Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч45$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 224
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
| | | | |
1. |
Брицкий П. П. Политика СССР в подготовке национальных кадров для развивающихся стран (1955-1985 гг.) : Дис...д-ра ист. наук: 07.00.03 / П. П. Брицкий; ЧГУ имени Ю. Федьковича. - Черновцы, 1992. - 359 c. - рус. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4СОЮ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ДС47089 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Брицкий П. П. Политика СССР в подготовке национальных кадров для развивающихся стран (1955-1985 гг.) : Дис...д-ра ист. наук: 07.00.03 / П. П. Брицкий; ЧГУ имени Ю. Федьковича. - Черновцы, 1992. - 359 c. - рус. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4СОЮ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ДС47089 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Брицкий П. П. Политика СССР в подготовке национальных кадров для развивающихся стран (1955-1985 гг.) : Дис...д-ра ист. наук: 07.00.03 / П. П. Брицкий; ЧГУ имени Ю. Федьковича. - Черновцы, 1992. - 359 c. - рус. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4СОЮ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ДС47089 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Пенішкевич Д. І. Становлення та розвиток професійної освіти на Буковині в кінці ХVІІІ - на початку ХХ століття : Навч.-метод. посіб. / Д. І. Пенішкевич, І. М. Петрюк; Чернів. держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 1998. - 48 c. - Бібліогр.: с. 40-43. - укp. - рус.Розкриваються основні суспільно-історичні, економічні, культурно-освітні передумови а також особливості розвитку професійних навчальних закладів Буковини протягом 1774-1918 рр. Відтворюється цілісний образ дидактичної системи закладів, а також системи прийому учнів та відбору професорсько-викладацького складу. Виявлено прогресивні тенденції у розвитку професійної освіти з метою розв'язання організаційних, фінансових, дидактичних та загальнопедагогічних проблем у системі сучасних професійно-технічних закладів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР)я73 + Ч463(4УКР)я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р85357 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Дзвінчук Д. І. Психолого-методичні засади розробки програм підвищення кваліфікації державних службовців (освітня сфера) : Автореф. дис... канд. наук з держ. упр : 25.00.05 / Д. І. Дзвінчук; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування змісту програм підвищення кваліфікації в системі державної служби України. Визначено місце і роль підвищення кваліфікації держслужбовців у формуванні кадрового потенціалу, встановлено її сутність та проаналізовано існуючі тенденції щодо визначення змісту підвищення кваліфікації у контексті соціально-психологічного аспекту, видів компетентності держслужбовців. Розроблено комплексні підходи щодо соціально-психологічних досліджень потреб у навчанні держслужбовців, психологічної сутності їх актуальних видів компетентності, запропоновано методику розробки змісту програм підвищення кваліфікації на основі соціально-психологічних досліджень потреб у навчанні. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18с + Х819(4УКР)012.1р + Ч454(4УКР)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА305897 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Лікарчук І. Л. Управління системами підготовки кваліфікованих робітників в Україні: педагогічний аспект (1888-1998 роки) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. Л. Лікарчук; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1999. - 36 c. - укp. - рус.Відтворено історію розвитку управління системами підготовки робітничих кадрів в Україні у 1888-1998 рр. На основі детермінованого аналізу конкретно-історичних обставин визначено науково обгрунтовані періоди в розвитку систем підготовки кваліфікованих робітників в Україні. Здійснено класифікацію типів закладів освіти з підготовки робітничих кадрів, визначено їхні особливості як об'єктів управлінської діяльності. Обгрунтовано систему підготовки робітничих кадрів як соціально-педагогічну систему з виробничими функціями. Розкрито сутність, структуру, зміст, управління системами підготовки робітничих кадрів на різних історичних етапах, обгрунтовано необхідність і доцільність використання методологічних та організаційних засад менеджменту в управлінні системою підготовки кваліфікованих робітників в незалежній Україні. Запропоновано прогностичні положення щодо розвитку управління системами підготовки робітничих кадрів, які можуть стати важливим джерелом для розробки нових науково-теоретичних напрямів фундаментальних досліджень. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА304394 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Модульна система професійного навчання: концепція, методика, особливості впровадження : Навч.-метод. посіб. / упоряд.: А. В. Плохій, А. В. Казановський; Держ. центр зайнятості України. - К. : Вид. центр КТ "Київ. нот. фабрика", 2000. - 284 c. - укp.Проаналізовано основні тенденції розвитку за умов глобалізації економіки та підходи до оптимізації системи професійного навчання робочої сили. Розкрито сутність модульної технології професійного навчання, подано її порівняльну характеристику з традиційною системою, а також методику розробки модульної навчальної документації. Особливу увагу приділено методиці впровадження модульної технології в сферу професійного навчання незайнятого населення, особливостям організації та управління навчальним процесом. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.290 + Ч461.290 + Ч471.290 + Ч481.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА601689 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
8. |
Професійна освіта : Слов.: Навч. посіб. / ред.: Н. Г. Ничкало; уклад.: С. У. Гончаренко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Вища шк., 2000. - 380 c. - Бібліогр.: с. 380-381. - укp.Зважаючи на сучасний стан професійної освіти в Україні, вибрано та систематизовано понад 1300 понять з філософії освіти, теорії та історії професійної освіти, зокрема, з дидактики професійної школи, методик викладання загальноосвітніх і спеціальних дисциплін, виробничого навчання, управління тощо. Подано тлумачення термінів із суміжних наук, у т.ч. соціології, правознавства, екології, які безпосередньо пов'язані зі змістом професійного навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч45 я2
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА601185 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
9. |
Ничкало Н. Г. Развитие в Украине исследований по проблемам педагогики и психологии профессионального образования на рубеже столетий / Н. Г. Ничкало; Европ. фонд образования, Нац. наблюд. центр Украины. - К. : Наук. світ, 2001. - 67 c. - рус.Приведена общая характеристика научно-исследовательской деятельности по проблемам педагогики и психологии на Украине. Освещена научно-координационная деятельность по проблемам профессионального образования. Проанализированы результаты диссертационных исследований. Представлен список кандидатских и докторских диссертаций, защищенных в специализированных советах Украины в 2000 - 2001 гг. Рассмотрены перспективы развития исследований по профессиональной педагогике и психологии в стране. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА633659 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
10. |
Рудницька Н. В. Професійна освіта євреїв Волині у XIX - на початку XX ст. / Н. В. Рудницька // Укр. іст. журн. - 2001. - № 6. - С. 123-132. - Бібліогр.: 38 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4Укр=9Е)5-7 + Ч453(4Укр3)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж27630 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
11. |
Шевченко С. О. Система управління виховною роботою зі школярами в регіоні : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / С. О. Шевченко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2001. - 21 c. - укp.Виявлено виховні можливості регіону як соціально-педагогічного середовища, досліджено ціннісні орієнтації шкільної молоді та шляхи її соціалізації в регіональній системі виховання. Виявлено особливості змісту та форми виховної роботи за місцем проживання учнів, визначено організаційно-педагогічні умови ефективності системи виховної роботи зі школярами. Розроблено й експериментально перевірено програму навчального курсу "Система управління виховною роботою за місцем проживання школярів", методичні рекомендації "Сучасні підходи до організації виховної роботи в позаурочний час", модель системи управління виховною роботою зі школярами в регіоні та організаційну модель оперативного управління даною роботою. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч4521.346
Шифр НБУВ: РА316903 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
12. |
Ващук О. В. Активізація пізнавальної діяльності учнів 5 - 7 класів у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання засобами нових інформаційних технологій : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Ващук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 20 c. - укp.Проаналізовано особливості активізації пізнавальної діяльності учнів V - VI класів загальноосвітньої школи на уроках трудового навчання за допомогою засобів нових інформаційних технологій (НІТ). Визначено й експериментально апробовано педагогічні умови розробки комп'ютерної навчальної програми, етапи її складання, шляхом організації діяльності учнів зазначеного віку у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання з використанням засобів НІТ. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1 + Ч421.266.0 + Ч4521.267
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА319945 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
13. |
Удосконалення технологій та методик професійного навчання : Зб. наук. пр. / ред.: Г. Є. Гребенюк; Обл. метод. каб. учб. закл. мистец. та культури. - К. : Наук. світ, 2001. - 156 c. - (Пробл. сучас. мистец. і культури). - укp.Розглянуто системні утворення в процесі формування наукових знань в мистецтвознавстві. Описано складові авторитету викладача вищого навчального педагогічного закладу. Проаналізовано Конституцію України як методологічну та теоретико-практичну основу педагогічної діяльності. Висвітлено модель педагогічної культури майбутнього вчителя. Розкрито витоки правового виховання в історії педагогічної думки, засоби формування професійно-педагогічної культури студентів, психолого-педагогічні засоби виховання правової культури майбутнього вчителя у навчально-виховному процесі. Рассмотрены системные образования в процессе формирования научных знаний в искусствоведении. Описаны составляющие авторитета преподавателя высшего учебного педагогического заведения. Проанализирована конституция Украины как методологическая и теоретико-практическая основа педагогической деятельности. Освещена модель педагогической культуры будущего учителя. Раскрыты истоки правового воспитания в истории педагогической мысли, средства формирования профессионально-педагогической культуры студентов, психолого-педагогические средства воспитания правовой культуры будущего учителя в учебно-воспитательном процессе. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч45я43 + Щ31г(4УКР)6я43 + Щ31я43
Шифр НБУВ: ВА632684 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
14. |
Балл Г. О. Психологія праці та професійної підготовки особистості : Навч. посіб. / Г. О. Балл, М. В. Бастун, В. І. Гордієнко, Г. В. Красильникова, С. Р. Красильников, Д. Ф. Крюкова, В. О. Кузнецов, В. І. Панченко, П. С. Перепелиця, Е. О. Помиткін; Акад. пед. наук України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - Хмельниц. : "Універ", 2001. - 329 c. - укp.Розглянуто методологічні засади гуманізації трудової діяльності та професійної освіти, що є необхідною передумовою їх особистісної орієнтації. Наведено психологічні засади особистісного підходу у професійній психології, який складається з наукових уявлень про особистість як суб'єкт продуктивної діяльності та її професійне становлення за умов ринкових перетворень. Висвітлено психолого-педагогічні засади професійного навчання та виховання учнівської молоді, професійної підготовки спеціалістів і рівні майстерності, актуалізації та розвитку творчого, особистісного потенціалу працівників. Акцентовано увагу на питаннях психологічного забезпечення підготовки та самореалізації особистості у різних видах професійної діяльності: науковій, управлінській, інженерно-технічній, торгово-економічній, науково-гуманітарній, педагогічній, релігійній, лінгвістичній. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941я7 + Ч45я7
Шифр НБУВ: ВА615479 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
15. |
Професійна освіта: педагогіка і психологія : Пол.-укр. щорічник. Т. 3 / ред.: Т. Левовицький. - Ченстохова; К., 2001. - 524 с. - укp.Висвітлено проблеми професійної освіти у сучасному суспільстві. Описано процес формування і використання трудового потенціалу учнів професійних шкіл за умов ринкової економіки. Розглянуто питання підвищення кваліфікації викладачів загальноосвітніх дисциплін професійно-технічних навчальних закладів. Проаналізовано досвід організації навчально-виробничої практики учнів у закладах профтехосвіти України в історичному аспекті. Запропоновано новий технологічний підхід до вивчення проблеми якості професійно-технічної освіти з позицій конкурентоспроможності фахівця. Освещены проблемы профессионального образования в современном обществе. Описан процесс формирования и использования трудового потенциала учеников профессиональных школ в условиях рыночной экономики. Рассмотрены вопросы повышения квалификации преподавателей общеобразовательных дисциплин профессионально-технических учебных заведений. Проанализирован опыт организации учебно-производственной практики учеников в заведениях профтехобразования Украины в историческом аспекте. Предложен новый технологический подход к изучению проблемы качества профессионально-технического образования с позиций конкурентоспособности специалиста. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч45я53(4)
Шифр НБУВ: Ж71788 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
16. |
Жидецький Ю. Ц. Концептуальні засади наступності при викладанні професійно орієнтованих та спеціальних дисциплін у ступеневій освіті / Ю. Ц. Жидецький, В. М. Пострільоний, А. В. Литвин. - Л. : Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. Львів. наук.-практ. центр, 2001. - 35 c. - Бібліогр.: с. 33-34. - укp.На підставі аналізу досягнень вітчизняної та зарубіжної педагогіки, психології, філософських, соціологічних, економічних досліджень у даній галузі, а також вивчення стану практичної реалізації ступеневої професійної освіти розроблено концептуальні засади наступності під час вивчення професійно орієнтованих і спеціальних дисциплін у ступеневій освіті. На прикладі підготовки фахівців машинобудівного профілю запропоновано методику забезпечення наступності у ступеневій освіті. На основе анализа достижений отечественной и зарубежной педагогики, психологии, философских, социологических, экономических достижений в данной области, а также изучения состояния практической реализации ступенчатого профессионального образования сделана попытка разработки концептуальных положений преемственности во время изучения профессионально ориентировапнных и специальных дисциплин в ступенчатом образовании. На примере подготоки специалистов машиностроительного профиля предложена методика обеспечения преемственности в ступенчатом образовании. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р94758 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
17. |
Педагог професійної школи : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: Н. В. Абашкіна; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Наук. світ, 2002. - 297 с. - укp.Розглянуто теоретико-методологічні та методичні аспекти підготовки майбутніх педагогів професійної школи у вищих навчальних закладах освіти. Проаналізовано досвід впровадження інноваційних технологій профнавчання. Висвітлено проблеми правового виховання майбутніх майстрів виробничого навчання. Описано особливості організації навчально-виховного процесу за умов ступеневої професійної освіти, наведено форми та методи позааудиторної роботи з креслення. Рассмотрены теоретико-методологические и методические аспекты подготовки будущих педагогов профессиональной школы в высших учебных заведениях образования. Проанализирован опыт внедрения инновационный технологий профобучения. Освещены проблемы правового воспитания будущих мастеров производственного обучения. Описаны особенности организации учебно-воспитательного процесса в условиях ступенчатого профобразования, приведены формы и методы внеаудиторной работы по черчению. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч45я54(4Укр)3
Шифр НБУВ: Ж70879 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
18. |
Камінецький Я. Розвиток професійно-технічної освіти в України: економічний та управлінський аспекти / Я. Камінецький // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філос. освіти : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 7. - С. 141-153. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Проанализированы особенности реформирования профессионально-технического образования в Украине в условиях перехода к рынку; освещены пути развития этой сферы в начале ХХI века. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4Укр)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70248 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
19. |
Ткачова Н. А. Педагогічні основи формування правосвідомості учнів у закладах професійно-технічної освіти : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. А. Ткачова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2002. - 34 c. - укp.Розроблено новий напрям у сучасній теорії та практиці правового навчання та виховання - гуманістичну правову педагогіку та її засади, науково обгрунтовано концепцію формування правосвідомості учнів професійно-технічних навчальних закладів. Розглянуто дидактичні вимоги до структурування змісту правових знань у системі школа - професійно-технічний навчальний заклад, а також суть диференційованого правового навчання в профтехучилищах з різним професійним спрямуванням. Опрацьовано модель змісту правових знань для учнів професійно-технічних навчальних закладів. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено ціннісно-діяльнісну модель процесу формування правосвідомості учнів професійно-технічних навчальних закладів. Запропоновано системно-комплексний підхід і методику формування нової парадигми правосвідомості молоді, орієнтованої на загальнолюдські ідеали та цінності як необхідного фактора розбудови демократичної правової держави - України. Визначено дефініції: "правова педагогіка", "гуманістична правова педагогіка", "процес формування правосвідомості","правова переконаність". Уточнено критерії та показники сформованості правосвідомості. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.352.26
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА320669 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
20. |
Якимович Т. Сучасні тенденції розвитку професійної освіти України та Польщі / Т. Якимович, О. Джулик // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філос. освіти : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 7. - С. 180-190. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.В педагогическом и организационном аспектах рассмотрены тенденции развития профессионального образования Украины и Польши. Проанализировано соответствие профессиональной подготовки и специально обусловленных требований к специалисту. На основе реформирования систем профессионального образования показан процес подготовки современного рабочего. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4Укр) + Ч454(4Пол)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70248 Пошук видання у каталогах НБУВ
| | |
|
|