Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (9)Книжкові видання та компакт-диски (72)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.241$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 89
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Татьянчикова І. В. 
Особливості формування життєвих орієнтацій в учнів допоміжної школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / І. В. Татьянчикова; Ін-т дефектології АПН України. - К., 1999. - 20 c. - укp.

Дисертацію присвячено проблемі формування у розумово відсталих учнів життєвих орієнтацій. З'ясовано психологічний зміст життєвих орієнтацій, визначено їх види, складові і механізми становлення, показники сформованості; виявлено особливості життєвих орієнтацій у розумово відсталих школярів стосовно професійної діяльності, матеріально-побутового добробуту, міжособистісних стосунків, непрофесійної сфери життєдіяльності; розроблено спеціальну систему корекційно-розвивальної роботи, спрямованої на формування вміння планувати життєві перспективи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306959 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Грицюк В. І. 
Активізація корекційно-виховної роботи в допоміжній школі засобами рухливих ігор : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / В. І. Грицюк; Ін-т дефектології АПН України. - К., 2000. - 17 c. - укp.

Досліджено вплив рухливих ігор на розвиток дитячого організму розумово відсталих школярів. Доведено, що на відміну від дітей з нормальним розвитком діти з аномальним потребують серйозного вдосконалення мотиваційної, інтелектуальної, зокрема, рухової сфер у зв'язку з наявними у їх статусі незворотними хворобливими процесами, що призводить до зниження навчально-корекційних потенцій розвитку. Особливо сприятливими для таких кумулятивних педагогічних впливів є молодший шкільний вік. На підставі результатів даних досліджень розроблено модель уроків фізичного виховання, загальноосвітнього циклу, позакласних та позашкільних заходів з активним використанням ігрової діяльності розумово відсталих школярів як засобу розвитку та соціалізації за умов сучасного суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Білоус Т. О. 
Корекційна спрямованість музично-ритмічних занять у допоміжній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Т. О. Білоус; Ін-т дефектології АПН України. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Наведено результати теоретичного та експериментального досліджень закономірностей та особливостей впливу музично-ритмічних занять на розвиток психомоторики учнів молодших класів допоміжної школи. Визначено ефективність комерційно-компенсаторних засобів музично-ритмічної діяльності в розвитку у дітей даної категорії порушених сторін психомоторики (з урахуванням їх потенційних можливостей). Обгрунтовано необхідність перебудови структури та змісту музично-ритмічного виховання розумово відсталих дітей з трьома рівнями: створення теоретичної моделі, удосконалення програмного матеріалу, а також розробка методичних основ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шевченко О. В. 
Фізичний розвиток учнів допоміжної школи засобами художньої гімнастики : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. В. Шевченко; Ін-т дефектології АПН України. - К., 2001. - 19 c. - укp.

Проаналізовано результати теоретичного й експериментального дослідження фізичного розвитку учнів допоміжної школи засобами художньої гімнастики. Висвітлено специфічні особливості розвитку дітей з психофізичними вадами. Зазначено, що художня гімнастика відповідає особливостям жіночої моторики, здатності до виконання м'яких, гнучких рухів, широкий діапазон яких дозволяє застосовувати їх у роботі з дітьми. На підставі проведеного обстеження фізичного розвитку дівчаток допоміжної школи здійснено їх відбір для занять з художньої гімнастики. Доведено високу ефективність запропонованої педагогічної системи формування гімнастичних дій у позакласній гуртковій роботі. Розроблено методичні рекомендації щодо організації та запровадження цього виду діяльності у допоміжній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вавіна Л. С. 
Компенсаторно-розвивальні функції змісту освіти з рідної мови учнів зі складним дефектом / Л. С. Вавіна; Ін-т дефектології АПН України. - К. : ВО Укрфітосоціоцентр: БФ"Візаві", 2001. - 57 c. - Бібліогр.: 48 назв. - укp.

Наведено результати дослідження актуальної проблеми сучасної дефектології - вивчення, навчання і підготовки до адаптації в суспільстві дітей зі складним дефектом, зокрема, зі значними порушеннями зору, які поєднуються з інтелектуальною недостатністю. Проаналізовано відомі факти про онтогенетичний розвиток даної категорії учнів, виявлено психофізичні особливості й досвід корекційного навчання. Висвітлено концептуальні підходи до визначення компенсаторно-корекційних функцій змісту їх мовної освіти, розкрито наукові засади його функціонування та реалізації мети, завдань, структурних компонентів змісту навчання української мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6 + Ч435.241.6 + Ш141.4-917

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА619567 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Поташнюк І. М. 
Фізична підготовленість учнів спецшколи для дітей із затримкою психічного розвитку / І. М. Поташнюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 18. - С. 26-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати вивчення фізичної підготовки сучасної популяції учнів спецшкіл для дітей з затримкою психічного розвитку, отримані в ході дослідження розвитку основних рухових якостей.


Ключ. слова: фізична підготовленість, фізичний розвиток, фізичне виховання, рухові якості, школярі, затримка психічного розвитку.
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Таран Л. А. 
Из опыта по развитию координации движений у детей-олигофренов на уроках физкультуры в 5 - 8 классах вспомогательной школы-интерната / Л. А. Таран // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 4. - С. 86-92. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Встановлено, що у 5 - 8 класах обсяг підготовчих вправ у порівнянні з основними значно зменшується, підвищується роль спеціально-підготовчих, спрямованих на розвиток функціональних можливостей організму розумово відсталих дітей.


Ключ. слова: учащиеся, вспомогательная школа, пространство, ориентация, двигательная память
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Таран Л. А. 
К вопросу об умении учащихся вспомогательной школы ориентироваться в пространстве на уроках физкультуры. (Сообщ. I) / Л. А. Таран // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 1. - С. 94-98. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

За результатами дослідження визначено, що учні 5 - 8 класів допоміжної школи погано орієнтуються в просторі, така тенденція обумовлена недостатнім (а в деякої частини дітей відсутнім взагалі) розвитком рухових уявлень, які складають базу рухової пам'яті. Запропоновано використовувати на уроках фізкультури в допоміжній школі спеціальні рухові завдання, що сприяють корекції та розвитку рухової функції розумово відсталих дітей.


Ключ. слова: умственно отсталые дети, вспомогательная школа, физическое воспитание, ориентация, движения
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Коган О. В. 
Профілактика адитивної поведінки та правопорушень у дітей та підлітків з вадами інтелекту засобами фізичної культури / О. В. Коган, В. В. Беспалько // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 8. - С. 3-8. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблему профілактики адитивної поведінки та правопорушень у дітей та підлітків з вадами інтелекту засобами фізичної культури та спорту.

Освещена проблема профилактики аддиктивного поведения и правонарушений у детей и подростков с нарушениями интеллекта средствами физической культуры.

The article is devoted to the problem to the problem of additive behaviour and delinquensies prophylaxix among children and teen-agers by means of physical training and sports.


Ключ. слова: профілактика, фізична культура, правопорушення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Грицюк В.  
Психолого-педагогічне забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей / В. Грицюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 17. - С. 101-106. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано стан психолого-педагогічного забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей. Створено систему формування спеціальних мотиваційних утворень. Наведено методичні рекомендації щодо використання рухливих ігор в допоміжній школі.

Проанализировано состояние психолого-педагогического обеспечения игровой деятельности умственно отсталых детей. Разработана система формирования специальных мотивационных образований и рекомендации по использованию подвижных игр.

Are protected the analysis of a status of a question of pedagogical maintenance of game activity mentally retarded of children is submitted. The system of formation special of educations and recommendation for use of mobile games is developed.


Ключ. слова: гра, психологічна готовність, розумово відсталі діти, мотив
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шептицький В. Ф. 
Розвиток основних рухових якостей у розумово відсталих школярів молодшого віку / В. Ф. Шептицький // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 24. - С. 61-66. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання розвитку основних рухових якостей у розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку у порівнянні з нормою в контексті підготовки їх до експериментальної роботи з включенням ігрової діяльності.

Рассмотрен вопрос развития основных двигательных качеств у умственно отсталых младших школьников в свете подготовки их к экспериментальной работе.

In article the analysis is given and the question of development of the basic impellent qualities at mentally retarded younger schoolboys is considered, in view of their preparation for experimental work.


Ключ. слова: рухові здібності, розвиток, корекція, гра, допоміжна школа
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1 + Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Грицюк В. І. 
Вплив ігрової діяльності на розвиток емоційно-вольової сфери розумово відсталих молодших школярів / В. І. Грицюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 11. - С. 42-45. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Використання розроблених умов ігрової діяльності в корекційно-відновлювальному процесі допоміжної школи дозволило не тільки забезпечити активну участь дітей-олігофренів в рухливих іграх, диференціацію ігрових завдань у відповідності з типологічними й індивідуальними вадами розвитку, але і створити засоби психолого-педагогічного стимулювання, сформувати наступність і чітку систему запровадження гри в практичну діяльність.

Использование разработанных условий игровой деятельности в коррекционно-восстановительном процессе вспомогательной школы позволило не только обеспечить активное участие детей-олигофренов в подвижных играх, дифференциацию игровых задач в соответствии с типологическими и индивидуальными особенностями указанных учеников, но и создать средства психолого-педагогического стимулирования, сформировать преемственность и четкую систему внедрения игры в практическую деятельность.

Usages of designed conditions of game activity in correctional reduction process of auxiliary school has allowed not only to supply fissile participation of children in mobile games, differentiation of game problems pursuant to typological and specific features of the abnormal schoolboys, but also to create means of psychologic pedagogical stimulation, to form eligibility and legible system of an intrusion of the game in practical activity.


Ключ. слова: школяр, гра, емоції, розвиток
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Грицюк В. І. 
Корекційні можливості рухливих ігор на уроці фізичної культури в допоміжній школі / В. І. Грицюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 13. - С. 28-33. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано уроки з ігровою направленістю в роботі з розумово відсталими дітьми. Створено моделі уроків зі спеціальною нервово-психологічною підготовкою молодших школярів. Надано методичні рекомендації щодо використання рухливих ігор у допоміжній школі.

Проанализированы уроки с игровой направленностью в школах для умственно отсталых детей. Разработана модель уроков физической культуры со специальной психологической подготовкой младших школьников и рекомендации по использованию подвижных игр.

The analysis of a condition of a question of psychology and pedagogical maintenance of game activity mentally retarded of children is submitted. The system of formation special motive of formations (educations) and recommendation for use of mobile games is developed.


Ключ. слова: гра, урок, розумово відсталі діти, мотив
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шевченко О. В. 
Особливості фізичного розвитку учнів молодших класів допоміжної школи / О. В. Шевченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 9. - С. 3-9. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання фізичного розвитку дітей з вадами психофізичного розвитку в порівнянні з нормою. Обгрунтовано необхідність удосконалення фізичної та емоційної підготовки учнів допоміжної школи.

Рассмотрен вопрос физического развития детей с недостатками психофизического развития в сравнении с нормой. Обоснована необходимость совершенствования физической и эмоциональной подготовки учеников вспомогательной школы.

This work is devoted to the problem of physical development of anomalous children in comparison with the norm. It's obvious, that children of the auxiliary school need serious improvement of their physical, intellectual and emotional training.


Ключ. слова: фізичне виховання, молодші класи, учні
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лесько О. М. 
Організаційно-методичні основи використання рухливих ігор у фізичному вихованні молодших школярів із затримкою психічного розвитку : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / О. М. Лесько; Львів. держ. ін-т фіз. культури. - Л., 2004. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано організаційні та методичні підходи щодо використання рухливих ігор у фізичному вихованні молодших школярів з затримкою психічного розвитку, встановлено їх ефективність. Вперше вивчено стан симпато-адреналової системи у дітей з затримкою психічного розвитку та розроблено програму використанян рухливих ігор у процесі їх фізичного виховання. Доповнено дані про особливості фізичної підготовленості, морфофункціонального розвитку, фізичної працездатності та психічних функцій молодших школярів з затримкою психічного розвитку Львівської області. Обгрунтовано можливості здійснення фізкультурно-педагогічного та оздоровчого впливу на психофізичний і функціональний розвиток учнів засобами фізичної культури, зокрема рухливими іграми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Харченко Л. Л. 
Теоретико-методичні аспекти застосування ігрового методу фізичного виховання у розвитку психомоторики розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання : 24.00.02 / Л. Л. Харченко; Львів. держ. ін-т фіз. культури. - Л., 2004. - 21 c. - укp.

Вперше з застосуванням інтегрованих психологічних тестів розроблено систему оцінки рівня розвитку психомоторики дітей молодшого шкільного віку з легкою формою розумової відсталості. Запропоновано програму з переважним застосуванням ігрового методу для покращення рівня розвитку психомоторики дітей молодшого шкільного віку з легкою формою розумової відсталості у процесі фізичного виховання. Поглиблено уявлення про особливості їх психомоторного розвитку та обгрунтовано провідну роль ігрового методу у фізичному вихованні учнів допоміжних шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шептицький В. Ф. 
Роль та місце спортивних та рухливих ігор у навчально-виховній роботі з учнями допоміжних шкіл / В. Ф. Шептицький // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 11. - С. 72-77. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено ставлення педагогічних працівників до застосування спортивних та рухливих ігор у процесі виховання фізичної та інтелектуальної активності розумово відсталих учнів.

В статье определено отношение педагогических работников к более широкому использованию спортивных и подвижных игр в процессе воспитания физической и интеллектуальной активности умственно отсталых детей.

In a paper the attitude of the pedagogical workers to more broad usage of sporting and relative frame games is defined during education physical and intellectual activity mentally of backward children.


Ключ. слова: спортивні та рухливі ігри, учні допоміжної школи
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шептицький В. Ф. 
Психолого-педагогічне забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей / В. Ф. Шептицький // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 9. - С. 40-44. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано стан психолого-педагогічного забезпечення ігрової діяльності розумово відсталих дітей. Представлено систему формування спеціальних мотиваційних утворень. Запропоновано методичні рекомендації щодо використання спортивних та рухливих ігор в допоміжній школі.

В статье проведен анализ состояния вопроса психолого-педагогического обеспечения игровой деятельности умственно отсталых детей. Представлена система формирования специальных мотивационных образований и рекомендации по использованию спортивных и подвижных игр.

Are protected the analysis of a status of a question of pedagogical maintenance of game activity mentally retarded of children is submitted. The system of formation special of educations and recommendation for use of mobile games is developed.


Ключ. слова: гра, психологічна готовність, розумово відсталі діти, мотив
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Шептицький Д. В. 
Педагогічні можливості спортивних і рухливих ігор у реабілітації дітей з вадами розвитку / Д. В. Шептицький // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 20. - С. 72-79. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено роль учителя фізичного виховання в організації ігрової діяльності хворої дитини засобами творчої гри.

Определена роль учителя физического воспитания в организации игровой деятельности больного ребенка средствами творческой игры.

The role of the teacher of physical training in architecture of game activity больноого of the child by agents of the creative game is defined.


Ключ. слова: гра, дитина, вчитель, фізичне виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Шептицький Д. В. 
Пропедевтична підготовка розумово відсталих дітей до оволодіння спортивними іграми як засобу їх фізичної реабілітації / Д. В. Шептицький // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 12. - С. 65-71. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблему розуміння необхідності нових підходів запровадження рухливих ігор в широкому спектрі реабілітаційної діяльності учнів з розумовими вадами.

Освещена проблема понимания необходимости новых подходов введения подвижных игр в широком спектре реабилитационной деятельности учеников с умственными недостатками.

Clause is devoted to a problem of understanding of necessity of new approaches of introduction of outdoor games in a wide spectrum of rehabilitation activity of pupils with intellectual lacks.


Ключ. слова: гра, дитина, підготовка, управління, фізичне виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського