Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (48)Журнали та продовжувані видання (152)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.253.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кравців Р. Й. 
Застосування мікро-ЕОМ у навчальному процесі (на кафедрах біологічного та ветеринарного циклів) : Навч. посіб. для студ. аграр. закл. освіти / Р. Й. Кравців, Р. М. Ступницький, Б. І. Козій. - К. : Урожай, 1998. - 115 c. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Описано основні моменти підготовки комп'ютерів та комп'ютерних класів до роботи, послідовні етапи роботи з операційною системою, основні команди вводу та виводу інформації, елементи програмування на різних версіях мови Бейсик для початківців. Висвітлено також досвід застосування модульно-рейтингової оцінки знань студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч421.253.1 + Е60*73 я73-9 + П817.1 я73-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Горемычкин А. И. 
Введение в компьютерную педагогику (об информационно-пространственном подходе в педагогических концепциях) : учеб. пособие / А. И. Горемычкин; Мелитоп. гос. пед. ун-т. - 2-е изд. - Мелитополь, 2008. - 276 c. - рус.

Раскрыты социальные и педагогические аспекты информатизации. Освещены проблемы разработки программно-педагогических средств, практического использования инновационных технологий. Охарактеризованы формы практической деятельности учителя и ученика. Проанализирован опыт создания в Мелитопольском государственном педагогическом университете предметно-ориентированного информационно-обучающего пространства для изучения дисциплин музыкально-исторического цикла. Внимание уделено компьютеризации процесса обучения и функциям педагога, своеобразию педагогического мышления в условиях компьютеризации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1 я73 + Ч421.215.7 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА707909 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Іванов І. Ю. 
Специфіка навчальних телекомунікаційних проектів у середній школі / І. Ю. Іванов // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 1. - С. 139-141. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто специфічні риси навчальних телекомунікаційних проектів, які в Україні набирають дедалі більшої актуальності за умов розвитку новітніх інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ващук О. В. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів 5 - 7 класів у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання засобами нових інформаційних технологій : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Ващук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Проаналізовано особливості активізації пізнавальної діяльності учнів V - VI класів загальноосвітньої школи на уроках трудового навчання за допомогою засобів нових інформаційних технологій (НІТ). Визначено й експериментально апробовано педагогічні умови розробки комп'ютерної навчальної програми, етапи її складання, шляхом організації діяльності учнів зазначеного віку у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання з використанням засобів НІТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1 + Ч421.266.0 + Ч4521.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кивлюк О. П. 
Формування елементів комп'ютерної грамотності молодших школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. П. Кивлюк; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2007. - 21 c. - укp.

Досліджено проблему формування в учнів початкових класів елементів комп'ютерної грамотності з урахуванням змісту, педагогічних умов і засобів, за яких цей процес є ефективним. Суть технології реалізації педагогічних умов формування елементів даної грамотності у молодших школярів полягає в організації навчального процесу на базі організації роботи на ПК відповідно до вікових особливостей дітей цього віку, здійснення керівництва процесом формування у них елементів комп'ютерної грамотності вчителем, який володіє певними знаннями, вміннями та навичками з предметної галузі "Інформатика" та інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), знає особливості впровадження програмних засобів навчального призначення у молодших класах, особливостей формування елементів комп'ютерної грамотності даних учнів, поєднання репродуктивної та продуктивної діяльності учнів з поступовим зростанням частки самостійної та творчої роботи, цілеспрямованого використання ІКТ і спеціалізованих програмних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352091 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Носенко Т. І. 
Інформаційні технології навчання : навч. посіб. / Т. І. Носенко; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2011. - 183 c. - Бібліогр.: 30 назв - укp.

Розкрито основні напрями використання інформаційних технологій у навчальному процесі початкової школи. Наведено приклади використання програмного пакету Microsoft Office, інтерактивного комплексу SMART Board та його програмного забезпечення, а також ресурсів всесвітньої мережі Інтернет для розробки методичних і дидактичних навчальних матеріалів. Висвітлено психолого-педагогічні принципии використання інформаційних технологій у навчанні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750899 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Малишевський О. В. 
Пропедевтика інформаційної культури учнів основної школи : монографія / О. В. Малишевський; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань : ПП Жовтий, 2009. - 238 c. - Бібліогр.: с. 139-257. - укp.

Проаналізовано проблему формування інформаційної культури в учнів основної школи на засадах інтеграції та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес трудового навчання. Запропоновано модель формування основ інформаційної культури учнів основної школи на заняттях з трудового навчання та художньої праці. Розроблено експериментальну програму "Трудове навчання: дизайн (проектувальна діяльність) і технології", обгрунтовано психолого-педагогічні умови реалізації міжпредметних зв'язків у процесі її впровадження.

Проанализирована проблема формирования информационной культуры учащихся основной школы на основе интеграции и внедерения информационно-коммуникационных технологий в процесс трудового обучения. Дана модель формирования основ информационной культуры у учащихся основной школы на занятиях по трудовому обучению и художественному труду. Разработана экспериментальная программа "Трудовое обучение: дизайн (проектировочная деятельность) и технологии", обоснованы психолого-педагогические условия реализации межпредметных связей в процессе ее внедрения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1 + Ч421.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА719926 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Носкова М. В. 
Методичні особливості організації очно-дистанційного курсу для педагогічних працівників з використанням GOOGLE-сервісів як предмету вивчення та платформи для дистанційного навчання / М. В. Носкова // Освіта на Луганщині. - 2011. - № 2. - С. 178-184. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано результати упровадження очно-дистанційного курсу з використання GOOGLE-сервісів у роботі вчителя в системі підвищення кваліфікації педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Співаковський О. В. 
Інформаційно-комунікаційні технології в початковій школі : навч.-метод. посіб. для студ. напряму підготов. "Початкова освіта" / О. В. Співаковський, Л. Є. Петухова, В. В. Коткова; Херсон. держ. ун-т. - Херсон : Айлант, 2012. - 385 c. - Бібліогр.: с. 378-385. - укp.

Розглянуто інформатизацію освіти як процес інформаційного суспільства. Наведено вимоги до вчителя початкових класів за умов інформаційного суспільства. Увагу приділено пропедевтиці вивчення інформатики та можливостям застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Розкрито методи та прийоми застосування ІКТ на уроках мови та літератури, математики, природознавства, мистецтва, основ зоров'я та фізичної культури, технології. Показано особливості ефективного використання Microsoft Office PowerPoint 2007, Microsoft Office Excel 2007, Microsoft Office Access 2007, Windows Movie Maker. Надано відомості про організаційну та контрольно-оцінювальну діяльність вчителя засобами ІКТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754740 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лук'янчук Н. В. 
Теорія та практика підготовки педагогічних працівників до формування комунікативної компетентності обдарованих старшокласників з використанням інформаційних технологій : метод. посіб. / Н. В. Лук'янчук, Н. А. Климова; НАПН України, Ін-т обдар. дитини. - К. : Інформ. системи, 2011. - 183 c. - укp.

Розглянуто поняття комунікаційної компетентності, обдарованості, комунікативної обдарованості та теоретичні питання підготовки педагогічних працівників до формування комунікативної компетентності старшокласників. Зазначено, що сучасні вимоги освіти потребують нових інноваційних підходів і використання інформаційних технологій. Надано рекомендації практичного застосування тренінгових занять, індивідуальних консультацій для формування комунікативної компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757590 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Киричук В. О. 
Технології проектування обдарованості в комп'ютерному комплексі "Універсал-4" : навч.-метод. посіб. / В. О. Киричук, О. В. Прашко; НАПН України, Ун-т менеджм. освіти, Ін-т обдарованої дитини. - К. : Інформаційні системи, 2010. - 97 c. - Бібліогр.: с. 71-72 - укp.

Розкрито інноваційні психоло-педагогічні технології проектування навчально-виховного процесу, на основі яких створено цілісно навчально-виховну систему "Психоло-педагогічне проектування соціального розвитку учня". Визначено основи проектного менеджемнту в системі виховного процесу ЗНЗ. Викладено застосування методу проектів у практиці роботи ЗНЗ. Наведено педагогічне проектування та метод проектів у освітньому просторі сучасного НЗ. Увагу приділено питанню підготовки інструментарію й організації проведення психолого-педагогічних досліджень. Встановлено вади особистісного розвитку учнів НЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.11 + Ч421.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757593 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Востров Г. Н. 
Формування авторських методик викладання предметних дисциплін в середовищі серверу підтримки навчальної взаємодії : монографія / Г. Н. Востров, В. В. Камишин, С. П. Кальной, О. В. Лісовий, О. Є. Стрижак; ред.: В. В. Камишин; Ін-т обдар. дитини, НАПН України. - К. : Інформ. системи, 2010. - 137 c. - укp.

Викладено підходи щодо формування навчальних інформаційних середовищ засобами сучасних інформаційних технологій. Описано шляхи створення віртуального навчального середовища й електронних засобів навчання, де повинні бути використані різноманітні інформаційні джерела, відеоматеріали та вимірювальне обладнання, що використовується під час проведення фізичних практикумів. Викладено методику використання засобів проведення відеоконференцій з метою виявлення й управління навчальною діяльністю обдарованої молоді. Увагу приділено віртуальній школі молодого вченого в підготовці обдарованих учнів до представлення результатів власного дослідження на міжнародному рівні. Наведено методичну систему підготовки вчителів інформатики в галузі інформаційної безпеки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Жук Ю. О. 
Організація навчальної діяльності у комп'ютерно орієнтованому навчальному середовищі : посібник / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк, Н. П. Дементієвська, О. П. Пінчук; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2012. - 127 c. - Бібліогр.: с. 123-127 - укp.

Висвітлено актуальні проблеми організації навчального процесу з природничо-математичних дисциплін у середній ЗОШ у комп'ютерно-навчальному середовищі, побудованому на базі кабінетів-лабораторій. Розглянуто загальносистемні, методологічні та психолого-педагогічні проблеми, які виникають у процесі педагогічного проектування та реалізації навчально-виховного процесу на базі засобів інформаційно-комунікаційних технологій планування педагогічного процесу з погляду організації поводження суб'єкта навчання у різних типах навчальних середовищ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762023 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Стеценко И. Б. 
Основные факторы формирования информационно-компьютерной грамотности / И. Б. Стеценко // Управляющие системы и машины. - 2012. - № 3. - С. 86-92. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Рассмотрены составляющие информационно-компьютерной грамотности для педагогов дошкольного и начального школьного образования и их воспитанников. Представлен алгоритм взаимосвязи культуры мышления, культуры диалога, культуры аргументации, культуры пользования компьютерной техникой и средствами связи, форм работы с обучаемыми, методических средств при формировании информационной культуры в дошкольных учреждениях и начальной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.253.1 + Ч421.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ковалев В. И. 
Компьютер и актуальные проблемы коммуникативной компетентности / В. И. Ковалев // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 4, ч. 1. - С. 281-290. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Розглянуто досягнення, проблеми та перспективи лінгводидактичних розвідок, зумовлені застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Проналізовано роль і місце комп'ютера в навчанні російської мови. З'ясовано головні методичні умови ефективного використання комп'ютера на уроці та в домашній самостійній роботі в зв'язку з підвищенням комунікативної компетентності учнів середніх навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.11 + Ш141.12-912.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Караванский А. М. 
Розробка програми для адміністрування комп'ютерного класу навчального закладу / А. М. Караванский, А. В. Логінов // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 2. - С. 21-28. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Надано аналіз сучасним твікерам і програмам для адміністрування комп'ютерних класів. Описано процес розробки авторського додатку для керування комп'ютерним класом навчального закладу, проаналізовано сучасні програми твікерів з авторською розробкою. Продемонстровано принцип роботи авторської програми з комп'ютерами у мережі. Відображено спосіб підвищення безпеки комп'ютерного класу за допомогою використання host-файла, та подовження стабільної роботи операційної системи завдяки обмеження доступу до системних ресурсів та Інтернет-ресурсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Білоусова Л. І. 
Дидактичні функції електронних навчальних ресурсів для молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. І. Білоусова, Н. В. Олефіренко. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 6. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/760/570

Висвітлено теоретичні засади функціонального підходу до застосування електронних ресурсів навчального призначення у початковій школі. Визначено й охарактеризовано сукупність основних дидактичних функцій електронних ресурсів. Показано, що за провідною спрямованістю цих функцій їх можна систематизовано подати у вигляді чотирьох груп: функції формування позитивного ставлення учня до процесу та результату навчання, функції сприяння засвоєнню змісту навчання, функції оптимізації навчального процесу, функції, зорієнтовані на закладання основ успішності подальшого навчання школяра.

Рассмотрены теоретические основы функционального подхода к использованию электронных ресурсов учебного назначения в начальной школе. Определена и охарактеризована совокупность основных дидактических функций электронных ресурсов. Показано, что в зависимости от ведущей направленности, их можно интегрировано представить в виде четырех групп: функции формирования положительного отношения ученика к процессу и результату обучения, функции содействия усвоению содержания обучения, функции оптимизации учебного процесса, функции, ориентированные на создание основ успешности дальнейшего обучения школьника.

The article describes the theoretical basis of the functional approach to the use of electronic resources for educational purposes in elementary school. It is specified and characterized didactic functions of electronic learning software as well as shown that they can be integrated to four groups, bringing together the leading focus on: the functions forming a positive attitude children to the process and outcomes learning, promote the learning content, functions of optimization educational process, function that focused on creating the foundations for further success of learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Овчарук О. О. 
Розвиток інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів засобами ІКТ [Електронний ресурс] / О. О. Овчарук. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 6. - Бібліогр.: 11 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/757/567

Розглянуто й виокремлено особливості формування інформаційно-комунікаційних (ІК) компетентностей під час застосування ІКТ. Виокремлено форми і методи застосування таких технологій, як Web 2.0, соціальних сервісів, сервісів вікі та ін. Визначено категорії ІК-компетентностей, які формуються в учня завдяки застосуванню ІКТ. Показано зв'язок між ІК-компетентностями й соціальними аспектами навчання, виокремлено їх інтегрований характер. Окреслено можливості колективної участі в освітньому процесі учнів і вчителів, подано форми такої участі в електронному освітньому середовищі. Зазначено, що використання ресурсів текстових редакторів, баз даних, масивів інформації, управління ними, розуміння можливостей і ризиків мережі Інтернет, спілкування через електронні медіа, обмін інформацією та колаборативне мережеве спілкування, є актуальним для формування ІК-компетентностей учнів.

Рассмотрены и выделены особенности формирования информационно-коммуникационных (ИК) компетентностей при использовании средств ИКТ. Выделено формы и методы использования таких технологий, как Web 2.0, социальных сервисов, сервисов вики и др. Определены категории ИК-компетентностей, которые формируются в ученика благодаря использованию ИКТ. Показана связь между ИК-компетентностями и социальными аспектами обучения, выделен их интегрированный характер. Описаны возможности участия в образовательном процессе учеников и учителей, поданы формы такого участия в электронном образовательном пространстве. Отмечено, что использование ресурсов текстовых редакторов, баз данных, массивов информации, понимание рисков и возможностей сети Интернет, общения через электронные медиа, обмен информацией и колаборативное сетевое общение является актуальным для формирования ИК-компетентостей учеников.

The article deals with the peculiarities of students' information and communication competencies formation by means of ICT. The forms and methods of such technologies as Web 2.0, social services, wiki-wiki etc. are underlined. The article deals with IT-competencies categories and shows its integrative character. The possibilities of common education process participation and the use of texts, data bases, information, and understanding of the possibilities and risks of Internet use are described in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Гушулей Й. М. 
Використання електронного навчально-методичного комплексу в технологічній підготовці учнівської молоді / Й. М. Гушулей, В. П. Калушка, І. В. Гушулей // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 410-414. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено основні напрями технологічної підготовки учнів технічного ліцею та коледжу. Розглянуто проблему використання інформаційних технологій у процесі створення електронного навчально-методичного комплексу у технологічній підготовці учнівської молоді. Обґрунтовано основні прийоми, спрямовані на формування інтелектуальних умінь учнів. Наведено «Кейси» викладача і учня.

Определены основные направления технологической подготовки учащихся технического лицея и колледжа. Рассмотрена проблема использования информационных технологий в процессе создания электронного учебно-методического комплекса в технологической подготовке учащейся молодежи. Обоснованы основные интерактивные методы и приемы, направленные на формирование интеллектуальных умений учащихся. Представлены «Кейсы» преподавателя и учащегося.

The main directions of technological preparation of technical school students and college. The problems of information technology in the process of creating an e-training complexes in the technological preparation of students. The main skills aimed atcreating intellectual skills of students. Presented «Cases» teacher and student.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Дидактичні основи створення аудіовізуальних електронних засобів для середньої загальноосвітньої школи : монографія / В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К. : Пед. думка, 2013. - 302 c. - Бібліогр.: с. 285-301 - укp.

Визначено дидактичні основи створення аудіовізуальних електронних засобів (АВЕЗ) як автономних мультимедійних засобів навчання (АМЗН). Експериментально доведено ефективність використання АВЕЗ як АМЗН для підвищення рівня навчальних досягнень учнів під час навчання у середній загальноосвітній школі (СЗШ). Розроблено технологію практичної реалізації тематично-модульного принципу змістового наповнення і структуризації навчального матеріалу АВЕЗ як АМЗН. Уточнено вимоги до створення АВЕЗ як АМЗН. Удосконалено технологію визначення дидактичних основ створення АВЕЗ як АМЗН, структуру та змістове наповнення сценарію для створення електронних варіантів АВЕЗ як АМЗН.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС56486 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського