Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (13)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч433.94$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Тулашвілі Ю. Й. 
Технологія формування готовності до використання елементів комп'ютерної графіки в процесі навчання людей з вадами зору : монографія / Ю. Й. Тулашвілі, В. В. Кабак; Луц. нац. техн. ун-т. - Луцьк : Терен, 2009. - 131 c. - Бібліогр.: с. 119-123. - укp.

Розглянуто актуальні питання формування готовності до використання елементів комп'ютерної графіки в процесі навчання людей з вадами зору. Увагу приділено використанню нових методик навчання рельєфному кресленню й основам комп'ютерної графіки із застосуванням модульно-технологічної підготовки.

Рассмотрены актуальные вопросы формирования готовности к использованию компьютерной графики в процессе обучения людей с недостатками зрения. Уделено внимание использованию новых методик обучения рельефному черчению и основам компьютерной графики с применением модульно-технологической подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710751 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Цейтлин Г. Е. 
Специализированные информационные технологии для лиц с физическими ограничениями / Г. Е. Цейтлин, Е. А. Иванов // Управляющие системы и машины. - 2008. - № 5. - С. 62-69, 74. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Рассмотрен комплекс вопросов, связанных с компьютерным обучением, социальной реабилитацией и особенностями развития компьютерных технологий для лиц с физическими ограничениями и, в частности, утративших зрение. Дан анализ развития компьютерных средств озвучивания, научного фундамента и методик обучения, опыта реабилитационной школы "ВІКНО в СВІТ", а также перспектив дальнейших исследований.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р + Ч433.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гребенюк Т. М. 
Соціально-психологічна адаптація інвалідів з вадами зору до навчання у вищих навчальних закладах : автореф. дис... канд. психол. наук / Т. М. Гребенюк; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2008. - 21 c. - укp.

Визначено особливості соціально-психологічної адаптації студентів-інвалідів за зором до навчання у вищому навчальному закладі (ВНЗ). Проаналізовано основні підходи до процесу адаптації, висвітлені у сучасній загальній і спеціальній науці. Визначено суть процесу соціально-психологічної адаптації зазначених студентів у студентській групі інтегрованого типу. Науково обгрунтовано комплекс психологічних умов та визначено фактори, які впливають на процес їх соціально-психологічної адаптації до навчання у ВНЗ. Для зазначеного контингенту осіб запропоновано методи соціометрії, діагностики психічних станів, факторів і рівнів соціально-психологічної адаптації сліпих і слабозорих студентів. Установлено рівні, критерії та показники адаптованості студентів-інвалідів за зором, а також вплив на перебіг процесу адаптації мотивів навчання за спеціальністю, спрямованою на допомогу дітям з проблемами, ідентичними реципієнтам. Обгрунтовано та розроблено структурно-функціональну модель реабілітаційно-адаптаційного супроводу інвалідів за зором. Визначено його принципи та напрямки. Впроваджено до практики вузівського навчання систему реабілітаційно-адаптаційного супроводу студентів зазначеної категорії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.23 + Ю952.14 + Ч433.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355517 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кемкіна В. І. 
Корекція рухової сфери дорослих сліпих засобами ігрової діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / В. І. Кемкіна; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - О., 2009. - 21 c. - укp.

Науково обгрунтовано педагогічні умови корекції рухової сфери дорослих сліпих засобами ігрової діяльності. Охарактеризовано особливості показників функціонального стану дорослих сліпих. Визначено етапи та зміст корекційної роботи з розвитку їх рухової сфери з використанням ігрової діяльності. Уточнено зміст понять "рухова сфера дорослих сліпих", "орієнтація в просторі", "функціональний стан дорослих сліпих". Розроблено спеціальний комплекс вправ корекції рухової сфери дорослих сліпих засобами ігрової діяльності з елементами спортивних і рухливих ігор і методику його реалізації в корекційно-педагогічному процесі, а також методику визначення функціональних особливостей стану організму дорослих сліпих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381169 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Байкіна Н. Г. 
Корекція рухової сфери дорослих сліпих засобами ігрової діяльності : монографія / Н. Г. Байкіна, В. І. Кемкіна; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя, 2010. - 224 c. - укp.

Розкрито функціональні особливості організму дорослих сліпих. Визначено вплив систематичних занять з голболу на їх рухову сферу, вперше обгрунтовано педагогічні умови її корекції засобами ігрової діяльності. Запропоновано методику діагностики функціонального стану організму дорослих сліпих і методику занять з ними за системою спеціальних вправ ігрової спрямованості з голболу.

Раскрыты функциональные особенности организма взрослых слепых. Определено влияние систематических занятий по голболу на их двигательную сферу, впервые обоснованы педагогические условия ее коррекции средствами игровой деятельности. Предложены методика диагностики функционального состояния организма взрослых слепых и методика занятий с ними по системе специальных упражнений игровой направленности по голболу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)286.7 + Ч433.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726686 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Тулашвілі Ю. Й. 
Методи навчання студентів із вадами зору за напрямком інженерно-педагогічної підготовки / Ю. Й. Тулашвілі // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 256-262. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто методичні засади професійного становлення студентів зі значними вадами зору. Наведено характеристику методів викладання комп'ютерних технологій для людей із вадами зору.

Рассмотрены методические принципы профессоинального становления инвалидов по зрению. Дана характеристика методов преподавания компьютерных технологий для людей с недостатками зрения.

The article deals with the methodological principles of professionsl formation of sight-impaired students. Methods of teaching sight-impaired students to computer technology have been described.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2 + Ч433.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Криличенко О. В. 
Засоби і методи виховання витривалості в студентів зі зниженим зором. / О. В. Криличенко // Наука і освіта. - 2012. - № 2. - С. 59-62. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Описано технологію удосконалення витривалості в студентів зі зниженим зором, що передбачає формування у них необхідних знань та навичок раціонального дозування фізичних навантажень для розвитку загальної витривалості в залежності від максимального тесту в кожній системі фізичних вправ відповідно до фази нервово-м'язової працездатності. Сформульовано науково-методичні висновки щодо проектування педагогічної технології корекції та розвитку витривалості як спеціалізованої форми педагогічного моделювання з визначенням мети, актуальних завдань, діагностики порушень та факторів реабілітаційної роботи, визначенням індивідуального дозування фізичних вправ різної біомеханічної структури.

Описана технология усовершенствования выносливости у студентов со сниженным зрением, предполагающая формирование у студентов необходимых знаний и навыков рационального дозирования физических нагрузок для развития общей выносливости в зависимости от максимального теста в каждой системе физических упражнений соответственно фазам нервно-мышечной работоспособности. Сформулированы научно-методические выводы по проектированию педагогической технологии коррекции и развитию выносливости как специализированной формы педагогического моделирования с определением цели, актуальных задач, диагностики нарушений и факторов реабилитационной работы, определением индивидуального дозирования физических упражнений различной биомеханической структуры.

The article describes a technique of improving endurance of visually impaired students, which includes formation of students' knowledge and skills of rational dosing of physical activity for development of general endurance due to the result of the maximum test in each system of physical exercises, in accordance with the phases of neuromuscular capability. It also suggests the optimal parameters of running exercises for correction and developing endurance of students with visual impairments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.94 + Ч433.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Тулашвілі Ю. Й. 
Застосування нових інформаційних технологій в освіті як розширюваний фактор доступу до професійної підготовки осіб із порушенням зору / Ю. Й. Тулашвілі // Пед. пошук. - 2010. - № 4. - С. 36-39. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Охарактеризовано зміни у вищій освіті, що дозволяють навчати людей з особливими потребами із застосуванням інформаційних технологій. Проаналізовано підтримку на рівні держави можливості їх працевлаштування. Розкрито основні засади, виділено специфіку організації навчально-виховного процесу для незрячих людей із застосуванням інформаційних технологій. Подано дані про умови та сучасний стан професійної комп'ютерної підготовки в процесі соціальної реабілітації людей з порушенням зору.

Охарактеризованы изменения в высшем образовании, позволяющих обучать людей с особыми потребностями с применением информационных технологий. Проанализирована поддержка возможности их трудоустройства на уровне государства. Раскрыты основные принципы, выделено специфику организации учебного процесса для незрячих людей с применением информационных технологий. Представлены данные об условиях и современном состоянии профессиональной компьютерной подготовки в процессе социальной реабилитации людей с нарушением зрения.

Characterize the changes in higher education, provides students with special needs using information technologies. Analyzed at the level of state support for their employment opportunities. Disclosed the basic principles highlighted specific educational process organization for blind people using information technology. Presents data on the conditions and the current state of professional computer training in the social rehabilitation of people with visual impairment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.94 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тулашвілі Ю. Й. 
Теоретичні і методичні засади професійної комп'ютерної підготовки осіб з порушенням зору : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Ю. Й. Тулашвілі; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2012. - 41 с. - укp.

Вперше досліджено теоретичні та методичні основи запровадження професійної комп'ютерної підготовки осіб з порушеннями зору в професійних та ВНЗ, обгрунтовано методологічні, концептуальні засади та розроблено педагогічну технологію. Визначено передумови виникнення системи професійної комп'ютерної підготовки осіб з порушеннями зору, розроблено модель неперервної професійної комп'ютерної підготовки зороводепривованих суб'єктів освіти на засадах урахування психологічних і дидактичних особливостей їх навчання. Визначено зміст професійної комп'ютерної підготовки осіб з порушеннями зору, запропоновано способи його конкретизації на дидактичному мікрорівні. Обгрунтовано методи навчання, що дозволяють комплексно розвивати компенсаторні пристосування, інтелектуально-логічні здібності та формувати готовність зороводепривованих осіб до прояву інформаційно-комунікативної та професійної компетентностей. Розроблено тифлоприлад для рельєфного відображення, застосування якого формує готовність людей зі сліпотою до опанування основ комп'ютерної графіки. Експериментально перевірено ефективність педагогічної технології професійної комп'ютерної підготовки осіб з порушеннями зору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА394463 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Синьова Є. П. 
Основи психолого-педагогічного супроводу студентів з порушеннями зору : наук.-метод. посіб. для студентів ВНЗ, які навчаються за спец. "Корекційна освіта. Тифлопедагогіка" / Є. П. Синьова, Т. М. Гребенюк, Г. П. Серпутько; ред.: Є. П. Синьова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Ін-т корекц. педагогіки та психології. - Київ, 2015. - 152 c. - Бібліогр.: с. 123-135 - укp.

Наведено соціально-психологічні засади процесу адаптації студентів з інвалідністю по зору до навчання у ВНЗ. Висвітлено особливості адаптивних умінь студентів-інвалідів з порушеннями зору. Проаналізовано вплив психологічних регулятивно-активуючих функцій свідомості на процес адаптації студентів з інвалідністю по зору до навчання у ВНЗ. Подано основні напрями діяльності центрів супроводу студентів з інвалідністю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.94 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Алєксєєва Г. М. 
Досвід використання засобів електронного навчання у інклюзивному освітньому ВНЗ / Г. М. Алєксєєва, О. В. Антоненко, К. О. Жадан, М. В. Лифенко // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 4. - С. 17-24. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з електронним навчанням у закладах вищої освіти. За сучасних умов інформаційно-комунікаційні технології істотно змінили ринкову конкуренцію IT-фахівців, наділивши учасників ринку абсолютно новими інструментами та каналами впливу на свідомість масової аудиторії у сфері освітніх послуг. Наведено аналіз теоретичних досліджень і програмних розробок у галузі електронного навчання, який доводить стійкі тенденції ефективності впровадження електронного навчання протягом життя, що вимагає системної трансформації організаційних і педагогічних основ навчання. Наведено результати дослідження проблеми інклюзії в вищій освіті на прикладі навчання студентів із вадами зору Бердянського державного педагогічного університету засобами електронного навчання. Описано приклади розробок (освітнє Інтернет-середовище для людей із вадами зору, і для людей, які зовсім втратили зір із професійного навчання комп'ютерним технологіям, де теми мають аудіо та відео супровід, додається методичний матеріал, який частково надає DAISY-формат). Виділено ключові напрямки електронного навчання в сфері освіти, що в сукупності слугують наочною ілюстрацією трансформації навчання, з одного боку, і доступності технологічних інновацій як основи експериментальних досліджень з іншого. Наведено основні фактори успішного впровадження e-освіти в закладах вищої освіти, зокрема за умов інклюзії. Виявлено, що за останні роки комп'ютеризація вишів значно вплинула на швидкість, доступність та інші показники навчання, а також на зацікавленість студентів в освітньому процесі. Визначено тенденції розвитку досліджень в області електронного навчання за умов інклюзії та підкреслено необхідність розкриття досвіду вищих навчальних закладів щодо впровадження комп'ютерних технологій і спеціальних дидактичних методик у процес навчання студентів із особливими потребами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ч430.94 + Ч433.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського