research D. Smetanina, M. Panchenko and B. Fedorishin of Career Guidance in the school, highlighted aspects of profile Employment Training: economic, social, psychological, medical and physiological and pedagogical. It's stressed, that the profile labor training to perform complex tasks, the relevant trends in the development of personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Герасименко О. 
Методи реалізації пошуково-дослідницьких проектів на заняттях з трудового навчання у 7 - 9 класів із використанням мультимедійних інформаційних технологій / О. Герасименко, Н. Герасименко // Нова пед. думка. - 2010. - № 2. - С. 111-113. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено роль і методи застосування мультимедійних технологій у пошуково-дослідницькій роботі учнів на заняттях з трудового навчання. Указано, що за допомогою мультимедіа учні можуть ознайомитися з обладнанням цехів на виробництві, виконанням різних технологічних операцій, основами організації виробництва промислової, кулінарної та іншої продукції, з презентаціями, складними графіками, таблицями, вчитися складати меню, проводити аналіз зразків аналогів виробів, розрахунки калорійності страв та собівартості проектованих виробів, виконувати міні-маркетингові дослідження тощо. Наголошено, що завдяки документальній переконливості та сконцентрованості мультимедійного викладу учні засвоюють значний обсяг навчальної інформації за порівняно короткий час, звільняючи учителя від тривалих пояснень матеріалу.

Определена роль и методы применения мультимедийных технологий в поисково-исследовательской работе учащихся на занятиях по трудовому обучению. Указано, что с помощью мультимедиа учащиеся могут ознакомиться с оборудованием цехов на производстве, с выполнением различных технологических операций, с основами организации производства промышленной, кулинарной и другой продукции, с презентациями, сложными графиками, таблицами, учиться составлять меню, проводить анализ образцов аналогов изделий, расчеты калорийности блюд и себестоимости проектируемых изделий, выполнять мини-маркетинговые исследования и т.д. Отмечено, что благодаря документальной убедительности и сконцентрированности мультимедийного изложения учащиеся усваивают значительный объем учебной информации за сравнительно короткое время, освобождая учителя от длительных объяснений материала.

Approaches are given near realization of modern information technology education in 7 - 9 classes on the example of the use of multimedia information technologies at implementation of searching-research projects. Maintenance, stages and essence of research activity, is exposed at implementation of projects.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268 + Ч421.266.0 + Ч421.266.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Чумак А. С. 
Введення проектно-модульної технології на уроках технічної праці / А. С. Чумак, В. М. Слабко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 343-347. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито умови підвищення ефективності навчання та виховання школярів і діяльності школи в процесі проведення занять з освітньої галузі «Технологія». Розглянуто проектно-модульну технологію на уроках технічної праці. Проаналізовано основні якості особистості, які формуються в процесі проектно-технологічної діяльності. Обґрунтовано перспективні можливості трудового навчання та розвиток творчої особистості в системі методів проектних технологій.

Раскрыты условия повышения эффективности обучения и воспитания школьников и деятельности школы в процессе проведения занятий по образовательной отрасли «Технология». Рассмотрена проектно-модульная технология на уроках технического труда. Проанализированы основные качества личности, которые формируются в процессе проектно-технологической деятельности. Обоснованы перспективные возможности трудового обучения и развитие творческой личности в системе методов проектных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.29 + Ж6 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Григорьєва М. А. 
Формування творчих здібностей учнів на уроках технології засобами проектної діяльності / М. А. Григорьєва // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 423-426. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто використання проектних технологій на уроках обслуговуючої праці як засобу розвитку творчих здібностей учнів. Розроблено програму, мета якої - пробудження особистісно-позитивного ставлення до технологічної освіти, розвиток естетичної та загальної культури шляхом набуття конкретних знань і умінь. Виявлено педагогічні умови формування творчих здібностей учнів засобами впровадження проектних технологій в шкільну практику. Узагальнено, що застосування проектної діяльності є необхідним компонентом в розвитку творчих здібностей учнів.

Рассмотрено использование проектных технологий на уроках обслуживающего труда как средства развития творческих способностей учащихся. Разработана программа, цель которой - пробуждение личностно-позитивного отношения к технологическому образованию, развитие эстетической и общей культуры путем приобретения знаний и умений. Выявлены педагогические условия формирования творческих способностей учащихся посредством внедрения проектных технологий в школьную практику. Обобщено, что применение проектной деятельности является необходимым компонентом в развитии творческих способностей учащихся.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ч421.29 + Ж6 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мрук М. М. 
Принципи та способи оптимізації навчально-виховного процесу на уроках з трудового навчання в загальноосвітній школі / М. М. Мрук // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 364-371. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні принципи та способи оптимізації викладання трудового навчання в загальноосвітній школі на основі методичних міркувань і дослідження їх сутності. Запропоновано конкретні шляхи оптимізації навчального процесу з метою оволодіння вчителем певними методами викладання, що дозволять досягнути найкращих результатів навчально-пізнавальної діяльності. Зроблено висновок, що оптимальна організація навчального процесу потребує від учителя творчого підходу. Оптимізація навчання припускає, що вчитель у ході підготовки до кожного заняття буде спиратися на закономірності та принципи навчання і творчо обирати найкращий варіант вивчення нового навчального матеріалу.

Рассмотрены основные принципы и способы оптимизации преподавания трудового обучения в общеобразовательной школе на основе методических рассуждений и исследования их сущности. Предложены конкретные пути оптимизации учебного процесса с целью овладения учителем определенными методами преподавания, что позволят достигнуть наилучших результатов учебно-познавательной деятельности. Сделан вывод, что оптимальная организация учебного процесса требует от учителя творческого подхода. Оптимизация обучения допускает, что учитель при подготовке к каждому занятию будет опираться на закономерности и принципы обучения и творчески отбирать наилучший вариант изучения нового учебного материала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сушенцев О. Є. 
Педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Є. Сушенцев; Ін-т педагогіки. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання. Визначено та науково обгрунтовано педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності учнів: систематичний, цілеспрямований розвиток мотивації навчально-трудової діяльності, створення "ситуації успіху" в пізнавальній діяльності, диференціація процесу трудового навчання, організація проблемного навчання, використання методичної комп'ютерно-орієнтованої системи навчання. Запропоновано модель активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання та розроблено технологію формування пізнавальної активності учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.266.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Даннік Л. А. 
Формування цілісної системи технічних понять в учнів основної школи на уроках трудового навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. А. Даннік; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернігів, 2010. - 20 c. - укp.

Розкрито характерні особливості, зміст та структуру феномену "технічні знання". Доведено, що виявлена у технічній науці структура опису технічних об'єктів повинна бути застосована до відображення технічних об'єктів в основах технічних наук та у технічному аспекті змісту трудового навчання школярів. Розроблено й експериментально перевірено методику формування технічних понять на уроках трудового навчання, яка складається з чітко послідовних етапів формування наукових понять від первинних уявлень до завершального їх рівня. На підставі аналізу доведено, що дані інноваційно змінені фактори є вирішальними у забезпеченні більш високої якості сформованості цілісної системи технічних понять в учнів у процесі трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371183 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського