Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424(0)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Сбруєва А. А. 
Тенденції реформування середньої освіти розвинених англомовних країн в контексті глобалізації (90-ті рр. ХХ - початок ХХІ ст.) : Моногр. / А. А. Сбруєва; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми : ВАТ "Сум. обл. друк."; Вид-во "Козац. вал", 2004. - 500 c. - Бібліогр.: с. 401-443. - укp.

Висвітлено сучасні тенденції реформування середньої освіти п'яти розвинених англомовних країн - США, Великої Британії, Канади, Австралії та Нової Зеландії у контексті глобалізації, проявом якої стало поширення неоліберальної ідеології освітніх змін. Визначено провідні стратегії сучасних освітніх реформ, зокрема, централізаційно-децентралізаційну, стандарто- та професійно-орієнтовані.

Освещены современные тенденции реформирования среднего образования пяти развитых англоязычных стран - США, Великобритании, Канады, Австралии и Новой Зеландии в контексте глобализации, проявлением которой стало распространение неолиберальной идеологии образовательных изменений. Определены ведущие стратегии современных образовательных реформ, в частности, централизационно-децентрализационная, стандартно- и профессионально-ориентированные.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.0 + Ч424(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ва656641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ващенко Л. М. 
Школа Зарубіжжя: шляхи реформ : Пер. з англ. та япон. мов / Л. М. Ващенко, Б. М. Жебровський. - К., 1999. - 185 c. - Бібліогр.: 96 назв. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми реформування загальної середньої освіти в економічно розвинених країнах. Особливу увагу приділено питанням освітньої політики, характеру структурних змін у шкільних та управлінських системах, особливостям виховання дошкільнят. Проаналізовано навчальний зміст, а також інноваційні процеси у системі роботи зарубіжної школи. Наведено дані щодо рівня національного бюджету освіти, тривалості навчального року в країнах, а також таблиці структурних моделей освітніх систем та навчальних планів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(0)714

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА616654 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Єгоров Г. С. 
Тенденції розвитку змісту базової освіти у країнах Заходу / Г. С. Єгоров, Н. М. Лавриченко, Б. Ф. Мельниченко; АПН України. Ін-т педагогіки. - К. : КМПУ ім. Б.Д.Грінченка, 2003. - 186 c. - Бібліогр.: с. 169-172. - укp.

Розглянуто провідні тенденції розвитку змісту базової освіти й основні концептуальні засади педагогічного відбору та формування змісту шкільних знань у країнах Заходу. Висвітлено теоретичні і практичні питання модернізації змісту базової освіти та особливості дидактичного супроводу шкільного навчального процесу. Визначено перспективні напрямки реформування української школи.

Рассмотрены ведущие тенденции развития содержания базового образования и основные концептуальные основы педагогического отбора и формирования содержания школьных знаний в странах Запада. Освещены теоретические и практические вопросы модернизации содержания базового образования и особенности дидактического сопровождения школьного учебного процесса. Определены перспективные направления реформирования украинской школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА641054 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сбруєва А. А. 
Тенденції реформування середньої освіти розвинених англомовних країн в контексті глобалізації (90-ті рр. ХХ - початок ХХІ ст.) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / А. А. Сбруєва; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2005. - 38 c. - укp.

Досліджено ідеологічні положення, стратегії та результати середньої освіти розвинених англомовних країн 1990-х рр. - початку XXI ст. Визначено суть неоліберальної, неоконсервативної та неолейбористської ідеологічних складових освітньої політики правлячих партій англомовних країн. З метою цілісного аналізу реформаційних процесів сформульовано теоретичні засади розгляду чотирьох вимірів освітніх змін - політичного, структурного, культурного та людського. Розкрито особливості політичних механізмів реформ, а саме - централізаційно-децентралізаційних процесів: запровадження освітніх стандартів і програм автономного шкільного менеджменту. Подано характеристику реформ професійно-освітньої сфери як невід'ємної складової сучасних реформ середньої освіти. Проаналізовано теоретичні засади та процесуальні характеристики здійснення ринково-орієнтованих реформ. Зроблено висновок щодо суперечностей, недоліків реформ та умов їх ефективного запровадження. Наведено рекомендації щодо особливостей використання уроків дослідженого реформаційного досвіду в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(0)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Локшина О. І. 
Формування й структурування змісту шкільної освіти в зарубіжжі / О. І. Локшина // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 4. - С. 58-65. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Локшина О. І. 
Міжнародні порівняльні дослідження якості знань учнів як інструмент діагностики знань освітніх систем / О. І. Локшина // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 2. - С. 60-70. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Конкретизовано зміст поняття моніторингу якості загальної середньої освіти. Розкрито основні принципи формування системи моніторингу якості освіти. Розкрито важливість міжнародних порівняльних досліджень знань учнів для моніторингу якості систем освіти у світі.

Сформулировано содержание понятия мониторинга качества общего среднего образования. Раскрыты основные принципы формирования системы мониторинга качества образования. Подчеркнута важность международных сравнительных исследований знаний учеников для мониторинга качества систем образования в мире.

The article deals with the maintenance of concept of monitoring of quality of the common secondary education. Main principles of formation of system of monitoring of quality of education are opened. Importance of the international comparative researches of knowledge of pupils for monitoring quality of education systems in the world is underlined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(0)к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського